/norgetråden/

si hei utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UOx9fzn8hDw
aftenposten.no/norge/politikk/i/8ykqQ/Disse-seks-sporsmalene-vil-ikke-stortingspresidenten-svare-direkte-pa
youtube.com/watch?v=-O2p9-88q_A
instagram.com/p/BU-Cv5djKKh/
strawpoll.me/13539793/
twitter.com/AnonBabble

Hei hei

Hei

HEI

NAV er jo bånnslammet i "etater" da user.

Den eneste korrupsjonen som foregår der er at ingen gidder å gjöre jobben sin.

heil

Walla bror, fet BMW!

>NAV

Ja selvfölgelig er det NAV du jobber for.

Tror du virkelig at jeg tror på at du jobber for et mer prestisjefylt sted i staten enn det når du drittbrever på 4kanalen?

>har en lavtstående kontorjobb i kommunen
>kan derfor avskrive all korrupsjon som falske nyheter med sikkerhet

Hva FAEN var det du nettopp sa til meg, din lille tispe? Jeg skal ha deg til å vite at jeg er ferdig utdanna marinejeger med toppkarakterer, og har over 300 bekrefta drap. Jeg er trent i gorilla krigforing, og jeg er den ypperste skarpskytteren i hele Norges Hær. Du er ingenting for meg, annet enn nok en målskive. Jeg vil utslette dritten ut av deg med presisjon som aldri har blitt bevitna for på denne klode, merk du mine jævla ord. Du tror du kan komme unna med å si den dritten til meg over internett? Tro igjen, jævel. Mens vi prater kontakter jeg mitt hemmelige nettverk med spioner over hele Norges rike, og IP-adressen dni blir sporet akkurat nå, så du bor faen meg forberede deg på stormen, orm. Stormen som utsletter den patetiske lille tingen du kaller livet ditt. Du er faens dod, tass. Jeg kan være hvor som helst, når enn som helst, og jeg kan drepe deg på over sju hundre forskjellige måter, og det bare med knoka mine. Ikke bare er jeg trent i håndgemeng, men jeg har tilgang til våpenarsenalet til hele den Norske Hær, og jeg vil bruke det til hele min fulle makt for å utslette din ynkelige ræva di fra kontinentet, din lille dritt. Hvis bare du hadde visst hvilken vanhellig hevntokt den lille ”freidige” kommentaren din skulle tok å bringe over deg, så kanskje du hadde tiet din faens tunge. Men du kunne ikke, du gjorde det ikke, og nå betaler du prisen, din gudsforlatte idiot. Jeg vil drite raseri over hele deg, og du vil drukne i det. Du er dodsens, kompis.

Noen som er lett på avtrekkeren her ja, hoho

Fy faen gutta
Må betale restskatt gutta
Selv om jeg knapt tjente 300 000 i fjor må jeg forsatt betale 32% skatt. Normal trekk hadde vært 27%
Ikke driv eget firma gutta, det lönner seg ikke Ikke får man minstefradrag heller, og ingen goder
Privatiser skatteetaten fåvæ...

Faen så tragisk da..

>kjeder meg
>går og legger meg, sover i 4 timer
gikk hvertfall 4 timer uten å spise noe
men nå er det middagstid

Lei for det user.

vil vi noen gang få opprullet den dype staten eller er det noe vi må vi leve med det..

Stortinget er en vits når det kommer til åpenhet

eg e fra skatetaten
eg vil ha penge dine, tusen tak

hvem spising eter du da

Det skjer nok om cirka 10 år.

eg har éin (1) złoty til deg så du kan fara til Oświęcim viss du skjǿner kva eg meiner

håper vi innforer midertidlig dodstraff

det blir non kyllinglår og non skiver med loff, masse smor
ikke dom meg

...

Det vil jo være for snilt. Syntes vi heller skal sette de i arbeidsleir på Svalbard fåvæ.

Eller så kan vi stikke en latex ballong koblet opp imot et trykk luft apparat langt opp i ræva dems. Så lar vi befolkningen styre trykket via up\down vote system.

Er på subway gutta

á íslandi?

>har så mange spill at jeg ikke vet hvem av dem jeg skal spille
>ser bare på netflix serier i stedet

Må jo være litt snill med de altså. De gjor jo bare så godt de kan.

Hvem negrer seg til jul her?

>dfn for smart til å spille datamaskinspill
Tror jeg skal lese en bok nå jeg.

Forklar: negrer

>wiborg`s selvmord

Kunne ikke dods skvadronen til ap åpne vinduet for de kastet ham ut med hodet forst?

Fuck politiet og fuck staten

må vell lava nåke og eta

>t. hasjavhengig NAV-er

Greit nok. Vi kan kaste de hode forst ut av hoyblokka

...

Syntes at vi kan gi de en helikoptertur fåvæ.

jeg sier HEI!

youtube.com/watch?v=UOx9fzn8hDw

kanskje jeg skal gi bort alt jeg eier inkludert kjepp og sko og leve som en tigger

...

kan jeg få kjeppen?

Tror du nettop har funnet svare på hvorfor helikopter beredskapen i Norge har vært så fryktelig underfinansiert.

nå må du gi meg en kjapp lopned her

Er temmelig lett å få seg jobb i kommunen da din gjǿk.

...

Prosessen for å negre noe

du kan få denne "kjeppen" *drar ned buksesmekken*

...

Gjör det i Thailand, er jo en legitim levemåte der. Var en venn av en venn av en venn som gjorde det, stortrives visstnok. Syntes det var litt i overkant at han ikke kunne en gang ta på mora si da familien kom for å si hei.

JEG HAR HATT MYGGSTIKK PÅ RYGGEN

I TRE DAGER

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

>dype staten

aftenposten.no/norge/politikk/i/8ykqQ/Disse-seks-sporsmalene-vil-ikke-stortingspresidenten-svare-direkte-pa

Jeg har på hånda og risten. Jævlig irriterende.

Skal lese en bok nå. Snakkes senere gutta

jeg er sjefen

>bok
>20 kr krimroman pocket han köpte på coop
HAHAHA

HVEM
BOK

Bevis det med å spore meg opp å gi meg min forste jobb.

youtube.com/watch?v=-O2p9-88q_A

du må ha 3 års erfaring for å jobbe for meg

gib job

nie mamy

kurwa

hvordan blir jeg kvitt sansen for mindreårige animejenter

Det er jeg som kjǿper krimromaner på butikken, hvis det var meg du tenkte på. De pleier å koste rundt 150 til 200.

noen her som spiller Kjeks Klikker?

>dfn ingen mammajv som kaller meg en flink gutt
hvorfor leve, gutta?

jeg...

Du slutter å se på anime, så pröver du å bli venner med en hyggelig jente.

Dette fåvæ

..som ikke er interessert i tegnefilm, burde du legge til

men jeg kjenner jo sjefen

>så pröver du å bli venner med en hyggelig jente
nå syns jeg du forlanger litt mye her
nei det går nok ikke

instagram.com/p/BU-Cv5djKKh/

>lager en tråd på feil brett
>prover å slete den
>får ikke lov
de kan ikke bannlyse meg da, eller?
de kan se at jeg provde så got jeg kan?

poll for dere, gutta

strawpoll.me/13539793/

Hvilket brett?

Gutta

Tar å stovsuger og vasker cribben

>cribben

>han betaler for boker

Jeg sa jo bare at du skulle bli venner med jenta, ikke knulle ho.

Mye av de negative fölelsene vi gutter kan ha mot jenter kan faktisk bli borte når man blir venner med en jente, fordi da innser man hvor jævlig lite forskjellig menn og kvinner egentlig er og hvor mye vi menn egentlig idealiserer de.

Ja, jeg har nok penger til å betale for bǿker uten at det merkes på budsjettet mitt.

>Jeg sa jo bare at du skulle bli venner med jenta, ikke knulle ho.
Jeg syns det er litt droyt at du ber meg bli venner med en jente når jeg ikke engang har noen venner av typen hankjonn.
Også nevner du ikke hvordan jeg skulle ha gjort det heller. Ganske sleipt fåvæ.

Jeg har hatt jentevenner hele livet mitt fåvæ, kanskje det er derfor jeg aldri har hatt negative fǿlelser om jenter generelt.

>når jeg ikke engang har noen venner av typen hankjonn.

Hvordan faen skulle jeg vite det da din mongo?

Grunnen til at vi har negative folelser mot dem er jo åpenbart at de avfeier visse av oss helt uten videre. Og da snakker jeg ikke bare romantisk.

Kybalion.

hmmmmmm

Tror jeg ikke noe på fåvæ.

Hva legger du i å faktisk være venner med noen da? Konstant törste etter kjönnsorganet deres til en såpass stor grad at du ikke klarer å bare gjöre vennskapelige ting sammen?

ta litt ansvar for du brever ufolsomme ting i framtida

Hæ? Jeg er ikke han du snakket med. Jeg sier bare at jeg aldri har hatt problemer med jenter, som en stǿtte til teorien din.

Beklager, det er jeg som leste feil. Trodde helt ærlig talt du skreiv at grunnen til at du har problemer med kvinnfolk er fordi du har assosiert deg så mye med de.

Ignorer meg fåvæ.

...

kanskje jeg skal overdose og ta selvmord med en pakke paracet 500mg

lol lykke til

Hores ut som en god måte å få leverskade på

Selvmord er for pyser fåvæ.
Har du et onske om å do, så gjor det skikkelig.