/nederdraad/

Aiden Murphy
Aiden Murphy

Soevereine natiestaten editie

Toegelaten: Orangisten en patriotten

Niet-toegelaten: Globalisten, multiculturalisten en Duitsers (=vernietigers van Europa)

Other urls found in this thread:

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3207263/2017/07/12/Slachtoffer-van-straatoverval-in-Oostende-krijgt-petanquebal-in-gezicht.dhtml
hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2954818/2016/11/02/Vluchteling-krijgt-jaar-cel-omdat-hij-illegaal-in-ons-land-verblijft.dhtml
diegomendes.deviantart.com/art/Volta-As-Aulas-590485674
youtu.be/ovFU93Bodi4?t=146
economie.fgov.be/nl/geschillen/Consumentengeschillen/Belmed/wat/mogelijke_alternatieve_geschillenregeling/Verzoening/vrederechters/#.WWZHsoTyj4Y
7chan.org/lit/src/Robert_Glover_-_No_More_Mr_Nice_Guy.pdf
justice.belgium.be/sites/default/files/downloads/0211_BROCHURE_VREDERECHTER.pdf
youtube.com/watch?v=XNu2EiARDkY
desuarchive.org/r9k/thread/38324558/
vocaroo.com/i/s1K3fnpw81iH
supforums.com/thread/77105214/international

Samuel Murphy
Samuel Murphy

033

Carter Robinson
Carter Robinson

Eerste voor Thierry Baudet. De toekomstige premier van Nederland.

Nolan Smith
Nolan Smith

Lang haar beste haar.

Ryder James
Ryder James

Ik heb nog wel een lange haar voor je.

Brayden Collins
Brayden Collins

Als je niet uit regio 033 komt ben je letterlijk van homoseksuele geaardheid.

Benjamin Anderson
Benjamin Anderson

Sjerrie Bauwdè

Juan Long
Juan Long

Wat zal ik meebrengen van de supermarkt?

Ik breng alvast mee:

Bier
Witloof
Vinaigrette (voor met de gesneden rauwe witloof)
Krabsla
Sandwiches

Anthony Cox
Anthony Cox

Stuk jodenhaas van de slager

Lincoln Walker
Lincoln Walker

antisemiet

Liam Gutierrez
Liam Gutierrez

antisemiet

Nathaniel Morgan
Nathaniel Morgan

Sjippies

Ryan Cruz
Ryan Cruz

Sjippies
Spreek Nederlands domme sukkel.

Kevin Rogers
Kevin Rogers

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3207263/2017/07/12/Slachtoffer-van-straatoverval-in-Oostende-krijgt-petanquebal-in-gezicht.dhtml

Sebastian Adams
Sebastian Adams

Dololei

Wat de neuk is dat voor naam

Carter Collins
Carter Collins

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2954818/2016/11/02/Vluchteling-krijgt-jaar-cel-omdat-hij-illegaal-in-ons-land-verblijft.dhtml

Zelfde man, Dololei?

James Cooper
James Cooper

Dololei kan geen naam zijn. Als je het koekelt krijg je alleen lelgische artikelen

Hunter Smith
Hunter Smith

Zou best wel kunnen.
Zoveel illegalen hangen er anders toch niet rond in België.
:^)

Jaxon Brown
Jaxon Brown

Iemand een synoniem voor 'asocialen'?

James Stewart
James Stewart

Ik WEIGER te geloven dat Dololei een naam is.

Vast een vkuchteling die zn paspoort weggooide en een nieuwe naam heeft verzonnen

Cameron Long
Cameron Long

nederdraders

Hudson Ward
Hudson Ward

tokkies

James Jackson
James Jackson

dololei

Caleb Bell
Caleb Bell

verklaar dit:
diegomendes.deviantart.com/art/Volta-As-Aulas-590485674

Lincoln Davis
Lincoln Davis

Hoe noem je een gangster met kanker?

dololei

Blake Long
Blake Long

no hablo espanol amigo

Justin Baker
Justin Baker

Mag ik nog een synoniem voor 'achterlijke Randstadhoorndrager'? Het liefst iets wat niet naar de /nederdraad/ verwijst.

Hudson Robinson
Hudson Robinson

no problemo, camarada

Christopher Harris
Christopher Harris

"geretardeerde fransoos" o.i.d.?

Easton Murphy
Easton Murphy

Ik moet een brief aan de ouders van een mooi vmbo-meisje schrijven en ik wil het woord 'kankergoyim' gebruiken, echter is dat niet erg formeel.

Caleb Collins
Caleb Collins

Wat is de context?

Christian Morris
Christian Morris

Ik kan de brief wel in een pastebin linkje palen.

Luis Murphy
Luis Murphy

Maar ik wil ook niet dat haar ouders kunnen zien dat ik een 4kanner ben.

Cameron Martin
Cameron Martin

ja doe maar

Noah Carter
Noah Carter

Momentje, ik moet even de namen censureren.

Dylan Rivera
Dylan Rivera

Mijn vader heeft me geleerd om nooit te schamen voor onze piemels.

Carson Peterson
Carson Peterson

Ik paal het misschien vanavond, ik been een beetje bang voor doxxing.

Aaron Cook
Aaron Cook

ok, geen probleem

Aiden Peterson
Aiden Peterson

Waarschijnlijk censureer ik één hele alinea. De rest is allemaal niet zo persoonlijk.

Elijah Kelly
Elijah Kelly

mensen die broeken met gaten erin kopen
letterlijk een kapotte broek kopen

William Phillips
William Phillips

piemels
hoeveel piemels heb je dan?

Jason Lee
Jason Lee

Twee. Blijkbaar is mijn hoofd ook een lul.

Jose Lee
Jose Lee

wat bedoelde hij hiermee?

Julian Price
Julian Price

dat hij een lullekop heeft

Joseph Russell
Joseph Russell

ik ken wel "rundskop", maar "lullekop" ken ik niet.

Jose Richardson
Jose Richardson

ik kom uit West-Brabant

Asher Hall
Asher Hall

Met wat zijn jullie bezig?

Xavier Lee
Xavier Lee

Zuid brabant beste brabant

Jose Gomez
Jose Gomez

Appartement zoeken. Ik moet uit dit huis. Mijn moeder is een gek en haar dochter is een hoer.

Kayden Gray
Kayden Gray

Noord-Oost-Brabant is het enige Brabant!

Ian Long
Ian Long

haar dochter

Dat is gewoon je zus toch

Henry White
Henry White

muzieklijstje maken en straks SOMA spelen

Colton Jenkins
Colton Jenkins

Ja maar ik zie haar niet zo. Ze is een letterlijke hoer.

Easton Diaz
Easton Diaz

hoeveel zou een gemiddelde user hypothetisch moeten betalen dan?

Austin Rodriguez
Austin Rodriguez

jij 350€, de gemiddelde user: 30€

Josiah Lee
Josiah Lee

Noem vrouwen geen hoer. Vrouwen (zoals Lia) moeten worden behandeld met respect.

Michael Johnson
Michael Johnson

youtu.be/ovFU93Bodi4?t=146

Ja ik heb 4 vaste relaties
K O E K

Ziet deze kankermaagd niet in hoe erg hij voor schut staat?

Colton Wright
Colton Wright

Je geniet van mijn leed. Ik sta op het punt om zelfmoord te plegen en je geniet ervan.

Ayden Ross
Ayden Ross

noem vrouwen geen hoer
prostituée dan?

Anthony King
Anthony King

h-het was maar een ... eh... grapje, a-user...

Benjamin Jackson
Benjamin Jackson

Voorbeelden waarom ze een hoer is?

Luke Turner
Luke Turner

Als heel je leven een grap is dan ben je niet in de stemming om andermans grappen te lezen.

Logan Jackson
Logan Jackson

kop op, user.
het kan vast nog véél erger.

John Barnes
John Barnes

Ok Luisterende Lia is hier. Wat is er mis?

Tyler James
Tyler James

slaat mijn moeder
spuugt op mijn moeder
noemt mijn moeder van alles wat er in haar opkomt
recentelijk betrapt op haar kamer met 2 volwassen mannen die vol met tattoes zaten
heeft 10+ vriendjes gehad en is pas 23
werkt niet
teert op de centen van mij en mijn moeder
mijn moeder is letterlijk een schoonmaakster en verdient amper iets

Elke keer als ik mijn moeder wilt verdedigen wordt mijn moeder boos op MIJ. Vandaag sloeg haar dochter haar weer en toen ik mijn moeder wilde verdedigen zei mijn moeder (en ik citeer) dat ik haar tot de zelfmoord drijf met mijn gedrag.

Ik ben een student. Ik heb geen vrienden. Ik werk letterlijk 20 uur per week om mijn moeder financieel te ondersteunen, waardoor ik mijn studie amper haal. Ik doe nooit een vlieg kwijt.

En ik ben steeds de dupe hiervan. Mijn moeder is te laf om mijn zus uit het huis te schoppen. Recentelijk ben ik verbaal bedreigd door een vriendje van mijn zus.

Geef me advies want ik wil echt zelfmoord plegen. Ik wil uit huis maar als ik er niet ben dan wordt mijn moeder elke dag geslagen. Ik wil harteloos zijn en gewoon vertrekken maar mijn moeder is een schoonmaakster die werkt als een hond en haar dochter heeft haar al uitgespuugd, ik ben de enige die haar kan helpen.

Wat doen /neder/? Help me voordat ik zelfmoord ga plegen want ik ben ten einde raad.

Andrew Smith
Andrew Smith

Wie is deze middelmatige vrouw?

Justin Bell
Justin Bell

teert op de centen van mij en mijn moeder
Draai jouw geldkraan al dicht, user. En verhuis zo snel mogelijk.

Hunter Murphy
Hunter Murphy

het beste zou zijn als jouw zus uit huis verdwijnt.

Isaiah Hernandez
Isaiah Hernandez

die freule van teens react

Carter Jackson
Carter Jackson

Ik denk dat dit moet. Ik moet gewoon weggaan en alle contact met mijn familie verbreken en op mezelf focussen.
Gaat nooit gebeuren.

Luke Fisher
Luke Fisher

Ik zou je moeder gewoon een ultimatum voorleggen oetz

Je zus vertrekt of jij vertrekt.
Dan mag ze het helemaal zelf uitzoeken.

Ryan Garcia
Ryan Garcia

Wanneer een Waal geen Nederlands tegen mij spreekt

Gavin Parker
Gavin Parker

Bart, je t'en prie...

Christian Sullivan
Christian Sullivan

gaat nooit gebeuren
dan moet je weg. je kunt wel je moeder wat toestoppen zonder dat jouw zus dat te weten krijgt.

Asher Watson
Asher Watson

Wat zei je daar?

Aaron Stewart
Aaron Stewart

Jeetje, groei een ruggengraat zou ik zeggen. Als man moet JIJ de controle in handen hebben.
Klap je zus eens een keer als ze weer je moeder slaat. Als haar vriendjes jou beginnen te dreigen moet je ook gewoon je voet bij stuk houden.

Ze gaan jou echt niet in elkaar rammen voor een hoer als je zus koek. Proberen ze dat wel, deel jij de eerste klap uit. Liever dat je als een vent neergaat dan als een mietje staat.
Wees assertiever en geef duidelijk aan wie de baas in huis is. Als jij het in controle hebt, komt het met de rest ook goed.

Adrian Wilson
Adrian Wilson

Dat heb ik meerdere malen gedaan, serieus een ultimatum voorgelegd, en mijn moeder zei altijd "ik ga mijn dochter niet uit het huis schoppen", waarmee ze dus effectief bedoeld dat ze mij liever uit huis heeft dan haar.

Hunter Collins
Hunter Collins

stap naar de vrederechter

Brandon Fisher
Brandon Fisher

Dan ga je toch gewoon weg?
Je laat het allemaal moeilijker klinken dan het is.

Ryder Allen
Ryder Allen

Heeft iemand nederdraad gezegd? :^)

Isaac Ross
Isaac Ross

We leven in Nederland. Als ik me zus maar ook een tik geef dan slaat de politie me in de boeien en verdwijn ik achter de tralies. Hier in Nederland hebben vrouwen ALTIJD "gelijk" als het op zulke zaken aankomt.
Ja, dat moet ik dus doen. Maar dan moet ik ook contact verbreken met mijn moeder. Dat gaat zwaar worden.

David Martin
David Martin

Jij mag nog doen wat je wilt, ze zal het dochter nooit buiten gooien, dat is gewoon eigen aan het emotioneel vrouwelijk wezen.
Je kan proberen haar een ultimatum op te leggen, maar dat zal niets uithalen. De beste keuze zal ongetwijfeld vertrekken zijn en alle contact ook verbreken. Geef nooit, maar dan nooit de minste cent, hoe hard er ook gebedeld wordt, daar komt nooit iets goed van.

mvg, user die op zeventienjarige leeftijd het huis verlaten heeft

Xavier Davis
Xavier Davis

was soll das denn heißen, Hans?

Carson Wright
Carson Wright

GECONTROLEERD

es ist wieder niederzeit!

Jordan Walker
Jordan Walker

Verzamel dan bewijsmateriaal en stap naar de politie.
Huiselijk geweld is strafbaar.

Ik zou inderdaad niet gaan slaan of iets dergelijks, want dan ben je zelf de lul.

Lucas Carter
Lucas Carter

economie.fgov.be/nl/geschillen/Consumentengeschillen/Belmed/wat/mogelijke_alternatieve_geschillenregeling/Verzoening/vrederechters/#.WWZHsoTyj4Y

Als ik naar deze link kijk lijkt mij een vrederechter niet geschikt voor deze situatie. Misschien is dat in Nederland natuurlijk anders.

Maar ik ga wel akkoord, ga niet gewoon weg. Help je moeder, je zus is hier overduidelijk het probleem.

Caleb Myers
Caleb Myers

Bedankt. Het doet me goed om dit verhaal eindelijk te kunnen vertellen aan iemand en je argument is waterdicht. Ik ga onmiddellijk een eigen plek vinden en voorgoed weg.

Brayden Rodriguez
Brayden Rodriguez

Repensez-y, user.

Joshua Butler
Joshua Butler

Een tik met een plat hand bedoel ik hé, geen vuist waarmee je serieuze verwondingen achterlaat.
Je hebt geen dominante rol in huis waardoor ze jou alles kunnen maken wat ze willen.

Ik raad je ten sterkste aan om dit boek te lezen 7chan.org/lit/src/Robert_Glover_-_No_More_Mr_Nice_Guy.pdf

Wees assertiever en laat niet alles toe. Je kan desnoods filmen hoe je zus je moeder in elkaar ramt en dat als chantagemiddel gebruiken om naar de politie te gaan.
En daarna kun je gerust klappen uitdelen.

Neger je zus heeft meer testosteron dan jij.

Dylan Jones
Dylan Jones

Mijn zus is het probleem maar mijn moeder houdt het probleem in stand. Ik zei al jaren geleden dat ze haar uit huis moest schoppen. Dat deed ze niet, nu is het steeds erger aan het worden.

Asher Cooper
Asher Cooper

Niet luisteren naar deze mafketel.

Easton Fisher
Easton Fisher

Verklaar waarom.

Andrew Ward
Andrew Ward

Ga ik ook niet doen.

Je zou haast denken dat het een honingpot is..

Joshua Bell
Joshua Bell

Ik heb thuis ook problemen met een rebellerende zus. In mindere maten dan bij jou, maar er is welke meerdere keren per week serieuze ruzie tussen mijn moeder (die ook poetsvrouw is en niet veel verdient) en mijn zus.

Ze zit hele dag op haar kamer (met haar vriendje) wiet smoren, roken, bier drinken, heeft al geregeld de bankkaart van mijn moeder gepikt en geld afgehaald, doet niks voor haar school, als er ook maar iets van eten in huis wordt gehaald eet ze het direct op enzovoort.

En net hetzelfde, mijn moeder is emotioneel en als ze kwaad wordt meent ze vanalles te gaan doen en veranderen maar als ze dan weer afgekoeld is is alles weer naar het oude, en gaat het gewoon verder. Mijn zus is ook maar 16, kan me niet voorstellen wat dat gaat worden tegen dat ze 23 is.

Colton Reed
Colton Reed

Succes. Het leven als vriendenloze celibaat wordt er niet erger of beter op, maar gewoon anders. Als je effectief alleen gaat wonen gaat er een pak stress van je schouders afvallen en dat zal je wel goed doen. Ik zeg niet dat je nooit geen contact meer moet hebben met je moeder, dat moet je zelf maar uitmaken, maar mensen in je leven houden die je financieel en emotioneel alleen maar de dieperik induwen daar ben je niets mee.

Luke Scott
Luke Scott

Neger schakel hulp in van experts in plaats van willekeurige vreemdelingen op een plaatjesbord voor Sjineze tekenfilms.

Doe een melding bij de politie of Veilig Thuis. Die geven je advies en helpen je door het hele proced.

16

Dan ligt de situatie inderdaad wat lastiger, maar in Nederland is het zo dat ouders een onderhoudsplicht naar hun kinderen hebben tot 21 jaar. Dus anons zus van 23 is gewoon een nietsnut die relatief simpel uit huis kan worden gegooid.

Hudson Bailey
Hudson Bailey

Klinkt echt precies als mijn situatie. Ook vooral in de zin dat mijn moeder ook van alles zegt als ze boos is ("ze gaat het huis uit") en dan 5 minuten later van gedachte is veranderd.

Om eerlijk te zijn heb ik wel heel veel "maten" op de universiteit maar niet een echte vriend waarmee ik alles kan delen of over serieuze dingen kan praten. Gewoon maten waarmee ik af en toe naar een borrel ga.

En met het celibaat zijn heb ik weinig problemen. Ik ben uiteraard een maagd maar in tegenstelling tot de meesten boeit het me echt geen zak, waarschijnlijk omdat ik zo verdrietig ben elke dag is mijn libido gewoon verdwenen.

Cooper Cook
Cooper Cook

Dus anons zus van 23 is gewoon een nietsnut die relatief simpel uit huis kan worden gegooid
je kunt iemand niet zomaar uit z'n wettelijke woonplaats zetten

Noah Cruz
Noah Cruz

Dat ik nu graag naar zo'n belgische frietkot wil, maar dat hebben we hier niet. Alleen Dönerkotten. Danke Merkel.

Jace Ramirez
Jace Ramirez

Dat moet jij weten, maar jij bent momenteel wel de bitch in huis. Je durft geen verantwoordelijkheid te dragen en laat toe hoe je zus je bloedeigen moeder in elkaar tikt.

Als je vind dat een platte hand uitdelen te ver gaat, dan doe je dat niet. Maar vertel mij waarom het filmen van de mishandeling als chantagemiddel een slecht idee is.
Je doet nooit een vlieg kwaad zeg je en uit je gevoelens waarschijnlijk ook nooit uit. Je zus heeft de situatie onder handen en je weet hoe kankeremotioneel vrouwen zijn.

Je mist duidelijk een vaderfiguur in het leven en daarom heb jij nooit geleerd hoe je een situatie onder controle houdt. Dat is niet erg, je kan het aanleren. Ik heb je zojuist een boek aangeraden waar dat je wordt aangeleerd.
Je hebt al zelfmoordneigingen, dieper kun je toch al niet meer zakken. Waarom laat je dit allemaal toe?
Wees een vent en neem de situatie onder controle waardoor alles kalmeert. Nu heeft een emotionele trut alles onder controle en daar gaat het dus mis.

Je moeder moet je niet achterlaten met je zus, dat maakt het situatie alleen maar erger.

Aiden Robinson
Aiden Robinson

experts

Ik heb al eens met "experts" gesproken, en mijn moeder doet dat nog steeds. Mijn zus ook.

Geloof me, en dit is voor iedereen in de draad: Luister NOOIT naar de zogenaamde "experts" als het gaat om sociale zaken.

Ik vertrouw een wiskundige als het gaat om wiskunde. Ik vertrouw een taalkundige als het gaat om taal. Ik vertrouw een arts als het gaat om geneeskunde. Maar ik vertrouw NOOIT meer psychologen, of "veilig thuis", of dergelijke kwakzalvers.

Het advies dat ik van hen heb gekregen heeft ons alleen dieper in de nesten gewerkt.

Angel Howard
Angel Howard

Doe een melding bij de politie of Veilig Thuis.

Nederland is echt zo raar. In België is het "trek uw plan maar".
Ik was eens met mijn broer naar het "Jongeren Advies Centrum" geweest omdat we een moeilijke thuissituatie hadden (drugs en zware schulden) en daar zeiden ze dat ze niets konden doen zolang hij geen zelfmoord probeerde te plegen. Bemoedigend woorden.

Jaxson Edwards
Jaxson Edwards

je hebt het moeilijk thuis
dus lees dit boek

lmao flikker op

Nathan Young
Nathan Young

moeilijke thuissituatie hadden (drugs en zware schulden)
daarvoor doe je een beroep op het vredegerecht

Gabriel Morales
Gabriel Morales

I must share this Pepe with my Frisian brothers

Wyatt Adams
Wyatt Adams

Om eerlijk te zijn is je advies over het filmen wel een goede tip, alleen gebeurt het slaan vrijwel altijd als ik op de universiteit zit dus ik kan het niet filmen. Ik heb wel eens foto's gemaakt van mijn moeders verwondingen na een mishandeling van mijn zus. Maar dat is ook alles en de foto's zijn inmiddels precies een jaar oud.

je moeder moet je niet achterlaten met je zus

Waarom eigenlijk? Ze kiest er zelf voor.

Angel Perez
Angel Perez

zolang hij geen zelfmoord probeerde te plegen.

Krijgt professionele hulpverlening.
Ga in een gesloten kliniek.
Word nog meer suicidaal.
Fix je eigen shit maar als je hulp nodig heb.

Jordan Gutierrez
Jordan Gutierrez

Autist, we spreken over een minderjarige die in een depressie zit omwille van de uitzichtloze situatie, daar gaat je vredegerecht niets aan veranderen hoor. Mooi voorbeeld van een boekenwurm die alles van achter de schoolbanken leert.

Benjamin Jackson
Benjamin Jackson

Ik ben niet minderjarig. Ik ben 21. Derdejaars student. Moet nog 1 vak halen en dan heb ik mijn bachelor.

Liam Miller
Liam Miller

user's zusje klinkt wel als het type dat een lul diep in haar kont aankan.
Best geil.

Cameron Ortiz
Cameron Ortiz

zei de zwakbegaafde die intensieve begeleiding heeft gekregen

77IQ aub

Logan Cruz
Logan Cruz

Geen wonder dat je broertje een zenuwinzinking kreeg met zo'n randdebiel als jij.

Andrew Lee
Andrew Lee

Kerel mist duidelijk zelfvertrouwen (geen vrienden, doet geen vlieg kwaad, zus is de baas in huis, geen vaderfiguur etc etc.).
Dat boek leert je hoe je weer je man staat, en dus ook de situatie in huis onder controle houdt.

Het heeft mij in ieder geval wel geholpen want ik miste duidelijk ook een vaderfiguur in het leven (een alcoholist).

Omdat vrouwen emotioneel zijn en hun kinderen / relatieven willen beschermen. Haar dochter is 'zwakker' en daarom beschermt ze haar meer dan jou.
Ze verwacht dat een man hemzelf wel kan redden.

Het blijft je moeder, hoe emotioneel ze ook is. Het is beschermgedrag van haar, ze lijdt eronder en ik zal nooit begrijpen hoe je dat kan toelaten.
Als je het huis uitgaat ren je eigenlijk weg van de problemen. Dat kun je doen, maar je moeder zal dan alleen maar blijven lijden. Daarom raad ik het af.
Wat mij betreft mag je het huis uit wanneer de situatie onder controle is en je moeder niet meer elke dag wordt mishandeld.

Wellicht kun je met je moeder erover praten en het geluid opnemen. Met foto's van de verwondingen heb je alsnog een chantagemiddel.

Hunter Powell
Hunter Powell

Ze is sowieso dik. Alleen dikke mensen vertonen dit gedrag. Kan user dit bevestigen?

Xavier Peterson
Xavier Peterson

Bedankt, ik zal je advies in acht nemen.
Bevestigd bij dezen.

Alexander Torres
Alexander Torres

hallo meneer de vrederechter
ik wil zelfmoord pleegde

Het juiste adres inderdaad.

Jack Campbell
Jack Campbell

Dus wat is nu je plan van aanpak?

Noah Miller
Noah Miller

Ik wil uit huis maar als ik er niet ben dan wordt mijn moeder elke dag geslagen.
Als je moeder haar dochter niet uit huis wilt gooien is dat haar probleem. Je moeder waardeert je hulp niet, dus waarom zou je haar überhaupt helpen? Ik zou zeggen ga uit huis, bouw je eigen leven op en laat hun maar gewoon achter.

John Thompson
John Thompson

Ik heb mezelf begeleid naar een betere toekomst, iets waar professionele hulpeverlening niet in slaagde vanwege hun incompetentie.

Dominic Rivera
Dominic Rivera

Omdat sommige mensen inderdaad fout redeneren maar desondanks geen slechte mensen zijn, en het is dan ook nog zijn eigen moeder. Heel normaal dat je ze dan niet zomaar de rug toekeert behalve als je een sociopaat bent misschien.

David Powell
David Powell

Mijn plan van aanpak is vooralsnog dat ik uit huis ga.

Ik heb het verhaal hier enigszins beknopt uitgelegd maar de mate waarin ik mijn moeder heb geholpen, beschermd, en voor haar heb gevochten is ongekend. Mijn moeder heeft me al jaren als hond behandeld, en ik heb haar altijd beschermd. Ik denk dat het nu eens klaar moet zijn.

Om maar even een voorbeeld te noemen, een paar dagen terug sloot ze me op in mijn kamer (van buitenaf dus) omdat ze weer eens ruzie had met mijn zus en ze niet wilde dat ik uit mijn kamer kwam. Mijn deur ging pas in de ochtend weer open.

Ik zit er helemaal doorheen. Als ik erover nadenk is mijn hele situatie te danken aan mijn moeder. Als ze naar mij geluisterd had was dit alles niet gebeurd.

Cameron White
Cameron White

Om maar even een voorbeeld te noemen, een paar dagen terug sloot ze me op in mijn kamer (van buitenaf dus) omdat ze weer eens ruzie had met mijn zus en ze niet wilde dat ik uit mijn kamer kwam. Mijn deur ging pas in de ochtend weer open.

KOOOOOOOEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKK

Ik zou diezelfde dag nog vertrokken zijn oetz

Jayden Sanchez
Jayden Sanchez

Patriotten

Landverraders bedoel je

Nicholas Robinson
Nicholas Robinson

Echt neuk dat. Ik zou nog liever op straat slapen dan opgesloten zitten.

Tyler Young
Tyler Young

sterk staaltje autisme

Caleb Green
Caleb Green

Je moeder waardeert je hulp niet, dus waarom zou je haar überhaupt helpen

Het is je moeder, geen onbekende. De manier van hoe je de boodschap doorgeeft maakt het verschil.

Mama ik waardeer niet hoe mijn zus jouw slaat
Ik pik niet de manier hoe mijn zus met jou omgaat en daar gaat verandering in komen. De volgende keer als ik haar betrap dat ze jou heeft geslagen ga ik met deze middelen naar de politie en ben je je dochter permanent kwijt.

Zie je het verschil?

Joseph Lewis
Joseph Lewis

moeder doet deur op slot
stamp deur in

Owen Wood
Owen Wood

Dit oetz. Niet pikken maar gewoon doen.
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen: wees assertief en laat anderen niet over je heen lopen.

Robert Sullivan
Robert Sullivan

Je onzekerheid is trouwens zichtbaar vanop de maan.

Zachary Wood
Zachary Wood

Het is je moeder, geen onbekende.
Je bent niet iemand iets verschuldigd puur omdat je uit iemands kut komt.

Ethan Roberts
Ethan Roberts

Maar genoeg ge-aandachthoer van me. Bedankt voor jullie advies, ik waardeer het enorm. Ik heb letterlijk niemand anders om hierover mee te praten en het voelt goed dat ik gewoon 5+ verschillende perspectieven van jullie heb gehoord hier. Bedankt voor het luisteren.

Leo Gonzalez
Leo Gonzalez

ik stuur je de rekening wel

Andrew Perez
Andrew Perez

Hoe pas je dit toe op een minderjarig persoon vriend?

Levi Lee
Levi Lee

oetz in het begin zei je niets over het feit dat je broer minderjarig was.

Joseph Perez
Joseph Perez

Vertel.

Heb je gelijk in, maar ik vermoed dat zijn moeder jaren lang voor hem gezorgd heeft en niet 'slechts uit haar kutje kwam'. Als zijn moeder slechte intenties heeft gehad tegenover hem, en dan bedoel ik echt slecht en niet omdat ze zwak en emotioneel is door haar dochter, dan moet je gewoon weglopen want ze is psychopaat.
Ik vermoed echter dat het bij hem anders ligt. Het klopt inderdaad wel dat je beter aan jezelf kan werken als je van huis gaat.

Ryder Perry
Ryder Perry

justice.belgium.be/sites/default/files/downloads/0211_BROCHURE_VREDERECHTER.pdf
hier staat alles uitgelegd

Josiah Cox
Josiah Cox

Ik heb liever dat je het in je eigen woorden uitlegt.

Gavin Foster
Gavin Foster

dvw geen vd

Luis Hughes
Luis Hughes

Wat is het ergste?
Geen vriendin hebben of wel een hebben maar beseffen dat het niet de juiste voor je is?

Christopher Rogers
Christopher Rogers

Bergen?

Alexander Morales
Alexander Morales

Waarom zijn Belgen zo informatief, rationeel, welbespraakt, behulpzaam en altruïstisch?

Colton Flores
Colton Flores

Mengsel van de beste genen tussen Walen en Vlamingen.

Ryan Sanchez
Ryan Sanchez

overgenomen door Spanje

Elijah Nguyen
Elijah Nguyen

In dat opzicht zijn we vrij vergelijkbaar met zij die de Soviet unie hebben meegemaakt. De defaitistische mentaliteit door onvermijdelijk te moeten leven in een tweedewereldland. Het is de brie realiteit die ons een gezonde dosis nuchterheid meegeeft.

Dominic Robinson
Dominic Robinson

heb jij een vd?
zo ja, hoe dan?

Evan Hughes
Evan Hughes

Dacht dat opgroeien als commie al het altruisme en empathy er wel uit haalt.

Juan Hall
Juan Hall

zoek defaitisme op
3 voorbeeldeb op wikipedia gegeven
alledrie over de fransen

Wiew

Ian Ortiz
Ian Ortiz

ik ben gay dus het was geen moeite

Nathaniel Moore
Nathaniel Moore

Gadverdamme, ben je homo ofzo?

Daniel Allen
Daniel Allen

Je moet in ieder geval niet zoals mij elke vriend die je ooit in de lagere en middelbare school had totaal van je vervreemden, dan wordt het echt onmogelijk nog vrouwen te ontmoeten.

Leo Ward
Leo Ward

Ik oogde op de nuchterheid door het gebrek aan levenskwaliteit veroorzaakt door de realiteit van dit land.

Aaron Martinez
Aaron Martinez

Turkse homo :DDD

Xavier Lewis
Xavier Lewis

Heeft baba jou nog niet gestenigd?

Julian Diaz
Julian Diaz

Kleine biertjes gekocht.

Schol.

Ryan Torres
Ryan Torres

Duvel is geen bier maar stierenpis.

Justin James
Justin James

helaas niet ;_;
ik woon niet in het Shariagebied Den Haag

William Hall
William Hall

Ara ara user-kun~ is het waar dat je op oudere vrouwen valt?
Wat doe je?

Jeremiah Robinson
Jeremiah Robinson

Duvel

Uhmm...
Het is Jupiler een Duvel is vrij lekker. Het is ook een onafhankelijke brouwer, niet gelinkt aan SAB Miller, wat vrij zeldzaam wordt.

Jackson Nelson
Jackson Nelson

Andere anime aflevering aanzetten

Ethan Morris
Ethan Morris

Vuile Belg, ga terug naar /pol/ en blijf met je tengels van onze nederdraad af.

Easton Reed
Easton Reed

Belgen vormen het hart van de draad.

James Scott
James Scott

Zijn er hier mensen die naar de jeugdbeweging zijn gegaan?
Ik heb het nooit gedaan en ik heb soms het gevoel dat ik bepaalde meningen in maatschappelijke discussies compleet mis omdat ik ze nooit gekend heb.

Connor Perry
Connor Perry

Bedankt vrind. Geen idee waar die nieuwflikker plots vandaan komt.

Carter Cruz
Carter Cruz

Nee nooit gedaan.

dgw nooit strakke tienerseks meegemaakt

Jason Walker
Jason Walker

IK HAU VAN JAU, NEDERLAND

Camden James
Camden James

Ik zit te schijtpalen op een 4K ultra HD televisie vma

Charles Sullivan
Charles Sullivan

Waarom moest je dit nu neerpennen

Reeeeeeeeeeeeeee

Jack Allen
Jack Allen

zijn jullie klaar om jouw land - nederland - te helpen, guys ?

William Robinson
William Robinson

letterlijk elke pixel van dit bericht kunnen lezen

ZUIG AAN MIJN LUL

Christopher Lee
Christopher Lee

guys

Gijs?

Wyatt Rivera
Wyatt Rivera

Ik zit meestal op een stoel en niet op een televisie.

Isaac Cooper
Isaac Cooper

INTP/INTJ

rateer me

Michael Russell
Michael Russell

-1/10

Owen Richardson
Owen Richardson

Werk, werk en nog eens werk.

Landon Phillips
Landon Phillips

Fak jou, nepnederlander. Hoe kun je toestaan dat de NEDERdraad bevolkt wordt door halve fransozen?
Nieuw op Sup Forums misschien, maar ik kom al langer op Sup Forums dan jij. België had niet eens internet toen ik voor het eerst hier kwam.

Carter Morales
Carter Morales

Vertel me alsjeblieft meer over België en het internet, Kees.

Ryan Walker
Ryan Walker

Hoe word ik een Belg? Ze zijn duidelijk superieur aan Nederlanders.

Benjamin Jenkins
Benjamin Jenkins

DIT
I
T

Ik wil zo graag een superieure Vlaming zijn.

Samuel Gray
Samuel Gray

België had niet eens internet toen ik voor het eerst hier kwam.
Jaar geleden?

Logan Cruz
Logan Cruz

zeer goed

Noah Davis
Noah Davis

quite frankly, a non country

Sebastian Jones
Sebastian Jones

Hé user, wat doe jij dan in je dagelijks leven?

Adrian Flores
Adrian Flores

euh ja gewoon gamen enzo haha

Isaac Bell
Isaac Bell

Ik werk s'nachts en slaap overdag. Wereld van Slagschepen is mijn huidig spel voor het moment.

Adam Sanchez
Adam Sanchez

Ik zal de Belgen in de draad met mijn leven beschermen.

Luke Morales
Luke Morales

AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HOE KAN IEMAND ZO LEKKER ZIJN

AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Connor Harris
Connor Harris

Vanavond draaien ze op zowel canvas als Q2 de film Jaws.

Man man man en ik betaal 30+ euro voor televisie.

Christopher Wood
Christopher Wood

Jou als je niet heel snel je waffel houd

Grayson Harris
Grayson Harris

Ik ga jou helemaal niets meer vertellen, Jacques. Je bent toch te dom om het te begrijpen.
Kregen ze toen pas internet? Zie, het zijn allemaal newfags van de hoogste orde.

Anthony Morgan
Anthony Morgan

Beste nationaliteiten in de /nederdraad/

1. Belgen
- challengerdiepte -
2. nederpoop-palende Brit
- astronomische eenheid -
3. Nederlanders

Christopher Cooper
Christopher Cooper

En nu voor de top 10 draders?
dvwg nieuwe lijst

Carter Taylor
Carter Taylor

Hij weet het niet

Nolan Jones
Nolan Jones

WAT IS ER GODVERDOMME MET DE NEDERLANDERS IN DEZE DRAAD!? Zijn jullie allemaal landverraders? Belgen beter dan Nederlanders? Ben jij wel helemaal goed in je hoofd, man? Alle Belgen opgerot naar hun eigen draad en neem de belgaanbiddende "Nederlanders" mee.

Carson Martinez
Carson Martinez

Deze lijst is al 5 (of is het ondertussen al 6?) jaar oud en deze mensen zijn al minstens even lang niet meer actief hier. Enkel een autist bewaart en deelt dit nog.

Dominic Lewis
Dominic Lewis

Is Tabzz hier al eens geweest? Lijkt mij wel zo'n type.

Aaron Rivera
Aaron Rivera

Zoiets ja, en de meesten zijn allang verdwenen

Maar ik durf te wedden dat er 1 of 2 nog steeds hier komen en nu [intern schreeuwen]

Aiden Long
Aiden Long

HOE nieuw ben jij? Wij zijn hier allemaal Vlaamse nationalisten, vrijwel iedereen die hier onder een Nederlandse vlag paalt verlangt naar een Vlaamse staat die ook heel Nederland beslaat.

Chase Clark
Chase Clark

AH NEE DAAR IS DIE IBAHE7SH WEER

WALOU GUNNING

ZE GEVEN MIJ EEN SLECHT SFEER

youtube.com/watch?v=XNu2EiARDkY

Owen Cox
Owen Cox

100 euro geïnvesteerd in shitcoins (bitcoins).
Wat nu?

Grayson Nelson
Grayson Nelson

komt niet uit Braobant
Pats!

Hudson Cooper
Hudson Cooper

brabant

Nathaniel Murphy
Nathaniel Murphy

HOU JULLIE FUCKING MUIL EN VERMAAK MIJ STOMME LOSERS GEEF ME AANDACHT

Leo Green
Leo Green

Aandacht

Thomas Roberts
Thomas Roberts

/r9k/catalog#s=38324558%2F

Ahahahahahahahahahahah

Connor Reed
Connor Reed

Wat de neuk gebeurd er laatste tijd met internet? Eerst wilt AIVD alles aftappen en nu hoor ik gedoe over netneutraliteit alsof we weer terug de jaren 90 in gaan.

Hebben de joden een nieuw honingpot ontdekt?

Aiden Gutierrez
Aiden Gutierrez

Multiculturele, dystopische oligarchie

Elijah Howard
Elijah Howard

nothing found
lache man

Cooper Barnes
Cooper Barnes

Gebruik geen moeilijke woorden aub, ben ik de stom voor.

Jacob Cox
Jacob Cox

Het leven is een en al ellende en teleurstelling.

Caleb Cruz
Caleb Cruz

Zo moeilijk zijn ze nu ook weer niet.
Dystopie is het tegengestelde van utopie en een oligarchie is een maatschappij waar een paar personen, bij deze grote Amerikaanse techbedrijven alle macht bezitten.

Jayden Ramirez
Jayden Ramirez

morgen tentamen waarop mn leven afhangt
geen zin om te studeren

hmmm

Henry Collins
Henry Collins

mgw

Andrew Brown
Andrew Brown

Maak je geen zorgen, je kan nog altijd hamburgers gaan bakken in de lokale McDonalds

Jason Moore
Jason Moore

Waarom is iets op internet nóóit te vertrouwen?

Koop voor het eerst iets op marktplaats
Een 2e hands telefoon voor mijn moeder als verjaardagscadeau
"twee weken oud, heb bon nog blablabla"
Ga langs
Lijkt eerder 2 jaar oud, bon is hij "kwijt".

Huur via Airbnb een huisje van een lekker wijf
Ze woont er zelf ook in volgens de advertentie
1 uur voordat ik ter plaatse bent, krijg ik een bericht dat haar vriendin er is
Dik vadsig wijf van 130+ kilo waarbij ik bijna moest kokhalzen aan de deur
Ze is zelf op vakantie

Ik vertrouw internet nooit meer.

Carson Sanchez
Carson Sanchez

Ik vertrouw mensen nooit meer.*

John Lee
John Lee

Deze zag ik al 1.5 jaar geleden toen ik hier kwam, helaas heb ik niet veel fotos voorbij zien komen van nieuwe mensen.

Matthew Morgan
Matthew Morgan

Het relatiegedrag van Aziaten in vraag stellen

Leo Richardson
Leo Richardson

helaas heb ik niet veel fotos voorbij zien komen van nieuwe mensen.

En maar goed ook, de draad is geen roodhet of gezichtboek voor aandachtshoeren

Lincoln Gray
Lincoln Gray

Wat voor werk doe ge? verdient het goed?

Sebastian Russell
Sebastian Russell

nachwacht

Jose Wood
Jose Wood

wellicht dat dossierbelg meer voor (of van) ons heeft :^)

Asher Thompson
Asher Thompson

paalt dossierbelg nog steeds?

Anthony Sanchez
Anthony Sanchez

kijk ge anime of staar ge rond elke dag voor 8 uur?

Jayden Green
Jayden Green

slaafje in fabriek, 2400€ netto

Ethan Evans
Ethan Evans

Sinds wanneer is dejimachan offline

Grayson Lewis
Grayson Lewis

Ben Pokemon GO aan het doen.
Zie meisje alleen spelen.
Wat is het nut voor een vrouw om dit te spelen? Mannen met status en geld hebben meestal wel een betere hobby.

David Edwards
David Edwards

/r9k/catalog#s=thread%2F38324558
desuarchive.org/r9k/thread/38324558/

Gavin Wood
Gavin Wood

Ja ja mensen, het is weer 's tijd voor de stemming voor "de beste stad van Nederland" Welke wordt 'm?

Jace Hernandez
Jace Hernandez

op jouw kaart staat maar 1 stad: Groningen
Automatische winnaar?

Oliver Reyes
Oliver Reyes

Gelderland

Benjamin Morgan
Benjamin Morgan

Oké, je hebt helemaal gelijk. Deze is beter. Welke stad is de beste stad van Nederland?

Jordan Long
Jordan Long

Sluis

Oliver Davis
Oliver Davis

Dat blijft toch groningen he

Camden Anderson
Camden Anderson

Kaaskoppistan

XDDDD

Julian Ortiz
Julian Ortiz

Zelfmoord is de manier waarop een denkende man sterft.

Jordan Taylor
Jordan Taylor

Ik MOET twee 4.5'en halen morgen. Gaat erom spannen.

drink heel het jaar elke dag bier
studeer niet
juni-juli alleen maar studeren om het met de hakken over de wa7ed sloot te halen

Ayden Stewart
Ayden Stewart

Kortrijk

Ryan Adams
Ryan Adams

Wat boeit het of je je P haalt
Je mag toch al door naar het volgende jaar

Eli Walker
Eli Walker

Als ik niet voor beide >4,5 haal dan haal ik mn BSA niet

Jaxon Lee
Jaxon Lee

Utereg.

Luis Hall
Luis Hall

Jij bent toch die mongool die met zijn derde opleiding bezig is

Mwahaha kankeridioot

Caleb Adams
Caleb Adams

toon wat godverdomme respect

Easton Garcia
Easton Garcia

eeuwig student zijn
eeuwig loonslaaf zijn
ik zou het wel weten, user.

Jason Taylor
Jason Taylor

mvg. 0 opleidingen

Anthony Mitchell
Anthony Mitchell

Ik HAAT mezelf.

dom
lelijk
dik
allochtoon
mentaal zwak
fysiek slap
niet sociaal
niet geliefd
geen vrienden
geen vriendin
geen familie

Nathan Wood
Nathan Wood

verlaat deze verdoemde plek, user.

Justin Foster
Justin Foster

Ik ben mentaal te zwak

Ethan Mitchell
Ethan Mitchell

Ik denk dat het te laat is voor hem. Hij kan net zo goed blijven. Sup Forums maakt je niet beter, maar in zijn geval kan het hem ook niet slechter maken.

Isaiah Cox
Isaiah Cox

allochtoon
ahahahaha

En waarom haat jij jezelf zo erg jongeman?

Elijah Rodriguez
Elijah Rodriguez

Omdat:

dom
lelijk
dik
allochtoon
mentaal zwak
fysiek slap
niet sociaal
niet geliefd
geen vrienden
geen vriendin
geen familie

Logan Ross
Logan Ross

je moest het schreewerig in hoofletters herhalen

haha roodhet haha miems

Wyatt Walker
Wyatt Walker

Jezelf verbeteren begint bij jezelf
Door alleen maar slecht naar jezelf te kijken trek je jezelf de put in

Kijk eens naar je betere eigenschappen
die heb ik niet ;_;
Tuurlijk heb je die wel!

Henry Cox
Henry Cox

dus

waarom zijn tatta's zo gierig?

Adam Barnes
Adam Barnes

Hierbij mijn betoog waarmee ik jullie tracht te overtuigen dat ik de grootste loser in de draad ben.

Dit is een niet-uitputtende lijst van mijn attributen:

dom
Op de NIO toets (IQ toets voor basisschoolleerlingen in mijn tijd) is vastgesteld dat mijn IQ 98 is. Ik heb meerdere studies geprobeerd en faalde telkens, totdat ik de makkelijkste miemstudie uitkoos, en nu haal ik alles met zessen.
lelijk
Mijn haar is dun, mijn neus is dik, ik heb flaporen, ik ben 170cm lang, ik heb geen symmetrie in mijn gezicht, mijn huid is donker en vol met pigmentvlekken.
dik
Mijn BMI is 29 en ik heb vrijwel geen spiermassa.
allochtoon
Ik ben een vuile allochtoon die niet kan integreren in de Nederlandse maatschappij.
mentaal zwak
Geen zelfvertrouwen en geen doorzettingsvermogen.
fysiek slap
Ik kan geen eens 20kg bankdrukken, en na 3 minuten joggen ben ik al doodop.
niet sociaal
Durf mensen niet in hun ogen aan te kijken. Niet grappig. Heel saai en al mijn sociale interacties zijn ongemakkelijk voor beide partijen.
niet geliefd
Iedereen is indifferent op zijn best.
geen vrienden
Ik heb nooit een vriend gehad, laat staan meerdere vrienden.
geen vriendin
Kusloze maagd.
geen familie
Vader dood, al 3 jaar niet met mijn moeder gepraat, geen broers of zussen.

Hunter Russell
Hunter Russell

Een betere vraag is: waarom kussen tatta's zo graag hun hond?

Daniel Bennett
Daniel Bennett

Iedereen is indifferent op zijn best.
Godverdomme, schaam je diep.

Cameron Brown
Cameron Brown

*smeren ze pindakaas op hun kruis en laten ze hun hond het aflikken

Brayden Rodriguez
Brayden Rodriguez

hoe woon jij dan

Landon Hughes
Landon Hughes

tatta's be like
je moet weg want we gaan eten. ja je mag wel meeeten maar dan moet je drie weken van te voren reserveren.

Thomas Green
Thomas Green

*en je moet je eigen drinken en brood meenemen

Gavin Garcia
Gavin Garcia

je zus neuken

Henry Hernandez
Henry Hernandez

tatta's be like

wist je nog die keer dat ik je bij mij achterop de fiets liet zitten? dat heeft mij omgerekend 23.232 seconden vertraagd, en met mijn uurloon van 15 euro per uur is dat omgerekend 9.68 cent, kan je dat even overmaken?

doe maar 9 cent hoor, zo gierig ben ik niet :)

Isaac Lewis
Isaac Lewis

Baarn is het middelpunt van Nederland.

Luke Phillips
Luke Phillips

vocaroo.com/i/s1K3fnpw81iH

Adam Gray
Adam Gray

ik zie niet wat hier raar aan is

Carson Robinson
Carson Robinson

vastgesteld dat mijn IQ 98 is. Ik heb meerdere studies geprobeerd
Je moet ook niet naar de universiteit willen met zo'n IQ.

Luis Garcia
Luis Garcia

Daar was Serial Experiments anders niet op te zien

Carter Richardson
Carter Richardson

Gelukkig ook niet, de nederlandse dub zou zeker verschrikkelijk klinken oetz

James Cox
James Cox

tatta's be like

mijn hondje is vegetarisch, hij houdt niet zo van vlees
hij houdt alleen van pindakaas dat hij van mijn kruis aflikt, vindt hij echt HEER-LIJK

David Scott
David Scott

niet sociaal
niet geliefd
geen vrienden
geen vriendin
geen familie
Zo lang je maar aan je zelf werkt, je moet nooit afhankelijk willen zijn van andere. Dit is hinderlijk voor je blijdschap omdat je op hun moet vertrouwen.

Levi Cruz
Levi Cruz

dit is wat autisten zichzelf wijs maken

Owen Scott
Owen Scott

Na deze "tatta's be like" palen begin ik te begrijpen waarom allochtonen ons niet mogen. Ik zal dan ook stoppen met het stemmen op rechtse partijen en voortaan Groenlinks stemmen. Ik houd van allochtonen nu.

Elijah Myers
Elijah Myers

En waarom stem je niet DENK, racist?

Charles Scott
Charles Scott

Hoe heet dat wijf? Altijd als ik haar op tv zie verbaas ik me over haar aapachtige gelaatstrekken

Levi Nelson
Levi Nelson

Geraldien.

Julian Turner
Julian Turner

waarom is dit toegestaan?

James Harris
James Harris

Ik wil deze paal leuk vinden, maar er is geen knopje.

Julian Turner
Julian Turner

Geen woord van gelogen. In Rotterdam wordt er Nederlands gesproken door een groep mensen die de postermakers van de VVD met "wij" aanduiden.

Elijah Walker
Elijah Walker

Het is racistisch bedoeld.

Carter Myers
Carter Myers

dvw hele dag vriendloos een beetje thuis zitten niks doen
wie /zelfmoord/?

Jacob Cook
Jacob Cook

Heb je nog plannen voor de zomervakantie?

Blake Murphy
Blake Murphy

dvw hele dag moe.
Alle energy gebruikt om even kort Pokemon GO te doen.
Te lui om te gaan skateboarden.
Bijna hele dag verveeld.
Ik wil het niet maar ik mis echt een MMO om me te vermaken.

Hunter Wright
Hunter Wright

Letterlijk niks, ik ga denk ik maar een taal leren en beetje rennen buiten om mezelf bezig te houden. Duits lijkt me wel leuk om op te pakken, of misschien ga ik verder met Russisch leren.
ikdv, maat.

Brody Evans
Brody Evans

Wat vind je van energy 77iq

Ian Gutierrez
Ian Gutierrez

hij speelt geen PSO 2

John Rogers
John Rogers

Is Russisch moeilijk? Ik wil een taalcursus ofzo doen in Rusland als het kan, ik verveel me echt de kanker tijdens de vakantie
Mijn zus dringt ook aan dat ik vrijwilligerswerk moet doen oetz

Logan Martin
Logan Martin

Soms wel lekker, niet echt lekker voor mijn hart.
Ik denk dat ik liever WoW speel dan PSO.

Mason Watson
Mason Watson

Ebisch toetsenbord maat
Ben je 16?

Grayson Barnes
Grayson Barnes

nog een kutmug kapot gemaakt

rust in KANKER kutmug

Brayden Morris
Brayden Morris

Ook niet echt lekker voor je tanden oetz, maar dat is toch ook met cola zo?

Je hebt de verkeerde ge(Jij)'t, maar ik ben net klaar met de havo :^)

Leo Brooks
Leo Brooks

Russisch is verrassend makkelijk om op te pikken, het cyrillisch is vrij makkelijk om te leren, de uitspraken zijn makkelijk en de woorden klinken vaak bijna als ze zouden klinken in het Engels. Ik zou het een 7/10 geven in de moeilijkheidsgraad. Zeker een leuke taal als je het onder de knie krijgt, ik zou het aanraden.

Daniel Morgan
Daniel Morgan

Wie /dolledries/ hier?

Hunter Perez
Hunter Perez

Klinkt als iets voor tatta's.

Xavier White
Xavier White

Hoe ben je ermee begonnen? Ik zou best wel met Russen op csgo willen communiceren oetz

Nolan Hernandez
Nolan Hernandez

soortist.

Julian Barnes
Julian Barnes

HET IS STRUIKELDONDERDAG!

WELTRUSTEN MIJN LIEFJES!

Cooper Martin
Cooper Martin

Mijn moeder is Russisch, maar ik heb nooit echt de moeite genomen om het volledig te leren, ik ben namelijk geboren en getogen in Nederland. Onze gesprekken samen zijn wel hilarisch, mijn moeder spreekt Russisch tegen mij en ik antwoord in het Nederlands terug.

Brandon Jackson
Brandon Jackson

truste maat
oetz dat heb ik nou hetzelfde alleen dan ik het kantonees
Maar ik denk dat het Russisch juist voor jou wat makkelijker is omdat jij iemand hebt om er dagelijks mee te spreken.

Ayden Young
Ayden Young

oh het is weer donderdag : D

Adam Howard
Adam Howard

hij houdt de dagen bij
heb je verplichtingen of zo?

Jacob Baker
Jacob Baker

ik moest gniffelen

Levi Jones
Levi Jones

wat bedoelde hij hiermee

Kayden Foster
Kayden Foster

ja : (

Julian Watson
Julian Watson

Maak mij wakker van binnen

Parker Ortiz
Parker Ortiz

Iemand een goed verhaaltje over je kkpestkop in de middelbare?

Nathan Reyes
Nathan Reyes

Ik niet iig.

Nathaniel Bell
Nathaniel Bell

Wat houdt struikeldonderdag precies in? Mag iedereen weer een naampje gebuiken zonder gezeur?

Luke Harris
Luke Harris

Ik en een bolle hollander pestten altijd zo een kleine turk op de basisschool, we sloegen hem en gooide altijd zijn papier op de grond. Af en toe tijdens gym gooide we hem in de prullenbak want in de kleedkamers hadden we van die grote prullenbakken

Levi Kelly
Levi Kelly

Wat een kankerige editie zeg... Lang leve de EU!!

Sebastian Cook
Sebastian Cook

Het is een kankermiem bedacht door een van de grootste aandachtshoeren in de geschiedenis van de draad en vervolgens geforceerd door haar trouwe volgelingen.

In de jaren die volgden namen nieuwvrienden het concept over en nu zijn we hier.

Robert Moore
Robert Moore

bij ons werd niemand gepest op de middelbare

Thomas Lopez
Thomas Lopez

Nee, het is waar je een struikel neemt en zij kanker butthurt worden.

Zachary Sullivan
Zachary Sullivan

supforums.com/thread/77105214/international

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit