/norgetråden/

Ferie hele året-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

urbandictionary.com/define.php?term=dab
youtube.com/watch?v=KV2ixprDrK8
nettavisen.no/nyheter/innenriks/sylvi-listhaug-vurderer-tiltak-mot-batflyktninger/3423358349.html
youtube.com/watch?v=jEGjyA1b9eQ
youtube.com/watch?v=6wzizSKkoAk
dump.bitcheese.net/files/sefijyd/GkB-e_qbNULTdeIw.mp4
youtube.com/watch?v=WXvsl8xgRxc
twitter.com/SFWRedditGifs

En siste dult for nattskiftet går av vakt.

HAHAHAHAHAHAHA

>er 190cm og 110kg
>foler meg som et fettberg
>leser forrige tråd

takk for selvtillitshjelpen, gutta. kan dere hjelpe meg å miste jomfrudommen også?

>vil drittbreve men tråden er dod

MOKKAPIKK

fy faen har så jævlig lite lyst til å leve mer

hvordan foles det å ha en kompis gutta?

God morgen gutta.

Fy faen, heller litt for stor enn for liten spor du meg. Jævlig irriterende med alle vennene mine som liksom ikke har problemer med mat og liksom bare er "naturlig slanke".

Trenger hjelp her folkens - Peppes eller Pizzabakeren?

Pizzabakeren fåvæ. Peppes er altfor dyrt i forhold til hvor mye mat du får.

NORTHERN

Morn gutta.

Morn morn.

Eastern

Nyter dere litt formiddagskaffe eller?

Nei, pepsi max med kirsebærsmak fåvæ

Som om ikke pepsi max var en ǿdelagt nok versjon av pepsi fra fǿr.

Ville jo heller hatt pepsi, men den er det masse kalorier i

er jo kalorier i max også fåvæ, bare jævlig lite.

får vell stå opp jeg da

Morn morn morn jeg heter user morn morn morn hva heter du?

jeg....

Noen andre som negrer seg til jul?

Hva er greia med den der posen. Betyr den noe? Hvorfor ble den gjort av vår inngifte "prins"?

Hallo bestefar

FYYY FAEN SÅÅÅ VARMMTTT det er, tenkte kanskje gå meg en liten tur, men fy faen dette er ekstremt

Svar da. Har lurt litt på det.

urbandictionary.com/define.php?term=dab

Det er noe kringlete som normisser gjör.

youtube.com/watch?v=KV2ixprDrK8

Okei. Ble ikke noe klokere på det, men forstår nå at det ikke har noe dyp mening bak seg.

Det har like mye mening som den jevne megmegen, ergo ikke stort.

Jeg tenkte at kanskje det var en slags mening bak det siden sǿnnen til mette marit gjorde det. Men han var vel bare en retard som gjorde noe helt random i stedet da. Fyfaen.

nettavisen.no/nyheter/innenriks/sylvi-listhaug-vurderer-tiltak-mot-batflyktninger/3423358349.html

Se her, (nederst i artikkel) som vanlig stemmer 90% av nordmenn på at vi ikke skal ha inn mer flyktninger. Det er helt klart at det ikke er vilje blant folket å få inn flere. Det burde ikke engang være en debatt lenger. Faen ta politikerne ignorerer oss.

>han tror at nettavisenlesere er representativt for befolkningen

LMAO
hvor mange trengs det for å kuppe Stortinget, kidnappe de viktige politikerne osv? Tror tråden på en god dag kan få det til fåvæ.

Muligens ikke helt, men vil anta at det er representativt nok.

Det var nesten 90 på en sånn poll gjort av VG noen mnd siden også.

Hvilket parti vi stemmer på betyr ikke en jævla dritt. Visse folk har bestemt seg for å erstatte oss med en dummere, mer föyelig rase, og slik blir det med mindre vi henger hver eneste politiker og innförer fascisme.
inb4 LARP
Joda, men det er fortsatt sant.

>Hvilket parti vi stemmer på betyr ikke en jævla dritt
>fordi FRP er i regjeringen er det mindre innvandring i norge nå enn det var fǿr
Javel...

Tror nok FRP får min stemme uansett kompis

Jeg sier ikke at dere ikke skal stemme FRP. Bare at dette skjer uansett (dog sikkert bittelitt tregere med FRP).

Det ble gjort en poll i tråden om hvem de stemte på, sånn 70-80% gikk til NS og FRP, lol.

Tror de fleste var litt ironiske.

da går jeg da

Dette bildet er også bevis på at det er ikke folket selv som lager kulturen rundt hva som er innafor å snakke om. Hvis det var folka som stemte i den pollen der ville vi sikkert banka opp negere som sport til de ikke turte å komme til Norge mer.

Men etter 30-40 år med "NEI TIL RASISME", "VIS MOT", "STÅ I MOT HAT, "INGEN RASISTER I VÅRE GATER", er folk blitt overbevist om at det bare er de selv som har disse tankene, og at de burde skamme seg for det.

>Bare at dette skjer uansett
Fremtiden er enda ikke skrevet, og selv om (((noen))) vet hvordan man kan trekke i tråder for å få sin vilje betyr ikke det at det er uungåelig

Dessuten, du tror vel ikke ærlig slike pols som dette er seriǿse, gjǿr du?

De er jo ikke seriöse, men jeg tror ikke en SVer ville trykka på NS, selvom det skulle vært "ironisk"

Her er den jeg snakka om

Större screenshot hvor det står antall stemmer.

Tipper den eneste gruppen som ikke leser nettaviser er niggere og annet pakk, lol

Glemte ha ta med spörsmålet....

Får vel steike meg et par laksefileter jeg da

youtube.com/watch?v=jEGjyA1b9eQ

Jeg husker det var en poll i sunnmǿrsposten som hadde over 20 000 stemmer. 20k er en svært stor andel av de voksne menneskene på sunnmǿre mtp innbyggertall. Der var det nesten 90% også. Tror det var 86% eller noe sånt.

Fucking nice man. Mosley hadde rett.

Skulle ǿnske at VG og DB og Aftenposten turte å feste slike poller. Men de har jo sett hva som skjer når de gjǿr det.

Jupp
youtube.com/watch?v=6wzizSKkoAk

Hiroshimoot er en slesk forretningsmann fåvæ.

Vedder på at det er han som har gjort at man må löse mellom 5 og 9 captchaer hver gang man skal breve noe for at folk skal bli irriterte nok til å kjöpe pass.

Stemmer på en prikk.
God gammel splitt og hersk teknikk.

Jeg har aldri måtte lost mer enn 2 fåvæ

Jeg måtte lose 8 flere ganger, tror kanskje jeg fikk 9 en gang. Kjopte bare pass.

Vi leser vel ikke VG, gjǿr vi folkens?

Jo, det er norges stǿrste avis. Det er relevant å se hva de skriver selv om jeg ikke liker redaksjonen.

dump.bitcheese.net/files/sefijyd/GkB-e_qbNULTdeIw.mp4
fytti helvette

>VG
>avis

lel

>familie for foran oynene dine
>forste du gjor er å dele det på facebook

fy faen..

soler meg litt i go' været

Er for varmt for meg fåvæ. Klarer ikke sitte mer enn 10 minutt i varmen om gangen.

hvordan etablere et harem gutta

Prekestolen gutta

Grunnlegg en religion.

Jeg kan hjelpe med å skrive den religiǿse fiksjonen og komme opp med en tullegrunn til at det er magisk

hvis quints skubber du noen utenfor

Jeg har ikke tenkt å dele haremet mitt med noen altså, bare så det er sagt.

Dere for starte deres egne haremer

Altså... tenk å gå dit med 5 karer (eller 1 forsåvidt) med maskingevær

men om vi sammarbeider blir det jo enklere å gjǿre en skikkelig jobb slik at vi får konvertert flere folk

Ok da, men jeg vil være forstevelger når vi velger ut haremene våre, slik som det var i fotballen på barneskolen.

Du kan være religionansvarlig hvis du vil. Jeg kan begynne å rekruttere folk, tenker å bli håndballlærer for noen ungdommer og begynne der, har du noen tanker ang rekruttering?

Fy faen gutta.. Det får da være grenser

>dfn det var tykk tåke når du var der oppe og så ingen utsikt

Vi må finne noen som er kollektivt svake. Det er jo derfor fleste kulter går etter mindreårige, men siden vi helst ikke vil vente 5 år fǿr vi får pule må vi finne noe annet.
Kanskje vi kan prǿve oss på Alkoholikere, eller folk som allerede er medlem av noe slikt, sånn som Scientologi eller noe hippiegreier?
Sportslige personer tror jeg kan bli litt vanskelig siden de ofte har en sterk ide av seg selv, men det finner jo en del hippier som er sportslige også.

>Sportslige personer tror jeg kan bli litt vanskelig siden de ofte har en sterk ide av seg selv.

Bra poeng, kanskje jeg skal bli kunstlærer istedenfor, er stort sett unge jenter å finne der. Kunst o.l tiltrekker jo seg også gjerne naive og omtenksomme folk, kanskje vår religion kan utnytte det på en måte?

Ta bilder av fǿttene dine utenfor kanten da.

Hǿres passende ut. Hva med å si at "kunst er menneskets komunikasjon med sjelen og det etheriske" eller noe sånt? Slik får de lett overbeviste en ide om at de på en måte deltar til og med fǿr de er medlem

Middag gutta

Må vel bli noe sånt new-age tullprat ja, men syntes også vi burde studere gruppedynamikk og ritualer også, fordi en ren teoretisk fremgang med indoktrineringen ikke vil være tilstrekkelig for langvarig deltagelse i haremene våre. Må også slippe inn en seksuell vinkling på en eller annen måte, hvor resultatet er en mer selektiv holdning (bare oss) ovenfor hvem en puler. f eks vi er de lærde og at sex er en såpass intim og lærerik (på et new-age-tullprat-isk-nivå), at det bare kan gjennomfores med de smarteste tilstede. Men vi må ikke gå i fellen for å la det seksuelle være endemålet, men heller biproduktet av deltagelse i vår kult, for å virke mer uskyldig ovenfor kritikere.

>ingen gronnsaker

hva faen

Er det ost på den?

Nei, bare burger og potetsalat

Å ja, da så

>ritualer
vet faktisk litt om det, og har en bok jeg kan lese om temaet også
Kan si at i slike kulter som vi tenker på nå er det viktig å ha innvielses ritualer som er hemmelige og som folk gjǿr sammen. på den måten skaper det en slags sammhold imellom de som holder på denne hemmeligheten.

Dette med seksuel utvelging kan vel gjǿres i form av en slags personlig spådom. Vi bestemmer oss på forhånd hvem som skal ha en slik eller andre roller, så en dag "leser" en av oss spådommen til dem en etter en (dette må gjǿres separat fra de andre) hvor vi egentlig bare forteller dem hvilken rolle vi har valgt men på en okkult måte.

For å hindre at det blir for masse seksuelt må vi selvfǿlgelig ha en virkelig ide vi prǿver å fremre. Kanskje noe om at folk må finne en måte å utrykke sitt aller innerste eller noe sånt. Det passer jo med spådommene

kvinnfolk har ingen sjel

Ok, spilleplanen er da noenlunde som folger:

>bli privat kunstlærer m/ kompanjong
>bo i ganske befolket område
>ha flere klasser som ikke vet om hverandre på 6-11 stykker i alder omtrentlig 13-17
>finne ut om de suger i naturfag eller andre kritisk-tenkene-skolefag gjennom småprat
>finne også ut om fra odelagt hjem, og om de er fleksible mtp timeplan
>"""se""" noe i kunsten som gjor noe, evt med kompanjong som også """ser""" det
>spor om de vil bli igjen etter timen for mer undervisning neste gang
>fortell om newage tullprat, med autoritet + selvsikkerhet går det fint :^)
>utvid derfra med ritualer, mote med flere 'utvalgte' og et innvielseritual
>forsett med jevnlige moter hvor diskutering/utflukter/rituaeler/hvafaen gjores


Tror vi kunne gått langt jeg, problemet er bare at jeg ikke kan en drit om kunst

13 er kanskje litt ungt? De er jo mye enklere å korruptere, men det blir en stund å vente.
Om vi får en slik kunstrolle på en ungdomsskole får vi 15-19åringer. både de som fortsatt er svake og de som er gamle nok.

Og jeg vet ikke så veldig masse om kunst jeg heller, men er vel bare å lese seg litt opp om hvordan folk snakker om det, og etterligne.
Eventuelt finnes det sikker mange andre måter å rekrutere folk på. som sagt kan man prǿve seg på alkoholikere, eller kanskje om vi finner et slags samlingssted for hippier. En New Age butikk eller noe, og henge opp plakater der.

Ungdomsskolen er 13-16

mente videregående

Sånn, da må dere hoppe i dusjen

Hvis vi er ved en ungdomsskole blir vi altfor kjent i lokalmiljoet og jeg tror det kan gi oss en del problemer i lengden.

Kanskje 13 var litt ungt ja, men ser for meg at hvis jeg skal forst starte en kult, driter jeg i om jeg kanskje går til sengs med de litt for tidlig, tar jo også litt uskyldig tid innad i haremet for de når harem-deltaker-status.

new-age-butikk rekruttering er en god ide

>Du vil vel betale 15 milliarder mer i skatt, vil du da ikke det taper?

eg syntes at dokker får betala eg

Har nå jogga 6 km, solt meg i par timer, grilla hamburgere og nå skal jeg slappe av med pils og dataspill

Takk for at dere leste bloggen min

Da har jeg vært hos Psykolog for forste gang, noen som lurer på hvordan det er å oppsoke hjelp?

youtube.com/watch?v=WXvsl8xgRxc