/mämmi/

pippeli pinppi

Other urls found in this thread:

vauva.fi/keskustelu/2902040/mies-ei-halua-seksia-en-tieda-jaksanko-enaa?changed=1497802818
youtube.com/watch?v=M7GVM2-GSOY
twitter.com/AnonBabble

oispa tytynyymi

En oo mikään noista, sain faijalta geenit ulkonäön mukaan, mutsilta taas "epänormouden" jos tollast sanaa ees o.

Tavataaks? Oon muute myös länsisuomalainen. En oo tapaillu tytyjä yli vuoteen eli en oo normo todellakaan.

*pahoinpitelee böndejä*

oispa loli

Oispa Anna

En mä oo tytynyymi.

Tytynyymi on mun saatanan homo
Nyt turpa tukkoon tai tapan sut.

...

No ihan sama, tytynyymi saa vastata tähän.

Noilla sun spagettinaruillasko?

miltähän annan pyllyreikä maistuu :3

>En oo tapaillu tytyjä yli vuoteen eli en oo normo todellakaan.
>yli vuoteen
>en oo normo todellakaan
Miten normot voi aina olla näin vitun pihalla

en oo koskaan tajunnut tota että silmät sumentaa pois kuvista kun kuitenkin ihan hyvin saa kasvonrakenteesta selvää

vauva.fi/keskustelu/2902040/mies-ei-halua-seksia-en-tieda-jaksanko-enaa?changed=1497802818

Saatanan naiset aina kyrpää vailla.

Juuh.

itekkin taidat olla kun vauva.fi:tä luet

Oon tämmönen peräkammarin poika omegauros kun mulla on ollu vaan yks rönttönen.

piparmintulta :3

Mulla on ollut tasan 0 eikä tytöt oo koskaan puhuneet mulle tai halanneet tai pitäneet edes kädestä
Siinä ne minimivaatimukset epänormoudelle

hahaha eiku tarkotin oikeesti

Onko Anna liian kaunis peppuseksiin?

Tiiän et varmaan teit parodisen postin mun postauksist mut just toi mä oon. Yks rönttönen. Turbo omega.

mitä kauniimpi sitä paremmalta se tuntuu nussia ne hikiseksi, kuolaavaksi zombiksi
peppuseksi toimii siihen parhaiten

Miksi miehillä on niin kova tarve panna perseeseen? Itse olen biseksuaali (mies) mutta silti peppujutut tuntuvat helvetin vastenmielisiltä

En tule saamaan yhtäkään asiallista vastausta mutta kysyn silti

itel aika samat. olin kauhee läsö nörde peruskoulun ajan aina työelämään saakka ja sit aloin pumppaa rautaa ja naamarist lähti finnit ja nyt oon tämmönen buffi komia isomunanen kiusallinen neitsyt eikä mitään kontakteja työn ulkopuolella.

Helvetin tiukka

Rehellisesti sanottuna itekkään en tajua.
Kakkaa kikkelillä ei kuulosta yhtään hyvältä.

Kikun kuuluu mennä pinpi.

>Itse olen biseksuaali (mies) mutta silti peppujutut tuntuvat helvetin vastenmielisiltä
No ehk siks. Mitä vittua? Tottakai naisen pyllyreikä on parempi kuin joku miehen pyllyreikä. Näyttää myös ihan erilaisilta.

Ja muutenki
>homous
Mut mitä joku hintti tietäis, lol ruskeanreijän ritari

Ootko autisti läski ja muuta?

Ei, oon 167cm kääpiö ja ollut alipainoinen koko elämäni, se yksi ja ainoa joka tänne /mämmi/in koko ajan postaa

Ei, miehen ja naisen pyllyrei'issä ei ole itselleni viehättävyydessä mitään eroa

Jos tulisi ydinsota niin tiputtaisko ne ydinpommeja suomeen?

how do I get a finnish gf?

Todennäköisesti aivan ensimmäisten joukossa.

Toivottavasti

toivottavasti

Juuh, sekä ryssät että jenkit pistäis liudan tulemaan ettei suomea voitaisi käyttää läpikulkuun.

You dont.

Give me a quick rundown on finnish politics

> tytynyymi spawnaa paikalle
> puhutaan 5 tuntia pelkästään siitä
Ootko nyt ihan varmasti saanut tarpeeksi huomiota vai saako olla lisää

Persettä pakottaa aivan vitusti

youtube.com/watch?v=M7GVM2-GSOY

tän pitäisi osua ydinohjuksiin avaruudessa ja tuhota ennen kuin ne pääsevät tippumaan takaisin maahan

swedish politics from the 80s

we don't know anything about politics

Literally Hitler.

Testaan. Luovutan. Tää homo systeemi pitää tätä spämminä? Mitä vittua muka tein väärin? Oon lukenu säännöt, en postannu linkkei tai mitään jne. en NSFW. Vituttaa kun en voinu selittää sulle tunnin jälkee et mist on kyse. Iha sama jos oon autisti mut vittu, silti.

Globalist slaves to the core like all the nations. Why the fuck do you ask such stupid question? Are you a retard?

>Seksiä saa kuka tahansa
>miksi tyytyisi huonoon suhteeseen, kun voi saada hyvän
Hieman vituttaa miten helppoa se niille on

Ei se mitään, ollaan autisteja yhdessä

Okay, getting scared now. I thought you guys were in better position than us.

Porinyymi

biiiseksuaali ja homous taitaa olla kiellettyi sanoi tai jotain, ei oo muut selitystä sille

just 20 years behind, give us time to catch up on our big bro

Don't catch up on us, jesus. Take the detour and avoid this path we're walking.

no one can avoid it, the whole world is doomed

>Okay, getting scared now. I thought you guys were in better position than us.
No offence, but are you a retard? All the banks are owned by the same cartel and they are the true rulers. They make the decisions. How are we in a better position? To have a gold currency based bank like Libya and not print actual worthless paper money and then get bombed like what happened.

No can do, sorry. Our cucklord politicians value the attention of Sweden-senpai above everything else.

It's too late

vittu

I love you though Sven, sorry for my rude words. But just because you fall 10-20 years ahead of us doesn't mean we won't.

We need a revolution, asap...

never going to happen, people are too well off, life is easy, no reason to risk it all

slow decline to our doom

Ja meidän armeijalla ei ole varmaan noita.

We are trying but who knew making politics is hard.

tytynyymi paikalla?

ei niin ja tollasella saat ehkä pari ohjusta ammuttua alas niistä sadoista jotka tulee kohti

Sulla on penis jonka penisreikä on niin iso että sitä voi nussia.

SINÄ NAURAVA MINUN KYRVÄNREIÄN LEVEYDELLE

Koitin joskus työntää pikkurilliäni pissireikään liukkarin kanssa, mutta en saanut edes koko kynttä sisään. Ehkä sellanen sounding tikku menis paremmin.

tää niin vitusti

Ne valkosibale kartanot on parempia

Mee ostaa felshlight ja sit työnnä se peppuun niin sulla on peppupinppi.

Tykkään dippaa noit.

> uusi naisen deittiprofiili kaupungissa
> tykkään katsoa sarjoja, pelata ja matkustella. En ole kovin huumorintajuinen
> siinä koko profiili, oli myös 4/10 naama
Kerrassaan upeasti saa kuvan minkälainen luonne on kyseessä, ja varsinkin helpottaa alotuksia kun tietää tarkalleen mistä tötö pitää

se oli 5/5 ku jokunen aika sitten noiden mukana tuli dippijauhepussi

Äänestän Vasemmistoliittoa

Jag röstar på RKP.

tytynyymi?

Ilmeeni, kun elämäni tarkoitus on aiheuttaa sekasortoa tässä hitaasti helvettiin laskevassa yhteiskunnassa.

taikurinyymi

varmasti silti huomenna 9001 uutta viestiä

Meillä on samat.

Äänestin pankkiireja. Minun valinta oli SDP vai oliks se PS? En muista, mutta sama puolue.

tyty
nyymi

>stk kuolleen muuntogeenisen humanoidirobottitytyn sielu ei tule koskaan palaamaan maan päälle pelastamaan sinua saatanan palautettua sinut elävien kirjoihin kuolemasi jälkeen kylvääksesi kauhua elävien keskelle hänen vasallinaan

taikurinyymi

>stk et tule koskaa siittämään kyborgikaunotarta ja nauttimaan tämän hellästä rakkaudesta...

Ketä /gummycraft/ täällä?

Huomenna on kraapulapäivä.

Miks helvetissä käyn vieläkin /mämmi/:ssä? En tunne täällä keneenkään minkäänlaista "yhteyttä". Nykyään vielä vähemmän kuin ennen.

No niin vittu on. Ei saaaaaatana.

Mietin usein samaa. Tylsyys kai.

*ottaa psyykkisen yhteyden nyymiin*

...

ookkonää psaikkeri

taikurivajakki ei osaa muodostaa noin pitkiä lauseita

Sä naurat näille jutuille mutta eliitti uskoo ja käyttää niitä oikeesti.

>joku asia kiinnostaa
>se asia on nyt ainut merkityksellinen asia elämässä
>aamulla, päivällä, illalla, yöllä
>voi juku nyymi sä oot tosi hyvä tässä asiassa
>mikäli kyseessä on joku ryhmäaktiviteetti, kuten nettipelit, tässä tilanteessa mut yleensä tungetaan jonkinlaiseen johtoasemaan
>pala loppuun viimeistään parin kuukauden päästä ja katkaise kaikki siteet kyseiseen aktiviteettiin ja mahdollisiin ihmisiin, jos kyseessä oli ryhmäaktiviteetti
>toista n. vuosikymmenen ajan kunnes tajuat et mitä aina käy

>joku asia kiinnostaa
>koska mä aina palan loppuun tekemällä sitä asiaa liikaa, niin nyt mä rajotan itteäni
>tunne koko ajan syyllisyyttä, et mä vaan laiskottelen ja en ees oikeesti yritä kunnolla ja oon vaan kasa paskaa ja ei vittu tappakaa mut
>lopeta kyseisen aktiviteetin tekeminen kokonaan ennen kuin saat edes mitään merkittävää aikaan

>joku asia kiinnostaa
>tiedä mitä tulee kuitenkin tapahtumaan
>älä tee mitään

Ammattilaisen arvio: ansaitset paskasi