/mämmi/

Stindebinde -painos.

youtube.com/watch?v=yqxMeObkTgU

Other urls found in this thread:

tilannehuone.fi/halytysmap.php
youtube.com/watch?v=-IedT2WKw_A
mulletoi.com/shop/baila_baila/bileiden_buustaajat/prod__8302_bakis-krapulapilleri
mulletoi.com/shop/ajanvietto_kotona/sauna_spa/prod__11639_jaakolpakko
youtube.com/watch?v=Ds5QxtzKCtU
twitter.com/NSFWRedditGif

Jahas, postasin sit vanhaan.

juustista :D

ostanko?

Piti laittaa sukat jalkaan kun tuli kylmä.

Juuh, hyvää juhannusta vuan kaikille.

jos on rahaa nii mikä ettei

Vittu kaadoin 60% sipsidippijauheesta lattialle niin otin kihvelin ja kaabin ja kaadoin jauheet takaisin viilipönttöön.

Oon nero.

kalijat jääkaapissa ja kohta tulloo kavereita grillaamaan kjeh kjeh

*nappaa nyymin lusikkaan*

Tiedättekö sen tunteen kun käyttää paljon aikaa väittelyyn ja omien näkemysten avaamiseen ja vastapuoli paljastuukin hieman yksinkertaiseksi ihmiseksi?

Entä sitten? Kiskovathan ihmiset kaljaa, makkaraa ja tupakkaa, vaikka taatusti tietävät etteivät ne ole terveellisiä.
Se mitä tuossa jo ennalta mainitsin oli ulkoisvaikutusten hinnoittelu. Jos jokin firma vaikkapa saastuttaa tavalla, joka aiheuttaa muille kustannuksia, niin julkisen vallan tulisi joka edesauttaa osapuolia sopimaan niille kuluille hinta, tai jos se ei käytännön syistä toimi, niin hinnoittelemaan ne itse jollain Pigou-veron tapaisella ratkaisulla.

Sait vissiin myös ekstra aromeja kaupanpäällisiksi :D

glxblt!

Juu. Valittelin samanlaisesta asiasta vähän aika sitten täällä. Se on kiva kun väittelyissä oikeasti oppii jotain jota ei ollut itse ajattellut, mutta täällä kun väittelee, niin tuntuu että saan aina vastaukseksi sellaista, jotka oon jo pohtinut läpi ja todennut vääräksi.

on, mutta näköjään en edelleenkään keksi miten Höyrystä ostetaan nettipankilla

anime

aina välillä kun toinen puoli selvästi kyllästyy ja joko joku apina alkaa esiintymään toisena tai se vaan lässäyttää keskustelun lopettavaa pätkävastausta

Hirvee darra

Tää sun mielikuvasi minimi yövartija valtiosta vastaa ominaisuuksiltaan pikemminkin ultra-raskasta, korruptoimatonta, kaikkivoipaa oikeusvaltiota jossa riittää käräjätalo jokaiselle vähittäistavarakaupasta nousseelle riidalle ja jossa julkiset palvelut on vain yksityistetty

Äläpä

Anime!

Tytynyymi paikalla. Juuh illalla sitten sisäsiittopiirin kokko kuten joka vuosi. Mites työ meinaatte viettää jussinne?

Tosi harmin lista kun animessa vaihtuu hahmon ääninäyttelijä kun alkuperäinen kuolee tai sairastuu.

Vittu ku vapisee kädet, kolme päivää tinttaust takan, ei oo enää hirvee paha olo kun ajotin niin et nukun suurimmanosan darrast veke, ei meinaa pysyy ees vesilasi kädes. Pitäsköhä sitä hakee lisää binii kaupast vai ottaa vaa iha iisisti?

Koneella istuen. Ei oo rahaa tehä mitää.

tinttaa tänttää bini bönthöö repii märkää :DDDDDDD

>tinttaust
>takan
>darrast

Haluatko ostaa vokaalin, slangineekeri?

...

Oho. Siviilikyttä meni vauhdilla ohi, vähän sen jälkeen tavallinen poliisi ja sitten paloauto. Ja liikenne ihan jumissa

Nyt toinen paloauto, ambulanssi ja moottoripyöräpoliisi

siel taas estetään yks terrori-isku

Holy shit, jesusin ficking christ. This is insane you fucks!

I got in! I was accepted to Åbo akademi. This is fucking shocking. I am completely speechless, goddamn.

Nytkö ne venäläiset hyökkää?

>Åbo
>Finland

Ok

Muista, että Turku on Suomen persereikä.

Painu vittuun.

Painu vittuun.

Se oli vaan joku tylsä onnettomuus.

Se oli suunnitelmissa tänään rönttösen kaa, kjeh kjeh.

vois käydä hakee sipsit ja dipit

mikä niistä?
tilannehuone.fi/halytysmap.php

Joku kerkes jo hukkua.

miten vietätte jussia?

Tää on mun eka jussi ilman seuraa. Mitehä mä oon tälläseks luuseriks muuttunu? Tottuuko tähän koskaan?

pierustaen kotona

i need rare moomins

Tampereen vieressä ysitiellä

youtube.com/watch?v=-IedT2WKw_A

juon kaljaa

Heräsin tänään siihen kun joku koiranulkoiluttaja akka alko raivoomaan ihan helkkaristi kun joku huomautti sille että sen pitäis kerätä ne koiranpaskat pussiin. "VITTU RUMA HUORA KATO PEILII MITEN RUMA OOT" "VITTU MÄ ANNAN MUN KOIRAN PASKOO SUN ETEISEEN JA SÄ SAAT KERÄÄ NE" "VITTU VITTU VITTU HUORA!!!"

Juuh, tollasiakin "aikusia" olemassa. Kunnon huuto täällä asuinaluuella jossa myös lapsia.

steam ihan vitun solmussa
huomaa että kesä

ulkoilemaan lähtiessä napattu itsevarmuuspillereitä ja kaikki tuntuu loogiselta ja ansaitulta käytökseltä.
tunge koiran muna sen pilluun, silleen kaiken varalta.

Huusitko ikkunasta että turpa kii huora täällä nukutaan?

nii ja ota kuvaa.

Tuossa eilen oli pihalla joku nuori likka jonka koira sitten paskansi lasten hiekkalaatikkoon. Tyttö sitten otti vaan jonkun puun lehden ja laitto sen paskan päälle.

Jollain kakaralla kakkanen yllätys

Juuh, noi koirapaskat pitäs kyl aika kerätä. Vituttaa kun varsinkin keväällä kun lumet sulaa nii joka paikassa semmosta koiranpaskalieruvelliä et on ku miinakentällä kävelis.

soita poliisi vastaan ennenkun tulee takaisin, saa jotain 60e sakkoa

*kissu*

hihi :3

hihi :3

...

Mikseivät nää osaa koiriansa kouluttaa kun jatkuvasti huutavat?

Welcome Sven :3

en ymmärrä miten en ikinä onnistu astumaan koiranpaskaan teillä tai nurmikoilla tai metsissä, eikä vapaana olevat koirat ikinä hauku tai pure mua tai juokse autoni eteen

alkaa tuntua että te oikeasti pelkäätte niitä hauvoja tai sitten on melko rankkoja psyykkisiä vaivoja ihan muuten

X3

Oot aave.

XDDDD

:3

;3

...

...

...

ny loppu

>pakaste vihanne
>vihan seksiä

Hyvää juhannusta poijjaat!

I thought of you guys when I saw this

...

Mun jääkolpakko ja darrapillerit saapu postis.

...

Naapurissa rääkkyy yks koira ja saaressa oleva koira huutaa sille takasin. Saatana saa edes hiljasuudesta nauttia.

Miks liskounet on aina eroottisia tai painajaisia?

Oispa kaljaa.

>liskounet
Näit unta lohikäärme dildoista vai?

Oon varmaan ainoa ihminen kuka on jussin selvinpäin. Ulkonakin näky normoja umpijurrissa jo kello 15.

mitä ompi darra pilerit?

>Oon varmaan ainoa ihminen kuka on jussin selvinpäin
Et oo.

Näin unta, että Selviytyjien seuraavalla kaudella kilpailivat kääpiömiehet ja amatsoninaiset ja sitten kävelin kääpiön kanssa kilpaa sillalla ja yhtäkkiä olin saunassa ja sitten tultiin toimistoon kyselemään että kuka on salakuljettanut huumeita.

Juuh siis ei bentsoja tällä kertaa, sain vaan jonkun lahjakortin synttärilahjaksi jonnekkin random verkkokauppaan missä myydään kaikenlaista krääsää niin ostin sit jääkolpakon ja darrapillereitä.

mulletoi.com/shop/baila_baila/bileiden_buustaajat/prod__8302_bakis-krapulapilleri
mulletoi.com/shop/ajanvietto_kotona/sauna_spa/prod__11639_jaakolpakko

Kuvailen ötököitä

amtabi

taata nausonen ei vostagaai

Huijauspillereitä.
Jos darraa haluaa yrittää pillereillä estää niin L-kysteiiniä tai purasruohokapseleita voi kokeilla, mutta nekin väittäisin vaikutuksiltaan aika mitättömiksi.

testu

En näe syytä juoda kännejä

Juuh, ainoat pillerit mitkä oikeesti toimii on noi kolmiolääkkeet.

jee

youtube.com/watch?v=Ds5QxtzKCtU

Darraa ei tuu jos juotte paljon vettä ennen nukkumaanmenoa.

Darraa ei myöskään tuu jos vetää itsensä jojoon ennen nukkumaan menoa.

miten ois toi raittius?