/Norgetråden/

Anonsen og Sverigeanon-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=VvmfsivdavQ
dagbladet.no/nyheter/befolkningen-i-europa-synker---kan-bli-nodt-til-a-ta-inn-flere-innvandrere/67852324
twitter.com/SFWRedditImages

Skal gi deg en (du) fordi jeg synes litt synd på deg innimellom fåvæ.

men jeg aksepterer fortsatt ikke denne utgaven

Koffor ikkje

Det er ikke på grunn av deg, men flagget ditt. Aksepterer kun tråder startet av noen med et norskt flagg fåvæ.

Bra tråd.

Du e ein ekte venn du

heisann sverigeanon

Hey polenanon!! Er alt bra med deg?

Tror nesten jeg har ombestemt meg fåvæ. Kan godta denne tråden idag, siden alle er så hyggelige her nå

Husk å stemme FRP i host. De onsker å normalisere forholdet vårt til vår kjære venn Russland som De forente liberale stater har odelagt på ((dem))'s ordre. Husk å protestere mot invasjonen av Værnes!

ja, det tror jeg i hvert fall
og hvordan går det med deg

De har jo ikke gjort noe for å normalisere forholdet til russerne mens de har vært i regjering.

Sånn helt serr, så tror jeg at du må gå til typ SV, Rodt, muligens senterpartiet for å finne folk som onsker å ikke ha ny kald krig med russerne. Det er jo tross alt amerikanerne som onsker det, og Hoyre, FrP og AP er hanreiet nok til at de boyer seg for onkel Sams vilje.

Hyggelig å höre. Alt er bra nå hvis gutta poster i min tråd

Da må jeg nesten legge meg snart.

Natta gutta

Skal starte kotor 2 gutta, kor hoy skal "int"en min være for å ikke miste nån samtale valg? Samme med "awareness".

De har ikke gjort noe fordi de ikke har makt til å gjore det. Hadde de begynt prosessen så hadde Erna fleskberg bannlyst dem på Sam's onsker.

innafor å forakte med hele mitt vesen alt som kan krype og gå innen den perverse leken som vi kaller "politikk"?

nå kommer politiet å besoker meg
jaja det var slutten på mitt liv

a-user?

Kan ikke stole på AP

meh, tviler jeg på. FrP er jo kanskje det mest amerikansk-vennlige partiet vi har. De ser jo alltid til amerikansk politikk, mens AP og dem ser til Merkel og EU etc.

Jeg er ikke noe for SV og dem, men akkurat når det kommer til å uncucke seg fra USA, så tror jeg at de ville vært et bedre valg enn FrP

det kan hende jeg nettopp gjorde noe utrolig ille

A-user?!

Nå må du nesten utdype litt

nå har klokka rokki og bli 9

må nå dere bynne og poste

Slurker i meg litt kaffe

hvem kaffe drikker du da?

Evergood

jeg er jo en sånn ali kaffe-fyr jeg da

det kurerer gruff, nemlig

Storkar altså

Da har jeg investert 50k i lakseaksjer som skal være der fram mot vinter. Dette blir bra! Hvert år så stiger prisen på laks mot vinter. Og videre har det blitt nye avtaler med Kina som vil presse ettersporsel opp

*står i veien*

Nei fy faen.....

youtube.com/watch?v=VvmfsivdavQ

*klemmer meg forbi så kroppen min kommer i nærkontakt med hennes*

乇乂ㄒ尺卂 ㄒ卄丨匚匚

hvem stemmer man på hvis man er hǿyreekstrem?

h-hallo? Er du fortsatt med oss?

Du blir med i Nordfront og går proaktivt inn for å etablere dem som et anerkjent politisk parti. Alternativt stem Fremskrittspartiet.

jada jaja...

hahaha

Mitt tips er å stemme frp. Frp er etablert som parti, og de er mye mer innvandringsfientlig enn du får se i media. Hvis frp fikk det som de ville, så ville det bli full innvandringsstopp. Du vil aldri behove tullepartier som nordfront.

Nasjonal Samling

knaskestatus?

tenkestatus?

f... fǿlestatus?

dagbladet.no/nyheter/befolkningen-i-europa-synker---kan-bli-nodt-til-a-ta-inn-flere-innvandrere/67852324

>Befolkningen i Europa synker: - Kan bli nodt til å ta inn flere innvandrere

>I Afrika oker derimot befolkningen betraktelig.

Kan en anonsen som er smrtere enn meg forklare meg dette:

>Automasjon vil gjöre fler og fler jobber og yrkesgruppe overflödige. Spessielt ufaglærte yrker som produksjonsarbeidere, sjåforer osv.

>Arbeidsledigheten i europa stiger, spessielt blant unge. Og det blir mer konkuranse om jobbene.

>Vi må ta inn enda flere ufaglærte folk fra Afrika så vi får enda större kokuranse om jobbene.

Ville ikke en naturlig befolkingsreduksjon være den eneste lösningen på dette?
For meg ser det ut til at de eneste som tjener på masse negere fra afrika er arbeidsgivere som kan meske seg med masse billig arbeidskraft.

Jeg skjönner virkelig ikke hvorfor vi må ta inn en milliard afrikanere for å fylle jobber som ikke finnes.

>knaskestatus
ikke noen knasking, venter til lunch
>tenkestatus
tenker på lunch
>fǿlestatus
fǿler meg sulten fåvæ

Sverigeanon mekket tråd, og dere lar det gå uten trådautisme? Fy faen, godt jobba gutta. Nå ser dere kanskje at verden går ikke under.

user??

>Knasker
Brod med gulost på.

>tenker
På hva faen jeg skal si på skuespillerjobben min i morgen

>foler
Samme som alltid, ingen slavisk sotnosjv og alt det der

klarte å la være å stalke eks-kona

men det var ikke lett

kanskje jeg endelig knekker i lǿpet av uka

Finn deg noen SPP å begrave sorgen i. Ikke knekk, du klarer deg så fint skal du se.

>knask
gorby's
>tenkestatus
svir i ǿya fåvæ
>fǿlestatus
har uironiskt lyst til å begå selvmord

j...

>jobbsok #513, #514 og #515
>KIWI
>Vi takker for din interessen og onsker deg lykke til videre!
>Renholder
>Vi takker så mye for din interesse, og onsker deg lykke til videre.
>Salgsjobb
>takker for din interesse og onsker deg lykke til videre.
Er livet verdt å leve?

..eg elsker livet!

Sokte jobb på Kiwi i tidlig mai.
Har ikke fått svar.

Jag är ju för fan Norsk :)

Ro deg ned nå, Ivar.

..he says in Swedish

oi, en engelskmann! hvordan liker du norge og hvorfor i helvete er du i norgetråden om du ikke snakker norsk?

Just here to check out the mean party culture you have going on woop woop

>KIWI
Du må være en söt jv eller ha erfaring for å få jobb i butikk
>Renholder
Du må ha fagbrev for å jobbe som renholder. Eller være utlending.
>Salgsjobb
Et veldig krevende yrke, som ikke passer for alle. Du bör ha gått noen kurs eller ha erfaring for å få jobb innenfor salg.

Ryss user som bor i Sverige.

Jag måste dock erkänna att jag säger ikke istället för inte.

Jag tycker det låter mycket bättre och vill att Sverige ska ändra "inte" till Norska "ikke"

Har det virkelig noe å si hva du jobber med fåvæ? Bestefaren min sier alltid at det ikke har noe å si så lenge du ikke hater det du gjör og du omgås av greie folk.

Ålreit, begynte å lure på om du var en sånn baltisk kar som bommet med språket på oversetteren.

Ja, lonn varierer jo mellom jobber. Vi vil jo ha en lonn som gir oss litt til overs.

Du svarte jo akkurat på ditt eget spörsmål..
Det har ikke noe å si hva du jobber med så lenge du ikke hater det du gjör og du omgås av greie folk.

Tenkte mer på at alle er på jakt etter en prestisjefylt jobb nå til dags

Fordi foreldrene våre har snakket dritt om de gode gamle jobbene hele livene våre og lurt oss til å studere. Og når vi forst skal studere så må vi jo nesten prove oss på noe som ikke er dritt, ikke sant?

Kanskje jeg skal jobbe frivillig på en gård. Bare for å se om det er noe jeg kunne tenkt meg å gjort

>dfn ingen gård, kone og barn

God Morgon Norge!

hahah ku-runking som levebrod hahahhh

hahhha stå opp kl 4 hver jævla dag hhahhah

De jeg kjenner som tjener best er folk som jobber som håndtverkere, spesielt elektrikere. Alle kan ikke være eiendomsmeglere og "konsulenter".

Selv driver jeg mitt eget lille firma hvor jeg jobber med havbruk. Tjener helt ok, men når jeg hörer hvor mye håndtverkervennene mine tjener får jeg bakoversveis. Spesielt med tanke på at de nesten ikke har utdanning. 2 år på vgs og et år som lærling (og ikke noe studiegjeld).

Alle har lyst på en prestisjefylt jobb når de er 20, men når de endelig kommer ut i den virkelige verden og ser hvordan det egentlig er tar de fleste til takke med hva som helst så lenge det er en jobb.

Ingen ser ned på deg i Norge, så lenge du jobber.

Sitter på jobb, har diaré... Får betalt for å spyle porselensskåla med brun saus og fise med kraften til et lynnedslag.

Hehe gå hjem anonsen.

Jeg er helt enig, og det er det som irriterer meg at folk skal bli oppfordret til å ta utdanninger som etterlater dem i gjeld, tar mange år og ikke en gang gir dem mer penger. Det bare utsetter livet på en måte som ikke er sunn for noen og det ser du på at de dreper seg selv halve gjengen. Jeg skulle onske jeg ble elektriker, hadde hatt fagbrev ca nå og allerede spart opp penger. Men dum som jeg var horte jeg på far
>bli på skolen så lenge som mulig
sier han.

Tenker å bli lærer og det er jo en /comfy/ jobb som tjener bra, spesielt med tanke på hva jobben innebærer. Men det er ikke bra for folk å studere så lenge.

Skulle gjerne gjort det, men vil se om magen blir litt bedre for jeg setter meg på toget hjem i to timer.

KAN jeg VÆR SÅ SNILL få en big mac fåvæ

Hva faen. Pendler du totimer med tog? Var det nav som krevde at du tok jobben?

Okej var det bra så? Det blir 110 kronor tack.

>svensken jobber på McD
10/10 realistisk rollespill

>var det bra så?
?

Det var nok det, ja. Prover å få meg jobb nær der jeg bor fordi det er dritt å bruke 4 timer på reise hver dag.

Det er jo bra for folk å studere så lenge hvis det forer til en jobb de onsker seg.

Hvorfor gjor nav sånt? Det må da ha fantes en nav-er som bor nærmere jobben som kunne fått den..

De trives nok bedre med det, men det er de folkene som blir leger og faktisk brenner for å lære av en eller annen grunn. Og de får faktisk jobber som tjener bra. Men det at den gjennomsnittlige karen skal studere, det er et megmeg som ikke er bra tror jeg.

Jeg har ingeniorutdannelse, men har ikke klart å finne jobb pga sosial angst og da syntes NAV at dette var noe som passet for meg.

Er det en arbeidsplass som er relevant til utdanningen din?

Å ja, det var noe som krevde kompetanse altså? Eller i det minste noe i samme interesse-felt? Da er det jo mer forståelig.

Den gjennomsnittlige nordmannen studerer vel sjeldent lenger enn han orker, vel? Det at det forventes av "alle" å studere gjor vel at flere begir seg utpå en rute som de har potensiale til å gjennomfore, i stedet for at de bare stopper opp fordi det foles behagelig der og da.Hvorfor tror ikke du det er bra at vanlige folk studerer?

Ja, det er det. Jeg er her kun for å få meg arbeidserfaring.

Med mindre du har utdannet deg til HMS-ingenior må du virkelig ha stått på hardt for å ikke få deg en jobb. Du må ha gjort ting som å nekte å svare på telefon eller nekte å flytte fra Stavanger

Sliter veldig sosialt, klarer ikke å se folk i oynene og slikt. Har vært på noen intervjuer, men horer aldri noe mer.

Var det det der med underpresterende elever med gode forutsetninger?

Når du skal studere så må du jo studere til du har noe av verdi. Holder liksom ikke å ta et årsstudium i religion. Folk som tar lange utdannelser er mer utsatt for depresjon og slikt. Jeg tror det er fordi de setter livet på vent, de får ikke etablert seg for de er langt, langt ut i 20-årene.

Ja

Da får du hygge deg med daten, selv om hun ikke er ǿsteuropeer med fremragende forutsetninger innen styrkeidrett.

Det må du ove deg på. sitt rakere i ryggen, tenk stort om deg selv og smil. Ov deg på å ta mye plass og tenke positivt, det foles teit, men du får litt selvtillit av det. Tenk at
>Selvfolgelig klarer jeg det, jeg er jo user
Se folk i oynene når du går i dagliglivet og det blir naturlig.

Jeg er bare så jævla lei, gutta.

Får du dagpenger av NAV selv om du har fast deltidsjobb? Altså jobber mellom 15+ timer hver uke?

Har planer om å begynne å gå til psykolog slik at jeg kanskje kan få orden på meg selv mentalt. Det eneste jeg har vil er å leve et normalt liv med en godt betalt jobb.

hvor FAEN er skattepengene mine????