/nederdraad/

/leen/ editie

Other urls found in this thread:

coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/
twitter.com/AnonBabble

Loser editie

even genieten dit hoor

op het randje hoor!
de vorige was al bijna in het archief

Misschien is 5% illegaal. Dan is cash geld ook slecht van zeker 5% van cash geld zit in een illegale industrie. Blijf dom.

ik van je, leentje.

Oké, vertel eens aan welke legale zaken jij je bitcoins spendeert.

Laat me raden, je geeft je bitcoins niet uit want het is een investering. Met andere woorden, bitcoin heeft geen nut voor jou behalve dat je er meer geld voor krijgt in een echte munt. Zo denkt 99% van de bitcoin"gebruikers", en de andere 1% zijn junkies. Je moet dom zijn om deflationaire munten uit te geven aan iets wat je met een inflationaire munt ook kan kopen.

>dvw 3000 Verge coins gekocht

IK GA NAAR DE MAAN MET MIJN LAMBORGHINI BINNENKORT

VROEM VROEM

ga ajb gewoon werken

just-eat.be en mobilevikings en als ik in een stad ben en kijk ik op coinmap.org en ga daar iets drinken, waar het kan. Verder nog vragen, vriend?

>wees mij
>heb honger
>eet

vma

Was het lekker?

Waarom zou je nu Bitcoins uitgeven?
Ze worden elke dag meer waard.

waarom maak je jezelf dik?

Jongens ik ben echt geen anti-zwarte piet maar ik zie stiekem wel een beetje racisme in oetz.
Je kan verklaren dat Piet zwart is omdat hij door de schoorsteen gaat, maar hoe verklaar je zijn dikke rode lippen en gouden oorbellen?

Ik verdien er door te verhandelen oetz. Ongeveer 0.01 / dag

In Vlaanderen heeft hij geen dikke lippen.
Nederland is gewoon echt racistisch.

Op het moment van jouw aankoop verkoop je je bitcoins in feite aan een exchange, en betaal je de handelaar met echt geld. De handelaar wil jouw bitcoins niet want hij kan er ook niets mee aanvangen. De bitcoins komen zo weer in handen van een andere gelukszoeker die ze aankoopt om snel rijk te worden, of een junkie die zijn shot wil. Op geen enkel moment maakt uw bitcoin deel uit van de reële economie.

Ik wil ook een automatisch script hebben.

Omsat negers dikke lippen hebben.

Ja, en?

Ik wil een lelg in elkaar trappen

En dus is de waarde van bitcoin niet gebaseerd op zijn nut in de legale economie, want daar ciculeert het nooit. Haal de illegale activiteiten weg en de munt stort in elkaar. De conclusie is dat je meerijdt op de rug van drugshandelaars en daar geld mee verdient.

KOM DAN

Noem een betere Joe-Gi-Owh kaart

Gast, er gaat momenteel 42,615,832,929$ rond in bitcoin.

Denk je echt dat dat geld allemaal gebruikt wordt door die 200 dealers op 3 donkere websites?

Kom dan kankerlelg, Amsterdam-Zuid

...

Dit is Puck Moonen, een fietsmeisje.
Ik zie dagelijks honderden meisjes wie vrijwel precies op haar lijkt.

Heb ik nou dementie of ziet letterlijk zo'n beetje helft van de blondjes zoals haar uit?

Goeie tetten wel oetz

Ok, binnen 3 uur aan de kruiskerk in Amstelveen

Gast, ben jij nu echt zo dom dat je denkt dat er 42 miljard aan bitcoin gekocht is?

Dat is de marketcap; aantal bitcoins in omloop x prijs.

coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/

Tot straks bart

Mooi, en bereken nu eens hoeveel de market cap is als je enkel rekening houdt met de coins die niet gehoard worden. Coins in circulatie. Dan kom je aan enkele honderden miljoenen, waarvan een groot gedeelte bij drugshandel en cryptolockers zit.

Absoluut, ze was vandaag ook een beetje boos.

Maar waarom moet ze dit zo nodig delen met iedereen?
Het lijkt me dat je vervelende ervaringen toch niet zo snel in het openbaar zal slingeren?

Waarom moet een fietsmeisje perse haar decollete laten zien?
Wat een vieze ka7ba

Naturel meisjes zien er gewoon zo uit, die lijken wat meer op elkaar als je ze zo met fietskleren ziet.

tieten zijn vies

alle meisjes met Cup c of groter moeten worden uitgegroeid.

Iedere Puck ziet er zo uit

eindelijk!
heb het spel aan de praat gekregen
zal ik hem vanavond al stromen of wachten tot morgen?

>perse
VMBO

Dagelijkse herinnering dat een pak melk beter is dan Thierry

Dat kan je niet berekenen. En die cryptolockers haalde maar 100.000€ euro op. Letterlijk een hete druppel op een plaat. Drugs gaat een paar miljoen zijn, en dan schieten er dus nog miljarden over. Hoarders is het grootste deel.

Sorry, maar als je echt denkt dat het alleen drugs en illegale activiteiten zijn ben je echt geen minuut met bitcoin bezig geweest.

Omdat de enige reden waarom er naar vrouwen gekeken word in de sport is omdat het lustobjecten zijn en dat weten de meeste gelukkig ook.

Can some one explain me something about speeding.

came NL to work and driving on A15, A16 road there is ton average speed radars, I drive at speed limit, but get overtaken by 90% going 20 over speed limit. How they get speeding tikets?

in the mail

Een politiemotormuis rijdt ze achterna

Speedingtickets is only for foreigners. Dutch people don't have to pay them.

>Dat kan je niet berekenen. En die cryptolockers haalde maar 100.000€ euro op. Letterlijk een hete druppel op een plaat. Drugs gaat een paar miljoen zijn, en dan schieten er dus nog miljarden over. Hoarders is het grootste deel.

Het punt is dat market cap geen betekenis heeft. Ik kan morgen een altcoin uitbrengen met 100 miljard coins en er ééntje aan mijn buur verkopen voor 1 euro. Hoera, een market cap van 100 miljard.

Waar het mij om gaat is hoeveel er van die munten effectief gebruikt worden om transacties uit te voeren. En daarmee bedoel ik niet coins van je ene wallet naar de andere sturen. Echte economische handel. Dan zie ik bij bitcoin twee grote sectoren: illegale handel op het darknet en cryptolockers. Die maken volgens mij meer dan 90% van de handel uit.
Er zijn trouwens genoeg bedrijven die uit voorzorg een voorraad bitcoins gekocht hebben om cryptolockers te betalen. De opbrengst van 1 malware vertegenwoordigt niet de hele sector.

Dat is dus de intrinsieke waarde van een bitcoin. Natuurlijk heb je door hoarders een veel prijs die veel hoger is, waarmee je mij gelijk geeft dat het een zeepbel is. Als de overgrote waarde bestaat uit het idee dat het nog meer waard zal worden moet die zeepbel vroeg of laat barsten.

Houd je bek dicht bart

Deze Econoomlelg snapt het wel. Opgespaarde valuta (dus niet geïnvesteerde, uitgeleende of in welke variant van in circulatie dan ook) moet je niet meetellen.

Ik HAAT je

Heel de Nederdraad had toen gestemd. Dus vertrek maar als je het er niet mee eens bent

Ok, maar dan is er maar 1 in omloop aan 1€. Je kan niet zomaar 100 miljard coins "maken" die moeten gemined worden.

Ik geef je ook gelijk, dat er niet veel gehandeld wordt.

Kijk naar renontsnap. "Party hats" zijn het meeste waard. De maximum, ze doen niets, hebben geen nut, en toch zijn ze het duurste item. Gewoon omdat het niet meer beschikbaar is en er een gelimiteerd aanbod is. Dat gaat er ook met bitcoin gebeuren. Als er op iets een limiet staat, gaat het automatisch stijgen in waarde. Wat de neuk maakt het dan uit??

ik snap niets van al dat economiepraat
heeft iemand een geldcode voor mij?
mijn bank accepteert niet mijn berichtjes met "motherlode" en "KeyserSoze 9999"

ABSOLUUT NIET

Jongens jullie praten boven mijn IQ. Hierbij vriendelijk het verzoek om het niveau te verlagen.

Danku.

Dat is niet waarom bitcoin een hoge waarde heeft, Bitcoin is in waarde gestegen omdat mensen verwachten dat ze meer waard worden. Net als met de tulpenbubbel.

>bubble sinds 2013
Bij tulpen ging het sneller toch?

Sorry, ik spreek geen vrouw.

Wat jij vergeet is dat het aanbod nu artificieel gelimiteerd is door de hoarders, en niet door mining. Eens bitcoin niet meer in waarde stijgt zullen steeds meer hoarders hun coins op de markt brengen. Die verwachting is er niet bij party hats.

Kankerappel vuile gierige kankerjoden dat jullie zijn.
Ik heb zo'n USB verlengkabel gekocht van 5 meter zodat ik overal in mijn kamer kan laden.

USB verlengkabel aangesloten op een officiële Apple USB-lichtnetadapter™ en mijn officiële Apple Lightning™ kabel op die verlengsnoer.
Het werkt voor 5 seconden en daarna krijg ik een melding te zien van "dit accessoire wordt mogelijk niet ondersteund"

KANKERHAAKNEUZEN ALS HET DE EERSTE 5 SECONDEN LAAD DAN WERKT HET GEWOON
JE PROBEERT MIJ TE DWINGEN OM EEN 5 METER KABEL VAN APPEL TE KOPEN RIEEEEEE

2020: 1 BTC = $1,000,000,000

De enige factoren die de waarde van bitcoins hoog houden zijn momenteel:
-de beperkingen op de hoeveelheden die uitgegeven worden
-het geloof dat de bitcoins een reële waarde bevatten die zal behouden worden of zal toenemen

Zolang bitcoins niet gebruikt zullen worden als een echte munt in de bestaande legale economie, dan zal de tweede factor wegvallen, en dus zullen bitcoins dan uiteindelijk een significant deel van hun waarde verliezen.

Correctie: dat effect is er ook wanneer de waarde zeer snel stijgt. daarom stijgt bitcoin in een reeks bubbles.

Ik ben het niet met je eens, dat is te simplistisch gedacht.

We spreken hier af 20/07/2022 om 20:52.

Niet, dat ging zelfs langzamer. En je kan niet herkennen wanneer die barst. Als je bubbel barst zie je nooit dat het wordt gevolgd door een scherpe stijging voordat hij daalt tot een bepaald minimum. Zoals in jouw voorbeeld.

De bubbel barst pas als een heel groot deel van de mensen er geen vertrouwen meer in heeft. Dat betekent dat er een scherpe daling komt gevolgd door een balancering. Als die balancering gevolgd wordt door een collectief idee dat de werkelijke waarde veel lager is dan zie je een tweede scherpe daling. Dat is wanneer de bubbel barst.

Ik zet het in mijn agenda.

t. /biz/shills

Nu weet ik 100% zeker dat Appel mij in de maling neemt.
Als ik mijn telefoon compleet afsluit en opstart door de lader in te doen, dan laad het gewoon tot het bij het beginscherm is.

Dan pas begint namelijk de jodendetectie™ te werken en stopt het met laden.
Hoe klaag ik Appel aan?

Wat je vergeet is dat, mensen die niets met computer te maken hebben nu pas bitcoins zijn beginnen te kopen.

Niet, Apple heeft een soort van monopolie opgebouwd.

Mensen zien Ifoon niet als een slimfoon maar als een Ifoon. Daardoor kan Appel zonder problemen doen alsof ze een monopolie hebben op de Ifoon. En dat betekent hun eigen kabels aanbieden, hun eigen hoesjes, hun eigen vervangende schermen en meer.

Dat komt omdat er een cultuur om Appel en Samsung heerst dat je kiest tussen Appel en Samsumg.

Terwijl er bij Androïde een cultuur heerst van kies de beste Androïde voor de beste prijs.

Als je niet meer zo wil worden behandeld moet je een Androïde nemen. En geen Appel of Samsung.

Er is een fruitvlieg in mijn oog gevlogen en ik kan hem er niet uit krijgen. GATVERRRR

Word goed pleb

Samsung is een Androïde, kankeraap.

En dat maakt het alleen maar erger. Des te meer mensen die maar kleine hoeveelheden investeren des te sneller de koerst stijgt en des te sneller de bubbel kan barsten.

De mensen zorgen namelijk als eerst voor dat de prijzen snel toenemen. Want veel mensen investeren met kleine bedragen opeens. Dat betekent dat er meer schaarste komt.

Maar omdat die mensen maar kleine bedragen investeren zijn ze ook gevoeliger voor het herkennen dat de munt te duur is in vergelijking met de werkelijke waarde. Omdat ze minder te verliezen hebben zullen ze sneller opgeven om te investeren.

En tot slot maakt het de bubbel veel erger. Ten eerste omdat het met een hogere waarde gebeurt en ten tweede omdat mensen die investeren zonder veel kennis en met kleine bedragen na een balancering van de waarde de munten alsnog snel willen verkopen omdat mensen met weinig kennis over handelen in soortgelijke dingen risico-averser zijn.

is samsung tegenwoordig ook niet meer androïde?

Ja maar Samsung heeft een zelfde cultuur als Appel kankeraap.

RIP

Geen vd ;_;

IK HEB ZO HARD MIJN BEST GEDAAN EN BEN ZO VER GEKOMEN

MAAR UITEINDELIJK MAAKT HET HELEMAAL NIKS UUUUUUUIIIIIIIIIIITTTTTTTTT

...

niets van waarde is verloren omdat mijn muzieksmaak objectief superieur is dan die van de rest van de mensheid

>vriendin van me vraagt bitcoins voor haar verjaardag, ze kan amper een muis aansluiten
>leg samen voor bitcoins, zet ze op een usb

Voila weer x aantal van de bitcoins verdwenen uit circulatie, want ze gaat ze toch nooit kunnen aftikken.

Ik begrijp echt het probleem niet. En zo zijn er 100den gevallen per dag. Dit kan toch alleen maar omhoog gaan?

wij handelsverdrag nu?

...

ja

Op korte termijn wel. Tot het moment dat de wereld collectief beseft dat de bitcoinprijs nergens op slaat en iedereen tegelijk wil verkopen. Zo gaat het iedere bubbel, maar het einde zal komen met de bubbel-der-bubbels. De prijs zal dus zeker nog stijgen, maar uiteindelijk gaat het ten onder.

wie staat er tussen x?

Eindelijk die fruitvlieg er uit. Hoop dat ik hier geen ooginfectie van krijg.

riviv AlbertHeijn

Nee, ten eerste als munten uit circulatie worden gehaald zorgt dat voor meer schaarste waardoor de pieken extremer worden, zowel hoge als lage.

Want aan de ene kant heb je minder munten maar aan de andere kant heb je minder mensen nodig met een collectieve gedachte nodig dat de munt eigenlijk niks/weinig waard is.

En het gevaarlijke aan extreme pieken is dat de relatieve daling hoger is, en dan is er een grotere kans dat er na de prijs-balancering na een laagconjuctuur nog een daling komt. Oftewel een gebarsten bubbel.

Minder munten in circulatie betekent dus meer kans op een bubbel. Maar ook meer mogelijk rendement.

dit verklaart waarom de draad zo rustig is

dit is wel baas

Altijd weer die Amsterdammers

haha precies xx
heb je toevallig meer informatie over de echte locaties en wat zij allemaal in totaal verhandeld hebben van de active vendors zodat ik ze een bezoekje kan brengen xx

mvg,
vriendelijke Sup Forums gebruiker

Ik zie anders wel 2 Groningers op die lijst staan.

Ze hebben er wel een mooi plaatje van gemaakt zeg
Een stagiair had zeker te veel tijd over