/skandinavien/

Har I planer i ferien? Hvordan er vejret hos jer lige nu? Gode idéer til aftensmad?
Hyg forhelvede, jeg keder mig

velkommen
>danmark
>norge
>sverige
>island
>finland

ikke velkommen
>alle andre

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=IkcixrJO5QI
twitter.com/NSFWRedditGif

my ancestors :)

skit helvete fan jävla

fæoerne er også velkommen

ja og gronland, hvis de eksisterer

Och från den.

Omkrets 50cm. Fifty-fucking-centimeter.

Föreställ något du verkligen fantastiskt för mig, till exempel. Ingen gata rätt situation? Tror ni kanske vågar öppna munnen, än mindre ens Katsa än sin egen kengänkärkiinne när jag ta naistanne suger att fånga och dra stången bakom tuplaposen? Så, så. Siinähän sitter sedan tyst penna halsar för en lös underläpp väpättäen och imette arg på dig. Istället jag göra vad jag vill, kommer det att se dessa överarm att röra sig lätt 45kg vikt Scott-haikiskään. Jag har genom att ge sin makt och styrka att du aldrig uppnår.

Att inte veta, du vet din plats, små råttor :) Jag var tvungen att gå en liten bit för att berätta hur det går här i den verkliga världen, när många online här tycker att han är så tuff pojke och trolla kvarter från hela jorden och himlen. Om du stöter på mig ibland i baren, så bättre att stanna lestissäs son, men lite naistas beslutar att prova du önskat utan tillstånd av frågan. Men oron ur det för att jag vill att byn ska för en gångs skull, till höger om män;)

Du förbannad? Det mitäään. Jag tycker mitt liv

I wanna kiss you.

>drink a lot
wtf, i love Denmark now

Morrn.

...

kvalitetsbrev

HELL SEGER

I have met a Swede and Norgwegian here ...the Norwegian was shockingly reserved but once you wrangled some silliness out of them they could be a lot of fun....The Swede was slightly awkward but incredibly frriendly and gracious.....Both were terrifically smart and could speak eloquently on a plethora of topics

Annex Skånelandene när? Pls hurry. Take our women

Ligger i poolen och guppar =)

>antyder at vi vil have Skåmalia tilbage
i må gerne beholde det

>skåne = malmö
snälla upphör med det här jagjaget

Ska arbeta hela juni, liksom varje jävla dag, men sen börjar lov. Ska resa till Italy och göra roadtrip till Lofoten.

Har lagat lasagne, du skulle också.

Jag måste äta 2,1 kg fläskfilé innan den 6:e. Hjälp!

Var ska du jobba? Jag jobbar med i juni, men börjar inte förrän den 17:e så kan ta det lugnt ett tag till.

Jag med

Nattskift på lagerhus. Lön är väldig bra, men min dygnsrytm är hemsk. Känns som om jag är lite bakis hela tiden.
Nåjaa ska jobba dagskift deltid på hösten.

Vart ska du jobba?

Lägga den i frysskåpet?

Vad gör du där, kör truck eller?
Jag ska jobba i kommunen som fastighetsskötare så det blir att trimma buskar, tömma källarförråd, moppa trappor osv. Jag sitter oftast inne vid datorn så det är bra att få komma ut i solen och röra på sig lite.

Tärna den och använd i gryta

Er det problematisk at jeg vil putte tissen min i fisken?

>armén imorgon

Ja, jag kör truck.
Fastighetskötning låter ganska lungt.

Du soldat, mycket bra.

>dkn ingen finsk vän med rolig dialekt

>putte tissen min i fisken

värnplikt är som dagis fast med vapen

>Skandinavien
>Ikke /Nordiske nasjonalstaten/
Jodisk hanrei fåvæ

Varför är de här trådarna alltid så döda? Jag vill inte breva med autisterna i Sverigetråden. Önskar att skanditråden tog fart nån gång.

Fordi at nordmændene og svenskerne holder sig til deres egne tråde, og der er kun ca. 5 danskere i alt på Sup Forums. Det er trist.

Bra förslag, tack. Blir nog en konstig gryta på blomkål, morötter, citron och chili! Fryser resterna.

>nbög

>tfw stormweenie
>tfw leftist gf
>tfw leftist gf doesnt want to leave me because she loves me too much.

I feel like I could do anything!

Idag skal jeg til Ukraine

Ja det är förjävligt eftersom de nationella trådarna är ekokammare som består av samma folk som brevar samma skit dag in och dag ut. I en tråd som denna kunde vi åtminstone fått lite kulturellt utbyte och lärt oss om varandra.

>kulturellt utbyte

That's scandinavians for ya.
Reserved and quiet until you get to know them or get some alcohol into them.

Läkare Pavel, jag är underrättelsetjänsten.

Det er så træls, for som skriver, så er fandme næsten kun 5 danskere og resten holder sig for sig selv. KULTURELT UDBYTTE NÅ.
youtube.com/watch?v=IkcixrJO5QI

Varför har min sort storhetsvansinne?

jeg kan lide ikke sommer fordi det ofte er for varmt

bare ta en dukkert

hvorfor drikker danskere så meget?

vi har ikke andet at lave

Danmark har brug for et (stats)alkoholmonopol

vi kan ikke have det sjovt med nogen hvis vi ikke er stive

So what language are you guys speaking in here? I know Denish and Norwegian are kinda close but what about Swedish? Heard it's closer to German. And Finnish is a whole different language right?

Also Icelandic.

Swedish, norwegian and danish are pretty much mutually intelligible in their written forms, but dialects are where it gets tricky, however most of the time we figure it out.

Icelandic is pretty different, so is faroese, which is because of how isolated the country are. But they are still north germanic languages, and as such share a lot of similarities with scandinavian languages.

Finnish is an entirely different language in a different language group and more closely related to estonian and hungarian.

Köper ni alkohol lokalt eller åker ni över med färjan till tyskland och handlar tax-free? I sverige burkar folk anordna bussresor som går över danmark till tyskland bara för att köpa billing sprit.

fanin, grönlendarir elska öl

gronlendariiir maviirr

helviti

eg e bare ein mann

Jag vill vara en manlig man som kan snacka om&fixa bilar med grabbar.

Köp en äldre bil så kommer du få skruva.

Hur mycket tjänar du?

dkn bokstavligt en afrikansk nation utanför mitt hus.

De grillar (en jävla massa rök; misstänker ritual), men de kan ju inte bara grilla, utan de måste skrika också.

Är du inte en manlig man?

norge og sverige har gode fiskesteder

Så jävla sant. Himla synd.

noen her som har noen erfaring med arabisk?
hvor vanskelig er det egentlig å lære?

Hva lager dere til middag i dag, gutta?

kaffe-cucken...

Melk i kaffen er både godt og sunt.

torskefiletter? ser godt ud.
jeg har en kylling i ovnen.

jeg gadd ikke lage noe vanskeligere enn smorbrod i dag kaffianonsen

Ungefär 5000€ förr skatt men jag jobbar ganska mycket övertid.
Och menade att jag måste arbeta hela juli*

Hyse (fremdeles i torskefamilien, dog)
Skal ikke kimse av smǿrbrǿd, altså.

Och fan vad de skräpar ner... nåväl, de skadar ju främst de själva och deras rykte, så lugnt.

hvor bor du?

Kan man ringa polisen och klaga på att en massa negerbarn skriker klockan sju på en söndagkväll?

De är ju liksom bara alltför låga i sitt sätt ju -_-;;

Stockholm...

Afrikaner här (vart inte?) är så jävla trashiga...

Depression
Og opvartning af alkoholiske forældre fra en tidlig alder

det er et lite negerbarn i hvert menneske :)

Shit samma här

Påverkade det dig sexuellt i.e. blev du typ gay av det {frågar åt en vän my dude}

>kan inte växa skägg
>kan inte skapa muskler heller, även om jag går regelbundet på gym
>är inte inresserad av bilar och såna tekniska greijer och så kan inte diskutera om dem.

Inte en problem med mina vänner men här på lagerhuset skulle det kanske vara bekväma.

Jeg så en somali familie på 10 i supermarkedet den anden dag, de larmede og snakkede så hojt at man ikke kunne hore sig selv tænke... og jeg bor i en by på ca. 30k indbyggere, så det var lidt chokerende at opleve.

Min seksualitet et en gåde, selv for migselv
Men tis'mand er nu meget godt

>Min seksualitet et en gåde, selv for migselv

Huh

Farsans och morsans bråk gjorde {min vän} typ till bög .___. inte lätt yo.

>Men tis'mand er nu meget godt
>>>/sverigetråden/

Får jag pussa dig :3

>>kan inte växa skägg
Är detta något som alla finnar lider av?
>>kan inte skapa muskler heller, även om jag går regelbundet på gym
Jodå, ät bara mer och kör på, jag tror fan du kan lyckas.
>>är inte inresserad av bilar och såna tekniska greijer och så kan inte diskutera om dem.
Men motorcycklar då?
Hört att finnar älskar dem, så det borde du gilla?

>Axel pratar engelska med brödrafolk
Vem är förvånad?

Jag är från Esbo men jag är inte lesbo.

heng deg, sverigeanon

Hej lesbo

Dette.

haha varför ska man hänga deg :D

hej tråd1

Vi kan alle være enige om at feite mennesker er verdt mindre, ikke sant?

Självkart, hell seger.

JAG E FÖR FET FÖR ETT FUCK
KAN INTE SE NER TILL MARKEN NÅT MER

alle kroppe er smukke

Er du svensker eller hvad