NEDERDRAAD

NEDERDRAAD

Kaas-editie

Welkom: Kaaskoppen
Niet welkom: de rest

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=LwVXkM_YxMg
youtu.be/kPz21cDK7dg
youtube.com/watch?v=BLmypIo-wFY
youtube.com/watch?v=WPDvsLSnUGc
youtu.be/SDHESzxUbnQ
youtu.be/8yf_QTbDeWM?t=106
youtube.com/watch?v=gMQoMLWtdjA
youtu.be/RsF0BoJSeqA
youtube.com/watch?v=sCzJQRVbWtE
twitter.com/NSFWRedditGif

Eerste voor Oost-Brabant!

emily

>77025873
>77025873

>77025994
Dat deed ik gelukkig weer wel.

kaaspiemels ook welkom?

Nee, ga je wassen!

ik zag raf x stan smith bij de bijenkorf voor 90 euro

is raf nog steeds een /fa/ miem om het te halen?

Lia Marie Johnson

De staat heeft geen legitimiteit.

Volgens mij niet meer, maar fa is altijd zo wisselvallig. Zelf vind ik Raf wel cool.

Gerapporteerd aan de AIVD.

Wat heeft de duur van de mensheid te maken met het begrijpen van objectieve moraliteit?

Pedolelg is terug

moraliteit is een construct van de mens. Een objectiviteit moet onafhankelijk van de mens bestaan, dus contradictio in terminis.

goede paal.

Lia is 20

Een betere term is universeel prefereerbaar gedrag, als dit een goeie vertaling is teminste.

dan hou ik leiver mijn geld oetz

bedankt voor je lijst van winkels nog die je een paar maanden geleden hebt gemaakt

Je bedoelt de vector met de orientatie van het entreeportaal? Ja ik denk dat je gelijk hebt. Ik zal het testen zodra ik de rest van het script fix want er is blijkbaar meer fout :(

burrp

...

R
A
N
D

ayn rand is een van de grootste mongolen allertijden.

hoe weet gij dit

...

buig voor uw koning

neen

Das mijn koning niet!

tijd om te sterven!

Comfy muziek oetz

youtube.com/watch?v=LwVXkM_YxMg

Comfy muziek?

youtu.be/kPz21cDK7dg

youtube.com/watch?v=BLmypIo-wFY

>je muziek smaak van rick en morty halen
spot de 16 jarige

WIJ WAREN KONINGEN EN SCHIJT!!!!!

youtube.com/watch?v=WPDvsLSnUGc

*valt in slaap*

Ik loop in de stad en je bitch zie ik omkijken

youtu.be/SDHESzxUbnQ
Jullie slaan de plank volledig mis...

1m75 is de ideale lengte voor een vrouw
juist/niet juist?
Kleine vrouwen zie ik als meisjes en langer is wel aantrekkelijk maar 175 is wel ideaal denk ik.

Ik heb het mogelijk verkeerd begrepen.
Moet het object altijd recht (0°) uit het uitgangsportaal komen of gespiegeld ten opzichte van de hoek waarmee het object binnenkwam?

Ik sla de plank nog vijftig keer mis.

Ik ben zelf niet eens 175cm oetz

wat vindt jij dan? ben zelf 194

Zolang ze maar korter is dan 170cm :^)

A L L O C H T O N E N E R U I T

Ja? Hoe lang ben je zelf dan? Ik vind tussen de 175 en 185 wel echt het mooist oetz

Wat heeft dat te maken met de vrouw waarvan je hou? Wil je ervaringen van anderen hebben? Ben je autistisch? Ben je ooit in dezelfde kamer geweest met een vrouw die niet je moeder is?

Dwing me
170cm
Vandaar dat ik zei dat alles daaronder goed is

Hoe voelen mini allochtonen zich tussen 2 meter hoge hollanders?

hallo buitenlanders naar het buitenland aub

Pure afgunst
Ik HAAT bl*nken

Boeit me letterlijk niets oetz.

Heerlijk al die tiener problemen oetz

Wie wil met mij matten?

Station Valkenburg. Geef me een uur om er te komen.

youtu.be/8yf_QTbDeWM?t=106

Waarom knalt deze vliegtuig plotseling uit elkaar?

Luchtdruk.

ja begrijpelijk dan

Omdat het door Brazilianen gemaakt is

Het is trouwens /knus/ en dit is pas een goed knus liedje. Jammer genoeg is het voor mij onmogelijk om knus te zijn in dit seizoen.
youtube.com/watch?v=gMQoMLWtdjA

Oeh mooie muziek.

Hé weetje wat?
Boeit me niet.

Hoe versiert /nederdraad/ meisjes?

gewoon jezelf blijven

>versiert
Daar is je fout. Ga je me ook een geinige openingszin vertellen?

door onironisch gewoon mezelf te zijn.

Niet.

youtu.be/RsF0BoJSeqA

>paalt vervolgens zelf nooit iets interessants
grappig hoe het altijd dit soort mensen zijn die anderen oordelen. Alsof ze hun eigen tekortkomingen op anderen projecteren ofzo

youtube.com/watch?v=sCzJQRVbWtE

Maar je weet niet eens wie ik ben, dus waar haal jij die veroordeel vandaan?
Misschien ben ik wel een professioneel miempaler, weet jij veel.

Ik ken jou al je hele leven, Pieter.

Gespiegeld. Het gaat er alleen haaks uit als het ook haaks binnenkwam. Daarom denk ik dat de orientatie van het ingangsportaal toch wel uitmaakt, anders kan je niet weten op welke hoek het object binnenkwam.

Aanbeveel mij leuke videospelletjes en krijg morgen een vd

wat voor spelletjes speel je graag?

Dat klopt. Weet je ook nog waarom?

boku no pico

Ben al heel de week PU: Battlegrounds aan het spelen

eten jullie hardgekookte eieren ook altijd zo van hele ei pellen, zout en peper er over heen en dan bam recht in je bek en kauwen? Echt geweldig, hel erg lekker

Gadverdamme man

alleen met zout

Huh? Je hebt nog nooit borsten gezien? Hoe oud was je ook alweer?! J-Jemig! Hahaha! N-nou, daar kunnen we dan maar beter wat aan gaan doen! Sluit je ogen even, eeeeen.....

HIER! BOINK!

HAHAAHAHA! Je zou je gezichtsuitdrukking eens moeten zien. Jemig, user. H-H-Het zijn maar zakken vet op mijn borst, weet je! Winden ze je nou echt ZO ontzettend op?! A-Anschouw dit maar, dan! Zie je hoe ze op en neer stuiteren? Flop flop! I-Ik durf te wedden dat je er ook in wil knijpen, nietwaar, meneer de perverse maagd user?! G-Ga je gang! Toeter maar met deze tetten zoveel als je wilt! Neem de tijd! Schijt, z-zuig er ook maar op! Ik weet dat je dat echt wil~! Maar wees voorzichtig: mijn tepels zijn superhard nu! I-Ik kan me niet voorstellen waarooooom...~!

I-I-I-I-Ik durf te wedden dat je mijn vagina ook wil zien! Jij viezerik! N-N-Nou, we zijn nu toch al zo ver gegaan! Waarom ook niet?! Ik draag toch geen slipje!

D-D-D-Dus, wat vind je? ...Nou, ik denk dat die kankerharde erectie in je broek die vraag wel beantwoord! HAHAAHAHA! J-J-Je bent zo'n zielige viezerik, user! I-I-I-Ik durf te wedden dat het de eerste is die je gezien hebt sinds die van je moeder! M-M-Moet je zien hoe nat 'ie ook is! Jeetje-verdomme-mineetje, hij is zo verdomd nat! I-Ik heb hem nog nooit zo nat gezien! Moet je zien wat je met me doet, jij verdomde smeerlap! J-Je weet een meisje wel geil te maken! Oh, hemeltje! Jezus en zijn gehandicapte broertje Jan! Je kan hier maar beter de verantwoordelijkheid voor nemen! Als hij zo nat is is het immers veel makkelijker om er iets in te douwen! E-en ik lek als een verdomde ketel! Je kan het lek maar beter d-d-dichten, en wel NU METEEN!

is dit tsjetsjeenanon?

notitie voor mezelf: jemig is de Nederlandse versie van amaai

:/

raar geil

klopt ja

brilliant

R A N D

heb jij zeker geplaatst in een lollige bui?

Wat is er geil aan

vind het wel leuk om andere mensen te laten walgen ja

wil gewoon een vd oetz
halllo

Anklepants Editie

ik wil niet naar werk >:(

het moet

Dan ga je toch niet. Wat houd je tegen?

Nee, jii moet werken. Wij niet.

KOM OP NOU!

Help! Ik ben te ziek om te werken maar ik ben zzper en ik heb geen arbeidsongeschiktheidsverzekering.:(

>Kaas editie
NEUK JA, KAAS!