/Norgetråden/

fest og moroutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=fuDYJ4pfu6s
youtu.be/HfNKFvHtA3g
youtube.com/watch?v=NiSWqwWbFEg&list=PL6B54E248E67530D7&index=1
youtube.com/watch?v=I_gLTB03HcY
twitter.com/SFWRedditVideos

Forste for forstegangstjeneste.

Tredje for kinn man bare må klype (og som jeg skal dromme om når jeg nå legger meg, god natt gutta).

>dfn ingen bændikutjv

youtube.com/watch?v=fuDYJ4pfu6s

Har dere husket å breve oyne eller?

...

>dfn ingen nederlandsk jv

...

resten av dere vil vite når jeg durner til dere

lort

Finnes det ikke mannlige psykologer/psykiatere(hva er forskjellen egentlig)?
Jeg skulle likt å snakke med noen som skjonner hvordan det er å være gutt, mer eller mindre da...

kvinnelige psykologer er ikke idioter, anonsen

Gutta
youtu.be/HfNKFvHtA3g

Alle kvinner er idioter, user, tsk tsk.

Dette, til en hvis grad

De er kvinner... Det er nok

...

>psykolog
kva meinte anonsen med dette?

>Dette, til en hvis grad
Enten er dette agn eller så er du dum.

Nei jeg skjonner jo det (de fleste jeg har snakket med er greie folk) men de kan jo ikke helt forstå hvordan det er å være mann og hva sklags problemer som kommer av det.
Det blir mye prating on feminine folelser og mindre prating om konkrete problemer (noe jeg av en eller annen grunn tenker en mannlig versjon forstår bedre)

?

har du konkrete problemer får du gå til snekkeren

>kvinnelige psykologer er ikke idioter

Nei, men de er jo ikke menn.

Det er alltid moro når folk svelger åte.

Natta gutta boys

Nei
Altså
Ikke alle kvinner er idioter som i begrenset hjernekapasitet, men alle kvinner er idioter når det kommer til å forstå menn.

jeg ga åten din en 1/10 ditt nepe

>noe jeg av en eller annen grunn tenker en mannlig versjon forstår bedre
Det er godt mulig at kvinner er bedre skrudd til for å forstå psyken til både kvinner og menn fåvæ. Husk at kvinner er mye mer sosiale enne menn av natur. Det er ikke tilfeldig at kvinner velger å bli sykepleiere og psykologer, mens menn velger å bli elektrikere og ingeniǿrer.

Jeg gir forsoket ditt om å ro deg i land 1/10.

Men er ikke kvinner mer materialistiske? Hvor mange kvinnelige filosofer finnes det?

hva ellers skulle "1/10" som svar til brevet ditt ellers bety?

Filosofi er irrelevant.
Jeg tror ikke menn tenker spesielt dypt over fǿlelser og den slags, mens kvinner er skrudd sammen til å faktisk gjǿre det. Det finnes en del forskning som tilsier at kvinner er mer sosiale enn menn, altså ikke bare at de sosialiserer seg i stǿrre grad men har bedre sosiale antenner enn oss, og de er mer empatiske. De egner seg derfor trolig bedre som psykologer enn menn.

Jeg tenker at denne episoden av hjernevask er litt relevant: youtube.com/watch?v=NiSWqwWbFEg&list=PL6B54E248E67530D7&index=1

>kvinnehaterene er i tråden igjen

takk for meg, dette pisset her gidder jeg ikke!

>Hvor mange kvinnelige filosofer finnes det?

Ganske mange fåvæ.

vi er alle guds barn

Jeg tisset i buksen, hvem vil skifte på meg?

>ingen sot kittyvenn

alfred, jeg kan ikke sove....

...

trodde du var dodd

>dfn ingen Lana Lang jv

det bryr jeg meg egentlig ikke om

- alfred

HENG DERE

ja vel tomatmakrell

får vell sove litt jeg da

på tide å endelig vurdere det ja

nei

hvordan går det med deg forresten?

youtube.com/watch?v=I_gLTB03HcY

Og med det takker vi for ikveld.

Har dere noen kjeledyr?

jeg ser deg

Jeg har fire katter

hadde en hund i nesten 16 år men måtte nylig avlive ham siden han var utrolig syk ;_;

fryktelig

Gutta

Kondolerer user...

Dette er ikke en kristen manga
Fåvæ

Samma her for 3 uker siden

hvorfor har det seg sånn at den vanligste rotten i verden heter "norwegian rat"
var det noe vi gjorde?

it is not known for certain why the brown rat is named Rattus norvegicus (Norwegian rat), as it did not originate from Norway[citation needed]. However, the English naturalist John Berkenhout, author of the 1769 book Outlines of the Natural History of Great Britain, is most likely responsible for popularizing the misnomer. Berkenhout gave the brown rat the binomial name Rattus norvegicus, believing it had migrated to England from Norwegian ships in 1728.

interessant!

Navn?

>dfn ingen norsk jv

På hva?

Mangoen

Netsuzou Trap - NTR -

Takk. Er den bra ?

Ferdig som nautist gutta, starter på jobb kl 8. Hvordan skal jeg klare meg gjennom 8timer?

Hva slags jobb er det?
Å jobbe er null stress. Bare gjǿr oppgavene du får. Tiden vil gå fortere enn du tror.

Om det er en jobb hvor du får lov til å hore på lydboker/podcaster så får det tiden til å fly som bare faen.

Hva slags jobber er det egentlig? Jeg forestiller meg at enhver tid man bruker på lydbǿker mens man jobber er en tid hvor jobben er kun halvveis effektiv.

alt som verken krever sosial interaksjon eller mental konsetrasjon, altså minst halvparten av alle jobber noensinne.

For eksempel?

alt som har med vasking å gjore, veldig mange kontorjobber, trailersjåfor, postbud, pizzaleverandor, transport generelt, jobbe i oppvasken, gartner, maler, lagerarbeider... også videre.

Nei dette går jeg ikke med på

nei så heng deg da din udugelige lille kranglete fittegutt

Vil du vite hva vi sier om podcaster og lydbǿker i finland?

NEIII

Er vi alene her nå? Sett deg siden av meg da.

>01.08.2017

tydeligvis ikke --->

Kommer sikkert til aa holde meg vaaken til 08:00

Bare hvis du har jentetiss

>side 7

xfhj

noen som vet hva dagbladet egentlig mente med dette?

god morgen

fy faen

IT-Konsulent

Tror jeg kan hǿre på sånne ting ofte, men ikke alltid. Blir nok forskjellig fra dag til dag.

hvis meny åpnet kl 8, når er kyllingene ferdig stekt ?

e e sort e å

iblant har de dem klare på morgenen
andre ganger må jeg vente til 10-11
andre ganger har de ikke kylling i det hele tatt

men men

bare noe jeg har opplevd

Borg eu kvinet og bog swartr bjevnet

Jesus fuck I thought speaking Czech sounded like talking during a stroke. Norse is much worse.

...

Jeg gikk å la meg, men hvis du ikke sover
Ja, den er bra, men satt opp som tilfeldige "oyeblikk" i karakterenes liv. Det folger ikke en dag-til-dag rytme. Skal kjope flere volum idag.

Noen som har handlet på en slik automatisert Bunnpris?

jeg tror jeg har onkli depresjon for forste gang i livet mitt gutta
ikke bare angst, dårlig selvtillit/folelse og generell latskap gutta
hjelp gutta

TRÆNIIING
R
Æ
N
III
N
G

Syns egentlig Fjotolf er en drittsekk, jeg

Nei, det har jeg ikke gjort for

Nå er det ikke bare amerikanske tv-programmer som er slik, BBC has også begynt å bli mer og mer "amerikanske" i måten mange av programmene deres er lagd. Skikkelig irriterende.

Gutta, trenger råd! Kjorte en heftig runkesesjon hvor jeg kantet i tre timer, mot slutten fikk jeg så vondt i ballene at jeg ble kvalm. Nå, én time etter så er det fortsatt helt jævlig. Ballene et så omme at det gjor vondt å gå...

Fiklet du med ballene dine? Du har ikke vridd dem?