/NEDERDRAAD/

Laatste draad editie

Welkom: schijtpalers
Niet welkom: dradenmakers

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=HkAUrka9bJY
youtube.com/watch?v=PnLy9HW53Pc
twitter.com/NSFWRedditImage

...

wat zei ik nou

captcha: jesus city

episch, simpelweg episch :D

IK ZEI DIT IS DE LAATSTE DRAAD STOMME SUKKEKS STERF JULLIE KUNNEN MIJN KLOTE KUSSEN

...

>Laatste draad editie
Krijgen we hierna allemaal een leven?

Kom knuffelen

Dit is de laatste draad, er komt hierna geen nieuwe
*kust kloten*

waar is toch dat zerbahondje voor

zebrahondje

Leuk nummer

warm
youtube.com/watch?v=HkAUrka9bJY

Psssht.

Nederdraad

Ik moet jullie iets vertellen

Wat?

emoe

Lief zijn!

Nep.

Bevat geen dagboekgedeelte.

Dacht je nu werkelijk dat je lang mijn superieure geest zou komen?

Ik wil een zebrahond nu. Ik zou hem "Donovan" noemen. Of "Daniël", maar dan wel uitgesproken als "Denjel".

Neuh ik ben het.

Oh poep ik ben helemaal vergeten om te blogpalen!

Ik heb gisteren vaderdag gevierd met mijn pa. Het was gezellig en heeft me wel opgebeurd.

Hoe gaat het met jullie?

False information, delete this post

...

Hmm?

Krijg per direct uitgezaaide borstkanker!

ik weet wie je bent.

Lief zijn.

Vertel

dvw 131 iq, wat doe?

>maar 131

Ik snap mezelf ook niet :^)

Huilen omdat je net 1 te weinig hebt om bij Mensa te kunnen

Stomme sukkels zwijg

1/5 aan 77 geven

ZWIJG GIJ BRUINE RAKKER

q:^) 134 hier.

Maar ik schaam mijzelf er voor.

Origineel. Ik weet niet goed hoe ik hier op moet reageren.

Ik ervaar het deels als last, gvd normale verdeling die ervoor zorgt dat er maar weinig vrouwen voor mij zijn met een acceptabel iq ...

Vrouwen zitten sowieso nooit boven de 100. Maar dat weet je zelf ook wel.

Waarom zijn vrouwen zo dom?

emoe

UNE

Omdat intelligentie een sociaal construct is :^)

PETITE

>sociaal construct

...

youtube.com/watch?v=PnLy9HW53Pc

>intaligensie is een spektrum
neeeeee, het is bineer. of je ben dom of slim!

BIERE

MOUSSANTE

PILSCH

>dvw het patriarchaat vrouwen, zoals ik, klein wil houden met gefabriceerde IQ test die zijn opgezet om alleen de mannelijke manier van denken te behooroordelen ten koste van vrouwen en zo hen te ramen als dom

Waarom haten ze ons?

Jeetje

GENUS IS EEN SOCIALE CONSTRUCTIE.

UNE

Ik vroeg om een fluitje, geen halve liter..

...

Waarom is het leven als blanke, heteroseksuele man in de 21e eeuw letterlijk het leven spelen op de moeilijkste graad.

Weet ik niet :3
Want ik ben een meisje hihiihih

doe als de amerikanen; zeg dat je een andere afstamming hebt en je bent geen blanke man meer

Hehehe Deutschland

m'n vader vroeg gister of ik mee ging uit eten met mijn zus en aangezien ik was vergeten dat het vaderdag was zei ik nee. Paar uur later kwam ik er achter dat het wel vaderdag was en ben ik alsnog meegegaan.

slechte zoon

Fiets terug.

waarom moest je dan met je zus uit eten

episch

RAUS

>slechte zoon

Maar je bent toch als nog mee gegaan? Dan is dat nog goed van je vind ik.

>nederpoop

Lang niet gezien, vriend.

Stelling: onze leven is zwaar als wa7ed gewicht

Waar/niet waar?

Wie /scooter/ in de stad rijden hier?

Lijkt op mijn piemel

>scooter
noem jij je zwarte dildo zo?

nee, je moeder wel.

>almere
>stad

...

Wat is er, maatje?

>.gif
gaan we nog bewegen of hoe zit dat

Naarmate je ouder wordt, wordt het leven erger en steeds minder draaglijk.

>Dit is wat mensen willen geloven.

...

Ik denk juist andersom. Kijk naar al die babyboemers, ze hebben echt 110% schijt aan alles en hartstikke gelukkig.

Nou jongens, ik ga maar eens. Sorry dat ik niet veel nuttigs te zeggen had vandaag, wou gewoon weten of er nog iets nieuws was gebeurd.

Slaaplekker iedereen~ Ik hou nog altijd van jullie

Lief zijn.

Slaap lekker, kanjer.

Waar ben je al die jaren geweest?

Ik heb dun kroeshaar. Zal ik het gewoon millimeteren?
Een mooi stijl lukt me toch nooit.

zie: Dit is waar. Ik weet nog dat ik als jochie met met mijn vleermuisman en sterrenoorlog speelgoed aan het spelen was. Geen vuiltje aan de lucht. Mijn sociale status, de wereld, mijn thuissituatie, de mishandeling, de pesterijen, de sociale buitensluiting. Het interesseerde me niet. Ik kon me als kind perfect afsluiten voor de pijn.

Als tiener werd ik in de computer gezogen en Wereld der Oorlogsvoering bleek een wereld te zijn waarin ik wel semigelukkig kon bestaan. Jeej!

Maar hoe ouder ik werd, hoe meer verantwoordelijkheden ik kreeg en hoe meer ik geconfronteerd werd met mijn beperkingen.

Het gaat elk jaar met een steeds grotere gang bergafwaarts. Ik kreeg serieuze gezondheidsklachten en kan geen werk vinden. Ik slaaf als een ZZP voor meerdere opdrachtgevers die me enkel gebruiken als wegwerparbeidskracht.

De Westerse welvaar en wereldoorlog is vervangen. We worden steeds armer. Een beroep doen op de welvaartsstaat is als blanke onmogelijk geworden. Je mag alleen nog maar betalen. Tegelijkertijd worden er honderdduizenden kansarmen geïmporteerd.

Dus vertel me niet dat het niet slechter wordt, want het wordt echt serieus zwaar kanker. Ik kan me niet eens voorstellen hoe verschrikkelijk leiden de toekomst moet zijn.

>Het gaat elk jaar met een steeds grotere gang bergafwaarts. Ik kreeg serieuze gezondheidsklachten en kan geen werk vinden. Ik slaaf als een ZZP voor meerdere opdrachtgevers die me enkel gebruiken als wegwerparbeidskracht

ikdv

Mooi neergepend.

>De Westerse welvaar en wereldoorlog is vervangen. We worden steeds armer. Een beroep doen op de welvaartsstaat is als blanke onmogelijk geworden. Je mag alleen nog maar betalen. Tegelijkertijd worden er honderdduizenden kansarmen geïmporteerd.
Hier ga je de fout in, je moet genieten in het moment. Er gaat niks veranderen, globalisten doen toch waar ze zin in hebben. Kijk maar wat Merkel doet, het is verraad van de hoogste graad en toch gebeurt er niks.

>30 graden op de kamer
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WAAR IS MIJN 20 GRADEN MAX??!?!?!?!?!

Hoe meer je bezit en hoe meer verantwoordelijkheid je hebt hoe minder leuk het leven wordt. Geen idee of afstand nemen van alles hierbij helpt, denk het wel

Zelfde oetz, ik zou niet weten hoe ik nu kan slapen

>invoordat doe raam open

En bezoek krijgen van alle insecten zeker

>Kijk maar wat Merkel doet, het is verraad van de hoogste graad en toch gebeurt er niks.

De grap: het ging allemaal om haar herverkiezing voor de VIERDE termijn. En maar schreeuwen dat Poetin een verschrikkelijk dictator is omdat hij al in zijn derde termijn zit. Zelfde geldt voor Rutte. Die heeft het ook allemaal laten gebeuren voor alweer zijn derde termijn.

Ik ben het gewoon beu... Ik wil weer in een democratie leven. Maar het voelt alsof ik een zwembad aan het dwijlen ben. Je mag alleen toekijken en betalen.

Ik kan het niet loslaten. Het gaat gewoon niet.

Tering ik heb zin in sigaretten.

Dvw kacheltje aan want ik heb het koud.

Have any of you done interrail?

Het zijn mijn monitoren die zo warm zijn, als ze uit zijn is het 23-24 graden na een uurtje
>koud
Hoe dan?
Kom je uit de woestijn ofzo?

>Ik kan het niet loslaten. Het gaat gewoon niet.
Na jaren met Sup Forums shit bezig te zijn geweest zelfs voor dat Sup Forums bestond begin ik er wel genoeg van te krijgen. Het intereseerd me allemaal niet meer zo, ik wil alleen nog maar de wereld zien branden. Allen hedonisme in het moment is belangrijk. Elke dag dat ik weet dat ik niks bijdraag aan de maatschappij word ik euphoric.

>zweten in bed
man dit gaat een kutnacht worden

>het koelt af
>windstil

Why yes I have done interracial

Lekker jossen

Waarom ben ik gemaakt kon mijn vader zijn lul gewoon niet terugtrekken 23 jaar geleden.

Dit is niet Sup Forums. Ik was al rechts voordat het bord überhaupt bestond. Ik vind het ook een schijtbord.

Ik vind het gewoon jammer hoe de Nederlandse staat zo kapot is gemaakt en we uit de wereldtop van welvarende zijn verdreven door een grijpbare kliek van idealistisch wereldverbeteraars en regenten die hun orders aannemen van het bedrijfsleven.

Ik zie zoveel mensen in mijn omgeving die moeite hebben met overleven, hun gezondheidszorg niet kunnen betalen, geen woonruimte hebben, rond hun 30 nog gedwongen thuiswonen, jarenlang vast zitten in een flexcontract.

De staat is er gewoon niet meer voor de mensen, maar we betalen er nog evenveel aan.

Het frustreert me gewoon enorm. De corruptie en het algemeen gebrek aan moraliteit. Ze denken dat ze alles kunnen maken. Alsof ze als goden boven ons staan.

Ik wil weer dat de koning alle macht krijgt.

Mee wellik ras?

Blanke frau