/norgetråden/

God mat-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=X-u8c0MW9aM
nb.no/nbsok/nb/81884ae3821ebe62f5d0c47aad3ee00c?index=1#0
vocaroo.com/i/s1T7UaHhJKdz
youtube.com/watch?v=4LwMgZ-9Dn0
twitter.com/SFWRedditVideos

brev

youtube.com/watch?v=X-u8c0MW9aM

For generiske ost-europeiske sotnosjver

Vi er hans, han gav oss livet, kalte oss av intet frem, i sin Sonn han har oss givet barnerett og faderhjem, og til himmelgleden sin forer han oss engang inn.

Gå da inn i Herrens tempel! Full av fryd er denne gang. Folg det himmelske eksempel: Fyll hans helligdom med sang! Han er trofast, mild og sterk, evig står hans ord og verk.

mongoler

...

*blokkerer din sti*

sånn har det blitt

Hej hej, hemskt mycket hej

Tiende for nå er det kaffe tid for meg

kanskje jeg skal bli rapper

Haha, hvem har laget denne?

Fy faen, som Oslo så ut på den tiden.

nb.no/nbsok/nb/81884ae3821ebe62f5d0c47aad3ee00c?index=1#0

rein innvandringspropaganda

heng deg

...

...

kys deg selv

>dfn ingen buffy jv

Fyfaen.. FIL

ahahhahaha holy fuck du btfoa den cucken!!!

To tyver ble korsfestet sammen med Jesus.
En ble frelset, ikke fortvil.
En ble fordomt, ikke formod.

Sostra er finere.

vet inte.

Fantastisk! Post alle du har.

Hun har ikke kommet enda.

Fikk en melding fra DNB om at de skal slutte med kort med personlig design

Så det kortet mitt varer kun til det utgår, også blir det bare vanlig resten av livet

Fy faen

FY FAEN!

går ut og klipper plenen nå

>DNB

bytt bank for f*en

Brever vi st.hans-utgave i morgen eller på lǿrdag? Kanskje begge deler?

Jeg bytta nettopp til DNB...

>klarte å ta WANTED is med kokossmak istedet for den med sjokolade
NEI NNNNÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Det er jo den storste dritt isen som fins

det er sunnere å spise litt is til 50 kr en å spise 3 l med is til 50 kr sier jeg bare t. slanker meg

Vennligst hjelp meg med norske uttaler
I have a great hold on bokmål and thats about it but my pronunciations are shit anons
also websites with more help would be nice

Spiser is veldig sjeldent, aldri vært noe særlig glad i det.

...

Skal jeg barbere mitt skjegg for jobbintervju?

med mindre du skal bli pro-terrorist, ja

Kommer vel strengt tatt an på hva slags type skjeggvekst du har.

myggen-is er best!

...

>ikke spise to liter sjokoladeis på 44 minutter

Sånn? Barber hvis intervjuet er noe annet sted enn en café.

si hei

Det er bare tull å barbere bort skjegget hvis du har ekte velstelt skjegg. Men hvis du bare har vært for lat til å barbere deg den siste mnd så burde du fjerne det, evt trimme det sånn det ser bra ut.

gomler i meg en liten rislunsj

...

Begynner å bli lei jobben. Fikk en kontrakt hvor de var klar over at jeg er helt fersk og kun har jobbet med andre ting. Sa ja i den troen at jeg ville få kurs og leksjoner men etter 5 måneder er kun alt jeg kan selvlært. Mirakulǿst gått bra men fǿles ut som at jeg bygger et bobleslott som vil poppe om jeg takker ja til 1 år ekstra. De er veldig fornǿyd med meg, men ser på dager som denne hvor lite jeg faktisk kan om det tekniske jeg har fått ansvar for.

Hei

fy f....

>for blek til å vise meg ute
>for ikke å bli blek må jeg gå ut

dette.....var......jo.......goy.....

...

Brev bilde av dere selv

I think there's something wrong with your sausages

...

hva holder du på med? virker som at de fleste jobber er skrudd sammen slik, ingen har peiling på hva som foregår

...

Its traditional russian dish. Buckwheat with dicks (хyйцы c гpeчкoй)

vocaroo.com/i/s1T7UaHhJKdz

>den fǿlelsen når en unge er så sint at han roper så hǿyt han klarer "fuck fuck fuck" og "dere skal dǿǿǿǿǿǿ" mens han prǿver å hamre uskyldige unger med en spiss kjepp som han plukket opp nettopp fordi den var spiss.
Var dere også så jævlige som barn?

>same

j-jeg er bare en mann

dette er hvordan det föles å være meg

Gutta det er valg snart

I think I will stick to the more acknowledged Russian cuisine then.

vel... d-dette er altså meg......

hæææh? vaforno?

...

jeg klarer ikke lage brev uten å legge til et teit froskebilde

Det var en fin frosk

fortell meg om valget, da
hvor får du infoen din fra?

Jobber i forsvaret, var sambandsmenig for 10 år siden, og tenkte jeg i hovedsak skulle bedrive og drifte det.

Istedefor er jeg blitt kryptotekniker, ikt ekspert, materiellmester, innkjǿper, lagersjef, liasion og delvis instruktǿr. Ingenting av dette har jeg jobbet med tidligere som de var helt klar over. Og så klart er alt jeg kunne utdatert nå. Enkelte av rollene skulle jeg faktisk vært pålagt kursing i, men da forsvarets fellesskoler holder kurs kansje 1 gang i året OM de gidder engang å reklamere for, og brenner det på dass..

Jobber bare med yrkesoffiserer, gjerne mangeårige med krigskole og turer til utlandet, og hver dag hǿrer jeg ord, navn og betegnelser jeg ikke har den minste snǿring på som folk ǿnsker svar på umiddelbart uten at jeg får tid til å sjekke ut hva det eventuelt er. Tror min stǿrste årsak for mistrivsel (men jeg trives mer enn ikke) er at det er kun sjef som vet min bakgrunn og han har ikke forklart det videre, mens alle andre tror jeg er fagutdannet yrkesmilitær. Men som sagt, har lǿst 95% av alle problemer jeg har fått bare jeg får sette meg ned og prǿve ut ting.

eg å

får vell henge opp klesvasken jeg da

"Buffy if you're going out why don't you take your sister?"
ÅÅÅÅååå her kom sǿstra ja!

lurer vel på om jeg ikke skal ta meg en aldri så liten matbit inne på burger king jeg da

Nei. Det er ikke innafor å spise så elendig mat som det der.

nå sier du unnskyld

hvem spising skal jeg spise da

How does one get a cute blonde blue-eyed Norwegian gf, lads?

Religion har i mange, mange 100 år vore nytta til å undertrykke kvinner. Heldigvis går det stegvis framover. Det ser ut som om menn har utnytta religionen for å få ei fri stilling både i samfunnet, i heimen og i det å kunne setje kvinna på plass. Låse ho inne. Krevje service og tildele starff. Og kalle det Guds vilje.
Kvinnene er ein ressurs. Dei har vist, både i næring og politikk. Men det er ein lang veg å gå enno. Berre nokre få land har oppnådd ei tilnærma likestilling. Det er meir enn ein milliard kvinner som ikkje har nokon form for likestilling. Så tommelen opp for dei som er modige og kjempar ei - n kamp som i utgangspunktet ser nesten umogeleg ut. Modige kvinner! Dette vil ta tid - gje ikkje opp!

>hvem spising skal jeg spise da
Si "hvem" igjen

drit i, jævla neger!

I...

t. Anders B.

kem spise ska eg mata meg?!

yaaas slay biatch menn BTHU

...

det eneste du får her er guttefitter, alberto barbosa

there are no blonde hair blue eyed girls in norway, it's a meme, it's a lie

>guttefitter
Not so fast, Bjorn.

youtube.com/watch?v=4LwMgZ-9Dn0

ein bæsj

hmm, er det litt sånn derre såkalt "rompe-vondt" jeg lukter her? noen dårlige minner?

>norgeboo lever enda

heng deg

fy fane holl kjeft

>dfn jeg hǿrer Sting synge live helt inn i stuen min.
Hvem trenger billetter fåvæ

>Sting

I'm not falling for your lies. I know they're there!

SPIK INGLISH