Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

twitter.com/Nordfront/status/883711664394309632
twitter.com/SFWRedditImages

Först

nästan först för 3d

>vara så här ivrig
rofl. skaffa dig ett liv

Swedes = Cucks

näste man till rakning

fin
tråd

För Anime!

han kollar på 2d, han har hverken liv eller sjæl

här är en blinikot. ni borde prova slavisk "smetana", det är gött favä och antagligen nyttigare än vispgrädde på pannkakor.

>dkn ingen pv
>dkn ingen fv
>dkn ingen v

skulle gissa att 70% av befolkning har inte ens hört om skandalen än

ni spelar väl på elysium va?

>2017
>vanilj
rofl

Tur man inte gick med i Försvarsmakten så de läcker all ens info till Ryssarna, dodged a bullet there

hæng jer

ingen bryr sig

>Inte endast spela MOBAs i 2017

dds weebcuck

Mindre rädd för ryssarna än för försvarsmakten favä.

Anime är bäst.

anbefal nogle gode film fra det sidste årti, tak

Jag vill ha en futa flickvän :3

>dkn ingen mamma som smörjer in dig i solkräm innan hon släpper dig och låter dig springa med rumpan bar på stranden

>en av sossarnas gullegrisar bryter medvetet mot svensk lag och tystar ner dem som försöker protestera
>röjer en jävla massa skyddade identiteter, polisiära register, samtliga av försvarsmakten registrerade fordon, osv.
>det är serber, Rysslands trogna knähundar som i första hand fått informationen
>ökar risken markant för att stridspiloter och annan nyckelpersonal ska bli spetsnäsade innan en eventuell konflikt
>röjer stora delar av svenska underrättelsetjänstens personal så att särskilda operatörer (hemliga agenter) med årtionden av erfarenhet måste tas hem och bytas ut mot ny personal
>kan ha röjt en av svenska underrättelsetjänstens ryska källor som nu fått tio år i fängelse
>sosseregeringen ska ha känt till det här, okänt i vilken omfattning
>ansvarig generaldirektör får 70 000 i böter
>"oppositionen" vill inte kritisera för hårt, för man vill ju inte riskera att regeringen avgår så att man själv måste regera
Och politikerna undrar varför föraktet mot dem växer.

sök hjälp

Alldeles för många som ombrevar sina dåliga jagjag i hopp om att bli populära

Jag är inte rasist, men... hur kan vita pojkar ens konkurrera?

Nej! Anime äger.

*klappar dig så du blir snäll*

:3

Stick till ert eget bräde istället för att skita ner vår tråd.

Ryssarna vill inte ha Sverige, vi är ju en patetisk hög med fjollor och feminister.

Alla människor är rasister.

Rätt säker på att de flesta har hört om den user.
>Adriana Haxhimustafa
Vad i hela...

Enligt planerna

Storbritannien vill dock ha Sverige, USA vill ha Sverige, många andra länder än Ryssland som vill ha Sverige.

Genom att inte mörda varenda kvinna som dyker upp i ens synfält.

These are the faces of Anime,

Anime - not even once

Fy fan

>Vara sån hanrej att man hatar på Anime

Storbritannien och USA har ju redan majoriteten av alla nyckelpersoner i Sverige tack vare sitt språkliga och kulturella inflytande.

Du är en patetisk fjolla. Tror du att det skulle skydda dig om en samvetslös gangster bestämde sig för att han ville ha dina grejer?

Anime :-D

...

åt massor med mat igår, idag är jag både mätt och hungrig samtidigt hela dan, vad menade magen med detta?

Det enda sättet de eller någon annan ska "få" vårt avlånga hemland är som sin mästare.

Ryssland sitter bokstavligen på världens största naturtillgångar. Vi har absolut inget som de vill ha i råvaruhänsyn. Språkligt och kulturellt är vi på tok för olika Ryssland för att det skulle vara värt det för dem.

HELL SÖTHET!

>>Vara sån hanrej att man hatar på Anime

påminnelse om att islam är ursvenskt

Är inget som skyddar mig mot ett svenskt eller amerikanskt storbolag som leker gangster och snor min skit heller för den delen.

Rasrena svenskar

Döda dig själv Achmed.

källa?

>detta är tråden
fy fan

>t. sämsta brevaren
lmao

brev mere for at lofte mit humor, tak

>t. George Ħmar

Om t.ex. rockefeller eller amerikansk mediaindustri vill sno min skit är jag nog ungefär lika chanslös som om ryssen vill ha det.

Lagar och regler som i är uppbackade av män med vapen.

Lämna tråden vi vill inte ha dig

hvilket ville betyde det står VIRKELIG slemt till, inte? tænk dig lidt om inden du brevar, bög

Men de som beslutar när vapnen används åker på "studieresor" till Kalifornien och inte till svarta havet.

>den eviga dansken
Du skulle säkert liera dig med lede fi om det kom till skott din grötiga jäkel. Du är väl hungrig på revansch sen napoleonkrigen.

sluta breva och hold dig til patetisk 2d bajs, tak.

2d+3d = bäst

>dkn kommer göra amalia-user till min fru

det här är du på anime

f1 h1

>ryssvänner utan förståelse för Ryssland
Det är skönt att man slipper ha dig här i landet i alla fall.

>t. muhammed achmed bin-muhammed

Jag är inte ens ryssvän, jag bara vet vad jag borde vara rädd för som individ, och det är de som systemet skyddar, inte de som systemet skrämmer oss för.

twitter.com/Nordfront/status/883711664394309632
vad siger manden i rod til sidst?

har aldrig kollat på 2d, du är bara den mest patetiska brevaren i tråden som desperat försöker passa in bland oss svenskar, men det kan du inte för du är ofantligt tråkig och dryg

Nå, vad tror du skulle hända om Rockefeller skickar män för att stjäla dina grejer? Inte ens en skitstat som Polen skulle låta det ske.

>som desperat försöker passa in bland oss svenskar
>han tror andre vil være som svenskere
user, jag..

>Jag är inte ens ryssvän
Varför försöker du ens ljuga om en sådan sak?

Ryssland har världens största råvarutillgångar dock. Sibirien är stort som säääjtan och har massa skog, olja, vatten, berg med mineraler osv. Sen kan det vara otillgängligt, men det bör vara betydligt mer besvär för dem att ockupera ett land som är så anglikancuckat som Sverige är än att finna sätt att utvinna de råvarorna.

någon som vill fånga legendariska pokemons i uppsala?

N-NEJ!!!!!!!! DETTA SKULLE VARA VÅRT VAL GRABBAR, DETTA SKULLE VARA VALET NÄR NMR SKULLE SEGRA!!!
D-DETTA KAN INTE VARA S-SANT....J-JAG V-VÄGRAR ATT TRO PÅ DET

TÄNK ER 1 MILJON NATIONALISTER SOM MARSCHERAR MOT STOCKHOLM H-HAHA....H-HUR SKULLE DE KUNNA S-STOPPA O-OSS

"Huliganer" "i Aten" "som dig" "lackar"

user då, pojkar kan inte vara fruar.

Jag ljuger inte. Använd din hjärna. Om du visste att myndigheterna blir bjudna på grejer så borde du ju förstå att folk som jobbar där blir mer motiverade att hjälpa de som bjuder än random personer som de inte känner och som de inte får saker av (även om de är svenskar).

Jodå, sötpojkar kan visst vara det.

>dkn vill köpa en röklåda att röka fisk, kött och annat i
Tror ni man vågar köra den på balkongen?

Ja

Bor du i en stad?

Ååååhhh Åka Pendeltåg-

jag är el noser baybee, ja ha ringe cherkåt.

>Han tittar inte på CSGO major finalen JUST NU

Vad gör ni med era liv? ......

>han vil kobe en röklåda
>bygger inte en fra bunden
fuckin' hell

Ja, femte våningen i ett höghus.

>två tier2 lag i final på en major

>csgo
haha mm glæder du dig til at starte på gymnasie efter sommerferien?

Ditt eget hanrejsstatus ska du inte dra in i den här diskussionen. Vidare så är du otroligt naiv om du tror att en stat som Ryssland kommer att vara snäll och gullig mot alla bara för att de egentligen inte behöver stjäla deras saker. Ukraina och Georgien hade inga naturresurser som Ryssland behövde, men man valde att knulla upp deras skit ändå. Delvis för att visa omvärlden att Ryssland gör som Ryssland vill, delvis för att stärka sin strategiska och geopolitiska position för att kunna fortsätta sätta tryck på sina grannar i framtiden och delvis för att ena folket bakom ledaren med en yttre fiende och en styrkedemonstration. Det är anledningar som även skulle kunna motivera ett angrepp mot Sverige.

hur många tjejer har ni haft sex med?

Om jag bodde på landet skulle jag mura en egen. Som farfar gjorde.

Två

Går det inte köra den på taket då?
Skulle tro att du kommer störa dina grannar med röken

100 gange så mange som (Du)
>(Du) siger "har knullat 0"
ja præcist haha