/mämmi/

Ne vie meidän pojat! -painos

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Vocational_education_in_the_United_States
youtube.com/watch?v=iQ6NXmINlk8
twitter.com/SFWRedditImages

anime

Veispä söpö ruskea töttö mut

Juuh

ei vaan vittu väsytä.

N-nyymi, saanko mä viedä sut?

Prniyyyt

Ei saa! Rakastan nyymiä! Mun sydän ei kestä olla ilman häntä!

Finland is cute CUTE

Eipä oo pakollinen. Eipä yllättänyt että elämäkallu taas huutelee asioista joista ei tiedä mitään.

Hyvä painos

>In the United States, education is compulsory for all students until ages sixteen to eighteen depending on the individual state.
minkä takia "periaatteessa pakollinen"

>depending on the individual state.
oisko se tuo

kävin pää hulluus lääkärillä lol

Niin, ja kuten sanoin, siellä ei ole mitään samanlaista amisjärjestelmää kuin täällä. Ammattiopinnot suoritetaan high schoolin jälkeen. Tästä vaikka lukemista

en.wikipedia.org/wiki/Vocational_education_in_the_United_States
>Vocational schools, also popularly known as trade schools, are post-secondary schools – meaning that students usually enroll after graduating from high school or obtaining their GEDs – that teach the skills necessary to help students acquire jobs in specific industries

jaa masisko

heräsin just ja ilman nyymiä lusikassa ;_;

sulla oli niin levottomat jalat yöllä ettei se saanut nukutuksi ja lähti kotia

;_;

no, löytykö pää hulluus?

*yrjöää*

Syön nyt kananugetteja ft. dippi aamupalaksi.

Tylsää, mitä vittua helsingissä voi tehdä?

Tää paikka ei taida olla sulle.

Kaikkea mitä Virossa, Norjassa, Tanskassa ja Ruotsissakin voi tehdä.

Narc ja ryybs?

Rikastuttaa sun maailmankuvaa

No mitä sä haluisit tehä? Mee vaikka museoon, johonkin tapahtumaan, baariin, yökerhoon.

En oo käyny mämmissä pariin päivään. Mitä missasin?

Silli spurgu postasi pyllyn

Juksaat vaan!

miks kaikki vihaa einespaskaa? einespaska on mun mielest bis

Tultiin siihen tulokseen että voi olla ihan täysin hetero vaikka haluais harrastaa seksiä jonkun söpön siron pojan kanssa.

einespaska on hyvä kun modaa muutenkin kuin vaan viskaa mikroon

paska meemi. tapa ittes hintti

en kyl hirveesti tykkää mikroeinespaskasta paitsi se makaronilaatikko on ihan jees mut pakastepizzat, nugetit ja muut pakasteet on herkkua

dii mut jos kypsentää muuten kuin mikros niin heti tulee hyvää, varsinkin jos lisää lisukkeita
periaatteessa tekee itse grilliruokansa

Niin tein. Taidat olla sellanen vaikeasti juksattava jäbä

onko juksausnyymi paikalla?

Juuh.

En muista millon oon viimeksi ollu /mämmi/:stä pois paria päivää.

Mee hoitoon.

Mee takas Facebookkiin, normo.

viiminen ja ensimmäinen asia joka päivä mitä teen on lukea mämmiä
te ootte vähän niinku mun kämppiksiä joita käyn moikkaamassa, tai ainakin vakoilemassa mitähän ne puuhaa

Ei vittu servasit sen.

Ite selaan /mämmi/ä ihan kokoajan. Kotona, koulussa, töissä, kauppareissulla.

Mämmi-loma tekee hyvää sielulle.

Oispa ______.

Kyky että vois pierrä millon vaan ja miten paljon vaan

juon kaljaa

suomi poika

Vittu toi avoimessa opiskelija on kallista. t
t. haluan suorittaa matikan perusopinnot

ite aloittaisin sinuna äidinkielen perusteista

sven

>sammakko X yrittää lopettaa tupakoinnin
>Juu syöm tätä purukummia niin helpottaa vierotusoireet :)
>Vilkaise pussia
>Jenkki spearmint
>Aha.png
>Huh kun pierustaa t. Sammakko suu täynnä purkkaa
>Juuh pöntölle vaan

hyi housuissa oli paskaa

Toi ei vissiin oo niin pimeä tapaus että räkii ja kusee lattioille?

jokainen lapsi on lahja :)

Jos carryyn sul opinnot läpi ni tuleeko musta anonyymi-sensei? :3
t. Matikkanyymi

youtube.com/watch?v=iQ6NXmINlk8

Näin mä teen teille sammakoille

Joo ja saat viinaa!

Miks just kääbik

huh kun pierustaa spermint sprööt

En oo koskaan ymmärtäny et mitä normot saa yöelämästä

Paskaa ajanviettoa, kännisiä lutkia, ja vitusti tuhlattua rahaa ja aikaa. Ja sit ne haluaa aina baariin tai klubiin uudestaan

pitää olla mukana menossa tai sit syrjäytyy
ei ne ole yksilöitä niinkuin me, ne vaan haluaa olla laumassa jossa ei tarvi ajatella ja saa olla turvassa

anime

No et varmaan ymmärrä kun sulla ei oo ollu ikinä kavereita etkä oo ikinä ees ite kokenu yöelämää.

Portsarina voin sanoa ettei oo mikään jännä kokemus. Enemmän vaan vituttaa. Ei siellä suurin osa saa mitään naisia ja kaikki siellä on aikalailla ääliöitä.

Oon kyllä kokenu, kaverit raahas teininä moneen baariin ja klubiin. Ei kertaakaan ollu kivaa

Hyvä esimerkki (epäonnistuneesta) normosta joka ei kykene ymmärtämään että jotkut ovat erilaisia

Mulla oli. Oltiin joka viikonloppu suunnilleen viime kesänä jossain klubissa. Tosin nyt oon syrjäytyny.

Humalassa on hauskaa.

väsyneenä on hauskempaa

Pillun toivossa enimmäkseen.
Tää kans mut vähemmän fedoraa.

Yksin on hauskinta

ei kannata olla tommonen vässykkä että vaihtaa mielipiteitään koska muuten pojat kutsuu nimeltä

miten reagoisitte jos nyymi nappaisi jonkun teistä lusikkaan?

kouraisin munista ja sanoisin että turha luulo pojuliini

Äiti haluis mut mökille mut mä en haluis mennä. Mikä neuvoksi?

sanot ettet halua lähteä ja se on itsekäs jos haluaa että teet jotain vastoin tahtoas

Mut äiti haluis poikansa niin kovasti mökille jostain syystä. ;_; Vaik oon sellanen tuppisuu joka ei siel varmaan muuta tekiskään kuin 80% ajasta istuisi kannettavalla.

ei ole itsekästä päättää omasta elämästään, mutta on itsekästä yrittää päättää muiden

Ei se mua sinne mitenkään pakota, haluis vaan että tulisin.

Miksei mulla ole miljoonaa tilillä ja miksi mä oon töissä

Juuh

Isä lähetti viestiä että ota vaihtovaatteita mukaan kun ollaan kuulemma menossa reissuun tänään

Ei kyllä kauheasti innosta mennä

Tuskin se sun äiti välittää siitä, että istut koneella. Haluaa vaan viettää aikaa sun kanssa.
Yleisin noi mökki reissut ei maistu ekaksi, mutta jälkeenpäin jää hyvät fiilikset.

apua kaljat loppuu

sie sanoit ettet halua lähteä, mut se kummiskin yrittää saada sua sinne, miten toi ei ole muka pakotusta kun koittaa saada sut tekemään sitä mitä et halua?

En oo sanonu sille että ei, oon vaan kierrelly sitä et "juuh pitää kattoo" jne.

no sano sille ettet halua, miksi valehtelet omalle äidilles?

Äiti on liian kiltti mulle ja aina auttaa mua taloudellisesti tai miten vaan niin tuntuu vähän pahalta kieltäytyä. Mul on viel huomiseen asti aikaa miettiä, pitää nyt kattoo. Juuh, emmä tiiä miks mä ees postaan tänne tälläsestä lol.

Mä en kestä tän yhden tyypin posteja.

Kenen tyypin?

mut jos se auttaa vaan siksi että saa sut sit tekemään mitä hän haluaa niin eihän se ole sitten hyväsydämmistä toimintaa vaan kieroa kepluttelua
mut jos se autaa vaan hyvää hyvyyttään ja haluaa sulle vaan kaikkea hyvää niin silloin se haluaa että olet onnellinen ja teet mitä haluat ja korkeintaan loukkaantuis että sie hänen takia teet jotain mitä et haluaisi

Tää joka vastaa jokaseen kysymykseen ja sepittelee aina jotain paskaa.

väittele mun kans ääliö, et pysty, oon sua älykkäämpi ja viisaampi ja sua vituttaa kun oot ite niin vitun tyhäm jätkä!

Oon ollu nyt kaks viikkoa selvinpäin. Olo alkaa jo vissiin olee aikalailla normaali. Edes viinaa ei tee mieli.

meinasin olla tämän viikonlopun juomatta ja sitten ryypätä ens viikonloppuna, mutta ens viikonloppuna onki sit TÖI TÄ
juuh huomenna alkon kautta kotiin

Juuh itsellä tulevana viikonloppuna ensimmäiset vapaapäivät kuukauteen

>hän valittaa animesta kiinalaisia sarjakuvia varten luodulla mangokuvalaudalla