So my partner and I are discussing who the most bangable actress is

Robert Walker
Robert Walker

So my partner and I are discussing who the most bangable actress is. She picks Emma Stone and I say she's pretty hot but I feel like I've yet to find my celebrity waifu. You guys have any recommendations??

Attached: Emma-Stone.jpg (6 KB, 259x194)

All urls found in this thread:

clickhole.com/article/8-photos-fat-emma-stone-i-have-brought-you-my-dime-4367

Jaxon Jenkins
Jaxon Jenkins

Attached: rooney-001.jpg (137 KB, 868x1200)

Jose Cox
Jose Cox

She is quite pretty!! Kinda has that angular, smart look.

Gavin Lopez
Gavin Lopez

fat emma stone clickhole.com/article/8-photos-fat-emma-stone-i-have-brought-you-my-dime-4367

Nicholas Morgan
Nicholas Morgan

Oh.. I'm thinking maybe Chloë Grace Moretz..i've always found her really pretty, but I've not really looked at her and thought "put my dick in it" in ages tho.

Ryder Young
Ryder Young

article was better than the clearly photoshopped images xDD what fantastic clickbait writing. kept me reading x33

Jaxson Adams
Jaxson Adams

Sabrina Carpenter

Attached: DWV5B-3W0AA53SM.jpg (167 KB, 750x991)

Colton Price
Colton Price

t. oldfag

Attached: 740full-marisa-tomei.jpg (86 KB, 740x1221)

Angel Lopez
Angel Lopez

Attached: bqPwxUp0J9rbZM8PNI4Xbjg8zhOrMoKRwcQkwe3bf1s.jpg (72 KB, 614x768)

Robert Bailey
Robert Bailey

we have a new winner!! i like this girl. she doesn't make me feel uncontrollably horny but damn she's hot, and i do remember adoring her even when we were both younger.

Brayden Jackson
Brayden Jackson

she's got like that chloe moretz look but with the adorable sexiness that i don't quite see in moretz.

Carson Perez
Carson Perez

Good taste user

Attached: UIe2Gdb9KiQDDyjHvJfUK2W01lIPV07B4s-YipWBJB8.jpg (136 KB, 614x767)

Austin Long
Austin Long

You don't find your waifu, your waifu finds you

Attached: 0.jpg (422 KB, 2000x3008)

Easton Rodriguez
Easton Rodriguez

Not choosing Jennifer Lawrence

You have no class

Attached: jennifer-lawrence-new-nude-leak.jpg (249 KB, 829x1000)

Dominic Taylor
Dominic Taylor

Alexandra Daddario.

Xavier Rogers
Xavier Rogers

sluts have no class
Jlaw is a slut
Jlaw has no class

David Green
David Green

Tits, timestamp

Ethan Baker
Ethan Baker

i did go through a brief obsessive phase with her. she's still pretty hot. huh, will have to check out when i'm not feeling exhausted lol.

actually, i haven't seen this picture before. it's.. very alluring. ;D will consider, haha

thanks for the philosophy brah but that doesn't bring me any closer. i'm 23, i feel like i should have a strong fancy for some hot celeb by now lol.

thanks for reminding me about sabrina carpenter.

i used to adore selena gomez but as she and i both got older i started to find her less and less attractive. hmm.. :// ah wellz

Joseph Cooper
Joseph Cooper

post pics so we can find celeb lookalikes she can rollplay for u. tits and stamp ofc

Kevin Reed
Kevin Reed

lol i wish xDD

Jose Hill
Jose Hill

Oldy and a roastie
No thanks

Kevin Martin
Kevin Martin

Every girl on earth is a slut, there hasn't been a good hearted woman since at least 2004

Benjamin Baker
Benjamin Baker

Who is that, in your opinion?

Elijah Martinez
Elijah Martinez

? Op is a lesbian

Asher Butler
Asher Butler

partner
Why are we playing pronoun avoidance jeopardy?

Ryder Robinson
Ryder Robinson

Some people just say partner

Jose Wright
Jose Wright

Attached: A.W-K+&+S+(2nd).jpg (134 KB, 1000x750)

Xavier Edwards
Xavier Edwards

Attached: KateBraithwaite.jpg (162 KB, 1540x800)

Aaron Hall
Aaron Hall

New Rule: normal straight people have wives, husbands, fiancees, fiances, girlfriends and boyfriend. Period.

David Clark
David Clark

If you need a waifu of any type especially if you hang out in celebration threads you should just kill yourself.

Justin Wright
Justin Wright

And if you dont like using those words?

Gavin Bell
Gavin Bell

There's an English actress who looks real plain, mousey and average but I find her so fucking hot. I don't know her name which isn't gonna help but I saw her in the Stephen Hawking's movie. She played his wife.

Chase Perry
Chase Perry

Then tough shit. I could call a dog an armadillo, but that's not normative English. "I don't like" is not a fucking exemption from linguistic agreement. Ben and Jerry are partners. You and your woman are boyfriend and girlfriend. Grow up and deal, snowflake.

Ryder Hughes
Ryder Hughes

You are so basic it is almost painful

William Martin
William Martin

Attached: B-lK5lLWIAA-xsn.jpg (58 KB, 600x586)

Anthony Perry
Anthony Perry

Either Elizabeth Debicki or Anya Taylor-Joy are acceptable celeb waifus

Joseph Jones
Joseph Jones

No, you're using that term incorrectly as well. A thing is basic if it is composed of minimal base elements. Language, however, is complex and I understand what its myriad terms mean. That's not being basic. You, it seems, are "basically" a beta cunt.

William Bailey
William Bailey

Lol nah, good effort though. Basic fits nicely, friend.

Matthew Walker
Matthew Walker

"Prescriptive" is better. "Conformist" even works. But not "basic." Look shit up once in a while.

Luke Wood
Luke Wood

So basic you don't even realise the magnitude of your basicness.

Julian Brooks
Julian Brooks

Attached: 1494399943242.gif (1.64 MB, 352x217)

Dominic Wright
Dominic Wright

Keep crying that Hilary didn't get elected?

Ryan Young
Ryan Young

Lel

Justin White
Justin White

Lily Collins??????

Attached: lily-collins.jpg (233 KB, 1080x1349)

Chase Wright
Chase Wright

pedanticfag is rustlin his own jimmies at a very basic level.

also, its well known that ben and jerry were routinely partaking in each other's softserve on the side, so partners is basically correct.

John Lewis
John Lewis

No relating contribution
Saged for op being a constant faggot

Attached: 1514882076494.jpg (103 KB, 530x1024)

Jaxon Peterson
Jaxon Peterson

This board is for 18+
Pls go

Attached: Shmorky06.jpg (46 KB, 550x400)

Nathan Young
Nathan Young

I like tall women, so I'd go for someone like elizabeth debicki

Attached: 1502650315270.jpg (1.03 MB, 1118x1118)

Brayden Morales
Brayden Morales

Attached: Elizabeth-Debicki-Feet-1937489.jpg (1.64 MB, 2362x3543)

Austin Scott
Austin Scott

oh damn, those feet

Hudson Perry
Hudson Perry

i actually haven't responded in over an hour, tyvm

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit