/norgetråden/

Nordlendinger ikke velkommen-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=iWliUhdIRvI
youtube.com/watch?v=rtwCbcjH2kE
youtube.com/watch?v=WJMn08t__OI
youtube.com/watch?v=jGL1x40p46s
youtu.be/7XuQx54kooM
twitter.com/SFWRedditVideos

Förste for nordlendinger

fåvæ så har nordlendinger masete dialekt sdm

Liker nordlendinger jeg

Han gjor det gratis

la oss pakke det vi har...
og dra...

Island fåvæ

skjonner ikke hele megmeget med le dumme nordlendinger, de fleste jeg traff var mye hyggeligere folk enn nordmenn i sor fåvæ
menmen

>nordlendinger masete dialekt
>ikke bergensere

fy faen...

nordlendinger nekter oss vestlendinger å fiske oppe i vannet deres hvis vi ikke betaler i dyre dommer

de er reinspikka landssvikere

>kom ikke inn på UiO

jaja, hva finner jeg på da gutta?

begynn med narkotika

privatiser?

bli leiemorder

UiO er et megmeg universitet uansett

jeg er i konstant lidelse

>dfn ingen venn til å gå på kino sammen med for å se på Dunkirk

>mangla bokstavelig talt 1.7 studiepoeng for å komme inn på filosofi

snork fåvæ

>filosofi

Brev oynene deres guttååååå

Nei

Kom igjen nå.

minner deg bare at norgetråden er en mobbefri sone anonsen

Hva er galt med det fåvæ?

Jeg er interessert i det.

>jeg tar opp studielån jeg aldri blir kvitt fordi jeg ikke kan studere filosofi på fritiden
hvor så du for deg at du skulle jobbe?

Du kan jo like gjerne bruke penga dine på en lengre ferie. Eller som opptenningsved
Sånne Blinder'n psudo-"filosofer" er virkelig det siste Norge trenger fåvæ

Jeg har jo studert masse filosofi på fritiden, men man får ikke akkreditering av å bedrive selvstudium.

Faktumet er at man trenger en bachelorgrad i hva faen som helst for å få en jobb i det landet her, det er nesten irrelevant hva det er.

Du burde finne deg en bachelorgrad i noe nyttig i stedet. Herregud....

Vær glad. UiO suger og er ikke en dritt verdt ute i den store verdenen. Jobb/naut et år, og finn deg et sted i utlandet som ikke suger. Hva sokte du på?

t. fullfort bachelor fra UiO

Beklager. Men jeg gidder ikke å starte på en bachelorgrad i noe "nyttig" som er gudsforlatt kjedelig og uinteressant som jeg kommer til å slutte på etter 10 måneder.

Jeg vil ha UTEN agurk denne gangen

>Hva sokte du på?

Les tråden.

kanskje prov datateknologi eller noe annet fra stem, det lonner seg virkelig ikke å studere på en dritt retning uansett om du faktisk er interessert i emnet eller ei, vet det av erfaring dessverre

Litt små irriterende hun som intervjuer

youtube.com/watch?v=iWliUhdIRvI

Hejsan allihop! :--DD Klockan är tio före fyra.

Dette er ikke et argument NAUT.

Hvilken bachelor fullforte du?

Ingen tips på deg ...

Jeg suger hardt i matte og har null interesse, så det kommer ikke til å skje.

orker ikke legge meg liksom
noen som skjonner?

UIO er ikke *så* ille, iallefall i forhold til ting jeg har sett i utlandet. Her om dagen når jeg var i USA stakk jeg innom University of Minnesota eller hva nå enn universitetet i Minneapolis heter, på jakt etter Chick Fil A... Så store flagg med info om hvordan campuset var et safe space og hvordan allskens diskriminering ikke var tillatt, så sykler med antifa greier på de, og så en jente(?) der med doc martins, nesepiercinger, tattiser, og barbert hode...

Chick Fil A'en stengte 30 minutter for jeg kom dit. Fant ikke en eneste jævla åpen chick fil a i hele jævla byen. Ellers var det ganske koselig der.

Jeg skjonner godt user.

Ser det nå. Trodde filosofi tok inn alle fåvæ. Jaja. Jeg ville uansett sjekket muligheten for å ta en bachelor i utlandet, mange EOS-universiteter som har gratis eller billig tuition fee, og som har opptak i januar. Jeg fant masse når jeg googlet, ville sjekket det ut.

Ingen kommentar. Noe dårlig.

Sånn er det overalt i usa nå, virker det som.

Si det da. Er du midtostenstudieranonsen?

har du egentlig provd å lære matte i det hele tatt engang? og nei jeg snakker ikke om dritten du måtte pugge på videregående for å bestå eksamen

J-j-j-j-j-j-j-j-ja

Ja, landet virker mer delt enn Norge. Stakk ikke innom noen andre universiteter der, men opplevde en generell stemning om at skillene på alle mulige måter var storre. Ikke nodvendigvis en dårlig ting, men veldig rart for mine blå skandinaviske oyne.

>men veldig rart for mine blå skandinaviske oyne.
>oyne
Du vet hva jeg kommer til å be deg om å gjore nå, user.

libanonsen er dette deg?
hyggelig å se deg fremdeles breve i tråden kompis

Nei, det har jeg faktisk ikke, fordi jeg har som sagt ingen interesse.

Jeg besto så vidt vgs matte, både fordi jeg synes det er ufattelig kjedelig, og fordi jeg er lat.

Jepp, er meg. Takk det samme kompis.

>Libanonsen er tilbake i tråden

altså.... må nesten... n-nei det går ikke....
jaja....

youtube.com/watch?v=rtwCbcjH2kE


h
m
m
m
m

hejdå Norge

>fordi jeg har som sagt ingen interesse
det kan jeg godt forstå, finnes det virkelig ingen andre alternative retninger på uio som du kunne prove å soke deg på?

god morgen

Jeg kom inn på Högskolen i Halden også, men har pent lite lyst til å bo i Halden i 3 år fåvæ.

Er i Kina gutter. SMOA!

ser ut som du har bommet litt

Har du blitt drept av en fallebjorn ennda?

Halden virker ganske koselig fåvæ. Nærme Sverige, og kort vei til Oslo. Sikkert bra studentmiljo hvis det er en liten hoyskole. Husk at du kan bare droppe ut av et studie underveis hvis du finner noe annet du heller vil gjore.

youtube.com/watch?v=WJMn08t__OI

Jeg er fortsatt på cruiseskipet, tilkoblet wifi med australsk vpn, fordi kina du vet

Hva er en fallebjorn? Hores skummel ut

>Husk at du kan bare droppe ut av et studie underveis hvis du finner noe annet du heller vil gjore.
og ende opp som en ubrukelig neet i snart 8 måneder slik som jeg ;_;

Jeg har allerede slutta på et studie fåvæ. Har ikke lyst til å gjöre det en gang til.

Sukk. Kanskje jeg skal bare finne et jævlig vikarbyrå og få meg en feiejobb.

Trodde du var i Australia, der har de masse bjorner som bor i trærne og de spiser mennesker. De faller ned på deg og spiser trynet ditt. Farlige greier. Noen ganger gjemmer de seg bak dorer, rett over dorkarmen, så når du går inn en dor faller de ned på deg og dreper deg.

Virkelig, pass deg for de.

Kanskje jeg skal skyte noen

h-hvor er p-pst frosken?

du...

e dette en ny anmine jeg skal se?

Vel, jeg har en fullfort grad, og er snart i samme båt som deg. Hvor gammel er du? Er sikkert ikke for sent å få deg en utdanning innen noe du liker. Som jeg sa til han andre anonsen også, så kan du som EU-borger studere litterært gratis ved mange flotte universiteter over hele Europa.

du, jeg har hort at det er mange fallebjorner i australia.

Oi faen, håper ikke de har gjemt seg på shipet jeg er på, det går fra australia noen ganger i året. Skal straks gå av da, vet du om Sup Forums er tillatt i kina?

ja.

Usikker, men for guds skyld last ned Tor, kan hende du kommer til å trenge det.

4kanalen er lov i kina, men ikke google, så du kan ikke fylle ut captcha

kjop deg pass

da skal jeg nesten se på den du pleier egentlig ikke se på ting som kommer ut bare gamle greier
jenta så sot ut det er derfor bare da...

stopp en hal

blir 21 i morgen
jeg vet ikke om jeg ville klare det anonsen jeg er ekstremt redd for mennesker generelt, droppa ut presis på grunn av det

>blir 21 i morgen
I morgen som i om 21 timer, eller fylte du år for 3 timer siden? Uansett, gratulerer med dagen!!!

er i tillegg diagnostisert med aspergers noe som ved siden av min allerede rar oppforsel gjor det dobbelt så vanskelig å bygge noen som helst forhold som går utover å si hei med mennesker rundt meg

om 21 timer, takk : 3

Trur ikke æ kommer til å dra på jobb i dag gutta...
Trur æ kommer til å geime litt på pcn.

>Han er ikke naut

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ikke helt enda nei, men har sett lyset.

hvilken av disse gjelder deg?

a) du har våknet og er klar for tirsdag
b) du har ennå ikke lagt deg

proppa i meg 6 ameriakanske pannekaker (også skjent som "lapper") med jordbærsyltetoy
NAM!

b her.

b desu

B fåvæ. Dognrytmen min er permanent odelagt.

ingen, egentlig
c) satt styrevakt i går fram til klokken 3, sov i 2 timer for det var tid for lossing klokken 5, ble ferdig med alt arbeid klokken 10, og reiset så hjem, tok en dusj, og så sov jeg fra klokken 15 fram til klokken 21:40, så ringte vekkerklokken fordi hvis jeg skulle rekke butikken måtte jeg dra nå, gikk og handlet, spiste litt, og sitter nå og funderer på om jeg skal holde meg våken frem til i morgen eller sove litt til forst

b) mesterrase fåvæ

B

KNULLET DǾGNRYTME

Var en tid hvor jeg bare sovnet automatisk 23 og våknet automatisk 7-8

Var digg den uken det varte.

b

>youtube.com/watch?v=jGL1x40p46s

jeg er en ekte mann

youtu.be/7XuQx54kooM

kanskje islam er noe for meg