SKAM

Is this any good? How does it compare to say, Skins?

Other urls found in this thread:

nytimes.com/2016/12/09/arts/television/will-skam-a-norwegian-hit-translate.html?_r=0
youtube.com/watch?v=zVTUEtDrAKw
twitter.com/SFWRedditImages

Literally all those bitches besides the one standing next to the suicide bomber have cankles.

What's with the allahu akbar?

So shitty it might as well be a spin-off of it. Hope that helps.

Soppel. Pur soppel.

iv heard its rather good

but does it try portay reality or is it overglorifying drugs and alcohol?

>How does it compare to say, Skins?

they're both the sort of show sad Sup Forums types masturbate over. that's what you meant right?

It's disgusting how quickly it got popular here in Norway. I'd say everyone under the age of 20 have seen it almost. I just want it to end

I have a brother and sister, both under 20, and both normal-fags, and they've never seen the show. Well, my sister tried, but she said she hated it. I think it's mostly an Oslo thing.

No, it's single women in their 30s overhyping this garbage. They're thinking 'that was totally me 15 years ago lmao'.

It's a regular soap opera for teens with a token hijab girl added for diversity. No idea why it's so popular and spreading as a disease throughout the world.

it's pretty good. If you like bad acting, boring visuals, a storyline and characters we've seen a thousand times before, and lines that are so obviously straight from the writers mouth that it's often out of character

Can't really say she's added for diversity purposes though. There's a lot of muzzies in Oslo.

Norway mentioned

From what I gather, it's generally popular among women.

That's exactly why she's there. If she wasn't, a certain group of people would never shut up about how the show is too white.

I'm expecting an article in VG about this thread any minute now.

problem is that her character has to take the holier than thou route or she would have been beheaded in the name of peace

Stop å poste dette dritt showet på mitt board.
Jeg er lei av se det på VG, så stopp å post det her på Sup Forums også jævla homser.

Skriv ordentlig norsk for faen og slutt med å lese VG

>board

Det heter brett, din fjosnisse.

Hores litt sinna ut, gutt.

>is this any good
>pic related are shit tier females

this never stood a chance

Does anyone really watch this outside of the Oslo area brats?

"Norway's hit export series SKAM trending on famous racist hacker forum"

I can see it happening

Gjor noe bedre med livet ditt enn å sitte på Sup Forums gutten min

if you think it's bad now, wait until the american remake

nytimes.com/2016/12/09/arts/television/will-skam-a-norwegian-hit-translate.html?_r=0

plz no.

Hvem bryr seg.

Jeg holder meg unna VG på grunn av dritt som dette, så slutt å post dette hore showet på Sup Forums også.

*4kanalen

(du)

Yeah, but it accurately reflects reality.

Du, ta åsså hold kjeft a.

Jeg tror en del tenårings-modre ser på det. Modre til tenåringer altså.

Ikke han, men hva i alle dager skulle det være for noe?

Nei du

>mitt fjes når min jentevenn ga meg en håndjobb mens hun så på Skam

It's shit. Women in their 20's all watch it here in Sweden. Norway's exporting degeneracy to us for a change...

Nei. Du.

Hva skjer i denne tråden?

WOW REMINDER THAT THIS SHOW IS PAYED FOR BY NORWEGIAN TAX PAYERS. IF YOU DON'T PAY NORWEGIAN TV LICENCE, DO NOT WATCH THIS SHOW!

Hold nå tåta på deg ellers så får du gedigen juling

Du hores sinna ut.

Er dette den rettmessige /Norgetråden/ nå?

Le brus

from the left.

4>2>3>5>1

Jah, hvorfor ikke

youtube.com/watch?v=zVTUEtDrAKw

>token hijab girl
Pretty much this, although she's not really added for diversity but to give the impression of it. She's portrayed as half-criminal, ghetto, aggressive, sassy and so on, and is arguably quite a racist stereotype. Basically she's just there so white Norwegians won't think they're racist.

Det kan jo aldri bli verre enn selve norgetråden uansett.

Er det noen som er hore her, så er det deg.

men fy faen gutta. hva synes vi om bergen kino? hvorfor er den så mye bedre enn all de andre? oslo kino er jo tragisk

>Penis bags

Trondheim kino

Heter Prinsen kino eller Nova kino.

Gjore noe mer produktivt, som å shitposte på Sup Forums

that's because people outside Oslo can't relate that much to it

I'm not from Oslo, and the kids in this show live a very different lifestyle than what I did in my teenage years.

>dfn bor ca. 500 meter unna colosseum kino

why are european women so fat?

We Norwegians are rich and have an abundance of food, just like the Americans. I've seen quite a few chubby girls at uni.

Cinemateket Oslo er best uansett så

>Jeg, en marinejeger som benker 500kg skal liksom få juling av en stakkarslig niit

Hamar-Lillehammer eller ingenting din plebeierfaen

>jeg, en marinejeger som benker 500kg, må gå på Sup Forums for å skryte av meg selv og prove å forbedre selvtilliten

...

Kalles ikke å skryte når man rett og slett bare forteller sannheten, min neger.

å skryte har ingenting å gjore om det er sant eller ikke, sjekk gjerne ordboken. Men det er jo ganske patetisk å prove å virke kul på Sup Forums ved å bare nevne noe tilfeldig man klarer i virkeligheten som man aldri kan bevise på internett. Eller?

Dævver

Du er ikke meg, så slutt å lat som.

Lillehammer Kino represent, verste holet jeg har sett film i.

så slutt å brev denne horeserien på 4kanal*

Fy flate, gikk du yrkesfag eller? Skjemmes fåvæ

Men seriost, hvorfor oppforer nordmenn seg som kreft på Sup Forums hver gang landet vårt blir nevnt?

Is it true norway girls from lillehammer are thirsty after danish dick?

Er du autistisk min venn, jeg lofter da faen ikke 500kg i benk.

Thirsty after every dick, as far as I can tell. Chlamydia infested shithole.

Det er artig å skrike hoyt når man er liten.

Chan betyr ikke kanal din nisse.

Nordmenn er noen av de mest veloppdragne breverne her på 4kanalen om du ser bort ifra fjortissene som brever på Sup Forums og Sup Forums.

For shame its the only moderately active place in the area on the weekends

Is it true you cant be drunk in norwegian bars?

Som postene i denne tråden klart beviser :^)

>brever
>breverne
>4kanalen
Seriost. Slutt å gjor dette her.

Some bouncers won't let you in if you're too drunk, and you'll get thrown out if you make a complete ass of yourself.

i keked

må si meg enig i at det hjelper ingen å sutre bare fordi Sup Forums vil diskutere skam, og komme med masse selvhatende vræl om hvor fæl norsk tv-industri er

Ingenting styggere enn nordmenn som bruker engelsk i annenhver setning.
Fornorsking er viktig.

Du er vel ikke en av de kringlete fjompene som bruker engelske megmeger blandet i norsken din for å prove være artig?

But most importantly you cant afford getting drunk in norwegian bars, shits expensive as hell

Nei jeg gjor ikke det, men jeg er ikke en autist som fornorske alt når jeg prater på nettet heller.
Sup Forums står ikke for kanal, så slutt å si 4kanalen. Å si brever istedenfor post hores veldig dumt ut. Hvis du skal fornorske ord så gjor det på en måte som ikke hores helt tilbakestående.

Also this.

>if you make a complete ass of yourself
for some bouncers you don't even have to do that

I was recently told to leave a pub, all I did was go in there and use the toilet and walked up to the bar to order a beer. I never raised my voice or made anyone uncomfortable. The bartender just thought I looked a little drunk, so the bouncer took me outside.
>mfw I had only drank a 6-pack of beer that day and wasn't even drunk yet

Norway is about as cucked as Sweden is to be fair.

From Gudbrandsdalen, can confirm. Lillehammer is slut central.

Also, can anyone else from up here tell me why every lesbian feels super persecuted?

what are the themes and subjects explored in this show?

is it like sex and drugs every episode and female liberation and shit like that?

DOWN WITH THE STALE PALE MALES

It's about being a female retard, later a gay retard.

>be bisexual
>break up with gf
>gets together with faggot
>see beutiful ex at party
>start making ut with ex
>fag see kissing

This is the kind of problem the characters face.
If you think this are thrilling, you may like Skam

let me guess, their interactions consist mostly of being sassy and quirky with a "fuck it" attitude and most of their conversations are about texting, kissing, or having sex with "handsome BOYS"

Fuck those ugly bitches, I wanna watch it for him.

idk i dont understand norwegian

besides the soundtrack
its no different than whats on mtv right now besides
DUDE DRUGS
DUDE IM BISEXUAL
tho im pissed they killed off the English subs
also do u fags really go crazy for 90s hip hop?