/mämmi/

juuh

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=02aPl659AZw
youtube.com/watch?v=stH5uPORe6M
youtube.com/watch?v=cyEFNQFWBtY
twitter.com/SFWRedditGifs

wowi on homoille

Sanoisin että onpas TURRpeat tisut, reh kjeh.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Suomi kuuluu suomalaisille.
youtube.com/watch?v=02aPl659AZw

Turr :3

juuh, 80-90 luvun Japani halus ihan liikaa rahaa piirretyistään YLEn budjettiin ja markan kurssiin verrattuna

Rähäh
Nyt menee vitsi kyllä veisspuukkiin!

Rasssismi

Vaikuttaa aika comfylta tää animu
youtube.com/watch?v=stH5uPORe6M

Tosi mukava tää N sane trilogy. Kaikki on kun just muistin mut vaan uuden näköisenä.

Se taitaa olla syy miksi Suomessa on kovin vähän animea näkynyt ylipäätään mitä olen bongannut. En katso sitä aktiivisesti, mutta lähinnä elokuvia kun ovat hyviä olleet

oispa aisankannattajavaltio pohjois-afrikassa joka myis kaupungin kokoisia maaplänttejä ulkomaalaisille ja talouskasvun toivossa puolustais niitä uugabuugaryntäyksiltä.

saatas halpislomapaikka ilman auringonpaistetta kummempia sääilmiöitä.

moi tytynyymi

Tytynyymi on paras!!

how do I get a finnish gf?

Beta orbiterit vittuun

You should ask that in /mena/

Syön nakkimestarin pataa.

Vittuilepa vielä kerran tytynyymille niin saat kerätä leegoja ojasta!!

*nappaa nakkimestarin lusikkaan*

Tytyt haluaa että niille vittuillaan

Kilttiys ja mukavuus on merkki heikkoudesta ja toimii vain tytyillä kun ne vikittelee makea samalla kun make vittuilee kaikille, etenkin kilteille beta orbitereille ja preparoi jättikyrpäänsä

*antaa nakkimestarille pataan*

Moro Ted Bundy

Oispattaako muita?

Minua oispattaa aina.

Mä en jaksa elämääni

youtube.com/watch?v=cyEFNQFWBtY

Ted bundy on villain versio makesta ja ihan varmasti pani niin saatanasti, enemmän kun kaikki tässä langassa yhteensä, vaikka tappoikin panonsa yleensä

>finpoop

Post your dick

big man ting cuz

Oho, meikän yt kanava

Joo mutta kuka tahansa voi olla suomalaine

Lälläslää HOMMAT SERVED!!!!!

Miks aamulla töissä pierettää aina ihan helvetisti söin/join aamupalaa tai en.

Ite hoidan elämääni viinalla

>Joo mutta kuka tahansa voi olla suomalaine

Ei voi.
Vain etnisesti suomalaiset ihmiset ovat suomalaisia.

Tämä on epäironisesti totat. t. "vakkamädättäjä" ja siihen ei hommahopojen vaahtoominen vaikuta.

Mä oon mökillä mökkeilemässä

lähtee yön sulatukset liikeelle.
itelläi paskattaa tyyliin ensimmäisellä tauolla joka päivä

Määrittele etninen suomalainen. Itä- vai länsisuomalainen?

poliittisesti suomalainen ja oikeasti suomalainen on kaksi niin eri asiaa että pitää istua opistossa jankkaamassa pakkosietämismantroilla pää hajalle jos niitä ei halua nähdä eikä ymmärtää

Pitäiskö mun vähentää siis iltapalan määrää vähentääkseni seuraavan aamun kiusalliset tilanteet

Eikä sun mielipitees tee väitteestäs totta. Lähehän takku täältä vaikka tonne Facebookkiin, jos se olis sulle sopivampi sivu.

ei, joudut heräämään tunnin aikasin ja käydä ulkona lenkillä

Onks siellä mökkisää

Joku maahanmuuttaja joka on asunut suomessa ja saanut suomen kansalaisuuden on täysin suomalainen. Lapset jotka ovat synteneet suomessa maahanmuuttajien perheisiin ovat suomalaisia. Fakta. Kysy vaikka keneltä poliitikolta tahansa.

Ne on yhtä suoamlaisia kuin sinä ja teidän rasismipaskas ei tee niistä yhtään tasavertaisempia kuin miestä.

vähemmän tasavertaisia kuin mesitä*

0-4 haen pitsaa
5-9 teen ruokaa

>Kysy vaikka keneltä poliitikolta tahansa.
No nyt oli hyvä. 4/5

Etnisesti suomalaiset ihmiset ovat ihmisiä jotka polveutuvat Suomea iät ja ajat asuttaneista suomalais heimoista.

>Kysy vaikka keneltä poliitikolta tahansa.
>Kysy poliitikolta
>arvosta poliitikon mielipidettä
>ota poliitikko tosissaan
no hyi, ootko joku mummo 60-luvulta?

Miksi tämä kenraali on nykyään näin paska?

>Joku maahanmuuttaja joka on asunut suomessa ja saanut suomen kansalaisuuden on täysin suomalainen. Lapset jotka ovat synteneet suomessa maahanmuuttajien perheisiin ovat suomalaisia. Fakta. Kysy vaikka keneltä poliitikolta tahansa.

Eivät ole.
Esim neekeri ei koskaan voi olla suomalainen, kuten suomalainen ei koskaan voi olla neekeri.

Voihan kakka.

Suomenkielen kirjottaminen tuottaa sulle selvästi vaikeuksia. Ootko ihka oikea neekeri?

Oon kadottanu kaikki mun haarukat. Pitää käydä ostaa kaupasta siis kertakäyttö haarukoita.

miten tossa voi onnistua

Maahanmuuttajille syntyneet lapset on suomen kansalaisia mutta kulttuuriltaan ne on jotain jenkki-kulutus-suomi-mogadishu sekasotkuja joille usein tärkein identiteettiä määrittävä tekijä on se esi-isäin shit tier aavikkouskonto. Ovat myös usein paljon fanaattisempia kuin omat vanhempansa.

Geeniperimäkin poikkeaa huomattavasti suomalaisten vastaavasta antaen lapselle hyvin erilaisen ilmiasun ja henkisen kapasiteetin kuin mitä yleensä pidetään suomalaisena.


Nämä lapset on juurettomuudestaan johtuen usein aika moniongelmaisia kun tullaan teini-ikään ja potentiaalinen turvallisuusuhka kun saavuttavat sen 20v toiminta iän. Ruottissa ja ranskassahan näitä yhteiskunnan vakaudelle haitallisia aikapommeja on jo aika monta tuhatta.

ps. mee ylikselle rölläämään.

En oikeesti osaa selittää. Myös kaikki mun isot lusikat on kadonnu. Sama hommeli avaimien kaa.

Oisko toi
>ei siivoa
>ei ylläpidä järjestystä

Kyllä tääl on ihan siistiä. Oon vaan hyvä hukkaamaan tavaroita.

>haarukat, lusikat ja avaimet kaikki kadonneet
nyymillä asuu harakka kämpässä

ylis-apokalypseltä tänne rantautui aika paljon jonneja karkottaen wanhat hikikomerot. Ovat mieltyneet sivuun kun ilmeisesti pitävät käyttäjäkuntaa aikuisempana ja blogaavatkin juuri näistä intti-tier ja eka kesä_töini jutuista. Summa summarum mämmin paskuus vain muutti muotoansa.

Alko yhtäkkiä tehä kauheesti mieli nuolla Youta joka puolelta. Mites muilla?

aika vahvasti tämä

Tai manne

hakisko iltaruokaa vai nukkuisko pikkunälässä?

mihin ne komerot meni, vois itekin mennä sinne

Juuh

Voisin kertoa mutta menisit kuitenkin vain kiusaamaan heitä

You cannot refute this.

Ittee ainaki vituttaa mennä nälkäsenä nukkumaan mut oonki aika sami t.sami

Itekin oon mamu ylikseltä, sillä erolla vain että tulin tänne jo 5 vuotta sit. Aattelin just sillon itekin epäironisesti että aikuisempaa porukkaa täällä

Mitäs yliksellä tällä kertaa tapahtu?

talvella mulla kans vituttaa mutta kesällä ei nii väliä

eipä ollu

Kato nyt sitä.

>he got so emotional he unironically quoted his post to finnish general

We're not sucking up to anyone, if that's what you're asking

Ite vedän just teetä ja paahtoleipää omenamarmeladin kanssa
t.erisami

>The package will be forwarded to a UPS facility in the destination city
mites jos oon bönde ja ei oo mitään UPS varastoa?
pistääkö ne matkahuoltoon vai joutuuko hakemaan UPSin kaupunkivarastosta?

>Teuvo Hakkarainen
Edelleen, kysy poliitikolta. Hyvä esimerkki on toi meijän naapurimaa ruotsi missä maahanmuuttajia kutsutaan "uusiks ruotsalaisiksi". Onneksi sama systeemi on tulossa suomeen.
Natsipaskaa, en lukenu.
Olipa.

Tilasiks ulkomailta? Varmaa tulee postiin.

>Kehäpäätelmä on virheellinen päätelmä, jonka pätevyys perustuu oletukseen johtopäätöksen totuudesta. Kehäpäättely ei osoita mitään syitä, miksi kyseistä väitettä olisi pidettävä totena.

toivottavasti. ei jaksa väijyä kotona jotain kerran viikossa tänne eksyvää autoa

ps. naurattaa te mämmin työttömät natsit, tunnen yhen somalin joka on oikein mukava mies ja on töissä asiakaspalvelussa ja hyvin sopeutunut perheellinen mies jolla paljon lapsia, sillä aikaan kun te vaan elätte sossutuilla ja valitatte maahanmuuttajista.

No mut syö silti kesästä huolimatta

...

Does sucking up to Unitedstatesians equate to lacking one? Canada should just join USA, that'd be better for your fragile, London syndrome ridden psyche.

Hieno strawman ystäväiseni, taidat nauramisen sijaan käydä aika kuumana

>He says, with a Swedish-inspired flag, economic model, laws and Swedish as an official language
>Part of a Swedish-led council wherein Finnish is not an official language
top cuck

>He says, with a Swedish-inspired flag, economic model, laws
All Nordic countries are like that. Kys.

*danish inspired, zhang

You're trying to desperately justify your cuckery with an arbitrary concept like "Nordic", I see. Also, nice job ignoring my other points, cuck.

So all nordic countries got their flag etc. from Sweden? Ok.

Which is core-European inspired

>>Part of a Swedish-led council wherein Finnish is not an official language
literally no idea what you're even talking about

now let me tell you moosefucker what's wrong with canada, it's that half of you speak french and the other half allows it

Which, on the other hand, is Roman inspired

>Part of a Swedish-led council wherein Finnish is not an official language
What?

Ajatella että kaikki ihmiset käyvät silloin tällöin paskalla tai kusella

Wrong, you copied it straight from your Swedish overlords who you pamper to this day.
Nordic Council. Look it up, cuck.

ainakin suomella on oma kieli eikä puhu mitään vitun anglohomopaskaa tai skandihomohinttipaskaa
siitä olen ainakin itse iloinen

Sitkun siitä vielä löytäisi kunnolliset, koko sarjan kattavat subit.