/mämmi/

kesä -painos

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Nätti-Jussi
twitter.com/SFWRedditImages

benis :-DD

oispa vaimo ja kaksi poikaa ja yksi tytär

kolmas unettomuudelle ja huomiselle työpäivälle

En vieläkään tiedä että oonko oikeutettu toimeentulotukeen ku tuli asumistuen muutos. No, kyl se joskus selviää ja sit kela maksaa ne takautuvasti.

Oispa vaimo

oispa loli

*yrjöää*

how do I get a finnish gf?

become a professional ice hockey player, but seems you're too late to get on skates, faggot.

Se päästi kartsalle karseet sköntsät.

misä vitussa sää oot ollut

...m-mommy??

ai että kun verorahoilla on mukava elellä

>stk pieni kyrpä niin en uskalla panna tytynyymiä

Mun oma on tosi pitkä mutta helvetin ohut niin se näyttää aika naurettava
Semmone vitun lyijykynä

Ei vittu, samit. Tai no, ei 14-15cm oo mitenkään pitkä mut sen lisäks viel ohut kuitenki.

Tarviihan, ellet meinaa pistää paskaa CV:tä tulille. Sääntö on, että sen pitää olla lyhyt ja ytimekäs, tärkeät jutut ensin.
Jos esim. haet vaikka lolityttöjen siittämisfirmalle niin ensiksi pitää olla
>Edelliset työpaikat lolien siittämisessä
sitten
>Muut edelliset työpaikat
sitten
>Koulutus
viimeisenä, jos ollenkaan
>itsearvio

Ja jos haet taas nättien poikien siittämisfirmalle, joudut taas editoimaan sen koko paskan uudestaan.

täähän se

nyt viikonloppu viinaa ja kun tiistaina heräilee niin lisää rahaa on taas tienattu

Ite hoitelen ton ongelman sillä etten osaa mitään tai omaa entisiä työpaikkoja.

Tytynyymillä on järkyttävän paskat tissit muutenkin

En mä sun tissejä kattele kun jyskytän sua takaapäin ;)

oispa taas opintotuet

missä voin hakea lolityttöjen siittämisfirmalle?
en siis itse ole hakemassa mihinkään, koirani vain haluaisi

>salami nännipihat
yrjö nous suuhun kun näin

mitä hän tarkoitti tällä

mitä tuntemuksia tämä kuva herättää teissä?

kesällä ei oo rahaa, pitää ottaa tukee ja varastaa
paras skämmi on mennä mummojen ovelle ja kysyä "jotain korkeavolttista viinaa" auton käynnistämiseen

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI

tää on hyvä tää
piri pörähtää

Vieläkin ollaan hereillä. Vittu pitäs nukkuu oikeesti mut niin paha psykoosi
T.tytynyymi

Hmm... Ite kyl sain toimeentulotukea 1150e/kk kesällä kun en löytäny kesätöitä.

Unien maailma on minun valtakuntani...

Mitäpä moisista. Nyt on kesäloma tai ainakin viikonloppu.

monestiko se pitää vittu sanoa että normaalit ihmiset ei saa sitä vitun toimeentulotukea KOSKA EI OLE PASKONUT TALOUTTAAN.
Jos säästöjä on edes muutama euro, niin sitä ei saa.

VITUN JONNE

Sauce?

Oon aina aatellu että mulla on pieni kyrpä mut kukaan ei oo valittanu ja kun oon kerran kysyny niin on vastattu että ei oo. Ylireagoinko siis vai valehdellaanko mulle?

Voin tulla panemaan psykoosin pois.

t. kuopio

No oot muutenki syntyny kultalusikka perseessä jos sulla jotain säästöjä on. Ei noista kelan tuista mitään säästellä.

ps. vittu jäbä on vihanen :DDD:D:D:DD vituttaako? nostelen täällä tukia enkä ees käy töissä lälläslää :D

No ei kai ne sitä päin naamaa sano kuin erotessa. Kavereilleen kyllä naureskelevat mikä katkarapu nyymillä on.

>vituttaako
vituttaa suomen valtio

noh muutan vittuun enkä maksa paskaakaan veroja opiskelujen jälkeen
nauti paskasta eläkkeestäsi homo

No niin mut vituttaa herätä puolelta päivin joka hemmetin päivä. Aaaahhh mä oon ihan vitun sekasin

>Ei noista kelan tuista mitään säästellä.
helpostihan toimeentulotuesta säästää

Lol pääsin koodaajaksi vaikkei ole alan koulutusta eikä kokemusta. Vaativat näytön taidoista ja senkin tein netistä kopioimalla.

>parin tonnin jatkuva bufferi töitä tekemällä
>kultalusikka perseessä
Jaahas

No vaikka oliskin noin niin mitä väliä siinä vaiheessa kun ehtiny jo nusasta.

>on niin helppoo olla onnellinen

Sulla jää 480e elämiseen jolla pitää maksaa ruoat, juomat, laskut. Miten tosta säästetään?
Kannattaako mennä töihin jos ei saa tarpeeksi rahaa niin että on vaivan arvoista siihen rahamäärään suhteessa minkä kelalta saa?

Mikä idea seuraavaksi?
Quantity, että voi vaan heittää armeijoita niin kauan, että vihollisilta loppuu miehet?

Juuh

Hei nyt oikeesti, voisitko postata ihan normaalisti huomiohuoraamatta? Esität jotain hikkyburgeria mutta postaat niinkuin joku tuhannen kyrvän mestari pillu märkänä.
Sulaudu joukkoon.

Ei kiinnosta loisena eläminen.

ruokaan menee se 50e, vettä saa hanasta ja netti ja sähkö lasku on sen toiset 50e, 380e säästöön, yli 4000 vuodessa

Kannattaa varmaan kokeilla olla vähemmän vastenmielinen läski jos ruokaan menee puoli tonnia kuussa.

>mee töihin
>synny kultalusikka perseessä
joo

joko käytät muita hyväksi tai sua käytetään hyväksi, ootko mestari onnistuja vai luuseri itkijä

im really lonely

>480e
mitä vittua sä iniset? mulle jää 150 käteen kk jolla mä syön ja dokaan reippaasti t. opiskelija

50e? Meneekö sulla kymppi ruokaan viikossa? No Ehkä jos vetelee pelkkää makaronia. Netti on 20e, puhelin on 30e kuussa. Sit rahaa menee tietty vapaa-aikanakin vielä esim. alkoholiin.

aren't we all?

Juuh ja ihan eripari hinkit muutenkin, kauheen rasittavaa kun pitää käskeä sitä laittamaan paitaa päälle ettei lerpahda kesken leikin

Jokasella ihmisellä pitää jäädä 480e rahaa vuokran jälkeen. Kannattas ottaa kelaan yhteyttä.

kuka vittu juo jotain viinaa? poltatko sä tupakkaakin? viskotko kolikoilla pikku lintuja?

vittu se on kyllä totuus että vain idiootit on köyhiä

>käske miestäsi pukeutumaan che guevaraan

>kuka vittu juo jotain viinaa?
Kaikki? Varsinkin /mämmi/:ssä. Seuraavaks varmaan sanot et istut vaan kotona etkä käy missän kavereiden kanssa esim. baarissa. :D

Semmonen mieslapsi siellä

>kittaa rahansa kurkusta alas
>valittaa kun ei ole rahaa

sellainen kehityskallu sieltä

Move to England you can be with all your compatriots


plz dont btw

Missä oon valittanu?

onpa täällä äkäsiä nyymejä. pitää kuvata kohta video "miten taltuttaa äkänen nyymi lusikassa"

ei, vaan se on se laina millä se korvataan, mutta siitä lainastakaan ei tuu millään 480kk. Ite mieluummin elän sillä 150e kuin maksan takasin, kun työtilanne näyttää aika paskalta.
mut 150e on aika jees jo, sillä syö hyvin (harvemmin lihaa mut kalaa aina joskus) kasvista ja dokaa. mun budjetti on 50/50, 75e/kk safkaan ja toiset kaljaan. Kaljassa on tosin semisti kaloreita joten se jo täyttää ihan hyvin
otan lainaa vaan jos oikeesti tarviin jotain esim. syksyllä uudet kengät

Tässä langassa. Tapa itsesi vitun kehari.

Miksi opiskelijoita kustaan silmään? Rotat saa 480e/kk ilman mitään lainoja.

emt ei kinee en oikeestaan tarvii mitään niin mun on turha haluta lisää

En oo valittanu missään vaiheessa, sä 300kg, kaveriton, hikky autisti luuseri. Katkeruutes paistaa tänne. :D

tai no sinänsä tekis mieli ostaa joku onahole j-lististä mutta katon nyt

Sinä oot aikamoinen sankari.
Tee muille palvelus ja mee vittuun.

Menkääpä molemmat vittuhun.

herää muuten kyssäri, mihin rotat ees käyttää sen ylimääräsen 320 e?

Sä alotit täällä raivoomaan ensin. :DD

Aika kumma muuten et jäbä vetää pimppiraget opiskelijasta joka ottaa vielä lainaa mutta ei niistä ammattilaisrotista jotka on jotain 5-10v+ rottailemassa eikä ole edes aikomusta hommaa töitä.
Viina on aika kallista, ja varsinkin jos tekee muutakin ku istuu kotona niin ne menee helposti.

vois taas painua vittuun mämmistä

>jäbä
>:DD
>raivoomaan
mene jonne pois

Juuh meen vaan nukkumaan, näiden autistien sotaa on aika turhauttavaa seurata

uusnormo takas ylikselle hushus

oon täällä aika kauan jo ollu ja ajan kulkiessa muuttunut normoksi

en lähde minnekään

t. Joni-Petteri 20v

Mee jäbis vaa raivoomaa mielummi vaik kaikille niille /mämmi/:n rotille joil ei oo ees aikomustakaa hommata töitä. :D

vai niin, no joudun sitten poistamaan sut väkipakolla, pahoittelen tätä mutta et jättänyt minulle muita vaihtoehtoja

valmistaudu...

>Viina on aika kallista,
no enny tiiä
>tekee muutakin ku istuu kotona niin ne menee helposti.
kai sit riippuu mitä tekee, mä käyn kalas ja mehtäs ja silleen ja se on aika halpaa
joku makkarapaketti jonka grillaa notskilla maksaa jonkun 1e eli aika halpa viikonloppu

sopii yrittää

tappoko tää karhun oikeesti?

Noi on kyl aika hyvät setit. Ite en jaksa oikeen täältä kaupungista ees jaksais kalaan lähtee ku eiks niis pidä olla luvat ja muuta ja en tunne ketään joka tykkäis kalastaa.

tapoin ja kasvatin pennut omanani

>luvat
no böndel on tää etu että kukaan ei kato lupia, se on sellanen omantunnonsysteemi, oon maksanu aina joskus mutta joskus ei oo ollu rahaa

sääli että täällä ei oo karhuja, viimeinen karhu tapettiin 1800-luvun lopussa t. paikallishistoria

tästä puheenollen, ketkä kaikki on lukenut oman alueensa paikallishistorian? meillä on ainakin vitun kovia äijiä jotka on jäänyt historiaan ja paikkojen ja teiden nimiin

en.wikipedia.org/wiki/Nätti-Jussi

Asun täällä. RIP toi K-kauppa puretaan pois. Tulee melkeen kyynel silmään, on siellä käyny ton 24 vuotta tosi usein.

Miks naiset aina kirjottelee noita tosi "diippejä" surukommentteja kaikkiin videoihin/uutisiin yms. jos on tapahtunu esim. joku onnettomuus missä ihmisiä on kuollu?

Jokainen huomiohuoraustilaisuus on käytettävä maksimaalisesti.

ite kirjoitan syvällisiä komentteja /mämmi/in.

Oho

>olen hyvä ihminen kun kärsin niin kamalasti muiden puolesta, kattokaa nyt kun kärsin kamalasti kun olen niin herkkä ja hyvä ihminen