/mämmi/

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=okIlIvHnaNw
youtube.com/watch?v=WDswiT87oo8
youtu.be/nMbykyjdkKc?t=3808
youtube.com/watch?v=s-v16KwZlDY
twitter.com/SFWRedditVideos

Oispa kaljaa.

paska

A bit racist

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

vitun neekeri vittu saatana vittuun suomesta mee takas irakiin HOMO

oispa loli

kaikki sanotaan yhdessä

neekeri

Kuka meinaa ostaa Splatoon kakkosen?
youtube.com/watch?v=okIlIvHnaNw

varmaan jotku mieslapset

ei oo switchiä

Huomenna ouluun

Onko narg ja ryyb mielessä?

Mul on tilillä 30 senttiä ja kattelin just pakastimeen ja jääkaappiin ja laskeskelin et mul on vaan 10 päiväksi ruokaa. Mut ei se mitään sitku ne loppuu koska mul on myös lahjakortti verkkokauppaan nii kattelin sieltä et voin tilata sit loppu kuuks suolapähkinöitä ja Red bullia verkkokaupasta ja elää niillä helposti loppu kuun.

Oispa tyty jonka pyllystä imeä pierut

...

kiitti lekuri

>elää yli viikon pelkällä red bullilla ja suolapähkinöillä
juuh...

pähkinä on vihannes ja härkä on lihaa heh heh

youtube.com/watch?v=WDswiT87oo8

Miten toi on edes mahdollista? Olen ryypännyt rottarahoilla kirjaimellisesti kuun jokainen päivä ja tilillä on vieläkin vaikka kuinka vitusti.

oispa jotain muuta kaljaa kuin sakua

Meni yli 300e heti kuun ekana päivänä kaikkeen tyhmään.

Meen nyt vapauttaa Euroopan torakoilta

tuliko yllätyksenä että ihmiset on vittu tyhmiä

meen kohta nukkumaan
>stk ei nyymiä jonka kanssa nukkua lusikassa

Ehkä se on se uhkapelaaja, ja sillä meni kaikki rahat

Eiku oon ite se uhkapelaaja.

huhhels se on kahden kuukauden ruuat

Voin työntää sulle soppakauhan perseeseen

Pelasin toisen accountin 5k puolelle

Nyt kun on perma 5k niin vois pelata toisen 5,5k asti

prniiiuuuu laulaa viulnuni

prrööt pröt laulaa pylnyni

>felmyst servut on ameriikoissa
PUDOTETTU

parempi pingi kuin retail TBC

tajuatko että jos felmyst onnistuu missään niin blizzardilta tulee oikeusjuttu alta nanosekunnin ja sinne meni kaikki kunnes servut avataan jossain ryssien perseenreiässä

en uskalla mennä nukkumaan

kukaan ei oikeesti pelaa tota tbc:tä mä vaan esitän innostunutta neljänä eri ihmisenä

juu ne on sanonut et parissa tunnissa on servu pystyssä toisessa paikassa
hyvä vaan kun venäjältä ois parempi pingi

Elävien liskojen yö?

Itteeni eniten pelottaa tos Felmystis se et vaan yks servu launchissa eli quet tulee olee vitulliset + questaaminen tulee olee helvettiä ja muuta siitä aiheutavaa sählinkiä. Siin yks syy et miks meen alliancelle. Ja toi servu hosti juttu on niin loppuun jankattu asia ja niillä on aina samat vastaukset mut en tiiä, mulle ei oo niinkään väliä et mitä tapahtuu siinä mielessä että kaikki muut servut on joka tapauksessa täyttä paskaa ja ei ole edes pelaamisen arvosia vaikka oisivatkin ainoat vaihtoehdot millä pelata niin ihan sama. Mut saas nähä, joka tapauksessa odotan innolla.

how do I get a finnish gf?

be black

Tuli nyt tää. Onko totta et kun tarpeeks kauan painaa "siirrä" niin lopulta sitä ei voi enää painaa ja sit kone käynnistyy jokatapauksessa uudelleen?

itel on tarkat suunnitelmat tehty jo lvl30 asti kun saan mountin, juoksin 2 harjotelus runiakin jo betassa juurikin ton ruuhkan takia että pääsen äkkiä siitä eroon
mut joo suurin ongelma on varmaan noi jonot että varmaan tulee alliancellekkin jonoa kun varmaan on monta kertaa servu capin verran porukkaa yrittämäs ekat päivät et saa nähdä mitä siitä sit tulee, varsinkin jos tulee random DC ja ei pääse takas sisään vaan joutuu 2 tunniksi jonoon

deletoi installation kansio windows kansiosta niin se ei enää yritä asentaa niitä päivityksiä

tuleeks toi vaikka laittaa automaattipäivitykset pois päältä

t. piraatti win10

En tiedä, tää ei oo piraatti.

>MAKSAA
>WINDOWSISTA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

>m-mulla on läppäri
VIELÄ PAHEMPI
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Tää oli mun tässä uudessa kannettavassa valmiiksi. Mun pöytäkone jonka tiputin ja meni paskaks oli piraatti W7.

kannattais pitää pöytäkonetta lattialla niin ei riko sitä

>harjottelee levutusta privaservua varten
vaikuttaa hieman autistiselta puuhalta

juu mulla on hieman semmosia piirteitä mutta ne johtuu vaan hirveestä tylsyydestä ja korkeasta älystä, ei mulla oikeaa autismia ole, päin vastoin

Tai sit olla seisomatta pöydällä ripustamassa verhoja kännissä ja keikata pöydällä. Mut sille ei voi mitään nyt enää jälkeenpäin. Aijon kyllä jossain vaiheessa rakentaa uuden tietokoneen. Tässä muutenki pyörii pelit mitä aijon pelata tarpeeksi hyvin nyt toistaseksi.

>korkea äly
>ei osaa yhdys sanoja

>korkea äly
>ei välitä pinnallisista asioista kuten miltä teksti näytää
jep

tajuat kai että launchissa servut on matalana ainakin ekat pari tuntia ja sen jälkeen pari onnekasta pääsee servulle

sit helvetti pääsee valloilleen ja venaat yhtä koboldi spawnia viidensadan muun neekerin kanssa

Korkealla älyllä noi tulee ihan ajattelematta oikein

noniin pojat riita poikki voita väliin jos ei voita niin lusikoita!

Aloitan nyt päivällisen valmistamisen

juu siksi en ole ihmisenä tappamassa yhtäkään koboldia
ei siihen älyä tarvi jos sen kerran oppii, kirjoituksen ulkoasu ei vaan muuta sen funkiota mihinkään suuntaan joten teoria keskeiselle ihmisille se on täysin turhaa ajanhukkaa niin miksi edes opetella moista?

Alkoholin lopettaminen oli kyl vitun hyvä juttu. Nyt naama ei oo enää niin turvonnu pallo niinku sillon ku ryyppäs, rahaa on säästyny vitusti, olo on 1000x parempi kuin ennen ja ei tule syötyä niin paljoa.

Jokainen on pakolliset koulut käynyt, ja korkealla älyllä sieltä olisi ne pitänyt oppia ihan yrittämättä.

ei ne säily muistissa jos ne ei ole arvoasteikossa tarpeeksi korkealla, meidän aivot jatkuvasti tallentaa uutta informaatiota ja unohtaa vanhaa

Kyl pysyy muistissa kunhan kirjotat edes joskus jotakin. Älykkäillä ihmisillä tuppaa myös olemaan hyvä muisti.

voit ottaa ite selvää lukemalla psykologiaa mutta ei pysy ja hyvä muisti ei vaikuta tähän mitenkään jos ei edes yritä muistaa kyseistä asiaa

youtu.be/nMbykyjdkKc?t=3808
Tartteis kyl jonkun pre-made groupin/killan jonka kanssa farmata sit heroicceja esim. tän takia. Jos ei skippaa automaattisesti nii skippaa 1:03:28

Muistaminen ei vaadi aktiivista yrittämistä.

ai että muistoja, tankkasin noi kaikki heroicit sata kertaa ainakin kaikille kun olin horden paras tankki
mut joo monet bossit oli ihan tuuri pelleilyä monesti kun joka kerta oli uusia DPSsiä messissä

Deus Vult

miksi ihmiset sitten lukee kokeisiin?
kuten sanoin aikasemmin ihmiset ei muista asioita joita eivät koe tärkeiksi, ihan sama kenet huippuälykkään ihmisen valitsemme koehenkilöksi niin kysymyllä random nippelitietoa vuosien takaa niin ei yksikään heistä tule sitä muistamaan koska se ei ole ollut relevanttia heille

He eivät muista nippelitietoa koska he eivät ole käyttäneet sitä pitkään aikaan. Se, kuinka tärkeäksi asian kokee, ei ole juurikaan relevantti muistin suhteen, vaan se, kuinka usein sitä käyttää.

Jos opit yhdyssanat koulussa, ja kirjotat suomea sen jälkeen, niin ne pysyy muistissa. Jos ei osaa, niin joko ei oppinut koulussa tai ei juurikaan lue/kirjoita suomeksi.

Ajattelin lopettaa nyt alkoholinkäytön.

t. alkoholisti joka ajattelee lopettavansa alkoholinkäytön pari kertaa kuussa

Juu ihan 10 oli äidinkieli yläasteella missä noita käytiin että aikoinaan on opittu ja varmaan osais vieläkin jos yrittäis, mutta koska ei ole mitään syytä yrittää kirjoittaa oikein niin ei tule niin tehtyä

Ite onnistuin ja suosittelen. t.

pröö pröt prnöö piernustin laulaa valtoimenaan hyhm

Juujuu tosi fiksuja poikia ollaan.

oikea kirjoitusasu ei muuta viestin sisältöä joten siihen keskittyminen on toisasiallista

Fem Gnome vai Fem Human lock?

gnome tyty on alliancen paras tyty

vain jos ropettaa loli vämppyyriä

olen hetero mutta aina kun poltan pilveä niin tekee ihan vitusti mieli nussia miesten perseitä ja imeä kyrpää

Rohkeasti vain sieltä kaapista ulos nyymi!

>vassarihomot haluaa laillistaa kannabiksen
sattumaa?

Molemmissa taisteluissa tuhosin noi armeijat täysin.
Kuumottaa vaan miten mä noi voitan, kun pitäisi itse hyökätä Antoliaan

olen hetero

>halua koittaa uutta asetta dork souls kolmosessa
>hei tää on ihan paska ja zweihander on GOAT
>nyt mulla on neljä zweihander jamppaa

why do finnish chicks have such nice asses?

this finnish bitch im talking to has an ugly face filled with retarded piercing but hot damn that ass mane

Ja nyt ne repäs jostain 12k miestä lisää, eikä niiden manpower edes laskenut.

they donts, it hangs low, is flat and fat

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI

youtube.com/watch?v=s-v16KwZlDY

pröö pieru

>finpoop

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

Mä haluun ainakin Srirachaa melkein kaikkeen. Ei tullu nukuttuu viime yönnä, jännä ettei älyttömästi väsytä nytkään. Iltapäivällä usein iskee se pahin väsymysaalto, mut jos sen jaksaa yli niin taas jaksaa.

Siinä yöllinen ploki.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

SAMA

HOMO

elikkäs iltapaino 78.1 kiloa

veikkaisin hikoilevani yön aikana pois noin 4 kiloa

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Mitä mieltä olette lolivampyyreistä?