/nederdraad/

Soevereine natiestaten editie

Toegelaten: Orangisten en patriotten

Niet-toegelaten: Globalisten, multiculturalisten en Duitsers (=vernietigers van Europa)

Other urls found in this thread:

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3207263/2017/07/12/Slachtoffer-van-straatoverval-in-Oostende-krijgt-petanquebal-in-gezicht.dhtml
hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2954818/2016/11/02/Vluchteling-krijgt-jaar-cel-omdat-hij-illegaal-in-ons-land-verblijft.dhtml
diegomendes.deviantart.com/art/Volta-As-Aulas-590485674
youtu.be/ovFU93Bodi4?t=146
economie.fgov.be/nl/geschillen/Consumentengeschillen/Belmed/wat/mogelijke_alternatieve_geschillenregeling/Verzoening/vrederechters/#.WWZHsoTyj4Y
7chan.org/lit/src/Robert_Glover_-_No_More_Mr_Nice_Guy.pdf
twitter.com/AnonBabble

033

Eerste voor Thierry Baudet. De toekomstige premier van Nederland.

Lang haar beste haar.

Ik heb nog wel een lange haar voor je.

Als je niet uit regio 033 komt ben je letterlijk van homoseksuele geaardheid.

>Sjerrie Bauwdè

Wat zal ik meebrengen van de supermarkt?

Ik breng alvast mee:

Bier
Witloof
Vinaigrette (voor met de gesneden rauwe witloof)
Krabsla
Sandwiches

Stuk jodenhaas van de slager

antisemiet

antisemiet

Sjippies

>Sjippies
Spreek Nederlands domme sukkel.

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3207263/2017/07/12/Slachtoffer-van-straatoverval-in-Oostende-krijgt-petanquebal-in-gezicht.dhtml

>Dololei

Wat de neuk is dat voor naam

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2954818/2016/11/02/Vluchteling-krijgt-jaar-cel-omdat-hij-illegaal-in-ons-land-verblijft.dhtml

Zelfde man, Dololei?

Dololei kan geen naam zijn. Als je het koekelt krijg je alleen lelgische artikelen

Zou best wel kunnen.
Zoveel illegalen hangen er anders toch niet rond in België.
:^)

Iemand een synoniem voor 'asocialen'?

Ik WEIGER te geloven dat Dololei een naam is.

Vast een vkuchteling die zn paspoort weggooide en een nieuwe naam heeft verzonnen

nederdraders

tokkies

dololei

verklaar dit:
diegomendes.deviantart.com/art/Volta-As-Aulas-590485674

Hoe noem je een gangster met kanker?

dololei

no hablo espanol amigo

Mag ik nog een synoniem voor 'achterlijke Randstadhoorndrager'? Het liefst iets wat niet naar de /nederdraad/ verwijst.

no problemo, camarada

"geretardeerde fransoos" o.i.d.?

Ik moet een brief aan de ouders van een mooi vmbo-meisje schrijven en ik wil het woord 'kankergoyim' gebruiken, echter is dat niet erg formeel.

Wat is de context?

Ik kan de brief wel in een pastebin linkje palen.

Maar ik wil ook niet dat haar ouders kunnen zien dat ik een 4kanner ben.

ja doe maar

Momentje, ik moet even de namen censureren.

Mijn vader heeft me geleerd om nooit te schamen voor onze piemels.

Ik paal het misschien vanavond, ik been een beetje bang voor doxxing.

ok, geen probleem

Waarschijnlijk censureer ik één hele alinea. De rest is allemaal niet zo persoonlijk.

>mensen die broeken met gaten erin kopen
>letterlijk een kapotte broek kopen

> piemels
hoeveel piemels heb je dan?

Twee. Blijkbaar is mijn hoofd ook een lul.

wat bedoelde hij hiermee?

dat hij een lullekop heeft

ik ken wel "rundskop", maar "lullekop" ken ik niet.

> ik kom uit West-Brabant

Met wat zijn jullie bezig?

Zuid brabant beste brabant

Appartement zoeken. Ik moet uit dit huis. Mijn moeder is een gek en haar dochter is een hoer.

Noord-Oost-Brabant is het enige Brabant!

>haar dochter

Dat is gewoon je zus toch

muzieklijstje maken en straks SOMA spelen

Ja maar ik zie haar niet zo. Ze is een letterlijke hoer.

hoeveel zou een gemiddelde user hypothetisch moeten betalen dan?

jij 350€, de gemiddelde user: 30€

...

Noem vrouwen geen hoer. Vrouwen (zoals Lia) moeten worden behandeld met respect.

youtu.be/ovFU93Bodi4?t=146

>Ja ik heb 4 vaste relaties
K O E K

Ziet deze kankermaagd niet in hoe erg hij voor schut staat?

Je geniet van mijn leed. Ik sta op het punt om zelfmoord te plegen en je geniet ervan.

> noem vrouwen geen hoer
prostituée dan?

h-het was maar een ... eh... grapje, a-user...

Voorbeelden waarom ze een hoer is?

Als heel je leven een grap is dan ben je niet in de stemming om andermans grappen te lezen.

kop op, user.
het kan vast nog véél erger.

Ok Luisterende Lia is hier. Wat is er mis?

>slaat mijn moeder
>spuugt op mijn moeder
>noemt mijn moeder van alles wat er in haar opkomt
>recentelijk betrapt op haar kamer met 2 volwassen mannen die vol met tattoes zaten
>heeft 10+ vriendjes gehad en is pas 23
>werkt niet
>teert op de centen van mij en mijn moeder
>mijn moeder is letterlijk een schoonmaakster en verdient amper iets

Elke keer als ik mijn moeder wilt verdedigen wordt mijn moeder boos op MIJ. Vandaag sloeg haar dochter haar weer en toen ik mijn moeder wilde verdedigen zei mijn moeder (en ik citeer) dat ik haar tot de zelfmoord drijf met mijn gedrag.

Ik ben een student. Ik heb geen vrienden. Ik werk letterlijk 20 uur per week om mijn moeder financieel te ondersteunen, waardoor ik mijn studie amper haal. Ik doe nooit een vlieg kwijt.

En ik ben steeds de dupe hiervan. Mijn moeder is te laf om mijn zus uit het huis te schoppen. Recentelijk ben ik verbaal bedreigd door een vriendje van mijn zus.

Geef me advies want ik wil echt zelfmoord plegen. Ik wil uit huis maar als ik er niet ben dan wordt mijn moeder elke dag geslagen. Ik wil harteloos zijn en gewoon vertrekken maar mijn moeder is een schoonmaakster die werkt als een hond en haar dochter heeft haar al uitgespuugd, ik ben de enige die haar kan helpen.

Wat doen /neder/? Help me voordat ik zelfmoord ga plegen want ik ben ten einde raad.

Wie is deze middelmatige vrouw?

>teert op de centen van mij en mijn moeder
Draai jouw geldkraan al dicht, user. En verhuis zo snel mogelijk.

het beste zou zijn als jouw zus uit huis verdwijnt.

die freule van teens react

Ik denk dat dit moet. Ik moet gewoon weggaan en alle contact met mijn familie verbreken en op mezelf focussen.
Gaat nooit gebeuren.

Ik zou je moeder gewoon een ultimatum voorleggen oetz

Je zus vertrekt of jij vertrekt.
Dan mag ze het helemaal zelf uitzoeken.

Wanneer een Waal geen Nederlands tegen mij spreekt

Bart, je t'en prie...

> gaat nooit gebeuren
dan moet je weg. je kunt wel je moeder wat toestoppen zonder dat jouw zus dat te weten krijgt.

Wat zei je daar?

Jeetje, groei een ruggengraat zou ik zeggen. Als man moet JIJ de controle in handen hebben.
Klap je zus eens een keer als ze weer je moeder slaat. Als haar vriendjes jou beginnen te dreigen moet je ook gewoon je voet bij stuk houden.

Ze gaan jou echt niet in elkaar rammen voor een hoer als je zus koek. Proberen ze dat wel, deel jij de eerste klap uit. Liever dat je als een vent neergaat dan als een mietje staat.
Wees assertiever en geef duidelijk aan wie de baas in huis is. Als jij het in controle hebt, komt het met de rest ook goed.

Dat heb ik meerdere malen gedaan, serieus een ultimatum voorgelegd, en mijn moeder zei altijd "ik ga mijn dochter niet uit het huis schoppen", waarmee ze dus effectief bedoeld dat ze mij liever uit huis heeft dan haar.

stap naar de vrederechter

Dan ga je toch gewoon weg?
Je laat het allemaal moeilijker klinken dan het is.

Heeft iemand nederdraad gezegd? :^)

We leven in Nederland. Als ik me zus maar ook een tik geef dan slaat de politie me in de boeien en verdwijn ik achter de tralies. Hier in Nederland hebben vrouwen ALTIJD "gelijk" als het op zulke zaken aankomt.
Ja, dat moet ik dus doen. Maar dan moet ik ook contact verbreken met mijn moeder. Dat gaat zwaar worden.

Jij mag nog doen wat je wilt, ze zal het dochter nooit buiten gooien, dat is gewoon eigen aan het emotioneel vrouwelijk wezen.
Je kan proberen haar een ultimatum op te leggen, maar dat zal niets uithalen. De beste keuze zal ongetwijfeld vertrekken zijn en alle contact ook verbreken. Geef nooit, maar dan nooit de minste cent, hoe hard er ook gebedeld wordt, daar komt nooit iets goed van.

mvg, user die op zeventienjarige leeftijd het huis verlaten heeft

was soll das denn heißen, Hans?

GECONTROLEERD

es ist wieder niederzeit!

Verzamel dan bewijsmateriaal en stap naar de politie.
Huiselijk geweld is strafbaar.

Ik zou inderdaad niet gaan slaan of iets dergelijks, want dan ben je zelf de lul.

economie.fgov.be/nl/geschillen/Consumentengeschillen/Belmed/wat/mogelijke_alternatieve_geschillenregeling/Verzoening/vrederechters/#.WWZHsoTyj4Y

Als ik naar deze link kijk lijkt mij een vrederechter niet geschikt voor deze situatie. Misschien is dat in Nederland natuurlijk anders.

Maar ik ga wel akkoord, ga niet gewoon weg. Help je moeder, je zus is hier overduidelijk het probleem.

Bedankt. Het doet me goed om dit verhaal eindelijk te kunnen vertellen aan iemand en je argument is waterdicht. Ik ga onmiddellijk een eigen plek vinden en voorgoed weg.

Repensez-y, user.

Een tik met een plat hand bedoel ik hé, geen vuist waarmee je serieuze verwondingen achterlaat.
Je hebt geen dominante rol in huis waardoor ze jou alles kunnen maken wat ze willen.

Ik raad je ten sterkste aan om dit boek te lezen 7chan.org/lit/src/Robert_Glover_-_No_More_Mr_Nice_Guy.pdf

Wees assertiever en laat niet alles toe. Je kan desnoods filmen hoe je zus je moeder in elkaar ramt en dat als chantagemiddel gebruiken om naar de politie te gaan.
En daarna kun je gerust klappen uitdelen.

Neger je zus heeft meer testosteron dan jij.

Mijn zus is het probleem maar mijn moeder houdt het probleem in stand. Ik zei al jaren geleden dat ze haar uit huis moest schoppen. Dat deed ze niet, nu is het steeds erger aan het worden.

...

Niet luisteren naar deze mafketel.

Verklaar waarom.

Ga ik ook niet doen.

Je zou haast denken dat het een honingpot is..

Ik heb thuis ook problemen met een rebellerende zus. In mindere maten dan bij jou, maar er is welke meerdere keren per week serieuze ruzie tussen mijn moeder (die ook poetsvrouw is en niet veel verdient) en mijn zus.

Ze zit hele dag op haar kamer (met haar vriendje) wiet smoren, roken, bier drinken, heeft al geregeld de bankkaart van mijn moeder gepikt en geld afgehaald, doet niks voor haar school, als er ook maar iets van eten in huis wordt gehaald eet ze het direct op enzovoort.

En net hetzelfde, mijn moeder is emotioneel en als ze kwaad wordt meent ze vanalles te gaan doen en veranderen maar als ze dan weer afgekoeld is is alles weer naar het oude, en gaat het gewoon verder. Mijn zus is ook maar 16, kan me niet voorstellen wat dat gaat worden tegen dat ze 23 is.

Succes. Het leven als vriendenloze celibaat wordt er niet erger of beter op, maar gewoon anders. Als je effectief alleen gaat wonen gaat er een pak stress van je schouders afvallen en dat zal je wel goed doen. Ik zeg niet dat je nooit geen contact meer moet hebben met je moeder, dat moet je zelf maar uitmaken, maar mensen in je leven houden die je financieel en emotioneel alleen maar de dieperik induwen daar ben je niets mee.

Neger schakel hulp in van experts in plaats van willekeurige vreemdelingen op een plaatjesbord voor Sjineze tekenfilms.

Doe een melding bij de politie of Veilig Thuis. Die geven je advies en helpen je door het hele proced.

>16

Dan ligt de situatie inderdaad wat lastiger, maar in Nederland is het zo dat ouders een onderhoudsplicht naar hun kinderen hebben tot 21 jaar. Dus anons zus van 23 is gewoon een nietsnut die relatief simpel uit huis kan worden gegooid.

Klinkt echt precies als mijn situatie. Ook vooral in de zin dat mijn moeder ook van alles zegt als ze boos is ("ze gaat het huis uit") en dan 5 minuten later van gedachte is veranderd.

Om eerlijk te zijn heb ik wel heel veel "maten" op de universiteit maar niet een echte vriend waarmee ik alles kan delen of over serieuze dingen kan praten. Gewoon maten waarmee ik af en toe naar een borrel ga.

En met het celibaat zijn heb ik weinig problemen. Ik ben uiteraard een maagd maar in tegenstelling tot de meesten boeit het me echt geen zak, waarschijnlijk omdat ik zo verdrietig ben elke dag is mijn libido gewoon verdwenen.

>Dus anons zus van 23 is gewoon een nietsnut die relatief simpel uit huis kan worden gegooid
je kunt iemand niet zomaar uit z'n wettelijke woonplaats zetten