/danmarkstråde/

Danmarks officielle maskot.

The official mascot of Denmark.

Other urls found in this thread:

exhentai.org/g/285517/f47917d26b/
exhentai.org/g/1071616/12aaf64fdc/
youtube.com/watch?v=FM081uXOKJE
youtube.com/watch?v=vSfjxZDUuoQ
exhentai.org/g/1076784/949859d5d7/
twitter.com/AnonBabble

>s*tania
fuldstændig ulækkert

Passar dansken :3

...

STOP MOBBERIET

M-men jag älskar dig

vilken dålig tråd

Den eneste gode svensker er en som brever 2D.

n-nå

normiethreads are not allowed

>danmark hatar mig

Giv os skåne tilbage så vi kan godt være venner

Ta den, ingen bryr sig skåne.

Den eneste danske doujinshi på pandaen er Death Note Yaoi.

exhentai.org/g/285517/f47917d26b/

passande

o-oj.

exhentai.org/g/1071616/12aaf64fdc/
Lidt misundelige på svenskerne da de i det mindste har noget godt stads som er oversat. Ville gerne læse noget på mit eget sprog da det godt kunne være lidt komisk. Fik stadig mit grin, men ingen erektion.

Ok vi er venner

h1
Bästa vänner!

Död tråd?

Ja, men har tænkt mig at lave lorte generaler indtil at det lykkes for en at blive i live, som nok ikke sker, og selvom det sker bliver det nok kun udlændinge der kommer til at være der.

Hatar du sverigetråden eller norgetråden?
Jag tycker danskar borde komma och breva med oss. Vi gillar ju er.

Er lidt misundelig over at to lande (Norge og Finland) som har omkring den samme befolkning som Danmark stadig er meget mere aktive en man umiddelbart skulle tro.

end*

Problemet jag ser med danmark är att de flesta danskar hatar Sup Forums. Jag har mött många som finns i Sup Forums, Sup Forums och Sup Forums.

Halvdelen af begge tråde gider os ikke, så det er ikke rigtig en mulighed. Jeg har provet at breve i dem nogle gange, men det ender altid med at folk diskuterer om danskere er velkomne eller ej, så jeg vælger ikke at breve der.

:(

Hader også selv Sup Forums, så det passer da meget godt. Har modt nogle enkelte uden for Sup Forums, men da der ikke er rigtige muligheder for at vide om de er danskere eller ej har man ikke rigtige nogle konkretter beviser på det. Jeg ser generelt alle på flaglose boards som værende amerikanere. Jeg går her ind da det er en sjov mulighed for at mode folk fra andre lande, men hader dog 90% af alt content her.

Jag är med svenskan här, varför inte befinna sig hos oss i sverige- eller norgetråden?

De fleste nordmænd og svenskere i trådene hader os.

Bara ett fåtal autistiska brevare kanske.

Sen när får danskarna ha en egen tråd?

deyður tráður

lurer på hvor stor en autist man må være for å sitte inne kl 11 på en lordagskveld i danmark, mest normiss landet i norden

stop nu med mobberiet, jeg har uironisk selvmordstanker

Gor det.

>gå ut
>ta en öl
>var dig själv

vad är det som är så svårt egentligen?

jeg skyder nu

>var dig själv
episk migmiget

hvad er der galt?

alting

Er du den samme person som hader Danmark?

ja
jeg hader ikke danmark, jeg projicere blot mit selvhad

Ikke den samme, ham jeg tænkte på hader 2D. Jeg kan uironisk godt lide dig af den årsag alene, her er et billede af en sod Sakurako, håber du får det lidt bedre af det.

Tak

Jeg er i en debat med en person på et andet sted på internettet og jeg vil næsten gerne bare droppe hele debatten fordi han/hun er så dum at hore på

Hele tiden siger denne person at jeg har argumenteret for ting jeg slet ikke har argumenteret for, han/hun bruger logiske logical fallacies og så siger denne person at jeg er dårlig til at argumentere og at jeg lyder som et barn

Faktisk ved jeg slet ikke hvordan jeg skal argumentere nu fordi jeg er ikke engang sikker på at man kan argumentere imod hans sidste kommentar da den giver meget lidt mening

hjælp mig lige

vær lidt mere præcis tak

Svært at kommentere på hvem der har ret eller ej i jeres diskussion da jeg ikke ser den, men en lektion jeg har lært når jeg diskutere med idioter på internettet er at nogle mennesker er for dumme til at man kan sige noget igen. Havde selv en diskussion med en gut som tog en joke som jeg sagde alvorligt, lavede lidt pis med ham i et par posts, men han var den mest aktive idiot jeg nogensinde har modt (han var en osteuropæer som snakkede gebrokken engelsk), jeg tog derefter den mest dumme beslutning som jeg har kunnet og provede at forklare joken til ham og sagde til ham med lidt grove ord om hvordan han var en idiot for ikke at gennemskue at jeg ikke var alvorlig, vi skrev frem og tilbage 20 gange eller sådan noget og besluttede mig derefter at det ikke var det værd.
For du siger:
>jeg lod bare som om jeg var en idiot
Det var en youtube parodi video hvor at Schweiz overtog verdenen, og han argumenterede for at det var urealistisk. Det er efterhånden en del år siden nu.

meddl loide

What are we supposed to see here?
Why were we invited?

HEIL HITLER

>tfw no danish GF

dod

GIB DEN DEUTSCHEN HOLSTEIN

>tfw no black haired blue eyed colombian gf

Fucking black lagoon.

Is this the party?

Der dreckige Däne hat uns in einen toten Faden gelockt

DRÆB TYSKEN

så langt har jeg kartlagt to dansker på int, en som er besatt av tjukke jenter og feminisme, og en som er deppa

oy dansketråden suger fy fan

>oy
vey

EIN HINTERHALT!

jeg vil fucken

RUHE

Jag drömde...mig ensamhet och mig tysta

unhöflich

youtube.com/watch?v=FM081uXOKJE

hvor kommer alle disse mennesker fra

Some dane invited us
(Translate this to danish please)

>hvor kommer alle disse mennesker fra
Some Danish posted the link in /deutsch/
Its really gay, but i like the beat

RUHE HAB I GESAGT

Du er blevet forrådt.

k-kanskje bare holde seg til /skandi/?

Respektlost. Alle vores venner kommer, og du skider bare på dem det ojeblik de træder ind af doren? Respektlost, fuldkommen respektlost.

Ikke mig, så du kan tilfoje en tredje.

Translated:
En dansker inviterede os.

Det er mig, forresten. Vi har brug for flere folk da danskerne er for inaktive.

>/skandi/
den eksisterer ikke længere

Nej, Danmark är inte Skandinavien.

I don't understand but thanks for the translation and I hope you have a great night here

*does a big poo in the middle of the thread*

youtube.com/watch?v=vSfjxZDUuoQ

quite like satania

helvetes mye engelsk her i tråden

I'm not a fan of Danes. I know a Dane myself. Not a fan.

LOL

Now invite the French and we can have another /fug/.

>tfw denmark abandoned you
feels bad man

/danmarkstråden/ will become the official bonding thread between different nationalities.

å forlate /skandi/ var en tabbe. hvor skal færoyingene gjore av seg nå?

*scheißt in den faden*

GO TO SLEEEP

NEIN
Gonna jerk off first and then go to sleep

Han er ikke Danske, bare en proxfag. Kom, sǿde lad os tage hjem.

Posting a quality post.

No, this is a person I know outside of Sup Forums.
>tfw can read Danish

exhentai.org/g/1076784/949859d5d7/
Yes hello, this is the pig fuck general, correct?

>>tfw can read Danish
That's the easy part. Try speaking it next.

I got invitation
beer here?

bra tråden

Jag älskar Danmark. Synd att det inte går att köpa maja i Christiania längre.

No.

Is that Dane really going to get all generals here?
Why? It's the middle of the night.