Sverigetråden - Låliupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=xWcmuk2tN7M
leannebrown.com/peanut-butter-jelly-granola-bars/
leannebrown.com/good-and-cheap.pdf
youtube.com/watch?v=1iAKfHntZMw
en.wikipedia.org/wiki/Oedipus_complex
twitter.com/AnonBabble

/balt/

åååhh shit det e sverigelålin

Dags att sova kanske.

sant, men har inte hittat någon /bekväm/ äkta bomullsromper än

De gamla silverfärgade en och femkronorna samt hundra/femhundrakronorssedlarna är nu ogiltiga i handeln. Men hoppet är ännu ej ute!

Mynten kan sättas in på ditt bankkonto fram tills den 31 augusti. 100/500kr sedlarna kan sättas in på ditt bankkonto ända tills den 30 juni 2018!

Tänk på att inte alla bankkontor har mynt och kontanthantering. Kontakta kontoret du tänker besöka i förväg och säkerställ att de kan ta emot dina sedlar och mynt!

Även efter den 30 juni 2018 så kan ni skicka sedlar hur gamla de än är tills riksbanken för att få dem insatta på ert konto mot en avgift på 100kr!

gud vilken söt tjej!

Kan man betala 100krs-avgiften med de gamla sedlarna?

bättre?

>oskulderna på Sup Forums säger emot mina uppenbarligen överlägsna åsikter

detta gör jag redan, men när jag äter något mellan målen så är det inte mycket. jag ska
göra som du sa och försöka äta mer mål istället för att käka mig spyfärdig vid 3-4 mål.

bra jobbat.

vet inte, men om sedlarna du skickar in är värda mer än 100kr så är väl det rimliga att de bara drar av 100kr från insättningen som görs på ditt bankkonto

men för i helvete jag finner ingen ro

Kan man tjäna pengar på Afrika? Köpa land billigt och affärer? De kommer ju ha en folkmängd explosion

Jävligt kassa oskuldsbabianer asså.

svensk konst

>lag hemlighet

>mannen har längre och fylligare hår än kvinnan

spök

någon annan som myser med sommarspel sprungna snabbt? :3

ryck.tv/gamesdonequick

??

tråkiga spel just nu

det gick från
>ordentligt klädda uniformerade unga män
till
>ölmagar, mjukisbyxor och luvtröjor

De håller väl på i nån vecka eller? Såg lite för ett par år sen.

Måste lägga mig nu.

de började precis idag och håller på i en vecka fram

VI SITTER HÄR I VENTEN OCH SPELAR LITE DOTA

Bättre.

jag ska nog ta en titt nu.

gör såna här

sö po väntar på dig

tack min herre

omg hej irlanon

>transa på GDQströmmen

VARENDA JÄVLA ÅR

(You)
Jag håller faktiskt med om att man inte ska ge upp. Därför föredrar jag den Gyllene Ens budskap. Men Vargs video var väldigt fin tycker jag. Sverige bör minnas för dess fina historia, inte för vad det är idag
Kan hålla med så långt desu, bara han inte går fullt "Allt är hopplöst, ge upp!". Pessimism kan användas till ens fördel.

Som en tankeställare så bytte tyskarna före och efter Andra Världskriget

>Flagga från tidigare imperiet -> NatSoc -> Tysk flagga post-WW2
>konstitution före kriget -> Konstitutionen skriven av ett segrande USA cuckat av (((stammen)))
... men på en nivå av Rasen/folket så har människorna genomlevt allt detta och bestått dessa systembyten. Blind (betoning på blind) patriotism kan ju sluta helkorkat, typ att socialkonservativa fäster sig vid vårt Sverige idag så långt att humanistisk/tolerant Rasblandning och vad som än gällt de senaste 30-50 åren automatiskt ses som kärnan av Svenska Värderingar för att det gått tillräckligt lång tid för att betraktas som en "konservativ" hållning

>när man inte hittar det där citatet om att "vi är inte emot invandring och _____har aldrig varit det____" från JÅ ur någon tidning

sluta se skiten då

youtube.com/watch?v=xWcmuk2tN7M

Jag ska till tandläkaren kl. 7 imorgon bitti men allt jag kan tänka på är att göra en japansk trädgård på min balkong.

ooo det där ser smaskens ut. recept?

söt bild

leannebrown.com/peanut-butter-jelly-granola-bars/
finns fler recept i leannebrown.com/good-and-cheap.pdf

I'm actually romanian :^)

>... så långt att humanistisk/tolerant Rasblandning och vad som än gällt de senaste 30-50 åren automatiskt ses som kärnan av Svenska Värderingar för att det gått tillräckligt lång tid för att betraktas som en "konservativ" hållning
vill hitta några passande intervju-urklipp från typ KD och M för att visa vad jag menar tydligare, såväl som SD i stil med att gamla SDU blev avfrästa som - observera judisk massmediaretorik - "neofascistiska identitärer", men är för trött för det ikväll

gott. jag ska göra något utav dessa recept imorgon. tack.

jag favä :3 gillar att de pratar dygnet runt fast jag inte tittar så mycket

vill du ha en korona?

>dkn ingen framtidsanime där Axis vann kriget
legitimt nyfiken på hur neotokyo cyberpunk-aktiga dystopianimes skulle se ut om man skildrade Axelmakterna positivt istället

>när JK Rowling verkligen måste _hamra in_ budskapet att "Auktoritet = Dåligt"
>så hon gör Trollkarlsministeriet i Harry Potter-filmerna till något ur Schindlers List med flanderized goosestepnazister som myndighetsanställda

breva mer hög energi recept

Vill ha en egen sö po favä.

Any tips/language hacks for swedish since alot of reasons

just be yourself

Ingmar Bergman

>Golden Ones autism om Glorious Rome
stänger fliken varje gång

Kolla pdf-filen.

...

krona*

>Aliyah
visste inte att judarna hade sitt eget taqiyah

nej zigenrarna säger ju "korona"

det är det som är skämtet

aa

Den meme är dum
Och du borde känna dig dålig.

>Dfn ingen anime i norgetråden

K-kan jeg flytte inn til dere?

>gör narr av tiggare
>är NEET

stuff a dildo up your asshole and sing norwegian

Japp. Välkommen in i värmen, user.

>dkn känner sig lite manad till ett uppdrag att bli fit som förr
stör mig alltid på att euroskeptiker ser ut som trötta, härjade slackers i kontrast mot det de säger som talare

alla brödrafolk är välkomna i sverigetråden :3

How would I do that exactly?

laga j/n?

Danmark...

ok

tack för påminnelsen, ska kolla imorgon på "jobb"et

vem citerar du?

Hejsan guys

>bokstavligen raden under
hmm jag är inte så smart

det er bare lidt banter

jk

>Vann Adolf över med sina SA för att dom såg farliga ut?
>nej, dom såg ordentliga ut
däremot så användes det Force (våld) istället för att förhandla med globalisterna i 20 år på Brysselkonferenser
t. Beer Hall Putsch, Hitlers fängelsevistelse där hans bok skrevs och att mer eller mindre hela 1.0 Nazipartiet dödat fiender i strid under 1VK (inte så långt bak i tiden som de kunde förlorat Tyskland bigtime)

god kväll

ja och säg sedan till mig om de är goda.

Ny sten grabbar!

youtube.com/watch?v=1iAKfHntZMw

...

Samtidigt det ironiska i att krigets första slag kom från britterna, den tidigare "JUDEA DECLARES WAR ON GERMANY" tidningsuppslaget från internationella judiska diasporans media, saker som att Rudolf Hess ville flyga iväg för att i smyg förhandla om fred med de Allierade eller att Madagascar Treaty uteblev helt (en fredlig deportering jämfört med förintels1 som hände i dess ställe).
Å andra sidan krig - de flesta kallar sitt våld självförsvar när man gräver i citat från olika politiska aktörer

sowwy for meanie

>gäddskinn
rader detta

breva h1a /ss/ dåjins tack

nu ska jag i säng och det ska fan du också

nu sover vi

GOD NATT

T-Takk! dere er så hyggelige her :3

>Ytterligare en faktor är den stagnerade svenska fertiliteten. Den kohorta fertiliteten bland inrikes födda kvinnor i Sverige ligger på runt 2.0 barn. Om man därtill för de svenskor som väljer att skaffa barn med icke-européer – så innebär det att de etniska svenskarna är på utdöende, om än i en mycket långsam takt. Invandrargrupperna har å sin sida en hög fertilitet. Irakierna har en fertilitet på 3,2 barn per kvinna, motsvarande för Somalierna är 3,9 barn per kvinna. Andelen irakier i Sverige är för tillfället 185.000 personer, denna siffra kommer att mer än fördubblas om 50 år, och närma sig 400.000. Andelen somalier i Sverige är för närvarande runt 87.000, om 50 år kommer deras antal ha ökat till runt 350,000 personer.

ahahaha

>katten springer runt och terroriserar en mal
Vad göra? Vore det elakt att släppa ut den?

baka chokladbollar j/n

snälla svara

desu den enda som inger lite respekt eller rädsla utåt på dne bilden är Öberg eller kanske Hagberg

ölmagarna borde tonas ned med klädseln tills de tränats bort

inga problem
ha en trevlig dag
vi ses i drömvärlden

(Du)

sluta

jag går också och lägger mig snart. sov sött.

hej på dig.

*puss på snoppen*

:3

>när nästan alla kan se bra ut i rätt slags fittad kostym
snarare att de bara bär en enkel vit skjorta med svarta byxor

amerinska mormonkillar ser bra ut för att de ofta är välsvarvade och klippta på samma gång

Var inte rasist, kompis. Det heter negerbollar nu.

en.wikipedia.org/wiki/Oedipus_complex

ja och breva resultat.

haha aa