/mämmi/

Kovat ajat painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JWwSVOo5K_k
implyingrigged.info/wiki/
valio.fi/reseptit/kahden-kaalin-jauhelihapaistos/
twitter.com/SFWRedditGifs

Ehdottakaa mulle minkä Don Rosan tarinan lukisin

Muistutus siitä että transut on hulluja.

Klondike-sarja

Roope Ankan elämä ja teot on aina hyvä.
youtube.com/watch?v=JWwSVOo5K_k

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Sanoiko joku viina?

how do I get a finnish gf?

Kaikkein mieluisin lahja

Lue se Kalevala- hommeli

Tän vois. Se tarina jossa Roope tuhoaa sen jokilaivan ei koskaan vanhene.

Yukonin sydän.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Tää uusin Twin peaksin kausi on kyllä aivan helvetin hyvä.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Kultu Kimallus on kyllä melko seksikäs

Aika raskassoutuinen.

Onhan se, juu.

Tytynyymi holleil?

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Juuh entä jos unohtaisit tän lapsellisen paskan

Miksi?

Hei. Mitä teille kuuluu. Itsehhän juon olutta. Lisäksi, kissa.

i farted in my fist. where should i release the fart?

EN HALUA SRIRACHAANI HODARIA

>pitäisköhän lainata roope ankan elämä ja teot ja hakea karkkia
>"lainassa: ei"
>"varauksia: 2"

Moro. Huomenna aijon nukkua naaraan kanssa lusikassa. Mites muil?

Just tulin.

Tirsk

Miten menee?

kiisul on janu

lainaa ja lue The Sandman

Aijon panna sua kovaa takaa päin tyllerövittu.

Tein kirkastettua voita ja popcornia siihen kylkeen

Anna sille vettä

Don Rosaa luettiin ala-asteella

Vähän liian sekava omaan makuun.

Kannattaako alkaa kattomaan Twin Peaks?

No mitäs tässä. Sängyssä makaan. Yritin piirtää mut vituks män seki.

Joo.

Onko sulla paljon kavereita?

ai animea?

Putki takana ja makaan hiessä sängyllä, en uskalla mennä nukkumaan koska liskot on taattu.

Nyt tiedä miksi ihmiset tulee uskoon, auta luoja mut pois tästä kyydistä

Miten pitkä ränni takana? Ikinä en oo ite kokenu liskoja kun oon aina hommannu bentsoja putkine päätteeksi.

Viitisen päivää

Tulee aika hyvät jälkilöylyt. Paljon on menny päivässä?

Viinaa oli 4 putelia ja sit kaljaa ja tais tossa olla 1 viinipullokin

No ei oikeestaan yhtään. Olen melko säälittävä juu
Sitäkin juu

mut miehellä pitäis olla kavereita jotta siekin sit niitä saisit, taas nähdään miten ei naiset välitä itse miehestä yhtään vaan mitä se voi naiselle antaa

Ei kannata yleistää kaikkiin naisiin pelkästään yhden luuseri takia

Pitäiskö hommata kiisu?

Haluaisin hommata kiisun. mutta pelkään että tappaisin sen kuitenkin unohtamalla syöttää ja juottaa sen ;___;

Ei

no juu ei kaikilla naisilla ole samoja puutteita mutta kaikilla naisilla aina jotain on, silti vaaditaan parempaa mieheltä kuin mitä on itsellä tarjottavana

No nyt jumalauta, itsekin tiedät että tuo on paskaa. Olen yksinäinen niin olen yksinäinen, siinä se.

Kyllä ne ilmottaa jos on nälkä, mut juuh jos oot patalaiska etkä jaksa siivota sen veskiä niin sun asunto on sitten täynnä paskaa sen jälkeen

Kissu :3

Juu jos oot valmis sitoutumaan sellaseen. Ei siinä loppupelissä hirveetä työtä edes ole kun ne on melko helppoja eläimiä nää kissat. Ne pari ekaa kuukautta on ne mitkä vituttaa.

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI

Miks ne vituttaa? Kasvoin kiisujen kanssa mut en ite ikinä vaihtanu niiden hiekkalaatikon hiekkoja tai ruokkinu niitä.

miten niin on paskaa? sie oot sanonut ettet huoli miestä ellei se ole sosiaalinen ja sillä ole kavereita, miten selität että toi on muka reilua kun sulla itellä ei ole yhtään kavereita? mitä sillä on muka tarjota yleensäkään semmoselle miehelle, sehän tuntee varmaan satoja naisiakin, miksi se sut huolis niiden joukosta?

Sun pitää opettaa se sisäsiistiksi ja tehdä selväksi rajat, luoda siihen sellanen side ja sitä pitää tarkkailla alussa melko paljon et se ei tunge nenäänsä mihinkään vaaralliseen.

Se missä Roope langettaa Akulle jonkun epäonnen amuletin kirouksen niin siitä se suomennos :D

Ite hoidin ton ottamalla löytökodista aikuisen kissan joka osas jo noi jutut

tämä, ei pentuja kannata ottaa on se sitten koira tai kissa

Ai vittu tulin TÖI STÄ

postatkaa joku old school /mämmi/ meemu todistaaksenne olevanne vanhahomo

implyingrigged.info/wiki/
Jos ketää kiinnostaa

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

En oo sanonu et pitäis vaan et mielummin ois sosiaalinen kun en mä halua rajottaa elämääni vaan yhteen ihmiseen. En mä etsi ketään silti sen perusteella et mitä sillä ois mulle "tarjota". Ja miks mulla ei sais olla mitään "vaatimuksia" ja/tai "haaveita"? Ei mun tarvitse tyytyä keneenkään.

Ai vittu tein tätä. Hyvää
valio.fi/reseptit/kahden-kaalin-jauhelihapaistos/

oon täysikänen

Oispa varaa siivoojaan. Tääl on aina niin sotkusta.

>mielummin
eli toi tarkottaa ettet huoli jos ei ole, älä yritä kierrellä ellet ole ottamassa miestä jos se on yhtä yksinäinen kuin sie ite
kaikki sun toiveet miehen suhteen oli jotain mitä se mies omistaa, ei mitään mikä kuvais sitä miestä itseään perus käyttäytymisen lisäksi joka tyyliin on lähes jokaisella miehellä hallussa joten se ei tarkoita itsessään mitään, sen avulla ei voi miehiä toisistaan erotella.
vaatimuksia ja haaveita saa olla mut erikseen on sitten realistiset ja aivan liian korkeat ja se tässä on ongelma että sä luulet aivan liikoja itsestäs, luulet että sä ansaitset itseäs reilusti paremmin miehen ja et ole ainoa, lähes kaikilla naisilla on samanlainen kieroitunut oma kuva, halveksitte miehiä vaikka ne on objektiivisesti katsottuna lähes kaikessa teitä parempia ja arvokkaampia ja tarjoavat paljon enemmän teille kuin te tarjoatte heille
jos eläisimme tasa-arvoisessa reilussa valtiossa naiset olisivat toisen asteen kansalaisia koska ovat yleensä kaikessa miehiä huonompia joten eivät ansaitsisi mitään parempaa

Kertokaa mulle et miks R-kioski on vielä olemassa?

Kaikki on siellä kalliimpaa kuin muualla ja niiden aukioloajat on ihan pyllystä

Ei voi kuin ihmetellä miten kaltaisellasi unelmien poikamiehellä ei ole tyty-ydeä

Postaa perse.

mulla on ollut useita ja monta ois jonossa jos huolisin mutta ei kiinnosta, ei naisilla ole mulle mitään tarjottavaa

Ne on auki kaikkina pyhinä.

No niin on kaikki muutkin nykyään.

No eipä oo.

mä tapan sen ihmisen joka yritti varastaa mun kaalipojuyden pari ketjua sitten

tapan

Oispa kaalipojuyde

tää on kyllä parasta mitä /mämmi/stä on tullut vähään aikaan

Vau, olet aika omistautunut kun oikein väänsit noin pitkän tekstin. Okei joo, mä tottakai toivon et sais sellasen mukavan miehen joskus rinnalle joka täyttäis jotain mun toiveista mut niinhän me kaikki vai mitä? Mä tiedän myös mun paikkani hyvin tässä maailmassa. Mä tiedän et mulla ei ole kellekään mitään tarjottavaa ja olen säälittävä kaveriton kädestä pitämätön suudelmaton neitsyt. Mä haluaisin siis kerrankin ajatella et mäkin merkitsen jotain mut se ei ikinä onnistu. Sen takia mun harrastukset kaatuu, iskee psykoosi ja ruven itkemään ihan kaikesta.
Ja mikä helvetin ongelma sulla on naisten kanssa? Sä ajattelet itse itestäs ja miehistä liikaa. Nykyään naiset pystyy ihan mihinkä tahansa samanlailla kuin miehetkin. Itse olet niin selvästi katkeroitunut kun sinun luokse tulee tuskin kukaan myöskään kun sä ajattelet noin.

VITTU SE OLI MUN YDE, MITÄ VITTUA TE TEETTE

Taiwanissa 7-eleven -kioskit on auki 24/7. Noissa voi hoitaa elintarvikeostosten lisäksi ainakin erilaiset matkalippujutut, pankkiasioinnit ja varmaan paljon muutakin mistä en näin ulkomaalaisena tiedä.

Ite pistit kans tosi pitkän vastauksen mutta sun vastauksessa ei ollut mitään sisältöä kuin taaskin mun oli täynnä faktoja, joita et haastanut ollenkaan koska et pystynyt
kaikki mitä kirjotit oli sun tunteita tai valheita, ei mitään millä on merkitystä, jos et pysty puhumaan rationaalisesti niin ole sitten hiljaa koska ei sua kukaan ota tosissaan jos käyttäydyt kuin lapsi

Täällä on huoltoasemat 247 auki.

Wintersun julkaissut uuden albumin. On tää nyt erikoista taas...

ketä vittu on wintersun

Ja kuulostaa tää forest that weeps vitun kireeltä.

nahkahousu heviä

Jonnet ei tiedän. Noh, onhan siitä viime julkaisusta jo hetki.

swallow the sun on paras aurinkohenkinen hevipändi

No mitä sä sitten haluat jumalauta? Mä haluan vaan paremman elämän ja normaalin kumppanin saatana. Mä haluan onnistua jossain ja kokea onnistumisen fiiliksiä. Mä haluan olla vahvempi ihmisenä ja haluan ajatella itsestäni hyvää. Miks mä en saa ikinä mitään? Miks muut saa mut mä en? Mulle on sanottu niin monta kertaa et mä olen liian itsekriittinen ja negatiivinen, mut miten mä en voi olla olematta itsekriittinen ja negatiivinen jos kaikki jatkuu vaan näin. Vittu kerro, kerro mitä mun pitää sit olla ja mitä mulle voi antaa.

en lukenut yhtään sanaa, vitun homoneekeri

sama, vitun huomiohuorat luulee et niiden elämä on tärkeempi kuin muiden

Kultu x roope otp.