Sverigetråden - Oanständiga upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=BeyEGebJ1l4
assets.gelbooru.com//images/0e/96/0e96bbdb9d3a1b3b2e710621ce90311b.jpeg
imgur.com/a/cpal4/?grid
twitter.com/SFWRedditVideos

Ge mig en shemale flickvän

...

haha lol :D

fin bild

Det finns bokstavligen ingenting fel med strejkbrytare. Skotten i Ådalen var berättigade, Nils Mesterton gjorde ingenting fel. Fy fan för glorifieringen av bokstavliga terrorister som Anton Nilson.

Häng dig snsd

>dkn ingen fv
>dkn ingen pv
>dkn ingen v

Jag tänkte faktiskt på dansken i tråden, så de fick bli en Dansk Fadol

Skål!

>drak kaffe for cirka to timer siden
>mit hjerte begyndte at hamre hårdere och hurtigere
det sker normalt ikke men i dag skete det, foltes godt men ocksa underligt favä

Ricks låtar är oironiskt bra
youtube.com/watch?v=BeyEGebJ1l4

>18:35:40
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

tränar du mycket danskanon?

>ingen v
bara vær dig selv favä

skål

>inte den urdanska harboe

Om Adolf hitler vunnit skulle jag inte vara så ensam

>1488

Tror ni lolisar och laxsex blir det nya för stolthetsrörelsen för detta århundradet?

nej inte rigtigt favä

hello swedenites

...

>när andra brevar ens frufu

Vet inte vad jag ska tycka om detta

Knotiga rotvältor, i meterdjup snö och dimma tät
Resta likt underjordiska väsen
Isvind sveper sedan in allt i sitt kalla majestät
Landskap, dödolger och beläsen

Vinterstorm
Snödrevets kraft, värmetom
Vinterstorm
Blås du nordan, blås din dom
Vinterstorm
För vindblottad skog, katastrof
Vinterstorm
Skriker ut sin kärva strof

>tyskerne vinder anden verdenskrig
>alle ungdomsprogrammerne de lavede fortsætter til i dag
>(Du) ender med inte at tage til dem fordi du får angst
tror inte det ville ændre noget

AAAAAAAAAAAĄAAAAAAESSSSSTTTTRTTTTTTTTTTTTRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDDDDDD DDDUUUU SSSSKKKUULLLLEEEEE JUUU BLI MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNN

O fy den smakar illa!

howdy y'all

vem?

>dkn judarna feminiserade dig
skulle aldrig ha litat på israelerna
Om man har haft låga t-nivåer under puberteten, är skadorna permanenta?

Det är inte riktig smuggelöl ifall det inte är billig, äcklig dansk harboe.

Vad för musikstil? youtube?

skulle favä

>föräldrarna är på semester hela veckan
>har nyckel till deras hus
>man jag går in och sätter på mig morsans kläder

hög kvalité brev

Känns mindre degenererat att hon "byter kön" än springer runt och knullar neger (YASS QUEEN SLAY osv) favä

Är du en karaktär från en f1h1 dåjinn?

>vi har gått vidare med andra sökande

>-6
varför?

f1h1 breva bild på hennes trosor

allt skulle vara så mycket bättre om människorna vann kriget, fyhelvete för judar

Har ingen bild på denna datorn, men annars skulle jag brevat bild från videon till monty pythons the lumberjack song.

astrid är et godt navn forresten

Vart gick allt så fel?

assets.gelbooru.com//images/0e/96/0e96bbdb9d3a1b3b2e710621ce90311b.jpeg

Du är väl inte oskuld, user?

Var där för några timmar sen, är hemma just nu. Kanske åker dit imorn igen så kan jag ta bilder

Haha jag fick den också, fast denna gången kan man inte klandra dem. Anklagade dem i princip för att ha skickat horor efter mig. Haha, så jävla korkat. Oavsett om de va de eller några andra så skulle de ju knappast svarat "haha ojsan där fick du oss :D :D".

Jo, men jag sparar mig till min framtida pv

rätt serie men fel flicka

jo men vem fan bryr sig, bara nbögar som tycker det är noget specielt

Vidrigt.

någon som har NMR imgur arkiv? lovar att ändra filnamnen

>Då ska vi se... du hade inte bifogat något CV.
>Vad exakt hade du gjort sedan gymnasiet?

>t. vill knula 14 åring

Jo. Hellre sitta hemma och runka till 2d än ta en svho när hon är 30 år och lika gammal som hon har tagit kukar, levt hela sitt liv som en parasit på staten eller män, medans jag har en bra inkomst.

Haha pluggade på kth och sen failade jag liksom, efter några år så gick jag på en ny utbildning och nu är jag här som rörmokare ;D

n-nej

>. Anklagade dem i princip för att ha skickat horor efter mig
vad

Hon är iallafall riktig och har ingen kropp som en 8 åring

>"""han""" vil inte knula en f1h1 lång stor-brystet 14 åring
vad gör han..?

...

>Kvinnor vill ha en kille som är oberoende, inte klängig, som inte alltid vill vara med dem
>Kvinnor gråter över att killarna de träffar är otrogna, eller pumpar och dumpar dem

De inser att vad de kallar för "klängigt" är precis vad någon skulle göra om de faktiskt älskade dem, eller hur? Om jag hade fv skulle jag vilja vara tillsammans med henne, göra saker med henne, jag skulle tycka om att umgås med henne.

Inte undra på att vissa kvinnor faktiskt tror att alla män är otrogna. Det är för att de BARA är attraherade av män som inte älskar dem. Och kvinnorna som är attraherade av män som inte alltid vill knulla dem. Vet du vad, han knullar någon annan tjej när han är med dig. INTE UNDRA PÅ ATT HAN ÄR OTROGEN.

Hon låtsas att hon inte tycker om att bli pumpad och dumpad, men egentligen så älskar hon det. Hon älskar att bli knullad som en hund känslolöst. Anledning till att hon låtsas att det är något negativt är för att det ger henne en ursäkt att prata om hur eftertraktad hon är utan att skryta. Så hon låtsas hata det, men egentligen älskar hon att "skryta" om hur många ouppnåeliga män har knullat henne genom åren.

Är du klängig (beredd att säga nej till andra kvinnor bara för att vara med henne), då är du inte ouppnåelig längre, alltså kan hon inte skryta om dig, alltså är du värdelös för henne. Det här är också varför det är något bra att vara otrogen för kvinnor, är du otrogen är du attraktiv för kvinnor, och det betyder att du har andra alternativ. Då mår hon bra, för hon var en av de "få" hororna som fick tillgång till den populära kuken. Kvinnor bryr sig inte ett SKIT om lojalitet - de vill ha prestige och exklusivitet.

>fl;li: Kvinnor ÄLSKAR att bli pumpade och dumpade. Att klaga är deras sätt att skryta.

Menar du detta?

imgur.com/a/cpal4/?grid

-åring

>sverige
>– Det känns jättebra att vi har kunnat komma fram till en bra lösning, säger kommunstyrelsens ordförande Marie Johansson (S), till tidningen.
rofl

h-hehe mm...jooo...jag gick lite till Komvux mm..sedan så jobbade jag svar- heh hos grannen lite under några månad- gånger heh *gulp*

Bli vandal och ligist, j/n


t.ex. gå ut på natten och vandalisera kommunens egendom (rabatter, statyer, mm) så mindre pengar kan gå till flyktingar och livsuppehållande åtgärder åt fd. olof palme-röstare

Ja jag vet inte själv hur det gick till. Måste varit rätt dragen favä. Hade ju fattat i nyktert tillstånd att inget blir bättre av att häva ur sig sånt oavsett hur irriterad man är.

>haha mannen bara hitta en tjej som inte är nbög!

Ser inget fel med det. Folk som inte har råd med lägenhet och inte har tid att stå flera år bör få förtur.

J

Ja se här, jag har studerat till att bli civilingenjör de senaste 4 åren och har sommarjobbat 3 av dem som motsvarar ungefär ett år av arbetslivserfarenheten ni kräver. Vill ni att jag ska lösa fizzbuss på 4 rader nu och vi diskutera lönen därpå, ty marknaden svälter efter programmerare och storföretag Sverige över skulle offra sin högra pungkula för välutbildade programmerare?

Bra. Mer invandrare=mer problem=mer folk som vaknar upp

Skatt är stöld.

Göra om den här bilden ordentligt j/n?

>säger kommunstyrelsens ordförande Marie Johansson
>rostbif i kontrol
hver gang

Bara släpp den japanska hederskulturen och försök knulla med någon av kött och blod istället.

Sponsra distribuerade och p2p kommunikationshubbar istället, inte särskilt svårt bara lite klumpigt jämfört med att lägga sig platt för företag.

j

>Sammanlagt kommer nu 100 anhöriga till så kallade ensamkommande barn att bosätta sig i Gislaveds kommun.
lol. anhöriginvandringen kommer totalt krossa Sverige

hehe oj

Är de fortfarande ensamkommande om deras föräldrar är här?

De vill ha nyexade som de kan köra lite med, så passa på att skaffa jobb medans du är ny så att de är bekväma med dig. Om du väntar för länge tror du att det är ngt fel på dig eller att du har vett att ställa krav och då blir det genast mkt svårare.

>antyder att de kommer dra in på asylstålarna

de kommer bara skita i att laga det du förstör så blir det inga extra utfigter.

wtf när ska vi NEETs får varsin villa?

>dkn för hjärnkulting för att bli ingenjör och vill ändå inte bli det efter att ha knappast haft min far i mitt liv pga dennes arbetsbörda som ingenjör

jo, men jag ska förlora den när jag skjuter min laddning igenom ditt ansikte

Detta.

begå kriminalitet och kom i fængsel, så har du en luksus suite helt for dig selv

>Du är alltså inte färdigutbildad än?
>Ptja, låt mig bara knäppa på makulatorn här...
>BZZZZZZZRCKRKRRSSHHHH

kek

>kommer inte in på kth
>j-jag hade inte velat bli ingenjör iallafall!
ok user

>Inte vara NEET och nöjd med det

Fortsätt att slava iväg era bästa år i livet

är ganska tråkigt favä

>har du testat en annan usb port?
ja, testat alla jag har. märkte att det hände i BIOs så då måste det vara hårdvaruproblem. Blir nytt imorgon.

detta

*krossar din huvudstad*
haha oj så svårt var det

NEET är det bästa, så länge du vet vad du ska göra med tiden, det är betydligt bättre än att slösa sin tid på lön-arbete.

Hur får man en sån här hyliansk pv?

BRRAPPPP

oo snacka om BRAPP-varning på atombombsnivå där asså.

>posers som varit neet i mindre än 5 år
Cringe