Nederdraad

Narcisme editie

Welkom: iedereen omdat wij allemaal narcisten zijn.

Vertel wat over jezelf.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=BfIAKj3Gl1E
16personalities.com/
mbti-notes.tumblr.com/
youtube.com/watch?v=hq_h53Jfx4g
youtube.com/watch?v=GKjzkO1Uxfg
youtube.com/watch?v=bCDIt50hRDs
youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE
youtube.com/watch?v=tNveMjoSxp0
twitter.com/sussex_police/status/877110502350098432
twitter.com/AnonBabble

Eerste voor ik hou van jullie allemaal!

Bedankt.

Ik houd ook van jou.

Niks mis met narcisisme als andere mensen alleen maar bestaan voor je eigen profit.

Maak jij toevallig deel uit de INTJ groep?

40 minuten tot transl*elg

Kom wel eens op INTJ uit maar meestal is het ISTJ.

Ik erger me zo aan mensen die zich narcist noemen. Het zijn altijd verschrikkelijke idioten.

youtube.com/watch?v=BfIAKj3Gl1E

transloelg?

Translojlg

Mee eens. Ze denken allemaal dat ze speciaal zijn. Terwijl ik de beste ben natuurlijk.

Ga persoonlijkheids test doen, en paal resultaat.

16personalities.com/

Ik kom altijd op uit op INTP, INTJ, INFP, ENTP.

Hoe kun je zo zeker zijn welke type je bent??

>
Het is ook lariekoek.

Door verschillende tests te doen en dan steeds het zelfde resultaat te krijgen.

>alles zit +- op 50%

onbewust vul je in wat je verwacht

Dit, ik kom uit op narcistische, hoge intelligentie

Ik ben een heel uitgebalanceerd persoontje.

beter bekend als de middenmoot

>"adventurer"

NOOOOOOOOOOOORMAAAAAAAAAAAALTJE

Dat is het juist. Heel die MBTI handel is gestaltpschologie oftewel perceptiepsychologie. Het is hoe jij jezelf bekijkt of hoe iemand anders jou bekijkt. Dit verandert constant. Persoonlijkheden veranderen.

Maar langs de andere kant blijf je dezelfde cognitive waarden (Si, Se, Ne, Ni, Fi, Fe, Ti, Te) hetzelfde voor het leven dus verander je nooit van type. Ach fuck it het is toch allemaal gezever.

t. iemand die te veel mbti-notes.tumblr.com/ heeft gelezen.

Ben je niet speciaal als je het gemiddelde bent van alle speciale sneeuwvlokjes?
Riep je?

Normaal ben ik ISFP

hey schat kom je hier vaker?

Er is niet veel wetenschappelijke waarde aan te hechten, maar het geeft gewoon een ruw idee van wat voor een persoon je bent. Sommige types gaan echt niet samen dus zou er zeker wel rekening mee houden als je met anderen om gaat.

STERF

Dat doen we allemaal.

Sommige 'gezonde' types kunnen niet goed met elkaar omgaan. Er bestaan ook ongezonde types zoals een ESFJ die haar leven zo logisch mogelijk wil redeneren en het goed zou kunnen opschieten met een INTP omdat hij hoog scoort in logica.

En als ik nou alle types ooit ben geweest? Kan ik dan met niemand opschieten of met iedereen?

>dvw mastermind

daarom zit je hier

Dan heb je dissociatieve identiteitsstoornis.

youtube.com/watch?v=hq_h53Jfx4g

Zeg Irene, ik ben al wat moe. Ik ga nu naar mijn bed, welterusten

youtube.com/watch?v=GKjzkO1Uxfg

maar alles wat ik zien kan is gewoon een gele citroenboom

youtube.com/watch?v=bCDIt50hRDs

vet spacende google doodle vandaag

alsof je teveel extra's troep in FL hebt aangezet

Ik ben tot de conclusie gekomen dat homoseksuelen in Muslimlanden niet kunnen vliegen. Maakt niet uit hoe je ze van het dak gooit, ze blijven een rotsmak maken.

in andere landen wel? of nog niet genoeg data daarvoor?

Liveleak laat me in de steek. Misschien moeten we een oproep om vrijwilligers te vinden. Maken we er meteen een leuk dagje uit voor het hele gezin van.

Doe het, voor de wetenschap.

reageer stomme sukkels

uw moeder is een hoer

wie /animé/ hier

ik ben sexy en ik weet het

Kun je dat onderbouwen?

is een liedje haha

youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE

wie /asmr/ hier

Telt bosgeluidjes ook?

Nee, bosgeluidjes zijn degeneraat.

Nou, dan niet.

Dat is zo triest haha

Ik kan niet slapen met deze hitte.

youtube.com/watch?v=tNveMjoSxp0
>deze_nacht.mp4

heb letterlijk gemastrubeerd tijdens het kijken van jellybeanasmr nog beter then haar chineze dans kanaal

djz

tfwnogf

nieuwflikker

Laatste Nederlander die nog wakker is... whooo!

Nee

helaas!

>morgen iets voor werk
>allemaal mensen die ik niet ken
iiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee

twitter.com/sussex_police/status/877110502350098432 oppassen jongentjes >:)

Ga geen CP link drukken, paal het hier.

Ik heb geen piemeltje en daarom draag ik een lange winterjas in de zomer.

Warm vanavond he, Berend? Had mijn raam ook open gedaan als ik jou was :^) Let wel op dat er niets vies binnen komt vliegen straks ;^)

Waarom haat jullie van alle Moslims? Alle zij niet slecht ben :(. Ja, sommige Moslims ben slechte, maar niet allemaal! Jij heb houd van de Moslims nodig.

Zegt "Moslims gaan weg Nederland" is niet veel goed.

(I don't actually believe any of that but I need another excuse to testrun my Dutch)

>dvw alle lichten uit en ventilator aan en 2 ramen open en geen muggen

voelt goed oetz

Er klopt niks van, maar ik begrijp wat je bedoeld.

>Waarom haat jullie van alle Moslims? Alle zij niet slecht ben :(. Ja, sommige Moslims ben slechte, maar niet allemaal! Jij heb houd van de Moslims nodig.
Waarom haten jullie alle moslims? Ze zijn niet allemaal slecht. Ja, sommige zijn slecht, maar niet allemaal! Je hebt liefde van de moslims nodig.

>Zegt "Moslims gaan weg Nederland" is niet veel goed.
"Moslims ga weg uit Nederland" zeggen is niet goed.

>(I don't actually believe any of that but I need another excuse to testrun my Dutch)
(Ik geloof dit niet echt, maar ik heb een excuus nodig om mijn Nederlands uit te proberen (to try out))

Help er staat een enge man voor mijn deur. Hij zegt dat hij een pakje komt brengen maar het is half drie 's nachts en hij heeft alleen een groen flesje in zijn hand. Wat moet ik doen? :( Hij draagt een tshirt met een plaatje van een klein meisje, vandaar plaatje gerelateerd.

Hier in de oost kust van Amerika het veel warm is! Hoeveel warm ben het naast jij huis vandaag (of gisteren nu haha!)

Ik zuig Moslimpiemel. Maar nu heb ik al urenlang geen besneden piemel gezogen :( Ja, ik snak werkelijk naar een lul in mijn mond! Ik houd van Moslimlul.

Jaag aub mijn proteinebron niet weg met leuzen als "Moslims ga weg uit Nederland".

Fixed for you ameribro.

neger, wat?

Goegel zegt dat we te doen hebben met een temperatuur van 23 graden (Celsius uiterraard) met een luchtvochtigheid van 61%. Dat zal voor jou in Florida wel winters aandoen, maar voor mij is dat niet prettig.

Ik help die arme Amerikaan gewoon met zijn Nederlands. Niets mis mee toch?

Merken jullie ook dat na veel /koffie/ je urine erg donker wordt? Hoe komt dit?

Je zal het alleen met mij moeten doen op dit uur vrees ik. Denk niet dat ik dat heb en drink redelijk veel koffie

Neuken.

Ik zei dat niet! Waarom doe je deze om te mij, ik hou van jou :(

Ik val niet op beren, alleen op schattige twinks met een vrouwelijke biemel.
Dat 'heeft' iedereen :^) Het is gewoon dat urine met weinig vocht donkerder is en /koffie/ ontvocht je lichaam.

kanker heet,
hoe overleven jullie dit?
hoe kan je slapen met dit weer?
snachts moet koel zijn, niet koud!

correctie, kn niet denken met dit hitte,
"snachts moet koel zijn, niet warm!"

Oké. Ik begrijp Celsius, maar ik denk dat de Farneheit zijn meer precies in mijn mening.

Als het je lichaam ontvocht, gaat het toch via je urine weg, waardoor je meer urine hebt en het zo lichter wordt?

De Fahrenheit zijn op papier meer ja. Ben jij Chase?

Nee. Vriespunt van water zit op een rare plek en als je preciezer wilt zijn kan je altijd met een komma werken. Al merk je echt niet veel verschil met een graadje meer of minder.

Nee. Ik ben Chris maar ik post vaak op deze draad. Ken je mijn naam?

Nee, dit is de eerste keer dat je je naam deelt, waarom leer je Nederlands?

>morgen vroeg naar de TU ipv in mijn bed blijven liggen

Installeer een rootkit en steel je examens

ho.o

Sorry ik ben niet goed met kompjoeters

Ik hou wel van dit taal vanwege en ik wil woont of studeert in Nederland of België. Missichien in de futurum wanneer ik genoeg geld heeft ik ga naar Nederland of België.

Ik gedacht ik wil woont in Zuid-Afrika of Namibië, maar niet vandaag. Er is te veel vermoorden in Afrika, Het is een erge continent.