/mämmi/

nistimummo -painos :D

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=wE2KHPzUMBU
youtube.com/watch?v=KWB_-5nzuCE
keva.fi/henkiloasiakkaalle/tietoa-elakkeista/elakevaihtoehdot/tyokyvyttomyyselake-ja-kuntoutustuki/#osatyokyvyttomyyselake-ja-osakuntoutustuki
twitter.com/SFWRedditImages

Oispa kaljaa.

Lanka joka ei ole 58 postia liian aikaisin eikä animea AP:ssa???

mee ny vittuun

Ihan hirveetä toi juominen. Siis jo pienestä määräst tulee kauhea olo 1-2 päiväksi. Ei enää ikinä.

Aika heikkoa toi sun pakottaminen

Itellä samat fiilikset, ikävä kyllä toi viisaus aina unohtuu ajan kanssa. Kohta viikko raittiina ja mieliala on tasainen, joskin vähän matalalla.

Mä ratkesin ryyppäämään jo viiden päivän jälkeen. Virhe jota kadun nyt ihan saamaristi. Tai en ees juonu paljoa mutta silti ahistaa ja masentaa vaikka ei oo darra. Selvinpäin oli paljon kivempaa.

Myöhä jo on
Ehkä ei pitäis
Mutta ehkä sittenkin
Ehkä yksi piikki viel
Vihaat minua niin
Mutta se mua auttaa
Se hulluks tekee
Kun se suonissa ravaa

Kamoissa oon!

Täys' höyry päälle
Siitä pidän niin
Vie mut diilerin luo
Ja kato kun tuon
Pidät sitä paskana vaan
Mutta itsehän sitä tuikkaan
Paskanen luontees, ei auta tähän asiaan

Kamoissa oon! (x3)

Mikä tähän nyt auttaa
Apuasi kaipaan
Lisää, vaiko lopetan
Pääni halkeaa
Tarviin sitä nyt niin
Tykitän taas ränniin
Kohta se jo ohi on
Mutta ihan sama, olkoon

Kamoissa oon ! (x3)

oispa psykoosi

>sammuta kone
>joku paska sirittää kopan sisällä
>lakkaa kun laittaa virtalähteestä virran pois

>pelaa wowia
>sirinää
>käänny kattomaan summoning stonea
>sirinä tuplaantuu

>sulje wowi ja lataa prime95
>sirinä lakannut tällä aikaa
>laita prime95 pyörimään
>kaikki ytimet prossus 100%, lämmöt 83-84*C
>ei minkäänlaista sirinää havaittavissa, pelkästään tuulettimen huminaa

En oo vieläkään keksiny et mikä täs on. Prossun tuuletin se ei ole, koska se pyöri äsken ihan nätisti täydel pöhinäl ja mitään ei kuulunu. Näyttiksen tuuletin ei myöskään, koska sirinä on kuulunu vaikka sen tuulettimet ei pyöri. Ei toi kaiketi vaarallista ole ja en ees kuule sitä kuulokkeet päässä, mutta häiritsee silti.

juuh hmrph

Muistutus.
youtube.com/watch?v=wE2KHPzUMBU

ambabi

powerin tuuletin sit, onko takuussa viel?

Muistutus

Tämän olinkin missannut 5/5 työtä kuten aina.

Tuleeks OBSilla kuin usein mp4 tiedostoista korruptuneita, kun tuo vitun laittomasti ladattu Sony Vegas ei tunnista mkv:ta, eikä jaksais muunneella formaatista toiseen.

Suomi

neekeri

Juuh on, mut venaas koitan jotain brb

Mahd. käämien sirinää. Onko FPS wowissa capattu vsyncin kautta?

Onko susta antabus tullu normo kun et enää postaa kauheesti?

Sinun täytyy mennä takaisin.

oispa joku jonka kanssa katsoa animea

Kelpaako moepaska?

oispa joku jonka kanssa nukkua lusikassa

eiköhän, mut on siin erikseenkin fps limiter jos oikein muistan

Itellä on 2-3 viikon välein tullu ryypiskeltyä tämä vuosi. Ei oo psyyke viel hajonnu mut oon lihonu ja köyhtyny paljo. Aattelin ihan näistä syistä vitkuttaa mahollisimman pitkälle.

"The most precious posession you have in this world is your own people"
*aiheuttaa suunnattomat määrät kärsimystä kansalleen*

Paitsi ainiin eihän se edes ollut saksalainen vaan Itävallasta.

en mä muuta oikee katokkaan

Näinhän se on.

my waifu is finnish, what do I do to impress her?

Ei Hitler sitä kärsimystä kansalleen aiheuttanut vaan liittoutuneet, jotka julisti sodan Saksan kansaa vastaan, ja voitettuaan pisti täytäntöön Saksan kansan tuhoamiseen tarkoitetun operaation joka edelleen on käynnissä. Saksalaiset tulevat olemaan väehmmistö omassa kotimaassaan seuraavan 100 vuoden sisällä.

whip your dick out

Ajattelin kun toi on just tosi yleistä käämien sirinän tapauksessa, kun pelissä kattoo tiettyyn paikkaan niin yhtäkkiä alkaa sirinä. Yleensä just niissä tapauksissa kun fps nousee korkealle. Menut on yks paikka joissa se on myös erittäin yleistä.

oispa lusikka

lol apua

Star Craft 2 Main Menu tais käräyttää muutaman Nvidian ennen kun siihen lisättiin fps limitti.

On vsync päällä ja melkein kaikkial tasanen 60fps paitsi jossain world boss tilanteis ja suramaris koska se on perunal optimoitu.

Tungin jonkun tollasen ylimääräsen kaapelin kiinni virtalähteeseen ja sain nyt tällaisen jännän config ikkunan auki sille. Testaan juttuja.

Postaanha mä tääl päivittäin ja joskus tääl on neljä postia peräkkäin multa.

Juuh, ei toi i7-7700k ees vedä riittävästi virtaa et virtalähteen tuuletin lähtis pyörimään, kun se on 0rpm 300w asti. Eli virtalähte ei ole syyllinen, koska tuuletin ei edes pyöri ja sirinä on silti havaittavissa.

juuh hmrph

apu apustajjaaj aaa 2ka2 kgfjjjjjfj
mul on näklä

Varasija 9 tampereen tietojenkäsittelyyn. Onko vielä mahdollisuus?

todellakin Maken ajattelua

juuh laitoin kana tenderssit just tuleen

anime

Kyl kuulostaa siltä että on näyttiksen tai virtalähteen käämien sirinä. Sille ei hirveesti voi tehdä mitään.

I just got really nervous. What if I misunderstood the email I got? What if my application wasn't actually approved, and they've just not told me yet? I would be so sad if I found that out now, after I've spent a lot of time preparing to move to Finland, under the assumption that I'd already been accepted to Åbo.

harmin lista

Ei taida joka pojalta löytyä pesukarhun pusseista punottua pöytäliinaa?

Oooooh Suomi

Multa löytyy villisian vahasta valettu vehje

You bög retard, did they send the email in Swedish or English? Are you incapable of reading Swedish?

hei :3

moi :3

youtube.com/watch?v=KWB_-5nzuCE

No it was Swedish. But since it came from studieinfo.si rather than from Åbo akademi directly, maybe I misunderstood what the purpose of it was. And it is possible to misunderstand swedish sentances written by finns, on account of all the outdated language and archaic words they use by rikssvenska standard.

>söpö tyty
>opiskelupaikka
>rahaa
>vapaa-aikaa
>aurinko paistaa
>merenranta vieressä
>tekee mieli vetää pää täyteen ja tappaa itsensä

juuh

>tyttöystävä
>työpaikka
>opiskelupaikka, tosin opinnot etenee huonosti
>kuukauden loma alkaa
>koe olevasi luuseri kun kavereilla alkaa oleen kandipapereita - putoa kelkasta
>itse 22
vittusaatana

*brapps* *bröööps*

#justnormothings

>ei tytyä
>opinnot ei etene
>ei rahaa
>aurinko ei paista
>katson animea iloisesti
ei oo niin vaikeaa

Maybe call them?

>ei tytyä
>ei opiskelupaikkaa
>rahaa riittävästi
>paljon vapaa-aikaa
>aurinko paistaa (huono juttu)
>ei merenrantaa vieressä
>olo on itseasiassa ihan jees eikä tee mieli tappaa itseään tai vetää päätä täyteen

juuh

Norwegian sweater?
Is he talking about lusekofte?

juuh googlettele coil whine, siitä taisi olla ihan saitteja jotka arvostelee eri näyttiksiä sen perusteella

Juuh, tää on kyl eri juttu. Toi on tollast samanlaista sirinää mulla mitä tulee jostain sähkökaapista ja muuntajasta.

sama asia, se voi kuulostaa myös siltä

Juuh olin just postaamas uudestaan kun katoin enemmän videoita tosta.

I guess Id better

Yeah.

hmm?

Huommio huommio! ambatusken usin seikailu sapunna lehtipistseisin! 12 markaa kapale?!

joko antabi on diagnosoitu burgeriksi? kertokaa uusimmat käänteet

> 2 taideteosta alle kahteen tuntiin
Onko sulla tylsää oc apu?

Hienoja on enivei

Which one of you guys is TheFinnishBolshevik?

Ei vielä. Oon vast käyny haastattelussa ja sit mun vanhemmat haastatellaan kanssa ja sit mulla on pään magneettikuvaus kuukauden päästä.

melkeen 609 get

sinuunhan verorahoja hassataan

Juuh, koitan pyöriä näissä seteissä mahdollisimman pitkään, että ne kattos et mut on parempi päästää työkyvyttömyyseläkkeelle, koska se tulee halvemmaks.

Jonotin mäkkärin autokaistalla ja ohi käveli pieni neekeripoika.
Hetken päästä se menee takaisin tulosuuntaan mutta polkupyörällä.

Samalla reissulla näin kans mannelauman mersutakeissa parveilemassa vanhan mannelavetin ympärillä.

oispa nyymi jonka kanssa kattoa sarjoja sängystä ja sit illalla nukahtaa yhdessä lusikkaan

Ulkona on just aikalailla täydellinen sää
>20C lämmintä
>aurinko paistaa

>antabin magneettikuva
hrmph tmä tapas on vasrin selkeä

>parempi päästää työkyvyttömyyseläkkeelle

Mut sehän on nykyään sama ku kuntoutustuki, et ei sillä systeemiä eroon pääse. Joutuhan se Katjaki käymään ryhmissä.

Mua ei oteta mihinkään dungeoniin, vaikka mulla on riittävän korkee item leveli ja osaan pelata, koska en oo ollu riittävän aktiivinen viimesen parin viikon aikana, joten en oo saanu mythic+ dunkuista pisteitä täs uudes patchis joka tuli viikko sit. Tää on kyl ihan helvettiä, kun kaikki sun setit pystytään tarkastamaan netistä pelin ulkopuolelta ja sit ihmiset alkaa vaatimaan ties mitä paskaa et pääset pelaamaan. Ei ees auta et koitan linkata niille keystone masteria ja arena masteria yms

mitäs pelaat paskaa peliä

13C lämmintä
tuulee ja sataa

paras sää

Haluun tollasen kellon

Toi lapin ilmasto on kyl aika karsee.

mistäköhän vitusta sä oikeen sönkötät ??

Määräaikainen työkyvyttömyyseläke on kuntoutustuki.
keva.fi/henkiloasiakkaalle/tietoa-elakkeista/elakevaihtoehdot/tyokyvyttomyyselake-ja-kuntoutustuki/#osatyokyvyttomyyselake-ja-osakuntoutustuki

Käsittääkseni jos sen pysyvän version saa, niin sillon ei ahdistella enää.

Juuh, TBC tulille vaan kuhan gummy tulee.

No ei tää kyl lappia ole

amtabis

> tilaa laminoitu pahvilevy kuvalla a 10-20e
> tee keskelle reikä
> 3d-tulosta tai taiteile kartongista viisarit
> lisää kellokoneisto a 2e

Jos oot oikeen jutku niin rupeet myymään niitä

semmonen se nykywow on. oo pari kuukautta irti gearaamisest niin sun pitää ostaa kullalla kärryt muuten et pääse mihenkään

No siis mulla on 915ilvl nyt ja toi tyyppi kellä on maailman korkein mythic+ score niin se on kans 915. Monet on kyl 920-925 jo ja hyvin pieni osa 930, mut toi 915 riittää kyl kaikkeen mitä haluan tehdä, mutta ihmiset vaatii kaikkee muuta sit.

rääääääh

Mulla loppuu pitkä sairausloma eikä ole enää edes hoitokontaktia. Näillä näkymin meen sit työkkäriin ja kattelen mitä tulee. Jos saan psykoosin puhelinmyyjänä nii sit varmaan taas kuntoudutaan äöhöhä. En tiiä. Alkaa tuntua ettei musta vaan ole normoutumaan. Oispa ees se perustuki.

Kuinka pitkä sairausloma?

tjaa oiskohan 9kk tullu täyteen jo

>laiha, pitkätukkahippi
>tyä_paikka
>rahaa on enemmän kuin käyttää (asun vanhemilla
>tyä_viikko
>aurinko paistaa, ei jaksa mennä ulos
>rauhallinen omakotitaloalue
>pelasin Neptunia VII:sta, nyt kuuntelen Uncle Slamia, sitte vois mennä juoksentelemaan Vietnamiin tai suunnitella Ranskan turpiinvetoa