/norgetråden/

"Fjotolf rydder opp"-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

forum.kvinneguiden.no/topic/1120718-aspergers-og-dating-føler-jeg-bare-kan-starte-sorgprosessen/
twitter.com/NSFWRedditGif

First for binlan

>dfn jeg ikke klarte å se på tommelneglen om det faktisk var Fjotolf eller hun """sotnosen"""

Hvorfor skyter Fjotolf seg selv?

Brev oyne, guttååååå!

er det sant at den der tv-serien rikke og morten bare er noe reddit greier, eller går det ann å se på den

du har allerede spurt meg om det, og jeg sa nei, hvis du spor meg igjen, kommer jeg til å ringe purken.

Onkelen min gikk på vidergående med politimesteren, hvor langt vil du dra dette?

>han tror jeg er såpass dum at jeg laster opp ekvivalent til DNA-beviser på internett

Åh nei du.

Ligner faktisk litt på meg, fåvæ
men nei, PST, faller ikke for agnet

>går en dag uten å onanere
>plutselig kan jeg se jenter inn i oynene når jeg går på butikken
>foles veldig ubehagelig av en eller annen grunn
>nesten som om jeg har en superkraft og at jeg holder på og bruke den til noe slemt eller noe sånt
>forter meg hjem for å onanere 3 ganger så alt blir trygt igjen

...

Kom igjen kompis. Brev onkelen din sitt oye også

pst kan ikke scanne de dårlige pikselene der uansett mine brodre

>manly russian """"""nordic"""" girl on the OP-pic

Norgetråden are dead

>*raaap* gud finnes ikke morten *raaap*
>livet har ingen mening morten *raaap*

Kjenner fölelsen fåvæ. Var i Sverige i stad og det var en utrolig vakker sötpai svenne bak kassa, og jeg begynte å stamme når ho spurte om jeg skulle ha kvitteringen, så smilte ho lurt til meg.

Ble helt varm i tröya etterpå fåvæ.

there are no girls in the OP pic

Heller Mossad dere bör være engstelige for..
Ervin har sikkert noen kompiser der og om dere ikke passer dere ender dere opp som Ahmed Bouchikhi

Hva faen skal Mossad med noen NAUT autister fra Norge?

Tror Mossad eller PST ikke tar 4kanal så jævla seriost fåvæ.

Sier bare at det ikke vil være förste gang der har vært på besök her..

kringlete fåvæ

eg må drite

Gjör et Kvasir-sök på Ahmed Bouchikhi.
De har tatt folk av dage for mindre.

Hvor fikk du dette bildet av meg?

ka faen, eg hat frp nå?!

Tok det selv av mitt eget oye fåvæ... er du meg?

Jeg vet om den saken der, og det er en etterretningstjeneste som begår grovt justismord.

Men hva har det liksom med Ervin Kohn og FrP å gjöre?

Jeg tegner et lite metaforisk bilde. Å kunne se kassejenta på Rema i oynene, er som å være ute på dypt vann. Å gå hjem og onanere blir da som å ro tilbake til stranda.
Jaja... Kommer nok aldri til å ro ut til andre siden av havet for å si det sånn nei... j-j-jaja....

Er heller toppene i Frp du bör hate. De bryr seg ikke om hva grasrota vil og danser som rotter etter Ervin og hans utvalgte.
Bare se på saken om omskjæring. Frp var i mot det helt til Siv hadde en samtale med det mosaiske trossamfunn. Da var det samme faen hva resten av partiet ville.

>dette er hva nynazister tror

hvordan kan jeg tjene penger på norgetråden?
norgetråden T-skjorter kanskje?
eller en podcast?

Lag en sjakk norront og vektloftings podacst

Tok meg en sånn sykletur da.

Det var jo akkurat det som skjedde. Frp ville forby omskjæring helt til Siv hadde en samtale med det mosaiske trossamfunn. Da snudde hun helt og gikk i mot resten av partiet.

see this, what do?

Alle i tråden er naut, så ingen har noen penger.

cheer

whites must perish

Wrong thread

Det var jo fordi de vil få hele media mot seg. Ikke fordi en eller annen jǿde "bestemmer over siv" sånn som du elsker å tro.

Vakkert. Hvor er dette?

Fap.

>norgetråden T-skjorter

Smilte litt fåvæ

Löten almenning.

Tipper denne ikke engang er fra sverige.Ikke at det ville overrasket.

kanskje jeg skal få meg en valp

Når man tror /norgetråden/ har nådd et helt nytt autistisk nivå, er det bare å se til Sverigetråden og se at det faktisk kunne vært værre.

Hvilket kamera har du?

Gjör det user. Det er mye glede i det.

Har ingenting å si, jeg legger ikke ut noe som jeg kan gjennkjennes med her

Ja ja gutter, da var MDMA kommet i posten :) Testet det med Mandelin og Mecke testkit og reagerte positivt for MDMA/MDA/MDE, reagerte ikke på noe annet heller. Burde skaffe meg et renhets-testkit, men ja ja.

Hva for slags droger har dere da, /norgetråden/?

(Alt det overnevnte var bare tull og toys kripos, dere kan slappe helt av da jeg aldri bryter noen lover)

Dette. Har vært der noen ganger, og det er helt vanvittig nivå på autismen der. Ble skremt.

Sverigeanon provde å lage en podcast en gang. Fy faen det gikk rett til helvete.

Du kan jo ikke det. Ingen tvinger deg, men begrunnelsen din er hemma.

Har en kompis som skal kjope noe sopp fåvæ.

degenerert

>Sverigeanon lager ting

Nikon D7000.

ny....................................?

Jeg elsker sopp. Har provd å skaffe det men ingen jeg kjenner har noe liggende, og siden jeg skal flytte om noen uker gidder jeg ikke å handle fra morknettet. Alphabay er også nede, men Valhalla er oppe tror jeg.

Det tredje riket var bygget på amfetamin, og Europas urfolk har igjennom alle tider inntatt forskjellige psykedeliske sopper for å oppnå rus. Skjonner ikke helt hvorfor så mange nasser skriker om hvordan psykedelika er degenerert...

Om noen faktisk skulle kjenne meg fra fǿr, og de henger i denne tråden, og ser et slikt bilde...
Hvorfor skulle det være så usannsynlig at de skulle gjennkjenne meg da?

noe sånt kanskje

>den jævla narkoweeben er tilbake
får vel ta en liten pause jeg da

Gleder meg å hore at jeg sprer godstemning :)

>Hva for slags droger har dere da, /norgetråden/?
Hvis du inntar noe sterkere en 4.6% ol må du nesten stilles opp foran en vegg og skytes

Men sterk sprit er jo kjempegoy! Hvem liker vel ikke litt kaos i hverdagen?

gomler i meg en banan

nice jag röker ogräs jag

Tjaaaaaa, kanskje

knegger i meg litt middagsrester

Knasker i meg en Soft Shake™

mævler i meg en blanding som består for det meste av oksygen og nitrogen og litt andre greier i form av gass, og mikroskopiske dråper og partikler så jeg ikke dor

woah
nå fikk jeg en skikkelig blast from the past hvis du vet hva I'm sayin

Hvem her skal ikke studere? Eventuelt ikke studere enda?
Tenker soke politihogskolen neste år

studering er faen meg bortkasta tid

Jeg kom ikke inn på det jeg ville, så det ser ut som jeg kanskje må flytte helt til Halden for tredjevalget mitt.

Har ikke veldig lyst til å gjöre det fåvhæmd.

få deg en jobb

Fy faen...

eg e berre ein liten naut

Hvor da mener du?

båt

>90% av jobben er på ferie
>Bokstavelig talt hele kontoret for meg selv langt unna de andre
>Ble ferdig med alle oppgavene mine fǿr ferien engang startet
Har bare surfa på 4kannal hele dagen og spilt mobilspill

>Tenker soke politihogskolen neste år
Da må du egentlig slutte å henge her i tråden. Vi er ikke helt komfortable med slike folk her, og dette er et trygt område

Fy faen hva? Hva er det vi ser på her?

du lever livet du
misunnelig

Den elendige folelsen som er >ingen italiensk jv

Utoya massacre; best day of my life.

Om du gidder å flytte på den feite ræva skal du se at det er mange jobber som ikke krever utdanning eller erfaring. Laksenæringen for eksempel langs kysten. Fisker i nordnorge. Snekker i bygdene etc. Om du ikke har slǿst bort hele livet ditt og har tatt lappen på et tidspunkt er det alltid behov for Taxi sjafǿrer og andre yrkessjafǿrer.

Men du finner lite om du ikke har mobilitet og er villig til å flytte over hele landet for jobbene som er utlyst. Skal en god dose flaks til for å finne en akkurat i det dritthullet du kommer fra.

Herre, enda en patetisk "waifu"er som kommer til å glemme henne om en ukes tid. Eller enda verre, fremdeles spamme henne daglig i månedsvis om ikke åresvis akkurat som alle de andre gjǿkene gjǿr.

Oi så sur, våkna du opp på feil side av sengen eller?

Så kantete sagt, Juan-Carlos.

Jeg har sokt på rundt 70 jobber siden februar, og jeg har ikke fått så mye som en e-mail tilbake om avslag på noen av de engang bare for hyggelighetens skyld.

Norge er et söplamarked fåvæ.

>Jeg har sokt på rundt 70 jobber siden februar,
>sokt på jobber
>sokt på
>sokt på
>s o k t p å

>Må stå opp klokka fire for å dra på jobb
>Har ikke sjans til å få sove på en stund enda siden jeg sovna etter jobben i dag

Tro meg. Dere vil ikke ha jobb.

Is that norsk for "edgy"?

Hva faen er problemet ditt?

problemet mitt er at du later som om du tror du kommer til å få en jobb ved å "soke"

forum.kvinneguiden.no/topic/1120718-aspergers-og-dating-føler-jeg-bare-kan-starte-sorgprosessen/

Hva faen annet mener du folk skal gjöre da?

henge i miljoet