Sverigetråden - Morgonupplaga

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=kx2j6mewwmw
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6738611
twitter.com/SFWRedditGifs

babestation

Tvåde! :3

>falla av

>dkn är världens gottegris och har dålig självkontroll men är jättefåfäng och har ätstörningar så blir aldrig tjock

>dkn bryr mig inte om mitt utseende överhuvudtaget och har varken självkontroll eller ätstörningar men har knappt ingen aptit så jag är ett skelett ändå

>falla av

Hur använder man exhentai ordentligt? Ska man zooma ut så att man kan se hela sidan på en gång? Skrolla igenom den? Vända skärmen?

Vad är det som gör speciellt amerikaner så jävla usla på dubbningar?
>franska dubbningen
okej, karaktärerna låter ungefär som de ska
>spanska dubbningen
helt perfekt, hade oironiskt kunnat titta på den istället för den japanska
>engelska dubbningen
alla karaktärerna låter helt annorlunda, tonfallen är helt ändrade, betydelsen ändras ibland godtyckligt

Finns det något sätt att blockera 4kanal?

Skulle få så mycket gjort om jag inte var beroende av den här skitsidan.

Skulle ni leva ett liv fritt från kärlek eller ett liv fritt från sexuell njutning?

Redigera din hosts fil, lägg till
127.0.0.1
Eller bara bli bannlyst, breva porr och rapportera dig själv eller bara skriv på /qa/ att du vill bli bannlyst
Antyder det enda det andra? Det vill säga, om jag väljer att leva ett liv fritt från sexuell njutning, kommer jag då att få >dkn fv?

Nej. Att välja bort det ena ger dig inte automatiskt det andra.

Morgonstund har guld i mun!

Jag kan fortfarande ha sex, jag känner bara ingen njutning av det?
Då tar jag risken och väljer bort sexuell njutning.

Vill ha ditt morgonstånd i min mun favä

Sluta dricka alkohol

youtube.com/watch?v=kx2j6mewwmw

Gomorron

gmorrn :3

Why dont u have arctic sea

because norway left the union with us

Min fv till höger

har du haft en bra natt? :3

Whyd norway leave

because nationalism and democracy

ja lite, jag vaknade jättetidigt så har jobbat på min baklogg och tittat på strömmar

I HATE YOU ALL WITH A PASSION >M

KYS URSELVES WH*TIES

kul
själv har jag spelat lite dota
vet inte vad ska göra nu däremot
go sleep
your bf isnt here

Har du något roligt planerat för idag, user? :3

nä, ska neeta som jag gjort varje dag i 4 år

nepp
ska ta det lugnt
ska jobba imorgon

Men man kan ju försöka göra något roligt ändå!
Vad jobbar du med?

undersköterska på äldreboende

Är pensionärerna trevliga? Vissa gamla människor är mysiga men vissa är ganska otrevliga.

är en demensavdelning (för dom som är extra dementa alltså) på ett korttidsboende
brukar vara lugnt men nog händer det att man möter "otrevliga" (brukar mer vara oro och ångest, men en del blir aggressiva av det) pensionärer.
Fatta att inte ha någon uppfattning om tid och rum och så sitter du inlåst på en avdelning utan någon du känner varje morgon du vaknar
inte så konstigt
däremot är det många som är allt för dementa för att förstå att något är "fel" också

trivs som fan däremot, har aldrig blivit skadad, och det är en av de minst stressiga avdelningarna då det ska vara lugnt och brukarna inte har förmåga att göra så mycket aktiviteter ändå.
en del sitter och läser samma sida i tidningen hela dagen till exempel

>dkn vaknar med att någon söt pojke messade en om träff idag kl 1445
>dkn var orolig att man skulle få ingen napp pga längd

J-JAAAAAAAAA, god morgon grabbar!

Jag på bilden

join me in eternal darkness sven...

I am ready

>dkn man ser ett brev och antar att man skrivit det i sömnen

>dkn går upp 10 kg om jag äter ett knäckebröd extra

Folk som förespråkar detta har ändå ingen att dricka med.

någon annan som är 100% redo att medverka i ett inbördeskrig/reconquista?

ping säpo

Vad har du i timmen och i ob tillägg?

>har döpt om alla mina bilder
>de kommer aldrig att synas för att jag brevar med filnamnsslumpare
det här var INTE genomtänkt

Hej asuka-user!

EUROPA, JUGEND, RECONQUISTA

inte asukaanon, har mest bilder på yuno sparade

måste vara stora knäckebröd med mycket på

knula2d?

Nej, jag är bara user.

God morgon

Jag tycker det är jobbigt att träffa på mina ex. Det blir skönt när jag flyttar längre ifrån.

Har ni haft samma problem?
Man vill liksom inte stå o kallprata med dem.

Du är på klubben och denna killen daskar din tjejs röv. Vad gör du?

Skrattar högt för jag har aldrig haft och kommer aldrig ha en tjej ;)

fy fan för er nbögar, fattar ni inte att ni förstör internet?

Det är lugnt bro, din tid kommer

Kan någon förklara varför sossar/kommunister/vänsterfolk ALLTID försvarar icke-vita före vita? Fattar de inte att när vi svenskar blir minoritet och tappar all makt och inflytande att INGEN kommer bry sig om oss och att ingen kommer att lyssna på dem?

170 timlön och typ 40 kr kväll/80 kr långhelg i ob (inte kollat upp vad det ligger på i sommar)
blir övertid också däremot och då får jag upp mot 300 kr timmen
sedan blir det väl några tusen semesterersättning också
jobbar bara som sommarvikarie
helt sjukt hur det inte finns extra personal att ersätta sjuka så heltidsanställda får arbeta över/extra

>fick en tös att gilla mig
>hon försökte kyssa mig igår men jag neka och hon sprang iväg

Känner mig elak favä

>sidf
>nbóg

>170
huh, av någon anledning trodde jag ni hade mindre

nej skrev fel, ska inte vara långhelg bara helg
långhelg är mer

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6738611

wtf, jag trodde vi hade raketfoskare och sånt. Samt sa de ju att folk ville plugga

d1a

när jag börja plugga i uppsala och blev indragen i studentlivet blev jag nbög på några dagar och förlora oskulden efter ett par månader

du tänker väl på vårdbiträde, tjänar väl runt 120 kr timmen
samma arbetsuppgifter men mindre lön

Du kan ju alltid kopiera filnamnet och klistra in över det genererade filnamnet. Tar några sekunder extra men är en okej kompromiss för att stilla alla dina slags autismer

>Kan någon förklara varför sossar/kommunister/vänsterfolk ALLTID försvarar icke-vita före vita?
det är nästan som om de vill att vi ska gå under

>Bilden av att det inte lönar sig att studera är rätt utspridd i vissa grupper, trots att det finns studier som visar att invandrade till och med får större vinst av utbildning än infödda.

>det finns studier som visar att invandrade till och med får större vinst av utbildning än infödda.

HAHAH

fy fan, ren degeneration.

1. du var aldrig nbög från första början
2. du är snygg/social/lång

>dkn har inte blivit nbög efter 4 år i högskolan
>dkn de vänner man skaffade i början hoppade av och sen blev man utfryst av alla andra resten av skoltiden

jvdk
t.29 NEET och ensamföralltid

>utfryst av alla andra
Har du testat att ta kontakt med dem?

amaliaanon....

Ja, vet du inte vad utfrysning innebär? Blir till och med nekad att få delta i grupparbeten med klass"kompisarna" i kurser trots att de har en plats över, så slutar alltid med att jag gör mailutskick där jag letar efter någon annan som inte har någon att arbeta med.

kanske är set jag tänker på

because they hate Lutefisk. Wurst ist die antwort auf alles.

Varför hatar alla i tråden nbögar så mycket samtidigt som de önskar att de kunde vara lika nbögiga själv? Är det bara avundsjuka eller är det något annat bakom?

Det är det jag gör nu, eller skriver av det om det är kort.

bara misslyckade nbögar önskar att de var nbögar.

Kanske kan ta en birra i Stockholm idag om någon är på?

Glömde leg dock, de frågar ju ibland.

Vad skulle du kalla det resten av tråden som gnäller på allt mellan himmel och jord i deras liv försöker bli då?

Kanske kan ta en birra i Bollnäs idag om någon är på?

lida utav ensamhet =/= vilja vara nbög

>dkn ingen Katerina Janouch mammafv

Enligt trådens damprobotar är man ju iofs. nbög om man har en vän.

Det var ju inte riktigt ett svar på min fråga.
Som säger, enligt tråden är man ju en avskyvärd nbög om man gör det minsta lilla välanpassade i sitt liv, som att träffa en vän. Vad vill dessa människor göra hela sitt liv då?

>dkn ingen yandere fv

För att ni nbögar förstör internet med erat nbögande och ert behov att skryta om hur bra ni har det.

kula2d...

Okej jag släpper det nu du verkar ju ha lite problem med läsförståelse så

>dkn föräldralös
>dkn arbetslös
>dkn utbildningslös
>dkn spelar grand strategy maniskt för att få den där känslan av att kunna ta kontroll över en situation
>har ingen organisation eller kontroll alls i verkliga livet
>skit ligger överallt i lägenheten
>äter nästan aldrig, sover oregelbundet och antingen för lite eller för mycket
>funderar på en hjälte
>dkn en kompis som man hade när man var åtta men sen flyttade ifrån staden flyttar tillbaka
>vill bli bekant igen
>berättar för tråden att jag äntligen ska träffa en gammal kompis
>blir kallad för nbög
>mitt ansikte när

Var kanske lite otydlig men det jag menade var att vi vill att ni nbögar INTE ska nämna någon nbögigt som vänner, flickvänner, arbete, studier osv eller skryta om hur bra ni har det eller hur dåligt ni mår för att ni inte har knullat på 2 veckor eller precis gjort slut.

>Vad vill dessa människor göra hela sitt liv då?
Det spelar ingen roll på nätet, det här är ingen plats att diskutera era livsplaner eller något annat nbögigt. Ni är så jävla självgoda och verkar vara helt oförmögna att reflektera, har ni ens ett inre liv?

Va menar du att du har träffat en annan människa någon gång i ditt liv? KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ NBÖG STICK

Kallade dig nbög för att du skröt om att du hade vänner.

hur gammal är hennes son?

Han ser ut att vara typ 40 år och 14 år på en och samma gång

Så att nämna någonting om sig själv förutom att man är neet är strikt förbjudet på internet?
Okej.
Och vadå helt oförmögen att reflektera, verkar snarare att det är du som är så inbitet bitter och övertygad om att hela världen vill skryta om hur bra dom har det, att du känner att du måste skrika nbög åt folk för att dom nämner att dom ska träffa en gammal bekant, något som dom blir glada av.
Men skicka gärna din lista med godkända samtalsämnen så jag vet vad som är okej att prata om.

Det där Daniel Redgert, inte hennes son utan någon som har en podcast som hon ska vara med i. Vet ej hur gammal han är.