Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=R7E_4c_s9y8
exhentai.org/g/1007195/c654a03439/
exhentai.org/s/2bf795910a/975025-4
i.4cdn.org/wsg/1499745239871.webm
youtube.com/watch?v=pKG5TfttvDM
youtube.com/watch?v=R_rv6Mhw2xs
nymag.com/daily/intelligencer/2017/07/climate-change-earth-too-hot-for-humans.html
twitter.com/SFWRedditVideos

...

>ingen hanif-upplaga

vgh

greken...

nej är inte ham, aldrig möt ham

en eller anden giv mig en hurtig gennemgang af hanif inden jeg går i seng, tak

>donken mörka stjälar 3 på min nyss färdiga dunderdatta

BREV RUMPA
REEEEEE

>dkn ingen alexis fv

Jag och min pv

>dkn man precis missar en porrtråd så man inte kan spara bilderna

Vi bögar springer tråden favä~

>dkn man lägger sig med frukost redo hemma

>dkn ingen pv som är gjord för att knullas

*pussar dig på magen*

>KjellSegersson har cuckbrevat i flera timmar nu

Han är gjord för att kramas, inte knullas

>dkn ingen pv som är gjord för att knulla mig i ru
*puss på snoppen!*
Säger inte nej till båda två favä

youtube.com/watch?v=R7E_4c_s9y8

tror det är ns2d

Var det originalet? Den första hade NS2D liknande brevstil.

Flytta till Göteborg så kan vi bo ihop.

Försörjer du oss då? Kan jag vara hemma och ta hand om hushållet och städa och laga mat medan du tjänar pengar åt oss?

VAFAAAAAN KAN INTE UPPSALAANON VARA FLICKA FÖR HAN HADE BOKSTAVLIGEN VARIT DEN PERFEKTA FRUN AAAAAAAAAAAAAAAAAA

ja det är originalet och kanske är det ns2d

...

>slyna
>perfekta frun

Kjell, börjar du inte tröttna favä

>manshora
>perfekt fru
mhm

Han är en lojal slyna med en bra kombination av mys och oanständigt.

vad är det för fel på kjelle?

kjell tog det för långt

går o lägger mig nu

Men vi kan ju inte få barn tillsammans så det låter väl som en onödig uppdelning? Vi kan testa men jag tror inte att du blir gravid favä. :^)

kjelleeeeeeeeeeeeeeeee dags att sova

Vet, världen är grym.
Hörrini, sluta vara elaka! ;-;
>onödig uppdelning
Varför? Skulle det inte vara praktiskt med någon som skötte hushållet så du kan slappna av när du kommer hem från jobbet? Gör hellre det än jobba om dagarna favä

jag brukar inte förespråka mobbning men du förtjänar det

Är inte du masochist som går igång på mobbing?

AAAAAAAAAAAA

>Varför?

Vet inte, jag har det alltid rent och snyggt hemma och det upptar inte särskilt mycket tid. Så det käns lite överflödigt att ha en egen liten meido hemma även om det vore h1. Men min inkomst skulle ju räcka i alla fall.

>Du förtjänar det
Varför?
Asså jag kanske har lite masochistiska drag, men det kan ju inte bara vara vem som helst som är elak hur som helst liksom. Inte så masochism funkar favä
>min inkomst skulle ju räcka
jamendåså, låt mig laga mat, städa och tvätta då om jag tycker det är kul~

>24 h

vafan hette det gamla chokladet med typ en kossa på det eller något sådant?

kommer ihåg att det var skitgott

rannsaka dig själv

Tänker du på Milka?

för du kommer inte flytta till user och bli hans hemmafru

Om han faktiskt var seriös och ville bli min pv och lära känna mig skulle jag överväga det. Men nu är han ju inte det, så mobba honom i stället!

>alla dessa fängelsebögar utan liv

bryr mig inte

definiera liv
är mer motiverad att få ordning på mig själv än någonsin sedan jag blev kär

>han klagar på att folk inte har liv
>på kanalen
vgh

quick rundown? bit tired of the same old, same old.
pretty sure he's selling some Jungian shit, isn't he? Like, you have to reinvent your archetypes or something?

Det här favä. Skulle gärna knulla honom men vi kanske avskyr varandra.

he just wants you to clean your room

well, that's sensible 3bh

>dkn bor i en källare
>rummet är för stort för att orka städa det
haha aa

svag
har du några mål i livet?

Jag börjar universitetet till hösten, sen har jag väl förhoppningsvis rannsakat mig själv om 5 år.

fixa lite struktur så går det nog bra

Gonatt tråden :3

Du på bilden?

gonatt :3

I actually read, in Bettelheim I think, that there are 3 phases in life or in action :
- ordering
- planning
- acting / creating

He claimed that autists, who felt in constant and immediate danger, couldn't act, so they were stuck in the (albeit natural) phase of sorting / ordering. (they look crazy, monomaniac, obsessive, but when putting order never gives you enough peace to envision planning, you're stuck to the obsession for the details and the order. You become a maniac (with lots of hatred involved, for any kind of change or disturbance)

(that's considering observation is a form of putting order to the world around you, trying to make sense of it)

the world is a very weird, strange, frightening place for the human soul.

the need for order is natural, and if all goes well, once this is done, once meaning is found, you get the drive to move beyong passive ordering to the planning of action.

he claimed some people are stuck in the accept/refuse the world, forgetting (or unable to see) that there's a 3d option, to change the world around you, at least to act on it.
________
-The End. (6m (You))

Not a big fan of Peterson, because he's a small Master. But I understand many people like his videos. I gather he's famous for opposing to acknowledge a third sex gender.

aa favä

Söt

Sov sött!

gonatt! :3

Neuronätverk är fan fantastiska.

...

Gonatt user.

Fan va hungrig jag är

RADER DETTA

exhentai.org/g/1007195/c654a03439/
>dkn ingen fv

Vad åt du senast dibbe?

exhentai.org/s/2bf795910a/975025-4
;_;
korv

>dkn ingen fv

Vad fan, det där var inte rätt webm

livet är fan orättvist

>dkn för dum för att kunna läsa manga på rätt håkk

>dkn förr dumm för att stava rätt

wew

Om du inte var så groteskt fet hade du kanske kunnat få sån där fv

Alors on va faire deux équipes. Euh.... bon allez, au hasard, Chad et Thomas, vous êtes capitaines.
Alors j'ai eu une idée, je vais pas vous laisser vous débrouiller, on va plutôt faire ça lentement et devant tout le monde, pour que tout le monde entende bien.
Chad et Thomas, en premier et à tour de rôle, vous allez choisir vos copains (ou les meilleurs en sport). Puis à la fin il restera que les gens que vous n'aimez pas, ou moins bons en sport. On va essayer de bien faire durer, au maximum.

Voilà, je trouve ça important, moi je sais que j'étais très bon en sport à votre âge, comme Chad et Thomas. Par contre j'étais mauvais en maths, et quand le prof rendait les moins bonnes copies en dernier, ça m'a traumatisé. Alors voilà, au lieu de me venger sur mes profs, je me venge sur la génération suivante, disons que c'est ma petite contribution et ce que je peux vous offrir aujourd'hui.
Allez, que le pugilat commence! Chad, tu choisis ton meilleur pote, après ce sera le tour de Thomas! !

...

So we're going to make two teams. Uh ... so, let me pick two people at random... well, Chad and Thomas, you are the two captains!
So I got an idea, I will not let you get by, we'll do it slowly and in front of everyone, so that everyone can hear.
Chad and Thomas, to begin, and taking turns, you will pick your buddies (or the best at sports). Then in the end, the remaining kids will be the ones you don't like, (or the least good at sports). We will try to make it last, as long as possible.

So, I think it's important, I know I was very good at sports at your age, like Chad and Thomas. On the other hand I was bad at math, and when the teacher handed out the worst papers at the end, it traumatized me. So here, instead of avenging myself on my teachers, I take revenge on the next generation, let's say it's my small contribution and what I can offer you today.
Go, let the pugilate begin! Chad, you choose your best friend, after it will be Thomas's turn!

i.4cdn.org/wsg/1499745239871.webm
Varför är ryska miljonprogramsområden så mysiga?

>he didn't just skip phys ed

youtube.com/watch?v=pKG5TfttvDM

thanks for the (You)

whats poppin my dude

>videon
ren degeneration.jpg

denna är bättre: youtube.com/watch?v=R_rv6Mhw2xs

ja den är också fin. bra skiva överlag tycker jag! hoppas j. berg kommer över sin folkskygghet och släpper något mer en vacker dag

trying to watch a french documentary "4 babies per second" about childbirth around the world, found it online (with 25 data collect trackers), getting mad trying to find out how I can watch the videos while unblocking as few trackers as possible. u?

catching up to some horror story about the climate that made the rounds yesterday. pretty harrowing desu

nymag.com/daily/intelligencer/2017/07/climate-change-earth-too-hot-for-humans.html

godnatt

>not just downloading it

they actually shut the main french/quebec torrenting site t411 a few days ago.

chilling

piratebay has been up for 14 years now, there's also torrentproject.se, btdb.in, and btdig.com for more obscure stuff

french TV documentary, highly unlikely it's on TPB, but I'll try these sites.

user som brevade den här armen borde breva mer.

t. inte en stalker