/Nederdraad/

Conducteur help ik moet pipi doen uitgave

draadthema:
youtube.com/watch?v=HXNs9N4vj6Y

Other urls found in this thread:

youtu.be/CuvxIX1g6JU
m.youtube.com/watch?v=zVXnoIoWu88
youtube.com/watch?v=QU8T7oY0iO8
youtu.be/bBbHO5uADtY
krebsonsecurity.com/2017/05/emergency-fix-for-windows-anti-malware-flaw-leads-mays-patch-tuesday/
hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3188691/2017/06/22/Gezin-van-15-op-straat-door-erfeniskwestie-Zoveel-kinderen-Dan-geen-huurhuis.dhtml
youtube.com/watch?v=mSTO26au2z4
nos.nl/artikel/2179389-online-opgelicht-het-is-een-soort-mindfuck.html
m.youtube.com/watch?v=6tv8LSMVVi8
twitter.com/NSFWRedditImage

/balt/

Voor treinanon
youtu.be/CuvxIX1g6JU

Bedankt voor de geruststelling nekbaardvrienden.

>half twee geweest
tijd voor bier

Normaal mag het vanaf klokslag elf uur hoor.

Hoi, alles in de draad draait om mij.

Stop met mijn aandacht op te eisen.

Deze is beter voor hem:
m.youtube.com/watch?v=zVXnoIoWu88

Ik hou meer van zulke themas
youtube.com/watch?v=QU8T7oY0iO8

Is het normaal dat Norton antivirus een download van een spelletje aanziet als een trojan?

Ik kan me niet herinneren dat dit de vorige keren ook gebeurde.

Kan gebeuren ja. Dat is een false positief. Tenminste, dat hoop je.

als je het van de piraatbaai hebt gehaald wel

rarbg.to

Ik vind het wel vervelend dat die zeikerd automatisch wist wat ik net gedownload had.

altijd leuk om te kijken welke palen allemaal van GZ waren

mmh de setup is in het Russisch maar het lijkt wel vlotjes te lopen

Ik paal alleen maar welke liedjes ik leuk vind, zuurpruim.

waarom zijn nederdraders zo gierig?

Dan moet je de directe bescherming uitzetten ergens in de opties.

Nee we zijn gewoon armoedig door onze NETEN(noot) bestaan.

ik vind nederdraden beter als ze door een belg gemaakt worden:)

flikker dat programma dan weg. het is juist de bedoeling van zo'n programma om in de gaten te houden wat jij allemaal op je computer binnenhaalt

Ik kon me een draad herinderen waarin iemand bitmuntjes gaf en een ander draadje waarin iemand spelletjes gaf.

Nee, daar is CS2017 voor.
En dan MSE voor de zekerheid.

Ik heb de sleutel van mijn grootvader die me er elk jaar weer op staat dat ik het installeer. Ik heb ook een jaartje zonder antivirus gedaan en daar heb ik absoluut niets van gemerkt achteraf. Echt nodig heb ik het denk ik niet. Ik heb het ook op mijn smartphone staan, maar daar is het wel irritanter en slokt het veel batterij op.

Als je voorzichtig bent heb je echt geen antivirus nodig. Hooguit een Malwarebytes Antimalware scan eens in het halfjaar.

youtu.be/bBbHO5uADtY

Ik wil meer Belgen in Nederland. Die weten altijd wel kontpijn te genereren.

ik heb alleen ramen verdediger geloof ik

inderdaad, en soms stuur ik een bestandje naar virustotal.com als ik twijfel

>een stilistische oefening in het beledigen van mensen
>je lacht je te pletter hoe boos mensen worden

Ik mag hem nu al.

Begin over patat.

oke dat is wel aardig van hem, maar ik vind het een beetje onzin

zelfs in programmas die je moeten beschermen kunnen fouten zitten die misbruikt kunnen worden
krebsonsecurity.com/2017/05/emergency-fix-for-windows-anti-malware-flaw-leads-mays-patch-tuesday/

>ze hebben geen Common Sense

Ze gebruiken geen Linux.

>ze hebben niet hun eigen operatie systeem gecodeert

*kantelt deukhoedje*

Elaboreer.

Op mijn desktop wel, helaas niet op mijn laptop omdat ik die moet gebruiken voor school.

Kanker Ramen 10 is een virus op zichzelf.
Tokkie

Fedora linux is niet voor tokkies!!!11een1

>Op mijn desktop wel, helaas niet op mijn laptop omdat ik die moet gebruiken voor school.
Ik heb juist Linux op mijn laptop omdat ik die gebruik voor school en Ramen op mijn pc voor muh spelletjes

>2017
>nog steeds niet macos gebruiken

>nederpoop

We moeten die troep van Microsoft gebruiken. Visual Studio en die kankerverwekkende MS SQL Server.

bij ons mag je lekker zelf weten hoe je alles doet en de docenten raden vaak zelfs Linux aan.

Dat is geluk hebben. Binnenkort beginnen we hier gelukkig ook met Linux.

Ik mag voor mijn werk alleen Linux gebruiken vanwege veiligheid. Ook geen Chrome. Dropbox, Onedrive enz. IT afdeling heeft een lijst met verboden software. Op "Sociale media" vertellen wat je functie is staat ook de doodstraf op. Bizar eigenlijk. Maar ben er helemaal aan gewend. Ik doe het thuis ook niet meer gebruiken.

het is NOOTen nieuwvriend

Wat is je functie?

...

Hoe lees je met linux je sms op je laptop/PC?

Bedrijfsspionage wordt eindelijk serieus genomen. Er wordt wat afgehekt.

>sms
Is het weer 2003?

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3188691/2017/06/22/Gezin-van-15-op-straat-door-erfeniskwestie-Zoveel-kinderen-Dan-geen-huurhuis.dhtml

Zeker door de hekker 4kan. Die gast is een legende.

>wat is 2FA

ALLES PLAKT

>Elaboreer
Jij bent niet meer te redden.
Zeker pas ook geld gestuurd toen Microsoft je belde.

Waarom zou je een sms vanaf je werk pc willen lezen?

Zeldzame beelden van de hekker 4kan
youtube.com/watch?v=mSTO26au2z4

>Zeker pas ook geld gestuurd toen Microsoft je belde.
Ik las dit vanochtend. nos.nl/artikel/2179389-online-opgelicht-het-is-een-soort-mindfuck.html
Hoe dom moet je zijn om hier in te trappen

Het merendeel van Nederland heeft geen idee hoe een computer werkt. Ze kunnen hun Zuckergoldbergstein account vinden en dat was het dan.

Wow, dat is wel een oude ja. Ik keek broeger jijbuisfilmpjes van hoe iemand de instructies volgde via een virtuele machine en de indiaanse man gek maakte. Goede tijden.

Ik ben trouwens een nigeriaanse prins en ik heb nog een miljoen van iemand met jou naam hier liggen. Je kan het vrijkopen als je het wilt.

je zei dat je het ook op je thuis heb

>Boer uit Lochem niet blij met ‘graancirkels’, eist 2000 euro schadevergoeding van vandalen
>De mannen die in een filmpje op Facebook trots poseren bij een graancirkel die ze hebben gemaakt op het land van boer Willem Post uit Lochem krijgen een schadeclaim van zo’n 2000 euro aan hun broek.

Dit niveau dus.

Dat is stom. Je moet eerst toestemming vragen natuurlijk.

Ben hem niet.
Maar alsnog, waar wil je sms op je pc lezen? Voor die ene keer per jaar? Niemand gebruikt sms.

Dit vind ik mooi. Hier ben ik ook voorstander van.

m.youtube.com/watch?v=6tv8LSMVVi8

>Wees tatta
>Ga op vakantie naar buitenland
>In een Nederlands hotel
>Met Nederlands eten

Dit is heel normaal. Net als Arie's snackkot-achtige zaakjes aan de spaanse kust.

Op mijn werk kan ik alleen Windows gebruiken, met Microsoft Office, het liefst Chrome, alles staat op een exchange server enz.
En natuurlijk alles op sociale media delen.

>Wees tatta
>Leidt je hond op bij een hondenschool
>Krijg diploma toegereikt met handtekening en al voor een, je raad het al, een hond.

De vraag is of ze ook hagelslag hebben.

>je raad

Man man man..

Jaloers op een hond?

Groot bedrijf? Ik weet dat Bayer dit ook doet. Die komen binnen met vage Linux distro.

Dit is dus de puurste vorm van kanker anno 2017.

>Wees tatta
>Verjaaradg met familie
>Lul de hele dag over de dure hypotheek en hoe kut het weer welniet is

Waarom zou je je niet dik eten als je oud bent? Je gaat toch bijna dood dan

>Bayer
Bayern*

VOOR 2FA OMG!! LUISTER DAN

Het is echt verschrikkelijk.
Ik kan niet eens een declaratieformulier invullen met vrijkantoor.

slechte keus, sms is niet veilig

>wees schijtpaler
>op zoek naar die plaatjesboek met tatta miems
>hahaha dit verbergt mijn publieke angst goed

Dan pak je toch je mobiel eventjes.
Ik heb dat alleen als ik bij DigiD moet inloggen. Ga toch geen programma's installeren, die ik dan ook moet opstarten voor het geval ik een keer een sms krijg.

>2017
>te laat geboren te vroeg geboren precies op tijd geboren etc

Hek jij mijn sms maar eens dan.

Geef je nummer maar.

>wees Sup Forumsflikker
>heb een mekboek pro

Ja heul groot. Twee jaar geleden werd dit ingevoerd en ging iedereen op cursus bij een paar dikke nekbaarden. Kwam door de Snowden lekken denk ik. De beveiliging is zo gek dat je niet eens met elk apparaat op wifi kan. Alleen de Linux laptops kunnen van wifi gebruikmaken. De rest maakt niet eens verbinding, en de IT afdeling geeft je een vriendelijke middelvinger als je om hulp vraagt. Ze zeggen dat meerdere bedrijven dit gaan invoeren. Leuk voor Microsoft.

Mooi.

>dgw je hond meer diploma's heeft dan de gemiddelde neger

goed toch, bedrijven zijn vaak veel te laks met hun beveiliging

Ik zou willen dat mijn bedrijf dit deed.
Maar goed, leer die Indiërs maar Linux aan.
Ze kunnen nu al geen software maken dat werkt op Windows.

Leer ze eerst maar eens normaal poepen.

Maar als nieuwe mensen of bezoekers komen weten ze niet wat ze meemaken.
>m-mijn Chrome
>w-wat is dit voor computer
>w-waarom kan mijn dure Mekbook geen internetverbinding krijgen
>w-waar is powerpoint
Altijd lachen.

Bespaard dit ook niet een wagonlading geld aan licenties?

>bezoekers toelaten op je bedrijfsnetwerk

Weet niet. Je hebt in ieder geval een legertje echte nurts nodig en die kosten misschien ook iets meer dan Pajeet.

Je zou in principe hetzelfde kunnen doen met Mekbooks. OS X is gewoon POSIX compliant en anders kun je er ook linuks op zetten.

Ze registreren alle Linux apparaten op mac adres en geven ze een certificaat ofzo. Dus als je als bezoeker komt kan je alleen internet krijgen in de vergaderruimtes. Elke dag is er wel iemand in het restaurant die gaat zitten klagen dat hij geen internet heeft. Die kanker nekbaarden van de IT geven gewoon geen kanker en steken hun middelvinger lachend op terwijl ze de lift inlopen. Niet hun werk enzo. Neem een 4g abonnement als je zo graag internet wilt. HOMO

ITers zijn kankervarkens rechtstreeks uit Sup Forums.

KOEK dit is echt briljant.