/Norgetråden/

BÅRD

Forrige:

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/nyheter/syriske-brodre-frikjent-for-voldtekt-av-13-aring/68228120
youtube.com/watch?v=PYhDk0EK-tM
youtube.com/watch?v=-DSVDcw6iW8
twitter.com/NSFWRedditImage

Forste for sterke menn

Forst for A N I M E

for anri

>Move to Norway from Canada
>Go to NAV because friend says they will find me a job
>This Norwegian starts talking to me about how he finds gold in his pockets and on the bus
>He shows me his gold

Hva tenkte dere om forrige utgaven? Kanskje jeg skal lage tråd oftere når den ble så god

Nei, får være nokk jobb for i dag. Nå skal jeg dra på gymmen også blir det middag gutta!

Lykke til da

Ellers takk

You don't find gold in Canada?
It's our secret natural resource alongside oil

God plan. Jeg skal trene om en time, må la middagen sige litt forst og få i meg en sånn der såkalt "pre-workout"

Dere må ta en dusj nå

Not in our pockets or under bus seats

prumpet tidligere og la igjen en liten klump i boxeren, orker ikke stikke til dassen, er vel innafor å bare vente til te storkner sånn jeg kan skrape det av her i sofaen uten at de lager for mye sol?

Gi meg en kort og grei forklaring på hva eksakt LO er for noe. Jeg vet de er der og jeg vet de stotter AP hele tiden av en eller annen grunn, men har aldri helt forstått hva de er for no

litt sånn som FN er for norge, er LO for fagforbund

Visjon: Arbeiders rettigheter, sikkerhet på jobb, sykelonn, kortere arbeidsdager osv
Realitet: Alt er ganske bra nå, så vi bruker medlemskontigenten din på å stotte AP og Palestina.

De er en av hovedgrunnene til at det er superdigg å bo og jobbe i Norge, fordi det er en samling av fagforeninger fra hele landet, som alle streiket og kjempet for gode lonnsavtaler, mye ferie, lonnstillegg for ubeleilig arbeidstid, osv osv. Så de fortjener kudos og respekt for sin historie.
De er derimot en skygge av sitt tidligere selv, nå har de skyhoye lederlonner og istedenfor å kjempe mot pampene har de blitt pamper selv.

...

slurker i meg litt saft
knasker i meg litt trött

Jeg er bare en mann med en tiss

Clas Ohlson ringte og sa at telefonen min ikke blir reparert for tidligst 10 juli. Er allerede ni dager siden jeg reklamerte. Bor jeg gå dit og sutre meg til en lånetelefon mens de reparerer den, som forbrukerkjopsloven gir meg krav på? Og bor jeg i det hele tatt godta at de bruker så lang tid på å bytte en usb-kontakt?

XDDD

Nei nå er det på tide å nyte en deilig kopp med kaffe, gutta! Hva sier dere til det fåvæ?

foretrekker amfetamin

it's actually hashish

skall spisse midagg forst ..

Nei nå må du gi deg.
Hva skal du lage?

Har meg litt koffeindrikkmiks med sur eplesmak

Grepet ditt har blitt bedre. Meget bra kaffeanon!

skulle gjerne skålt, men har allerede drukket en hel kanne idag

Har dere noen sjeldne Hoksruder?

Hvor mange kvinner med muslimsk hodeplagg så dere idag, da?

Jeg var bare en kjapp tur i byen, så jeg så ikke mer enn 8, fåvæ

har ikke vert utfor huset på 2 uker

så 0

Post din spotify playlist

Ingen, fordi at jeg bor på bygda.

Har ikke sett noen siden lordag, da jeg syklet gjennom Brumunddal

Regner i dag, så var ikke så mange ute, kanskje 3

Null, de kommer ikke utt av huset dit I sor-afrika fordi de er redd.

Jeg så vel kanskje rundt fem-seks på lǿrdag da jeg var på kjǿpesenteret. Men i dag har jeg kun vært på jobb.

Ingen idag, foruten at en buss jeg kjorte forbi var full av dem

>dfn ingen hijabjv

Lei folelse, det der.

Ville du?

Add 40 +1,000. Add 1,000. Add 30. Add 1,000. Add 20. Add 1,000. Add 10.

How much do you find?

dagbladet.no/nyheter/syriske-brodre-frikjent-for-voldtekt-av-13-aring/68228120

Fy faen.

>europeans want to deport this

FY

FAEN

en mann på 81 ble domt til fengsel idag for å rygget over konen sin med uhell

mens 3 syrere i 20 årene får penger av staten for å voldta ein 13 åring?

mashalla

jai pule din dame, fuck norge og fuck hvite folk

Vel, de er jo frikjent. Ikke deres skyld at norske jenter er horer og kaster seg over stor sort kuk så fort de kan. Bare rett og rimelig med erstatning når man har sittet uskyldig i varetekt i et år.

1000+40+1000+30+1000+20+1000+10 = ??

Answer

over 9000

God morgen gutta

er ikke helt lovelig å ligge med 13 åringer heller da fåvæ

wallah bror

youtube.com/watch?v=PYhDk0EK-tM

På fredag morgen, så var jeg hos tannlegen, (og jeg dro også, for å handle mat).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har jo handlet, med rekvisisjon, på Rema Sandvika.

Så jeg tenkte, at det kanskje var greit, å dra til et annet sted, (i Bærum), for å bruke tannlege-rekvisisjonen.

Så jeg sendte noen web-mailer til en tannlege på Bekkestua, da.

Og fikk time, på fredag.

Og jeg har ikke hatt, en 'vanlig' tannlege, i Norge for.

Det har alltid vært skoletannlege, militærtannlege eller min onkel Runar, (som er tannlege, i Ås).

Og på grunn av alt tullet, rundt det sameiet, i Holmsbu, som jeg har provd å opplosne, siden 2010, (er det vel).

(For i den saken, så er det sånn.

At Drammen tingrett har nektet meg å opplosne sameie.

Og de har også gitt min eiendom, til Runar og de.

Så da er det som, at han tannlege-onkelen min, er med på, noe tjuveradderi, vil jeg si).

Så derfor måtte jeg forklare, (til tannlegen), om at min onkel var tannlege, osv.

Og at det var en slekts-konflikt.

Osv.

(For jeg regna med, at tannlegen, ville kontakte min tannlege-onkel.

For å få kopi av kartotek/tann-kort, osv.).

Og jeg fikk derfor ikke forklart, med en gang, at jeg helst ikke, ville ha, mer amalgam, i kjeften.

Så da tannlegen la noe fylning, i en hjornetann.

Så sa jeg det, (med masse instrumenter i munnen).

Men da sa tannlegen, at amalgam, hadde blitt faset ut, i Norge.

Så det var liksom ikke noe vits, å nevne engang, da.

Det var bare i Glasgow, at dette var et tema, (for en Glasgow-tannlege, hadde forelest, om amalgam, på et mote i tannlegeforeningen, eller noe sånt, sa tannlegen,
Men på Wikipedia, så står det, at amalgam, ikke skal være forstevalg, av fylning.

Men når man kommer med en rekvisisjon, fra Nav, så kan det vel være, at tannleger bare bruker amalgam, (uten å sporre engang), tenker jeg nå.

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Burde vært lov fåvæ.

bare fordi du ble misbrukt som barn betyr ikke det at alle andre har lust til å pule på småunger

Tanker om dette?

Artikkelen i Dagbladet lenker til en artikkel i Haugesunds Avis og det står det bl.a.
>Hver gang de spurte, svarte jentene at de var 16 og 18 år gamle. Brodrene så dessuten selv at i alle fall jenta som de hadde frivillig samleie med, både roykte og snuset, drakk både kaffe og ol
>Haugaland tingrett ga også uttrykk for at jenta, som det ble vist videoavhor av, tross sine 13 år har en noe voksen framtoning og slik sett, under gitte omstendigheter som klær og sminke, kunne gitt inntrykk av å være rundt 18 år gammel.

folk har en tendens til å undervurdere jenter i den alderen, men noen av dem er faktisk veldig flinke til å late som om de er eldre og de er ikke akkurat uskyldige, de kan være ganske slu

dog har hun sikkert tatt seg vann over hodet, det var jo en særdeles god idé å bli med hjem til 3 voksne syriske flyktninger

hvem er det?

Tar å slurker litt

Hva er det som har skjedd her egentlig, hun er under den seksuale lavalder og de er over den.
Virker enkelt fåvæ

Spent på hvordan """feministene""" vil reagere på dette. Vi så jo hvor mye de fyrte seg opp over Hemsedal-saken, men nå er det jo stakkars muslimer involvert, så da blir vel ikke reaksjonene like store, selv om jentene er fem år yngre.

Hva er noen kule dance moves?? Skal prove å imponere crushet mitt

Kan ikke danse noe serlig

Gutta

...

Har på folelsen at Det lille hekseakademiet kan bli en hit på netflix

...

å pilse eller ikke pilse, det er sporsmålet

for å gjere det enkelt, er kommunisme det same som "dugnadheit"? vil ikkje byrje ei lang samtale i denne tråden, vil berre spörje dette.

Nei

jeg sitter og pisser

Dugnad er jo bare en dag der du rydder nabolaget, kommunismer er på verdensskala. Problemet med kommunisme er at det kan "fungere" innenfor et mikrosamfunn så lenge alle har overflod, på storskala derimot.

Ikke mot dugnad på noen måte da, mye hyggeligere når det er rent i nabolaget

Driver Art Ranger fremdeles å huser sigoynere i Fredrikstad? Er det derfor det er så utrolig mange av dem i sentrum nå? Jeg lover, det er en sigoyner som driver og tigger hver 100 meter

Hvorfor så jeg aldri Drive för i går? Faen soundtracket er så nice
youtube.com/watch?v=-DSVDcw6iW8

nei han kasta dem ut etter at han fant ut at de stjal fra ham, det er noen år siden nå

MEN HVORFOR ER DET SÅ JÆVLA MANGE SIGOYNERE I SENTRUUUUUUUUUUUUM

"alle" tenker slik etter de har sett Drive
Kan ha noe å gjore med at "drive" hores ut som en generisk fast-film, og trailerne presenterte den som en action-triller.
Er vel bare arthousefolka og 4kanalen som megmeger den fram i lyset disse dager.

Fordi han kasta dem ut, så nå har de ikke noen andre steder å være

Tror grunnen til at den er blitt megmeg så mye her er at mange her er like autistiske som Kjöreren og kunne önske de var like kjekke/modige som han etc.

Kan ikke argumenter for noe annet

Det jeg tenkte etter at jeg så Drive var at det var en helt middels film.

...

Looking forward to October 10th. My favorite television series involving Norwegians sucking Russian occupant dicks. Mhmm

Hva mente han med dette?

Tar å knasker litt

...

Tror han mente at han liker å se på homoerotiske serier på tv, sannsynligvis siden han selv er homo men ikke tor å komme ut av skapet og suge pikk selv.

Fint å hore at folk i andre land kan sette pris på norsk popkultur :)

Det var frivillig fra jentas side så de kunne lyve om hva de trodde alderen hennes var.

Drittserie fåvæ

ække lov å ljyge

gutta
den båten jeg er på nå skal liksom være en såkalt 'rusfri båt'
men vi har et par baltere om bord og de driver og gir meg vodka fllere ganger daglig
så jeg går rundt og er småfull hele dagen
deilig å være norsk i danmark sier bare jeg altså hehehehe

Bruker du LuxVPN eller er båtens internett levert av en LuxISP?

Hva faen er det som skjer med filmåret 2017 gutta
Det er jo bare dritt det som kommer ut og det ser ikke ut til å komme særlig mange i nær fremtid gutta
Har ikke sett noe bra i år utenom gamle filmer gutta

legger meg i sengen
og ser i meg litt that 70s show
fez har endelig fått seg en jv gutta
kanskje jeg også kan det

dunkirk kampis, alt vi trenger

""""GOD"""" """"""""MORGEN"""""""