/mämmi/

Vantaa on kuopiota parempi paikka.

Other urls found in this thread:

liveleak.com/view?i=d00_1501214252
twitter.com/SFWRedditImages

nokkosia pilluun :DD

Nostetaas langan tasoa laittamalla hiukkasen orientaalipiirrettyjä.

Juuh kuuntelen apulantaa livenä. Tappakaa mut

Vantaa on epäironisesti Suomen paras kaupunki.

Just sopiva sekotus valkoroskaa, helsinkiä, böndeä ja sivistystä

Stop eating soy.

i'm feeling empty because there is nothing to play

Rotting away on Medivh.

Nyymit on lusikassa kun mä vaan oispattelen täällä

warmane is shit though

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

oispa

oispa loli

I don't disagree, just tired of doing nothing for 14 hours a day.

Ai vittu kun tekee mieli kylmää olutta

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

VITUN SRIRACHA KALLU PAINU JO VITTUUN

a n i m e !

...

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Kuulemma Luther on kirjoitellut paljon juutalaisista ja sen sellaista.

Ei kyllä tunnu siltä että kirkko kauheasti hänen oppeja seuraa, vaikka luterilainen on.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Vitun juutalaiset

En juo olutta.

Juu itsekin olen lähinnä gin ja lonkeromies. Silloin tällöin siiderikin maistuu.

Oispattelen ihan hirveesti jyväskylässä asumista.

Hiii finns

Ai vittu laitoin riracha-autistin autohideen. Kyllä nyt kelpaa lautailla

hey

Miks vitussa
t. jkl

>mfw when a finn replies to me

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Kuolisiko mämmi jos Kim Jong nukettaisi Vantaan, Kuopion ja Jyväskylän?

Vaikuttaa parhaalta paikalta suomessa.

Olisin varmaan ihan okei täällä stadin salilla.

joo

>Europeans are concerned about antisemitism because, historically, societies with a large degree of anti-Semitism are self-destructive.[196] Furthermore, the Jews of Europe have generally aligned themselves with Europe's democratic elite, a class whose future is uncertain according to the Economist Intelligence Unit.[197]

Mietippä sitä, senkin antisemitisti

tornionyymi ja hesahomot postais sammakoita
kaikki sisältö tulee muualta

On se ihan jees kunhan ei asu missään niistä ghetoista. Jos oot oikeen kunnon porvari niin ostat jonkun niistä omakotitaloista miami beachilla, ja laitat siihen näköalahissin vaikka on vaan kaks kerrosta. Sit voit aina aamulla ihastella järveä ja lenkkeileviä rönttösiä kun meet alasti hississäs aamupalalle

Ei koska kaikki mämmiläiset asuu tarpeeks syvällä kellarissa että se pommi ei osuisi niihin

Oon alkanu oikeasti miettiä että onkohan musta tulossa alkoholisti kun juon nykyään neljästi viikossa oli töitä tai ei. ja jos ei ole niin juon itteni sammumiseen asti.

Mitkä alueet Jyväskylässä lasketaan ghetoiksi? t. Kuokkala

>gin ja lonkeromies.

Meillä samat miesolemukset.

Kuolis. Tuotan yksinäni 30% mämmin postauksista. Olen paskapostaus-patruuna

Itsehhän juon kaljaa jos sitä on. Yleensä on ja jos ei ole niin sitä saa kaupasta. Yleensä kylläkään en sammumiseen asti, mutta ihan kivasti kuitenkin

liveleak.com/view?i=d00_1501214252

Keltinmäki

Hmmmm...

Jaahas....

Juu...

Kangasvuori, Kuokkala, Kortepohja, Halssila

*nappaa kaikki nyymit lusikkaan*

Ei kerrostalorotilla mitään kellareita ole ja ne isot kommuunit pyyhkiytyis ekana olemattomiin kun paineaalto osuu joten tänne jäis vaan oma koti talo bönde mestari rotua. Kuulostaa hyvältä jtp

Lonkero > Olut

hyi tulipas haisukas lierustin

how do I get a finnish gf?

No lonkero on vain viinalla lantrattua mehua kun taas olut on ihan omanlaisensa juomalaji miljoonine vaihtoehtoineen joten sanoisin:

Olut>lonkero

>stk tuotat kanssa vähintään 30%
Varmaan postataan kahdestaan päivittäin

Toinen erä tortilloja ois valmiita! Nyymit voi tulla syömään, ja jos ei illalla enää jaksa lähteä kylläisenä kotia päin, voi jäädä mun kanssa nukkumaan lusikkaan! :3

how do i get finnish bf?

I hope she is suomi

Mäkin tein tortilloja, meille voi tulla syömään mutta lusikkaan et ota. Viinaakin ois kaapissa. t. settinyymi

Tapahtuuko paloittelu ennen vai jälkeen lusikan

> ei halua lusikkaan
Skipattu

Ne sun "tortillasi" olivat niin masentavan näköisiä että varmaan tappaisin itseni jos joutuisin niiden kanssa samaan huoneeseen

En ole se nyymi joka postas kuvan tortilloista.

Mä teen 5 magnitudia paremman näköisiä tortillasettejä jtp. t. Kuopionyyms

Hä?

Lusikassa on tukalaa enkä toivo sitä kohtaloa kenellekkään teistä.

Aha, ok pyydän sitten anteeksi tortilloiltasi

>kurkkua
>kurkkua
>kurkkua
huutista mieslapselle

juuh eiköhän kulinarismi ole tullut päätökseensä kurkkujauhelihan myötä

>stk et osaa päättää kumman paloiteltavaksi menisit

Uusimaa, Varsinais-Suomi sekä Häme pitäisi yhdistää omaksi, itsenäiseksi valtiokseen ja rakentaa korkea muuri rajalle.

>Ei salsaa
>Ei tee tortilla taikinaa itse
>Ei muuta rehua kuin kurkkua
Huutista

Nyt vittu oikeesti. Oon tallentanu kaikki nää sun settis ja ne on aika vitun rotta tier.

Salsaa oli itseasiassa.

Mä oon miettiny että onko ongelma se että nuoret miehet eivät osaa laittaa ruokaa, vai se että nuoret miehet eivät jaska laittaa ruokaa vai se että ei muka ole rahaa laittaa ruokaa (joka menee kyllä ekan alle)?

Tuntuu että omistakin yliopistotutuista kaikki elävät kaljalla ja eineksillä t. kokkina nykyään ihan hienossa raflassa työskentelevän isän pentu joka opetettiin jo pienenä kokkaamaan.

Yhtäkkiä hirvee deja vu..

En ole nähnyt YHTÄKÄÄN nyymiä /mämmi/:ssä joka osaisi kokkailla.

Lasketaanko purkkihernekeitto?
t. purkkihernaripro

...

Jouduin tekemään aina ruokaa perheelle kun isä on haudassa ja äiti on ollut liian sairas jo vuosikymmeniä, ja kyllähän mun ruoka aina kelpas. En oo koskaan vaan postannut mitään kuvia tänne.

Tytynyymi, ootko hyvä kokkaamaan?

ihan helvetin paska postaus painu vittuun

Taasko se läski postaa sontaruokaansa?

ihan hitsin hauska postaus, lisää tämmöstä :DDD

kokkaaminen on turhaa ajan hukkausta, turhaa työtä, se raha mitä siinä säästää niin en siitä hinnasta kokkaisi joten ei yksinkertasesti kannata

Tämä. Einekset ftw.

t. Atria

Tiesitkö että jossain päin oli käytäntö että kun joku sai keppiä tai ruoskaa persiille rangaistukseksi niin sen röpöreikään laitettiin kuorittu inkiväärin juuri. Se poltteli siihen malliin jos kakkaleikkuria kiristi että uhri ei uskaltanut jännittää perslihaksia vaan otti ennemmin täydet osumat kepistä tms

Ruokailu nyt vain on ollut perinteisesti sellainen pakollinen paha Suomessa, eikä ihmisiä ole oikein kasvatettu arvostamaan ruokaa.

Mitä muita lautoja nyymit selaa? Itel: /x/, /vg/, Sup Forums, Sup Forums

27
kiitos

Mutta kun einekset maistuu pahalta.

>se raha mitä siinä säästää niin en siitä hinnasta kokkaisi joten ei yksinkertasesti kannata

Vuositasolla puhutaan jo ihan huomattavista summista, ellet sitten elä jollain euron inferno pizzoilla.

Taikurinyymi paikal pitkästä aikaa. Onko ollu ikävä?

/vg/, Sup Forums, /r9k/

yhdelle kokkaaminen ei vain ole järkevää ellei sitten nauti siitä kokkaamisesta

ite jos kaipaan jotain "oikeaa" ruokaa niin sittarista voi ostaa lounasta niiden keittiöstä, uunilohet, lihapullakastikkeet, perunamuusit ja salaatit löytyy ja en varmana itse pystyis tekeen parempaa

Ei se rahallinen säästö vaan se maku...

>joka opetettiin jo pienenä kokkaamaan.
Huutis. Postaamistasi seteistä päätellen en kyllä menis kehumaan.

/ck/ Sup Forums /vg/ /wsg/

Kyllä ruoan tekeminen on vitun ebin ja palkitsevaa.

Meidän taloudessa isä teki aina ruokaa enemmän kuin äiti ja ilman mitään erillistä ohjeistusta tai rohkaisua kaikista pojista ja siskostakin tuli hemmetin intohimoisia ruoan laittajia

Nyymien lemppari ketsuppi? Itel tää.