Sverigetråden - HELL SEGER upplagan

Tjena!

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=HOKI9JKfiWE
news.cision.com/se/statens-medierad/r/pressmeddelande--ny-forskningsoversikt-om-valdsamma-datorspel-och-aggression,c9195890
youtube.com/watch?v=chxB9yRsiXk
twitter.com/AnonBabble

>Racistupplagan

Jag vill ha en futa eller shemale flickvän

he fu se

Hur kan svenska kvinnor tävla med det här?

breva fåglar.

2D är bättre

>HELL SEGER

2d är alltid bättre.

Hur fan kan man runka till 2d och tro att man är överlägsen andra människor?

...

Söt, har du bara en just nu? Vad heter hon?

åhhh så gullig. jag vill ha en nu!

Två, och hon har ingen namn.

>när nbögar tror att de på något sätt är överlägsna folk som runkar till 2d

LMAO

Rasist stavas det

Hur kan 3D-kvinnor tävla med det här?

detta

hell 2d

Jag på bilden.

Va i he, varför inte?
Då bestämmer jag att hon heter Långstrump.

Jag tror att de som gör det, tänker inte på något sätt att de är överlägsna.

Däremot hur blir man kåt på 2d?
Fantasier kan vara farligt, de runkar inte bara till något de inte kan få utan även till något som inte existerar i verkligheten.

>fantasier kan vara farligt

Detta måste vara bete.

>varför inte?
vet inte

>Han tittar inte på CSGO majoren JUST NU

Varför inte? CS är en ursvensk tradition

sant favä

Jag till vänster.

>dkn natt
>dkn godnatt

Ingen bryr sig

dds

... är det lättare att äta dem då?

driver videospel folk att bli våldsammare?

Har ingen pv att titta med

videospel + prozac, ja

Men det där är ju en svensk kvinna

>dkn när brukade skriva mina inlämningsuppgifter med Comic Sans när jag gick i högstadiet

...

detta kan inte vara sant

...

>dkn ingen sliten och alkoholiserad pv att bädda ner i en varm säng och pyssla med

h1, vill gärna våldta reianon och asukaanon

Ni har sett GoT, men inte jag för jag är på jobbet :/

rader nu.

jag till höger

du missar BOKSTAVLIGEN ingenting

Snåla ni är med (Du)n idag. Om ni ska driva på "inte ge (Du)n" jagjaget så drar jag hellre till brit

Sams bajsmontage var ju kino.

Nämna min fåglar "Dr. Pavel" och "CIA" J/N?

Åh nej, jag ramlade.

Svar ja, men man sitter inne medan man spelar = färre brott och man utvecklas till en beta autist. Men om man lät chad spelade lite aktionspel och sen dra ner till baren, så ja, han hade varit mer aggresiv.

>Du uppdaterade din profil för senast 60 veckor sedan.
Tack ab

V-vill verkligen sniffa rumpan och slicka ;w;

...

s-snälla res dig upp! d-dina trosor syns när du ligger så där

N, Tappa och Vikt.

Ta Bane istället för Dr pavel favä

youtube.com/watch?v=HOKI9JKfiWE
youtube.com/watch?v=HOKI9JKfiWE

Tomte längst ner

dakka...

>Svar ja

Men fåglarna är ju vänner

Varför har bögbrevandet nått nya nivåer den senaste veckan? Ni är fan som parasiter som växer till er så fort anticimex inte är här, kackerlackor är vad ni är, ni kan överleva utan sötbrev i veckor och sen komma tillbaka, fyfan.

>sandnegertråd
Nej tack, svensk tråd för ENDAST svenskar

Dakka är inte pedo.

Man får inte ta med sig vänner

>vaknar
>mår illa och kan inte äta

Hell fucking seger

Och din pappa är inte bög

Är inte ens bög men sötbrev är f1h1

>skulle gå ner i vikt
>var nyss på bolaget och handlade öl + sprit

säkert judens fel

Är inte ens söt men bögbrevning är f1h1

2dbögar skal skydes favä

Är du söt?

En hel del bokstavligt sambögande.

Ojdå, bäst att jag reser mig snart då.

Ta dig samman, user. Jag ramlade bara.

Rätt så uppenbart, aggression som succesivt byggsupp kombinerat med att målet är att döda och att döda så många så fort och skickligt som möjligt. Finns massor av forskning som stödjer det också.

Och du består inte av böggener

gör det inte user.

Detta! Juden har säkert lagt något i din mat igår när du inte kollade.

Hur får man pengar snabbt?

Sant. Borde vara mer Överljudsbrevande istället.

>alkohol

Är det bara jag som jämt blandar ihop Per Morberg med Johan Norberg?

Hur många hål är du beredd att sälja samtidigt?

detta favä

spred ballerne

>Kvinnor vill ha en kille som är oberoende, inte klängig, som inte alltid vill vara med dem
>Kvinnor gråter över att killarna de träffar är otrogna, eller pumpar och dumpar dem

De inser att vad de kallar för "klängigt" är precis vad någon skulle göra om de faktiskt älskade dem, eller hur? Om jag hade fv skulle jag vilja vara tillsammans med henne, göra saker med henne, jag skulle tycka om att umgås med henne.

Inte undra på att vissa kvinnor faktiskt tror att alla män är otrogna. Det är för att de BARA är attraherade av män som inte älskar dem. Och kvinnorna som är attraherade av män som inte alltid vill knulla dem. Vet du vad, han knullar någon annan tjej när han är med dig. INTE UNDRA PÅ ATT HAN ÄR OTROGEN.

Hon låtsas att hon inte tycker om att bli pumpad och dumpad, men egentligen så älskar hon det. Hon älskar att bli knullad som en hund känslolöst. Anledning till att hon låtsas att det är något negativt är för att det ger henne en ursäkt att prata om hur eftertraktad hon är utan att skryta. Så hon låtsas hata det, men egentligen älskar hon att "skryta" om hur många ouppnåeliga män har knullat henne genom åren.

Är du klängig (beredd att säga nej till andra kvinnor bara för att vara med henne), då är du inte ouppnåelig längre, alltså kan hon inte skryta om dig, alltså är du värdelös för henne. Det här är också varför det är något bra att vara otrogen för kvinnor, är du otrogen är du attraktiv för kvinnor, och det betyder att du har andra alternativ. Då mår hon bra, för hon var en av de "få" hororna som fick tillgång till den populära kuken. Kvinnor bryr sig inte ett SKIT om lojalitet - de vill ha prestige och exklusivitet.

>fl;li: Kvinnor ÄLSKAR att bli pumpade och dumpade. Att klaga är deras sätt att skryta.

Du betar men dina brev är inte värda någonting utan länkar till vetenskapliga källor.

Varför kallar ni libanons farsa bög hela tiden?

säljer körrv till ensamma östermalmdamer.

Sälj dig till någon gubbe. Alternativt om du har en tjejkompis få henne att sälja sig och hitta klienter till henne för en andel i vinsten

De har ju sina små afghanpojkar numer

oy vey

oy gevalt

Ja det är säkert vad de helst vill ha.

>Yes, women are crazy but unless you want to go back to fucking your hand, you have to deal with us -Females
ellers tak, dumme nbög hul

news.cision.com/se/statens-medierad/r/pressmeddelande--ny-forskningsoversikt-om-valdsamma-datorspel-och-aggression,c9195890

Det är som jag sa mer aggressiva, men de sitter inne så man kan inte härleda det till våldshandlingar

Hello twink OwO

>fick just reda på att sodastream-flaskorna släpper ut BPA om man låter dem bli gamla
>har druckit sodastream-vatten sen jag var liten i princip varje dag
>SodaStream International Ltd.(NASDAQ:SODA) is anIsraelidrinks company
>Israeli
Fy fan vad jag hatar judesvinen. Där har vi orsaken till att jag är så jävla lågtest. Och det är mer eller mindre permanent om du har haft sänkta nivåer under puberteten vad jag förstår, så jag är permanent uppknulad av Guldberg.

>dkn förstörde dygnsrytmen genom att kolla på SF
Jag är en sån nörd asså

talibanerna och islamisterna är ju baserade vafan?

spränger skiten ur rostbiffarna varje dag lol

youtube.com/watch?v=chxB9yRsiXk

>böggener