/mämmi/

/mämmi/

Uus koska kukaan muukaan ei tehnyt ja on ihan periaate ettei vittu matkita ruotsalaisia ja odoteta että lanka menee arkistoon SAATANA!

Kuvassa Megumaymay.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Sf1zddMcRMg
youtube.com/watch?v=03RxuaM_1Oo
kauppakeidas.fi/tuote/1997-98-leaf-hobbybox/
twitter.com/NSFWRedditImage

...

Postaan nyt alkuperäisen, kroppaamattoman suutustajan. Tätä ei sitte levitellä ympäriinsä!

>ru*tsi peppukipua jo AP:ssa

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI

Molemmat vanhoista kämppiksistä muuttaa uuteen opiskelukaupunkiin. Saan ihan varmasti tilalle jonkun vitun Ahmedin ja puhumattoman autistin. Harminloistaa jo etukäteen

Mä oikeella.

Valvoisko koko yön ja sit menis katkolle? Vai tarjooks ne katkoi yöl? t. luulin et lopetin viikon kohal mut joinkin lisää

>puhumaton autisti

vaikuttaa hyvältä. Ahmed nyt toki täyttä paskaa.

Parempi vaan hoitaa se heti pois alta

ota mut kämppikseksi muutan vanhemmilta pois

Taikurinyymi.

xD

No mutta ei solussa ole kiva asua jos kämppisten kanssa ei tule niin hyvin juttuun että niiden kanssa voi käydä ryyppäämässä tai jauhaa muuten vaan paskaa
Juuh

Hanki solu

Ite muutan elokuussa kaupunkiin josta en tunne ketään ja yksiöön. Vähän kuumottaa se, että tutustuuko siellä kehenkään koska näin on ollut viimeiset 5 vuotta armeijasta huolimatta ja yksiöön meneminen ei tossa oikeen auta, mutta ainakaan ei tarvitse pelätä soluasumisen paskoja puolia.

>vois tappaa itensä kunhan selviää
>älä koskaan tapa itseäsi

Joka kerta. Mikä vittu siinä on ettei saa edes itseään tapettua? Kai se ettei oikeasti halua mutta aika pöljää että se pyörii ideana päässä kokoajan muttei koskaan pääse toteuttamiseen asti.

HUIJASIN LÄLLÄSLÄÄ meenkin inttiin kahen viikon päästä ja sit muutan pois tappakaa mut

aivot toimii yliteholla kun ihmisellä on tylsää, sitten tulee helposti mieleen tuo kuolema kun se houkuttaa sen takia koska sitä ei ole kokenut ja kukaan ei siitä voi oikein kertoa mitään

Hanki yksiö*

Aika vissiin mennä nukkumaan kun kirjoitusvirheitä tulee

Teen kandia pre-ww2 saksasta. En jaksa eritellä tarkemmin koska tunnistusvaara.

Musta alkaa tuntua että Hitler ei oikeasti edes ollut niin väärässä kuin olen olettanut. Käytännössä oli vaan 150 vuotta aikaansa edellä.

Trashcan man sano bumpty bumpty bum
Mut mä keksin iskulauseen paljon paremman
Lilla bit yes meinaa et pikkasen joo
Ja lilla bit no meinaa et pikkasen ei
Eli se on se hetki ku epäröi kohtaloo
Ja fo' sho meinaa et ollaa messis anyway
Koska mä en oo mies, joka murehtii kuollut vaskitsaa
Any given day, voin lähtee vaik Afrikkaan
Dokaa johki Kongoo, bingo bango bongo
Paljo välii jos autoon tulee joku lommo
Koska jokanen sekunti autoteil on romurallii
Ja baarigeimi takaa etten oo tomupalli
Ja pimphanskat takaa ettei rakkaus
Tee must luuserii vaan mestojen paskaus
Maistuu paremmalle ku gorgonzola
Ja jos nimes on Lisa, voit imee mun monaa
Mun pitäis varmaan mun pallit chromaa
Mä meen baariin niiku Scofield menee Sonaa
Eli muuttaa asioiden kulun, sä voit tehä tiesulun
Ja mä hoitelen sen ku haukka hoitelee pulun
Mä tein räpistä paranormaalia
Ja aion elää kunnes taivaalt sataa boolia
Älä pidätä henkee, siin voi mennä tovi
Meen alas legendaarisen ku Pamelan povi

No ainakin mun mielestä juutalaiset evät ole pahaa poruukkaa ja varsinkaan ei pitäisi profiloida kaikkia juutalaisia samaan kimppaan tollein

mä sain pillua :D
ja se oli todellista :D
jos ämmält kysytää :D
nii se oli romanttista :D
mut jos mult kysssssytään :D
nii pillun panemista :D
ei vitus romanttista :D

MITÄ PITÄÄ TEHÄ ET STADIS SAA PILLUU?

Hyväksyisitkö ruman ihmisen kaveriksi, siis oikeasti ruman? Jos se siis muuten olisi niinkun kaveriainesta.

...

...

komnon katkaisija

...

JUUSTOJÄBÄ VIIPALOI SUT

Hei, et sä voi jatkaa jos joku katkaisee kompon.
Mieti nyt vähän

Mitä animee kattosin?

miten saan selko unia?
haluan uneksia pinpi apu apustuksesta rääh

TAPPAKAA MUT OON PASKAA!!!

juuh mä kans

juuh viinaa vaan

Aika uninen painos /mämmi/ä näin yö-
*alkaa haukottelemaan*
*lopettaa viestin kirjoittamisen ja käpertyy lusikkaan nyymin viereen*

Tuijota peiliä 1 tunti ennen unosia toistaen mantraa "tämä ei ole se oikea todellisuus, vie minut kotiisi".

Sitten nukkuessa koita törmätä peiliin ja jää tuijottamaan kunnes mantra tulee mieleen ja "valveuttaa" sinut.

Ja älä myöskään missään nimessä ajattele sellaista uniolentoa jonka pointti olisi että se on immuuni sinun valvevoimille, koska sitten semmoinen tulee, tämä toimii kuin unihalvaus juu nou.

*päästää lusikallisen housuihin*
oho... ;)

Cute
even if they're very helsinki-like
youtube.com/watch?v=Sf1zddMcRMg

how do I get a finnish gf?

Ask about it on /mämmi/ until one shows up on your doorstep

does that work with bfs too?
because it'd have been much easier than travelling there

Mun lähellä on 24h Alepa lälläslää, meen nyt kauppaan ostamaan samisettei.

Luuseri läski

missä asut? tuun hakee vähä karkkia

Nami nami

Moro taas. Epäironisesti tein ison pentagrammin WC lattialle. Laitoin siihen myös 7 kynttilää sen muodon takia ja kusin ja viilsin verta sormesta siihen päälle.

VIel aijon runkata, sen päälle, kuha mahollist.

Bögar

Nonii. Nyt tuli runkattuu vielä päälle.

Huomenta nyymiset.

Huomenta pönttöön! Miten nukuit? Itse en kovinkaan hyvin.

En tiedä kun en ollut hereillä todetakseni miten nukuin.

Painu vittuun.

En vieläkään voittanut lotossa! Ei voi olla näin huono tuuri!

Voitko kääntää suomeksi?

Sulttaanin siunausta

Huomenta Nukuitteko hyvin?

Musta tuntuu aina että meen nukkumaan kun mämmi on jo hiljentynyt ja kun herään tänne on tullut max 30 viestiä lisää.

Nukun varmaan liian vähän.

>kesäksi kotiin
>Hakisit sinäkin nyymi töihin etkä vaan roikkuis kotona
>Mene töihin
>Äää nyymi miks et auttanut mua kotiaskareessa X vaan käyt aina töissä?
>no jos maltat odottaa iltaan asti että pääsen töistä niin voin auttaa
>No en mä silloin ehdi kun mun pitää lähteä saunomaan/kutsuille/kapakkaan :D t. Äit
>Aha

TÖI

Juu vanhemmat osaa olla aika vammasia. Mun iskä luulee että mä en tee "oikeita töitä" kun teen puolet päivistä etänä kotona ja mainitsin sille joskus asiasta.

Kuvassa ilmeeni kun vietän "vapaapäivää" keskellä viikkoa hukkuen paskaan.

No kantisisko muuttaa omilles?

post Snufkin please

Juu tulin tänne vaan kesäksi

Huhhels. Elämäni on sellaista kakkaa että päivän odotettu kohokohta on mennä katsomaan mitä uutta Gelboorun femdom-tägin alta löytyy.

Huomenta!

Nukuin, heräsin vaan kerran yöllä ja sain kellotettua makiat 9 tuntia

Näin unta että olin lounaspaikassa syömässä joidenkin random työukkojen kanssa ja ei ihme koska minulla on sudennälkä

...

Näin unta, jossa melkein sain pinpiä yhdeltä yläaste röntöseltä jonka tunsin, mutta 'baut jokaisella sielulla tämän maan päällä oli minulle jotain asiaa ja/tai joku nakki, niin heräsin ennen kuin päästiin mihinkään asti.

...

>mfw mamelukki koukussa

youtube.com/watch?v=03RxuaM_1Oo

Ootteko huomanneet, että paska ns. lokeroituu jos on pitkään aikaan käymättä paskalla? Mulla ei ainakaan tule yhdellä kerralla jokaisen päivän lasteja, jos oon ollut pari päivää käymättä paskalla, vaan ensiks tulee ensimmäisen päivän, sitten parin tunnin päästä toisen päivän jne.

>äiti
>kapakkaan
semmoset yh äiti setit siellä
huutista

kestäähän siinä hetki että ne pökäleet kerkee suolessa kulkea kun ihmisillä on kummiskin useampi kilometri suolistoakin

Juuh ja koostumus jakautuu välille covaa cuin civi --> vesivelli sen mukaan kuinka pitkään paska on saanut suolessa muhia.

ei mulla vaan. Joskus kävin paskalla kerran viikossa ja pönttö meni tukkoon joka kerta.

mitä teette kun menee pönttö tukkoon?
kerran tukholmassa hotellissa paskoessani noukin kädellä ne kivikovat pökäleet ja pistin roska koriin siivoojalle

Joskus jossain yleisessä vessassa joku aupustustapaus oli tunkenut kokonaisen paskapaperirullan pönttöön. Kusin päälle ja jätin vetämättä, koska arvasin mitä siitä seuraisi.

Kaivoin vaatekaapista mun polvien yli menevät cargoshortsit ja hihattoman paidan. Lisäksi vedin tennissukat jalkaan ja aion kulkea sandaaleissa.

Muotitietoiset ihmiset voivat vaikka painua vittuun.

runkkaan tälle, kiitos

Huomenta nöppöset :3

Härskein on kyllä paskamaha + kulahtanut t-paita 80-90 luvulta.

unohit verkkopaidan

Siinä vaiheessa ne alkavat olla verkkopaitoja.

Ihan vaan tuli sillain mieleen et miks sä ylipäätään laitat sukat jos meinaat kulkee sandaaleissa?

Jalat hikoilevat vähemmän?

oi hitsi, pitäiskö alkaa kerään jääkiekkokortteja taas?

kauppakeidas.fi/tuote/1997-98-leaf-hobbybox/

Pystyisin varmaan kolkkaamaan teidät tajuttomaksi slerballani.

Juuh elick's syksyllä kertaamaan. Eipä tarvitse ainakaan lähteä ryynäämään kun pistivät huoltoon

en usko. kun näet mun penikseni niin sun oma alistuu ja pienenee pari senttiseksi.

Sandaalit hiertää?

Ehkäpä, mut miten pystyn nuolla, imea ja muutenkin palvella slerbaasi jos olen tajuton?

Oispa Swagamoto

KAARLE, SINÄ ÄITINUSSIJA PASKAPALA JOUKKOPAUKUTTAJA KUKKOIMIJÄ!

Oispa nyymi jota alistaa munallani

KYMMENENPENNINEN SINÄ ÄIDINNUSSIJA PASKAPALA, EN ANNA SINUN PÄÄSTÄ POIS KAIKESTA MITÄ OLET TEHNYT

Oon /mämmi/n komein, rikkain, isomunaisin, suosituin, älykkäin ja kaikin puolin menestynein jäbä. Todistakaa vääräksi

No etkä oo!

Moro antabus

tuu saunaan mun kanssa niin todistan periaatteessa kaikki vääräks.

Tää Shinobi on liiam vaikee peli