Sverigetråden - reianon är en ängel upplaga

Sverigetråden - reianon är en ängel upplaga

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CJi58-tndOA
youtube.com/watch?v=mX2vhSockUY
i.4cdn.org/wsg/1498444979511.webm
twitter.com/AnonBabble

/balt/

>*ber reianon att bestraffa mig för min stygghet*
>hon örfilar mig hårt men ändå kärleksfullt
t-tack, jag förtjänar värre men du förlåter mig med din skonsamhet

Du är verkligen en autist, stryk borde du ha och stryk skall du få!

Va? Vad har jag gjort?

>dkn hälften av mina skäggstrån är ljusblonda och hälften är mörka
>har inte tillräckligt bra skäggväxt för att ha skägg ändå så det är mest onödigt jobb att behöva raka sig hela tiden

Har inte varit ute i solen på några år så det är säkert därför. Garanterat därför. J-j-j-jag är ju fortfarande blond haha.

Är den här blonderingseffekten permanent? Det vill säga, hade jag haft blont(blont) hår idag om jag spenderade min ungdom utomhus?

nej dumskalle

kek nej. Har inte med melanin eller något kroppsligt att göra vad jag vet. Är precis som att solen bleker textilier och sånt liksom.

Behöver jag en anledning för att spöa dig? Skulle inte tro det. Om jag känner mig berättigad att ge dig lite stryk, så kommer det komma.

Sluta intressera dig i dessa saker, om du bryr dig om ditt utseende är du inte en man, du är en feminiserad liten flicka som borde få stryk!

oj tack.

jag gillar inte våld.

att du får mörkare hår kan vara genetik eller så är det för att ditt hår inte får tillräckligt med sol.

>Lägger mig 21:30
>Vaknar 2.00
BARA

>jag gillar inte våld.
t. Homo McTransa.

Väx upp och inse att våld är en del av att vara en man.

Det är nog både och. När jag var liten så hade jag väldigt ljust hår (som de flesta ungar) som började mörkna efter puberteten. Det verkar som att det har legat på samma nivå sen gymnasiet typ så jag hoppades att det inte skulle bli mörkare än så. Är 24 nu liksom.

Gomorron
>dkn sov 15 timmar

Mors. Min plan var att dygna men jag håller på att somna istället.

Hoppas jag kan sova några timmar.

lycka till
själv ska jag jobba snart igen haha

ska sova nu, godnatt tråden.
youtube.com/watch?v=CJi58-tndOA

jvdk.

hmm jag tycker inte om det iallafall.

mm då är det antagligen en blandning.

godmorgon.

Tewi~!

Gonatt user.

Tack. Ha det så mysigt du kan på jobbet, user.

>vill sova
>vill se ett avsnitt 2d till
vad göra?

kanin kanin på lördag~

dds

du får påminna mig denna gång >.

Se imorgon istället.

Ser ett avsnitt till, bara för dig user~

självklart gör du det, svaga människa.

kanin kanin snart

>avinstallerade 4kanalx clover dashchan för avvänjning från kanalen
>dkn vanilj
lär antingen falla tillbaks eller minska på brevandet

japp

breva barnporr -> bli bannlyst
enkelt som

...
Tror det finns lagliga sätt att bli bannlyst på favä.

gycklade bara
du kan väl breva vanlig porr på blått bräde bara

ZOMG!!1!

>dkn vill runka men duschade precis

gör det ändå

Har sett första 10 avsnitten av eva, de är ganska bra men långt ifrån bästa 2d jag har sätt, blir den bättre?

EoE är den bästa delen av serien.

Evangelion är rätt överskattat favä.

Det är ingen dålig 2d men det år liksom inte den bästa 2dn som någonsin har skapats.

Håller med favä

Tror de flesta håller med favä.

Kanske det, ibland när man läser exempelvis Sup Forums så kan man lätt få intrycket att Evangelion är så nära perfektion som 2d någonsin har kommit.

Är nog bara evageeks nördar som tror det

All 2d är dålig, det är serier gjorda för japanska småbarn.

Men konstig nog vis så har vuxna mansbarn i västvärlden fattat tycke för det.

dåligt bete

Gonatt.

d1a

Bete? Varför inser ni inte att det är sanningen?

Ni älskar serier gjorda för Japanska småbarn.
Ni studerar livslektioner som är ägnade åt småbarn.
Ni får eran filosofi från serier gjorda åt Tung Lee 12 år.

Klockan är halv sex på morgonen.

Hur orkar du?

Hur beta är ni?
>ska gå på toa
>hör någon går in i köket för att göra sig en nattmacka
>sitter helt stilla i en halvtimme tills de lägger sig igen

herregud jvdk

>för Japanska småbarn
Shōnen, shonen, or shounen manga (少年漫画 shōnen manga) is manga aimed at a young male audience. The age group varies with individual readers and different magazines, but it is primarily intended for boys between the ages of 8 to 18.
>artonåringar är småbarn

Vem /seinen/ här?

Majoriteten av 2d som brevas om är ändå shōnen

>dkn nån som inte lyssnar på rap kallar sig man

:3

youtube.com/watch?v=mX2vhSockUY

Lågenergi favä

>N fucking years, and nobody has made a better X. What gives?

Hitta en bättre universell mall.

Araber är mer på vår sida än vad finnar är. Mongolider är inte vårt folk. Kaukasoider är.

dåligt bete

Häng dig Pekka, äckliga guling

...

>76499608
du får inga fler (you) från mig

ditt bete är på tok för dåligt.

Ta livet av dig bara din äckliga risfarmare

sluta hatbreva

Snälla förstör inte vår morgontråd.

kan ni inte vara snälla istället?

vet inte om finnar eller pisshår är värst

Finnar är bara så jävla äckliga dock. Stinker sprit och har ful brytning.

*blockerar din väg*

Kolla på hans ansiktsstruktur. Man ser att han inte är kaukasier. Vi etniska svenskar är mer relaterade till semitiska folk än mongoloiderna i öst.

Helt rätt.

>m-men hon är ju blond som oss

Jag är snäll och glad och go favä. Men nu ska jag sova.

verkligen inte. Judar är inte vita för det första och västfinnar är relativt nära oss genetiskt medan östfinnar är både genetiskt väldigt annorlunda från oss och västfinskar. Judar har vi däremot noll gemensamt med, de är troligen ännu längre bort genetiskt än östfinskar och borde se som en hostilras från främande breddgrader. En jude är ungefär lika mycket värd som en kackerlacka, det har de visat igenom historien med deras baktalande och hugg i ryggen. Juden saknar både moral, hämmningar och heder, de tre grundprinciper som utgör människan. Juden är mer som en kackerlacka som enbart har sitt välmående och välstånd i åtanke ovasett om det innebär att förstöra en familjs liv för kackerlackan eller förstöra ett land och hela dess folk för juden

i.4cdn.org/wsg/1498444979511.webm

Är det här mcgregorbrevaren?

>le juden är undermänniska
Varför är då judar överrepresenterade inom toppskiktet av forskare, psykologer, författare medans de flesta vita är korkad arbetarklass?

Pekka.........

Därför kan man defenitivt säga att juden för det första inte är en människa, eftersom det som skiljer oss från djurriket är framförallt våran moral vilket juden uppenbart saknar. Numer två juden är inte ett djur, eftersom juden uppenbarligen har en mänsklig form men beter sig ändå som demourgen själv, vilket betyder att juden måste vara boren i djävulens moderkaka. Därför är det inte ett brott att döda en jude, utan en välsignelse. Att döda en jude är mindre en att döda en fluga eller liknande. En jude är värd minus flera miljoner.

Dräp er sjävla.

Utan invandrare och annat folk så skulle Sverige inte finnas.

haha aa

...

Ja, juden saknar hämningar. Medan vita ställs för moraliska frågor och bejakande av sin heder så kör juden bara rakt över. Detta kombinerat med att juden oftast är forskarledare eller företagschef och därför automatiskt tar patent och allt erkännande för forskningen medan i verkligheten så var det vita forskargrupper som gjorde allt jobb. Sen också judens outtröttliga monetäratillgångar från banksystemet gör att juden sponsrar andra judar och ger dem möjligheten att forska kring väldigt dyr forskning som vanliga vita inte har råd med på egen hand.

Alltså blir vita rekkade av juden och på så sätt är juden överlägsen.

Skit snack.
Det som hände åt höger är pga colonialism och rasism.
Sen att ha en bild på rikt vit område betyder inget. Finns tonvis med vit skräp som är värre än de värsta svarta.

dåligt bete

Inget jävla bete din slyna.
Varje jävla dag så håller ni på med Sup Forums-skit, stick iväg

Juden är underlägsen på alla sätt. Det är som att ha en stor kamphund kriga mot en katt. Men innan binder man fast hundens ben och sätter munkavel på hunden. Hunden är fortfarnde överlägsen katten, men hunden kan inte längre ge uttryck för det.

>76500351
du får inga fler (you) från mig

ditt bete är på tok för dåligt.

>dkn har sett judar fem gånger i mitt liv
>har spottat varenda gång framför dem innan de går förbi

Dags att lämna tråden tills lunchtid, då är stormbögarna conny, sonny och ronny upptagna med att laja omkring på jobbet.
Orkar inte med att läsa Sup Forums-skräp

mm aa eller nej. """"vitskräpområden"""" brukar vara riktigt trevliga faktiskt sålänge ingen håller på med droger. Om man går till en sån där husvagnsbosättning så är det bra stämning. Folk skrattar och har det kul och sitter ute och grillar och tare lungt. Visste ni att det fattigaste stället i usa är en helt vit stad. Visste ni att de har minst brottslighet i nästan hela usa? Men mina socioekonomiska anledningar, svarta, araber och framförallt judar är bara rent smuts och det är dags för dig att inse det.

Jag är neet så mig blir du inte av med. Skulle inte du flytta tillbaka till israhell såg din tråd om det. Vad hände?

Svara inte på bete

>folk som sitter och betar i en död tråd klockan sju en måndagmorgon

>dkn ingen blind fv

user, det där är rätt uppenbart en autist som hittar på. Breva den med flickan och user från /fit/ istället.

tror jag ska röka i mig lite ogräs snart

inte sniffa marjuna

vgh ?

>/fit/

avsluta dig själv

>dkn kan ta alla i tråden på slagsmål