Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=wTnwjlDhAY4
healthline.com/health/mens-health/penile-yeast-infection#outlook8
youtube.com/watch?v=b8m9zhNAgKs
vocaroo.com/i/s1qYyCJ6daf0
youtube.com/watch?v=_EyZUTDAH0U
pastebin.com/kThA9pAm
twitter.com/SFWRedditVideos

FAN FAN FAN MÅSTE UPP OM 4 TIMMAR MEN JAG KAN INTE SLUTA KOLLA PÅ ASMR

HAR FAN KOLLAT I 5 TIMMAR NU

Det finns bokstavligen ingenting fel med strejkbrytare. Skotten i Ådalen var berättigade, Nils Mesterton gjorde ingenting fel. Fy fan för glorifieringen av bokstavliga terrorister som Anton Nilson.

Häng dig tillbaka till reddit

Ingenstans tror jag, finns ju inte nåt bättre alternativ och kanalen har blivit sjukt tråkig.
Sant men tycker ändå den hade högre kvalitet när jag brevade här i tonåren.

Du har redan brevat det här en gång

Varför klär sig aldrig kvinnor så här sött och feminint?

kc är bra kanal favä
ska sova nu, godnatt

Det finns såklart andra kanaler, men det är som att emigrera från reddit -> 4kanalen, ingen gillar nybögar.
För att ingen byter kön bara för att bete sig som en kille med höga östrogennivåer sen.

youtube.com/watch?v=wTnwjlDhAY4
Är det här världens bästa kpop låt?

healthline.com/health/mens-health/penile-yeast-infection#outlook8

>skämtar med kollegan
>nya tjejen som står bredvid skrattar till flera gånger
v-vad menade hon?

Borde nog hålla mig till Sup Forums favä

Trådar som denna har bara massa gri vi nbögar

>du får henne att skratta
>chad får henne att stöna

ditt skämt var roligt

Sup Forums är fullt med nbögar, startar en helt legitim tråd och folk börjar omedelbart breva om "möh autism"

>dkn skriver med en mullig autistisk tjej
>planerade att bara förlora oskulden och dra
>hon berättar om hur de hon legat med tidigare bara velat ligga och sen drog de
Fan, kommer tycka så synd om henne om jag gör det, men jag kommer inte kunna låtsas vara nbög länge nog för att kunna ha ett riktigt förhållande.

tack familjer, ni är helt okej

ska kolla upp något på apoteket för det

Om hon är autistisk med är det väl lungt, då måste du inte låtsas vara nbög?

>lappdjävlar i tråd1

Mm, går inte riktigt undvika dom längre.

Vadå så du menar att män som vill bli flickor blir mer feminina i slutändan än varenda jävla riktig kvinna?

>ASMR
haha aa hæng dig favä

inte på ett bra sätt, hon är ganska störd

Varför snubblar du?

är hun grim?

Ja, de tar ju hormoner. De skulle inte ta hormoner för att sedan bli en manligare flicka (en. tomboy), det är ju klart.

>sitter kvar sist på jobbet och ska precis gå
>går den vanliga rundan i labbet för att kolla så att allting är avslaget, dörrar stängda, osv.
>kommer tillbaka och inser att jag blivit utelåst från kontorsflygeln då min passerbricka ligger på kontoret
>alla är på semester så kan inte ringa någon heller
>kommer på att jag hade fönstret öppet på mitt kontor så går ut ur byggnaden och letar reda på det
>det ligger en halv våning upp så man måste kliva på ett fönsterbleck för att nå upp
>tar först av labbrocken, knölar ihop den och kastar in
>kastar in sandalerna också eftersom de höll på att glida av
>kommer upp i ögonhöjd med fönstret och ser att gångjärnen ser helt obekanta ut
>fönstret går inte ens att öppna mer än den lilla lucka som var öppen
>det är dessutom inte mitt kontor utan hör till grannföretagets lokaler
>går runt igen och ringer på och får förklara att jag råkade kasta in både skor och min labbrock med bilnycklar in i deras kontor
>blir idiotförklarad och måste eskorteras runt i byggnaden så vi kan hitta rätt kontor och hämta mina saker

>hon är ganska störd
hur

nja, 5-6/10

>sidf sitter och skiter ner tråden och låtsas vara nbög

svårt att förklara, får bara såna vibbar, att jag absolut inte hade passat med henne

Var köper man sånna här? F1 söta ju, vill ha :3

började med snubblet när jag brevade i /fug/ (VIF) sen så har jag bara fortsatt använda det

Lappiskt folkmord när?

mit ansigt favä

ocksa mit jævla ansigt
>5-6/10
hva' fan är pointen? glem hende och lad hende fortsætte med at knulla andre bögar som är ivrige efter (autistisk och grim) fisse

> dkn gått runt på liseberg hela dagen
> dkn fulare än 19/20 unga människor där

Alltså är du ingen av relevans, filtrerad

vill inte vara oskuld favä

så araber (libbis) och finnar är okej men jag får inte vara här?

>filtercucken

>filtrerad

>dkn ser bra ut men är sjuk i huvudet
Ni fula har det lätt.

Du verkar vara mycket mer svenskfientlig än dem andra två

precis

vill inte knulla en tjej jag inte gillar favä

im going to my relatives wedding to sweden today (or tomorrow i still live in wednesday)

first time in my kinda home cunt

what the fuck i can do in östgötaland

can somebody suggest me a junkie wine from systembolaget in finland we have valdemar

>sorteringscucken

> antyder att jag inte är sjuk i huvudet också

det är alltid ni som börjar

jag hatar inte alla svenskar men alla jävla rasister som hatar samer (oftast utan vettig anledning) bör radas upp och skjutas

>cuckcucken

>han är så ny att han tror Libbe finns på riktigt
Men du

N E G E R D U N K

youtube.com/watch?v=b8m9zhNAgKs

Alla förväntar sig ju att du ska vara det som ful.

>dkn har redan ~70 olika filter igång bara för sverigetråden

>Skjuta
Du menar inte stickas med ett spjut eller något? Skjutvapen har ju den elaka vita mannen från Södern tillverkat.

>dkn svalt subbpillret
dubbade japanska spel suger kuk favä

knulla en söt tjej til brylluppet (inte en du är i familie med selvfolgelig)

Gör det väl fan inte lättare

Vad sägs om att vi möts, då kan jag nog göra dig precis så ful du vill

Nej, libbis är fan inte okej.

...

Det jag ogillar med er är att ni kräver en massa särbehandling och att vi kallar er samer istället för lappar. Lapp var vårat ord för er precis som vi kallar "suomier" för finnar.

hvis du är en söt samer tjej är du okej
hvis inte..

Dds utlänning

tråden verkar vara rätt så besatta av honom

vocaroo.com/i/s1qYyCJ6daf0

>Kvinnor vill ha en kille som är oberoende, inte klängig, som inte alltid vill vara med dem
>Kvinnor gråter över att killarna de träffar är otrogna, eller pumpar och dumpar dem

De inser att vad de kallar för "klängigt" är precis vad någon skulle göra om de faktiskt älskade dem, eller hur? Om jag hade fv skulle jag vilja vara tillsammans med henne, göra saker med henne, jag skulle tycka om att umgås med henne.

Inte undra på att vissa kvinnor faktiskt tror att alla män är otrogna. Det är för att de BARA är attraherade av män som inte älskar dem. Och kvinnorna som är attraherade av män som inte alltid vill knulla dem. Vet du vad, han knullar någon annan tjej när han är med dig. INTE UNDRA PÅ ATT HAN ÄR OTROGEN.

Hon låtsas att hon inte tycker om att bli pumpad och dumpad, men egentligen så älskar hon det. Hon älskar att bli knullad som en hund känslolöst. Anledning till att hon låtsas att det är något negativt är för att det ger henne en ursäkt att prata om hur eftertraktad hon är utan att skryta. Så hon låtsas hata det, men egentligen älskar hon att "skryta" om hur många ouppnåeliga män har knullat henne genom åren.

Är du klängig (beredd att säga nej till andra kvinnor bara för att vara med henne), då är du inte ouppnåelig längre, alltså kan hon inte skryta om dig, alltså är du värdelös för henne. Det här är också varför det är något bra att vara otrogen för kvinnor, är du otrogen är du attraktiv för kvinnor, och det betyder att du har andra alternativ. Då mår hon bra, för hon var en av de "få" hororna som fick tillgång till den populära kuken. Kvinnor bryr sig inte ett SKIT om lojalitet - de vill ha prestige och exklusivitet.

>fl;li: Kvinnor ÄLSKAR att bli pumpade och dumpade. Att klaga är deras sätt att skryta.

f1 gammal

youtube.com/watch?v=_EyZUTDAH0U

how easy are swedish girls, i sometimes fantasy to do same as my father and get a swedish gf

kringerande
bliver folk nogensinde trætte av amerikansk """sort""" ""musik""? 99% av det är bajs

sluta breva och knulla din hånd

>utan vettig anledning
Snöneger ni får bokstavligen röra er hur Fan ni vill i hela nordeuropa med muh renar, men ändå bölar ni om vad förtryckta ni är och att er kultur håller på att dö. VI VILLE GÖRA ÄRBARA SVENSKAR AV ER MEN NI VÄGRADE JU

长寿中国!长寿共产党!

>dricker vin
Bara bögar och fruntimmer dricker vin

Bryr mig inte om vad ni kallar oss favä.

>Bara bögar och fruntimmer dricker vin
du är en simpel barbar

Han får en hel del uppmärksamhet från nån bög som brukar kalla honom söt och rollspelar att de har ett förhållande, men den mesta uppmärksamhet han får är från folk som försöker mobba ut honom ur tråden.

men vin är jätte bra dryck
valdemar, doris och markiisi är 7€ en flask från alko

Gör det inte Peka. Farmor, en äkta finsk stark dam skaffade sig en mysig svensk till man, och två generationer senare är jag resultatet. En autist som brevar mitt i natten på ett mongoliskt bildbräde

>VI VILLE GÖRA ÄRBARA SVENSKAR AV ER MEN NI VÄGRADE JU
>ÄRBARA SVENSKAR
de är uddöda är de inte favä?

>Bara bögar och fruntimmer dricker vin
varkligen?

>Snöneger ni får bokstavligen röra er hur Fan ni vill i hela nordeuropa med muh renar
jag är inte renskötare, det är bara 10% av samer som är det

>men ändå bölar ni om vad förtryckta ni är och att er kultur håller på att dö
vår kultur är faktiskt i fara, detta tack vare att ni och norrmännen försökte utrota den för i tiden

Brevar detta igen:
Handlade Neon Genesis Evangelion egentligen om Japans ekonomiska kris på 90-talet och judarnas inflytande?
Avslöjare: pastebin.com/kThA9pAm
Tankar?

>En autist som brevar mitt i natten på ett mongoliskt bildbräde
det är inte din skyld, nbögarna smadrer hele skidtet, der var intet at stille op

oj oj..

Varför finns det inte porr med såna här kvinnor?

同意,同志! 长寿的毛泽东思想!

OK nu ska vi banka i dig lite trådkultur Lappjävel. Libbe är bara ett av Sidfs alias, inget gyckel nu med "höhöh alla är Sidf" utan det är bevisligen allas vår autist under proxy. Svarar du på hans brev kommer han aldrig ge sig.

fan är en "kalufs"?

de är mamma inte ækle porrstjerner

Alla minoriteter i hela världen är i fara, till o med Finlandssvenskar som är en av dem mest välbehandlade minoriteterna. Skyll på globaliseringen istället.

Mycket som saknas i p0rren favä

>t. fd p0rrberoende men kollat i ca. 15 år

Det bästa vore om vi bara haft ihjäl er istället för att försöka göra civiliserade människor av er

jag ocksa favä

>"kalufs"?
hår

Fy satan vad jag är hungrig

Nej, anledningen till att er kultur är i fara är att ni är för få och bara blir färre för att lockelsen att assimileras in i majoriteten är för stor.

driver du med mig nu? var kommer alla de här bilderna ifrån då?

Glömde sydlänningar

aldrig hort det for, är de babbe sprog eller svensk slang?

Romarna tyckte nog samma sak om svenskar under antiken