/mämmi/

Rokkenroll mäcdonalds -painos

youtube.com/watch?v=HzKeEbHGn4s

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zh942B0QmRU
desuarchive.org/int/thread/76189381/#76195568
yle.fi/uutiset/3-9678179
twitter.com/NSFWRedditGif

oispa anna

Huppista vitun keikkaa tuli väärä linkki, pistän kevyen humalan piikkiin.

youtube.com/watch?v=zh942B0QmRU

how do I get a finnish gf?

oispa suomi poika

Jeesus oli suvaitsevainen.

Se oli myös homo rikolline jutku joka ristiinnaulittii.

Notha huomenta mämmi! Mitenkäs sitä nukuttiin?

Itse jostain syystä muistan aika monta unta jotka näin. Yhdessä niistä seikkailin ympäri Suomea jonkun mukavan pirun kanssa. Pitäiskö huolestuu? Mulle kans kerran tuli saatana puhumaan unessa.

oispa ruotsi poika

Nukuin kolme tuntia vaan, meen kohta takas nukkumaan.

Liskodiskot ja kamala hiki

>meen kohta takas nukkumaan.
Ei vittu meil sama!

Kyllä se siitä. Otat vaan rauhassa. Lepää.

Näin homostelu unia homostelusta. Haluisin homostella. T: homo poju

Aika homoa

Semmosta se elämä joskus on. Noh kyllä sullekkin joku päivä löytyy joku kiva nyymi jonka kanssa nukkua lusikassa (siinä asennossa ei siinä ruokailuvälineessä)

Neðanjarðar eru menn sem aldrei hafa sólina séð
En þeir kunna virkilega að djamma

...

Ei kiitos. Olen hetero.

miltköhän annan pyllynreikä maistuu? :3

...

Olen gambina henki

Nukuin jotain kaksi tuntia, viime viikon yövuororytmi jäi vähän päälle, no onneksi iltavuoro niin voi ottaa päikkärit ennen töihin menoa.

Försöker du lära dig finska eller?

Päikkärit on kyllä jumalan lahja ihmiselle.

T. Päikkäri päällikkö

mitä vittua seis

Ei vittu, ite nukuin joku kolme kun heräsin hikilammikosta. Mut yritän mennä koht takas, toivottavasti tulee uni.

Það er ómögulegt

>Það er ómögulegt
nää näitten merkit on ihan vitun kuumottavia desu

Juuh, aika mennä TÖI HIN

Haha, OC apu vois tehä apustajakuvan siit ku taikuripsykoosinyymi teki sen rituaali mis se piirs pentagrammin wc lattialle, viils siihe veitsel verta, kusi ja masturboi viel siihe päälle.

Moi moi! Nähään myöhemmin!

Anna mullekki TÖI TÄ

Mitä se tälle ees yrittä saavuttaa? En muista et se ois koskaan kertonu.

Syön perunasalaattia ja makkaraa. T: perunasalaatin ystävä

Se on tullut korjaamaan (niinku sadonkorjuu) sielunne, juoskaa henkenne edestä!

Emmä tiiä mitä sen hihhulin pääs liikkuu.

Mitä perunasalaattia? S-marketin perunasalaatti on paskaa, mut Lidlin on epäironisesti hyvää. En tiiä sitten muista kaupoista. Ja onhan juustomakkaraa?

Pitää kai epäironisesti siirtää petauspatja + muut kamat kellarin sohvan päälle ja alkaa kellarieläjäksi näin kesän ajaksi.
Saatanan auringonvalo kiusaamassa vuorotyöntekijöitä.
>kyllä, asun vanhempien luona

en usko että se ees teki sitä tai postas siitä, vaan kyseessä on joku toinen joka halus kertoa "hauskan" tarinan ja nyt haluaa siitä kuvan

Ei vittu, heräsin vielä jurrissa. Pahin on siis vielä edessä.

Onneksi en ole enää vuorotöissä

Löysin hyvän mangan jota luen nyt

Sant, jag har studerat finskan under två årstid och kan inte mycket. Svåraste biten är att lära sig saker som inte har regler och saker som är vardagligt. Finskan består mycket av informella ord och meningstrukturer.

Mä en pysty lukemaan tietokoneen näytöltä sarjakuvia, pitää olla jotain fyysistä kädessä että siihen pystyy keskittymään

Aion nyt nuuskata

*sujauttaa nuuskan paikalleen*

Oispa

Teinpä, ja teidän pilkka ei voisi vitun vähempää kiinnostaa.
desuarchive.org/int/thread/76189381/#76195568

Forssan. Ei perunasalaateissa kannata ostaa sekundaa. Juksasin vähän makkara oli oikeesti lenkkiä: kivikylän juhla suomi lenkki. Ihan vitun hyvää epäironisesti 5/5 tuote.

Ota muna käteen lukiessa

Kuvia tai en usko.

Oi kuule uskon että et usko! Et usko taikuuteen, et varmaan usko yhtään mihinkään. Olet vaan tyhjä kasa lihaa, robotti. Ei ole kuvia, ei kiinnosta uskotko että tein sen ja vaikka oiskin niin en jaksa sitä että mua aletaan taas kutsuu pelleksi jne. mitä järkee siin olisi?

Mut nyt takas /x/. Tää paikka on syöpää.

>teidän pilkka ei voisi vitun vähempää kiinnostaa.
>en jaksa sitä että mua aletaan taas kutsuu pelleksi

Ei vittu tää äijä on sekasin.

Oonkohan mä psykoosissa

Oonkohan mä psykoosissa

>2017
>ei seuraa Matina Aitolehtä IG:ssä

ketä?

Juuh...

Eiih...

Ootkohan sä psykoosissa

Juuh...

Eiih...

Juuh...

Eiih...

tilasin vanhoja jääkiekkokortteja kun halvalla sai, nostalgian takia kai sitä kun lapsena tuli kerättyä

Pointti oli siinä, että miksi postaisin tänne jos aina tulee vaan haukkuja? Ei siinä että kiinnostaa vittuakaan mitä jotkut apinat kuten sinä ajattelee.

>tfw used to do the same
>tfw now an old fart who enjoys hockey in a world where youngsters talk about "e-sports"

why aren't you enjoying esports yourself

its like not using internet because you prefer tv

Because I have no idea what's going on, I am too old for this young lifestyle.

Tankkaan aina viikonloppuna itteni täyteen roskaruokaa ja sitten mun maha menee täysin jumiin.

En käynyt eilen kertaakaan animella vaikka suoli tuntuu täydeltä, tuleekohan tänään uusi tuotantokausi, saa nähdä.

esportin katselu on vähän niinku katsois urheilua missä urheilijat ovat näkymättömiä, niis peleis ne hahmot vois olla vaikka botteja, mistä sen erottais?

Rakettiliiga on epäironisesti ainut eurheilu jota tykkään kattoa, tosin tulee vanha olo kun ne pelaajat on kaikki teini ikäsiä

kannattaa ton lisäks juoda myös kaljaa se 3 pv

Eiih...?

Juuh...?

Pitäisikö alottaa YouTube kanava. Eräilyjuttuja kuvaisin terveisin pyörä

Juuh, postaat tuubaan videon jossa kusipää syö sun naaman niin tulee varma hitti.

juu, saat sen 10 seuraajaa joka vuosi

No minkälainen kanava sit?

No tässä sit todisteita. Haukkuja odotellessa, vähän epäselvä kuva kun käytin lyijykynää sinetin piirtoon ja valkonen lattia.

yle.fi/uutiset/3-9678179
>Ainakin kymmenen ihmistä loukkaantui, kun pakettiauto syöksyi väkijoukkoon lähellä Finsbury Parkin moskeijaa. Poliisi on pidättänyt ajajan, ja tapausta tutkitaan terroritekona.
Rauhanusk...eiku...
>Silminnäkijä Abdul Rahman kertoo, että mies oli huutanut haluavansa tappaa kaikki muslimit.
>Lontoon poliisi sanoo, että on liian aikaista arvioida teon motiivia, vaikka tapauksella on kaikki terroriteon yleiset tunnusmerkit.
Kyllä valkoisetkit terrorisoi!

muslimit oikeasti huumasivat sen ja sitten ajoivat ihmisten päälle ja sitten karkasivat autosta ja jättivät sinne. tässä on ihan falseflag kyseessä. älä usko kaikkea mitä kuulet

Hompanssin psykoosit taas vauhdissa

Paskoit lattialle? Mitä taikavoimia tosta saa?

Tää on kyl jännää et ihmiset uskoo kaikkeen eikä kyseenalaista mitään. Oikeesti melkeepä mitä hullumpi "salaliittoteoria" sitä todennäköisemmin se saattaa olla totta.

Ei vittu tiesin et oot jostain pöpilästä karannu hihhuli.

Ei mitä vittua?

...

Ja teille imbesilleille tiedoksi että toi ei oo se rituaali mistä alunperin oli puhe vaan tuossa käytin ulostetta.

psykoosi

mee sinne katkolle plz

heräsin tytyn vierestä

Ite heräsin herätyskelloon

No voi helvetti. Tunkion henkiäkö yritit kutsua?

priuut pryt pröp

hyj mik ädemoninen löyhke ilmesty ipylystä

Menkää töihin senkin pummit!

*tekee töitä*

ite kännykkään (tytyn)

Juuh, oisko ton katkon paikka? Paskas näyttää sen verta löysält et selvästi on viinaa nautittu.

Meen parin tunnin päästä, iltavuoro tällä viikolla.

Huomenta

Nukuin 4h ja helvetin paska olo

Tytyttymyys masentaa. Oonko ainoa?

Siis paskasit lattialle ja sit runkkasit siihen :D

Tää vaatis jo varmaan hmmm

Juu, ei mitään, jatka samaan malliin

Joskus.