Sverigetråden - Lördagsfest

Lördagsfest

ÄTA?
DRICKA?
TITTA PÅ?
SPELA?
LYSSNA PÅ?
LÄSA? (lmao nörd)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=l4m_-ixEUjU
youtube.com/watch?v=yPsUxLLeV1E
oppetarkiv.se/video/2343493/vagen-till-gyllenbla-avsnitt-3-av-5
en.wikipedia.org/wiki/Digit_ratio
dn.se/nyheter/sverige/ministern-vill-att-sverige-stoppar-utvisningarna/
twitter.com/SFWRedditImages

INGEN HOMOFOBI I DENNA TRÅD

OK?

Visst är det ändå rätt skönt att veta att man kan ta livet av sig?

youtube.com/watch?v=l4m_-ixEUjU

hur få man en sån mamma?

Nu när du säger det sådär konkret så ja faktiskt. Man kan ju lägga av när man vill. Tack user.

Hvorfor er dere så voldelige?

Sluta bry er om allt.

Skulle ni?

okej men på riktigt?

>kollegor i min ålder (~25) som är timavlönade och pluggar vidare på sina masters (högskoleingenjörer allihop)
>dkn vill också göra det men är fast anställd

kväää

>Tatueringar

Droppad

Barbariet lever.

>hisslärare
???

tryck på upp för upp och ner för ner

INGEN HOMOFLILI I DENNA TRÅD

OK?

Men det är bara om de är lika långa. Om pekfingret är längre så säger det ingenting.

svennar lmao

>ÄTA?

Kyckling med pommes

>DRICKA?

Pepsi MAX

>TITTA PÅ?

Vet inte

>SPELA?

PUBG (bara vinster)

>LYSSNA PÅ?

Vet inte

>LÄSA? (lmao nörd)

Sowell

autism

>råkade se syrrans torpedtuttar när hon badade
och så blev du bög? märklig utveckling.

berätta mer om dig själv. var gjorde du när du växte upp? kolla på nåt konstigt?

youtube.com/watch?v=yPsUxLLeV1E

>dkn kommer aldrig tillhöra turkiska herrefolket

du ger henne pengar

*homofileri

>dkn fingrarna är nästan exakt lika långa fast pekfingret är några millimeter längre

>dkn nostalgi med simpsons säsong 2.
riktigt bra

hitler återvänder från månen med den nya förbättrade mästerrasen

>ÄTA?

Hjemmelaget pizza.

>DRICKA?

(Always) Coca Cola Classic

>TITTA PÅ?

Disturbia

>SPELA?

>LYSSNA PÅ?

Disturbia

>LÄSA? (lmao nörd)

har du mer?

>PUBG
bokstavligen nbög 12 års spel.
>man måste ha "very low" för att ens kunna få normal fps och spela spelet
>man måste spela skit mycket för att öppna skitiga lådor

>dkn kommer aldrig vara lika söt som broccolibutts

>kolla på nåt konstigt?
nej

maltaanon räddar dagen än en gång

Ja, absolut.

>PUBG (bara vinster)
breva skärmdump på vinst/förlust kvot

oppetarkiv.se/video/2343493/vagen-till-gyllenbla-avsnitt-3-av-5
12:27

och där åkte en till bög in i filtret

aha

>dkn nästan lika stor kuk som honom fast den ser mycket mindre ut tack vare mina enorma lår

Folk som oironiskt filtrera dissidenter borde gå tillbaka till sina ekokammare på reddit och tumblr

nej ledsen mann1

var bor du!

filtrerad

>dkn lyckades smidigt avlägsna mig från middagen med mammas kompisar
>glömde min bok i köket
BARA

Spelet är ju populärt för det inte krävs nån skicklighet alls, handlar nästan helt om att ha tur med cirkeln och vem som sätter sig och kampar bäst.

Det finns bokstavligen ingenting fel med strejkbrytare. Skotten i Ådalen var berättigade, Nils Mesterton gjorde ingenting fel. Fy fan för glorifieringen av bokstavliga terrorister som Anton Nilson.

Mariefred

törs inte, du först!

Detta låter intressant. Har inte tillräckligt med kreativitet just nu för att ge dig förslag tyvärr.

Vänta nu, vill du ha en pv?!

Därför det är så tråkigt, spel där det handlar om tur är inte kul, för då förlorar jag bara.
Fattar inte varför de inte bara gör en öppen-värld där man kan gå runt och ha kul istället, känns så instängt o repeterande o bara göra samma sak om om om igen

>mammas kompisar
f1h1

Jo. Desto längre pekfingret är i förhållande till långfingret desto mer feminin är du, bara det att det är få som är feminina nog för att det ska vara lönt att påpeka.

Detta, 4kanalen ska upplevas precis så skit som den är.

visst.

;_;

Kan breva de paragraferna jag har skrivit men de är på engelska

BRE ÅNG FÖ FA

Vaddå visst. Jag har frågat förr om du ville ha någon och då sa du nej.

Dåligt jagjag.

??

du ja

>jagjag
en.wikipedia.org/wiki/Digit_ratio

lördag kväll E ?

...

alla är sörlänningar

sluta vara sörlänningar

,_,

dn.se/nyheter/sverige/ministern-vill-att-sverige-stoppar-utvisningarna/

Sluta vara så elaka!

>känner mig mer välkommen och bekväm i tråden än i verkligheten oavsett om anons avskyr mina brev eller inte
hmm..

>bor i lägenhetshus med hiss
>ställde in min cykel i källaren idag
>gillar verkligen bunkrar, kulvertar och källare så gick runt och myste där nere ett tag och upptäckte att jag hade ett eget förråd bland annat
>såg dessutom att hissen kunde användas härifrån
>sagt och gjort
>på väg upp till min lägenhet när jag får syn på små glashål längs med dörren
>viftar med handen framför dessa vilket får hissen att stanna tvärt
>en skylt varnar att hissen är försedd med "ljusridå" längs med dörren
>dkn var tvungen att trycka på larmknappen och be om hjälp och vänta 45 minuter på att några arbetargubbar kan komma och vinscha upp hissen till nästa våningsplan
>blev utskälld och nu är hela kvällen förstörd

Jag har längre pekfinger men är jättemanlig.

rofl varför skulle man bo i Norrland

>dkn fö fe fö en fv
>dkn fö fe fö en pv
>dkn fö fe fö en v

Förvånande favä, du låter som en nbög i dina brev.

Röd är huvudstad, lila är kulturell huvudstad och gul är större stad.

nej jag törs inte.

jag känner mig ensam favä.
>dkn ingen user att krama

Visst. Kör.

haha aa

du menar att du försöker kompensera för det du saknar

>jag känner mig ensam favä.
Hallå, jag finns här. Har funnits här länge.

Paragraferna är tagna ur sin kontext och inte sammanhängande.

1.)

Mar’Akallu was old. Really, really old. Probably even antediluvian, Dala pondered. He had always know, or guessed, that the Library grounds had a long and hallowed history, stretching further back into the mist of time than could be collaborated by any dry and bureaucratic document, pompous declaration and mouldy tome contain therein.

Var alltid manligast bland mina vänner favä
Nej

>törs bjuda in en främling på lövbiff men vågar inte bre ång
???

rofl varför skulle man bo i Sverige

Kön,längd,ålder,vikt och bästa intressen tack.

As Dala left his lodging, in Tverks older upper city, he marvelled at the tiered city of splendour that was olden Tverk. Nestled on the steepled sheer face of the cliffs that overlooked the important natural harbour, it was truly a monument to the tenacity of the city’s founder and inhabitants who, throughout the ages, chiselled away at the grey-green, almost moss coloured, stone to form one of the greatest settlements in the world. While he was pondering man’s ability to shape his environs, and how this impulse seemed ubiquitous to all sentient beings, he happened to bump into one of Tverks notorious courtesans, who despite her flamboyant garb had remained hidden to Dalas eye.
-You uncouth man, how dare you slight me so? She said, with seething bile to cover up her sudden freight and vulnerability.
What Dala unfortunately did not yet know was that the caste-code had remained strong in Tverk, even though many official scrolls and contemporary chronicles back in Mar’Akallu claimed empathically otherwise, perhaps to strengthen the idea of Khûmian suzerainty and hegemony in the southern provinces.

Om er kuk är 15 cm eller längre så är ni ÄCKLIGA NBÖGAR FAVÄ

JAG HATAR ATT VARA DICKLET

hur lagar man 4kanalx tror ni pratade om undantag i adblocken

The bundle-cultist crept close to the ground, keen not make a sound. He would please his savage goddess by defiling and desecrating the unsuspecting party that had made camp in the ravine as to hide from the quickly approaching sandstorm. The sand whipped its frenzied lashes on his near naked skin, tearing at the unprotected skin, but the deranged lunatic felt nothing but unquenchable lust. Tonight he would despoil many a men, a rapine feast for a cthonic deity whispering seductively in his ear.

>dkn 12
tack och lov för bögeri

Oroa dig inte, min qk är lite över 15cm men ingen kille vill ha mig då den är för liten.

för långa meningar

spela arma 3 wasteland

For a rare moment, a proverbial silence before the storm, the winds howling ceased. All was calm, too calm which was almost eerie in itself, but for a distant whine of the leaving storm. But the barbarian, with his improved sense of hearing, had noticed something that the others did not. The rustle of a pebble moving behind him caused him to swerve around with his mace, swung in a great clockwise arch. For a second he saw a rugged demon, covered in dried and acrid paint drawn into foul runes of dark potent, before the demon ducked masterfully out of the way of the mace. The demon had darted quickly to the left, as to strike the unprotected left side of barbarian. Before the demon had a chance to strike, Mar’Cai yanked his mace backwards, catching the demon square in the jaw with the pommel and throwing the figure to the ground.

Det är allt hittilis, 50% feberdröm och 50% autism.

>under 16cm
>man

Har oironiskt inga kompisar och har inte varit utanför dörren nästan, enbart gått till affären för att handla mat, ingenting annat. De """kompisarna""" som jag inte har kvar vill spöa skiten ur mig för jag inte ha svarat dom, för jag har aldrig gillat dom, de har alltid varit taskiga och alltid utnyttjat mig.
Är riktigt trött just nu, så vet inte om det jag har skrivit är förståeligt eller inte

hej på dig user.

ja men jag skämtade bara om lövbiff saken. jag kanske kan göra ett nytt steamkonto.

hemligt favä.

föll ni för Gud-jagjaget när ni var barn?

hål KÄFTEN nbög ARGHHHHH

mår du bra

Onödig användning av svåra ord.
Har dig familj
@@||Sup Forums.org^*$csp=default-src 'self' * data: 'unsafe-inline' 'unsafe-eval'
Klistra in under "my filters"

JAG ORKAR INTEEEEEEEEEEE

Nej mår inte så värst bra