/mämmi/

/mämmi/

Tässä langassa seksualisoimme nuoria animetylleröitä.

Other urls found in this thread:

keskustelu.suomi24.fi/t/3160765/nummisten-ala-aste--93-95-1984-syntyneet-oppilaat
twitter.com/SFWRedditImages

hyvää joulua

Oispa kaljaa.

*nappaa nyymin lusikkaan*

;)

Jahas hommat taas vauhdissa.

Aika nice sets. Paljonko pitää maksaa että saa testailtua?

40 euroa paikanpäällä tai 38 jos ennakkoon maksanut

Jos sai mensan nettitestistä 128 niin onko mitään järkeä raahautua paikalle vai onko se vaan tehty liioittelemaan tuloksia?

Mistä tietää että on älykäs ilman testejä?

Juuh se on mensan oma "rahat pois idiooteilta"-juoni

En tiiä, joko kaikki mun kaverit on vitun älykkäitä tai sit toi nettitesti on potaskaa koska kaikki näyttää saavan jotain 120-140 tuloksia.

Höh.

jos et nettitestistä saa yli 130 niin et sä siitä oikeasta testistä ole enempää saamassa ja siten läpi pääsemässä, toki jos ei edes kiinnosta päästä mensaan sisään niin samahan se on sitten käydä testaamassa, ompahan tulos paperilla todisteena (tosin ihmiset jotka haluaa testata älykkyyttään alkavat häpeemään sitä sitten jos eivät olletkaan ihan top 2% vaikka muuten oiskin ihan hyvä tulos tullut)

kun on aina oikeassa :)

Lyökö kommari vammakko itteään naamaan vai mitä tossa tapahtuu?

T A N K
A
N
K

Mika and Aki are male names.

oispa mun luokkalaiset Mika ja Aki näyttäneet tuolta

Akateeminen menestys ilman yrittämistä

Tuli mieleen kun kaverit herjas mua ala-asteella että kun googletti mun nimen "Aki" niin tuli Japanilaisia naismalleja googlen kuvahausta.

Send konekos thanks you very muchos gratsios arigotou.

>googletti
>ala-asteella

KAIKKI PARHAAT TYTÖT
KAIKKI PARHAAT HEILLÄ ON POIKIA

Juuh, oon 23.

...

keskustelu.suomi24.fi/t/3160765/nummisten-ala-aste--93-95-1984-syntyneet-oppilaat

ei vittu jätkät puhuu ihan aikuisten oikeasti mensasta

nyt joku roti, burgerit

itkettääkö kun et pääse jäseneksi?

voin rehellisesti sanoa että ei

kuulostat katkeralta, miksi muuten oisit noin vihamielinen mensaa kohti? et sie täällä hauku astrologiaakaan vaikka yhtä naurettavana varmaan pidät sitäkin

HEI JÄTKÄT PUHUTAAN INTISTÄ JA WOWISTA

Eiku animesta

...

t. jani-petteri 19v koulukiusattu alikersantti

Kai me ollaan kaikki menossa alliancelle?

Intti on ihan kiva lauta.

Tää.

Tehkää soppari tän kaa ja tulkaa taika_tytöiks.

koitahan burgeri vastata joskus ilman kysymystä
aika vitun rasittava tyyli keskustella tuo

onko tämä paras anime ikuna?

t. väärinymmärtäjä

>tbcbabbyt

vois tehä human femalen vaan siks et niiden /sleep asento on lusikka

>vastapuolen täydellinen dominointi
>keskustelua

>vastata
et sä kyl kysynyt mitään, mä tosin kysyin, johon et taaskaan pystynyt vastaan koska tunteet on niin pinnassa

Vittu mitä huutopierua kun tänään kattelin noi ekat kaks jaksoo.

On taas niin vitun kehitysvammanen sarja että naurattaa aidosti.

vastata eli reply eli se nappula jota painat kun annat minulle (You):n eli Sinän.

äläkä ees jonne mieti että vastaat mulle enää takas. mene ulos

juuh ja siihen pariksi sopii hyvin lihaksikas futa draenei warrior eiks je? ;)

kannattaaks koittaa paladin tankkia tbcssä vai oliks se vielä semmonen nyrkillä tapettava paska aggro ennen wrathia?

juuh :)

mikäs sulla on kysymyksiä vastaan sitten? taidat olla itse se mämmin turboburgeri vaikka toisia siitä syytät

Kannattaa.
Vitun helppo ja hauska aoe tankki

paras tankki heroiceihin, raideis ei sitten MT voi olla ellei ole tosi paljon addeja kun niillä single target threat ei ole niin hyvä kuin warrioreilla

nyt vittu loppuu se wowi homoilu saatana ja puhutaan vaikka pojista

>mikäs sulla on kysymyksiä vastaan sitten?
sanoin jo. vitun rasittava keskustelutyyli

oispa tyhmä tyttö(tyty)ystävä.

ei tuo ole poika

Mitäs tykkäätte meidän nykysestä Mr Finlandista?

mites noi druid tankit sitte?

>ei pullotusta housuissa
>homot hiukset
3/5

Kannattaa.
Vitun helppo ja hauska single tarket tankki

huonoin kolmesta mut niil on paras dps jos ei tarvi tankata, ne on myös yleensä ekoja max level et ne tankkaa ne ekat instat kunnes warru ja pala tankit pääsee lvl70
mut esim illidan vaatii warru MT niin siksi ne on yleensä se MT aina raideissa ja sitten paladin OTnä

Juuh, eipäs täällä jaksa olla. Kokeillaan parin kuukauden päästä uudestaan

Samat, lähden samoilla vauhdeilla.

>61 postia, 16 posteria

Itsehän aijon rollata papin.

Tähän lisäystä että paladinina joutuu sit kyl hiilaan vaikka ois prottikin, et jos valkkaat tankki classia ja et missään nimessä halua hiilata koskaan niin sit parempi pelata vaikka druidia

Ihan turhaa. Itse pidin 6kk tauon yhdessä välissä kun vittuunnuin sili lorton huoraamiseen, mutta sama meno jatkui ja jatkuu edelleen. Parempi vaan lähteä kokonaan

toivottavasti varjopapin

itehä rollaan feral dps druidin
haistakaa homo vitun burgerit en vitussa tankkaa tai hiilaa koskaan hahaha

Söin just paketin kabanossi makkaroita ja 500grammaa sipulirenkuloita
päälle vielä litra maitoa ja jälkiruoaksi vanukasta

terveisin mämmin voimahomo

Ootko karvainen karhumoodi

läski

oon karvaton husbandu moodi

Hyi

kuripappi on paras

ja kivunlievitys

>kanajalkainen kynäniska joka ei ole koskaan treenannut mitään muuta kuin rinta, hartia, haukkis ja ojentaja
>pienet tyttösormet niin näkee ettei ole edes mitään kunnon töitä koskaan tehnyt, tai sitten on juuri ja juuri 20v

Vetää tosta tangostakin niinkuin viimeistä päivää jotta näyttäs haukkari isommalta.

Eikö kaikki halvat yökerhot ole tommosia semi makeja pullollaan?

Nuo kauneus kisat vaikuttaa olevan pienten piirien pröystäilyä, pöndelläkin tulee jatkuvasti komeampia tai yhtä komeita yksilöitä vastaan

>Selaa Kaze to ki no uta loppuun
>Loppu perseestä, vitutus iskee
>Lyhyessä jatkosarjassa vielä vituttavampi loppu
NYT ON TRAUMA EI SAATANA MÄ EN IKINÄ SELVIÄ TÄSTÄ. Ei enää ikinä traagisia homoja, ei enää ikinä

jos totta puhutaan niin liian lihava
komea naama, vähän liian homohtava mun makuun kyllä
aika heikko voittaja

>pelaaja vastaan pelaaja -pelaaja
ompas myrkyllisen maskuliinista

se on 27v

how they survive so misguided is a mystery

Oho, aikamoinen babyface vielä, veikkasin et korkeintaan joku 23.

Ei se siis mitään ruma mies ole ym muutakaan, mutta aika sillein vaatimaton ollakseen mr finlandia

Varsinkin nuo jalat :D vittu nuo jalat, mä en pääse yli niistä :D kai sen persekin on semmonen ruma lättänä

juu ja aika lyhyeltä näyttää muutenkinn, joku 175cm miehinkäinen veikkaan

90-luvulla miehetkin näytti oikeilta miehiltä

tules nyt vaan sieltä kaapista suosiolla ulos

>ajattelee tosissaan et mensan testitulokset kuvaa älykkytttä
Huutista

Älykkyystestaus
Älykkyysosamäärä kertoo testattavan henkilön tason suhteessa muuhun väestöön. Älykkyyden täsmällinen mittaaminen on monimutkaisempaa kuin monien muiden taitojen tai ominaisuuksien, mutta älykkyysosamäärä on tiedemaailmassa laajimman hyväksynnän saanut älykkyyden mittari.
Älykkyysosamäärä on yleisälykkyyttä
Psykologian tieteenalaa, jossa psykologisia ominaisuuksia kuten älykkyyttä mitataan tarkoitukseen luotujen vakioitujen mittauskeinojen eli testien avulla, kutsutaan psykometriikaksi.

Koska älykkyys on ominaisuus, jota ei voi suoraan havaita ja mitata yhtä helposti kuin esimerkiksi ihmisen painoa ja pituutta, mitataan älykkyyttä arvioimalla yksilön suorituksia erityisesti tähän tarkoitukseen luotujen tehtävien ratkaisemisessa.

Älykkyyttä mitataan useilla erilaisilla testeillä. Suurin osa älykkyystesteistä pyrkii mittaamaan g-tekijää eli yleistä älykkyyttä. Joillakin testeillä voidaan myös mitata älykkyyden eri osa-alueita (yhtä tai useampaan), jolloin testin tulos on testatun henkilön älykkyysprofiili, josta ilmenevät muun muassa hänen kognitiiviset vahvuusalueensa. Älykkyyden eri osatekijöitä kutsutaan s-tekijöiksi.

Miksi täällä on niin älykkäitä ihmisiä? Tehkää jotakin produktiivista ja jättäkää tyhmeliinit rauhaan!

Kukaan meistä ei ole oikeasti älykäs.

vain tyhmeliinit haluavat olla produktiivisia
tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä

Omaan epäironisesti alhaisen älykkyysosamäärän.

H-Haha, arvasinhan!

Pelkäsin jo että olisin joku mörköisin mörkö mörköluolassa!

>puvut päällä

Vittu naamojako ne arvostelee? mitä järkeä on arvioida ihmisen kauneutta jos se on verhottu johonkin kliseiseen pukusysteemiin

Kyllä miehellä pitää olla miehiset jalat ja miehinen perse, on niin säälittävän näköisiä nämä kanajalka yanarit, no homo tho.

stk kun lian älykäs mämmille

Heräsin äsken ja laitoin aamupalaa

Katon seuraavaksi Patema Invertedin ja menen sen jälkeen salille

>iso perse
>miehinen
se on miehekäs ja sä olet homo

antabusnyymi mestoil?

kyllä sä homo olet vaikka kuinka no homoa hokisit, sori.

Huolet pois ja lusikkaan.

>vuoden kälviäläinen tangolaulaja

Ei ois pitäny kertoo äitille et kännis taas unohin avaimen sisää. Pelkään etten saa raha apu apustusta vähään aikaan.