/Nederdraad/

DWF editie

welkom: Uitlenen is verboden als het digitaal is
niet welkom: Aardige mensen

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s0mgX1olPglp
youtube.com/watch?v=KnwFvjSV2zw
vocaroo.com/i/s0ku8DhPJYHW
vocaroo.com/i/s02wQ2cArcBn
vocaroo.com/i/s0zMdmPrRqNK
ad.nl/binnenland/prins-mensen-mogen-me-aanspreken-zoals-ze-willen~aaa24bfc/
vocaroo.com/i/s1HtonNS0i3k
vocaroo.com/i/s12S1HEqpr4I
montesquieu-instituut.nl/id/vk2mbi8xshxv/het_ontstaan_van_de_vertrouwensregel_van
youtube.com/watch?v=Sl4MmmXjJSo
youtube.com/watch?v=rcZp7u_Krp8
twitter.com/NSFWRedditGif

Hoe kom ik aan grote hoeveelheden boeken?

Ik heb 20 historische bronedities in de aanbieding.

(zelfscan en dus zeldzaam_)

>Leven in de derde wereld is niet goe-

Ik hoop oprecht dat je doet alsof je achterlijk bent.

>honduras

hebbe gij een doodwens?

Ik weet dat het niet door de providers komt, geen enkele provider wil ook maar laten blijken dat ze meewerken met zulke dingen. Dat zal een grote imago schade met zich meebrengen. Het punt is dat het volgens de wet wel een situatie is waarbij persoonsgegevens vrij mogen worden gegeven. Dus elke rechtszaak zal leiden tot een gelijk voor DWF

man hoelang zit jij nu al?

>Honduras
Echt getriggerd

Neger dit is hoe het gaat:

EU: Amai jongens downloaden is niet netjes enzo jwz, het moet gestraft worden.
NL: Oh oke, wij geven een straf van een jaar gevangenisstraf
FR: Wij geven wel een boete ofzoiets
SP: Ja we zeggen wel dat het illegaal is maar gaan het niet handhaven

etc. etc.
SNappie?

Verdorie hoe moeten mijn spieren nu groeien met die fipronil die in eieren zit

Piratenbaai of
B-ok.org

tonijn

Ze zullen het wel zo moeilijk mogelijk maken voor DWF. Het uiteindelijke besluit zal dan niet zijn:

>DWF heeft de rechtzaak gewonnen, providers zijn nu verplicht om gegevens vrij te geven.

Het zal eerder zijn

>DWF moet een rechtzaak aanspannen per gebruiker en mogen gegevens alleen gedeeld worden met een rechtelijk bevel.

De eerste kost ze hooguit een ton, de tweede kost miljoenen.
Keuze is dan wel snel gemaakt.

Bedankt!

Koek als ik films nodig heb stroom ik ze gewoon via zo'n illegale stroomsite.
Muziek en boeken via van die neerlaadsites (als je ff goed goocheld vind je het wel)
En dan gebruik ik tor en nog een vpn erbij.
Brein en DFW kunnen mijn kont kussen.

Ik verhuis volgende week naar de VS.

Voelt slecht man

DWF kan ook een rechtszaak aanspannen tegen groepen. Bijvoorbeeld 1000 gebruikers.

ik zou wel graag in VS van A wonen, dat is in ieder geval beter dan kanker europa

>Koek als ik films nodig heb stroom ik ze gewoon via zo'n illegale stroomsite.
Is ook illegaal en in het uitgewerkte plan dat openbaar is gemaakt door DWF gaan ze daar ook op jagen.

>Muziek en boeken via van die neerlaadsites (als je ff goed goocheld vind je het wel)
Ook

>En dan gebruik ik tor en nog een vpn erbij.
Tor en VPN zijn tegenwoordig best snel door te halen waar de opdracht vandaan komt.

>Brein en DFW kunnen mijn kont kussen.
Brein doet alleen uploaders.

>kanker europa

Alles wat je kanker vindt aan Europa is minstens 5x zo erg in de VS

...

dure benzine prijzen en de belasting op autos en apkanker

>niet gewoon alles downloaden omdat alles gratis behoort te zijn

stomme cucks

Oh nee geef me geen boete van 300 euro meneer staat.... ajb niet ik kan dat als arme student niet betalen :***((((!!! Ik doe alles voor u!!! Overmeester ons aub en perk mijn vrijheden in!

300 is de prijs van het dagelijkse stoplicht waar ik niet op ga wachten.

laterz.

Maar muh geweren en lage belastingen.
Schaakmat, neplander.

Dus Europa is kanker omdat benzine hier duurder is en er een hogere belasting op auto's is? Neger aub

Ga dan naar Zwitserland, daar is op beide vlakken beter dan in de VS.

je vergeet dat je als rijke blanke alleen maar voordeel hebt.

>goedkopere alles
>betere alles (als je het kan betalen)
>meer vrijheden
>meer banen en snellere economische zorg
>beste kankerzorg in de hele wereld
>waar cultuur wordt gemaakt in de wereld
>meer mogelijkheden om geld te verdienen

Alleen als je een kutpauper bent, dan ben je genaaid. Omdat anders dan hier ze luie en zwakke kut mensen daar gewoon zeer terecht naar de kanker laten gaan. Maar misschien zit hier ook wel de verklaring van ons verschil in perspectief.

Kom mee geachte shilinigger. We kunnen beste vrienden zijn (geen homo)

Het is DWF, niet de overheid. Ze doen het niet voor niks tijdens het zomerreces. Groenlinks, PvdA, SP en PVV gaan sowieso helemaal flippen.

>Is ook illegaal en in het uitgewerkte plan dat openbaar is gemaakt door DWF gaan ze daar ook op jagen.
Koek wens ze daar veel success mee dat wordt een fbi operatie om zo'n sites te ontmantelen

>Tor en VPN zijn tegenwoordig best snel door te halen waar de opdracht vandaan komt.
Koek nee
Veiliger dan tor in combinatie met een log vrije VPN wordt het niet.
Tot nu toe zijn de enige tor gebruikers die ontmanteld zijn windows gebruikers via javascript exploits (ik gebruik linuks hihi :^) )

Gast. Het is allemaal de overheid. Of het nu een juristenkliek, bedrijf of overheden zijn. Het zijn allemaal instanties de mensen onderdrukken.

En jij gaat daar aan toegeven.

Zwak hoor.

Koek als het zo moeilijk wordt kijk ik toch gewoon geen films meer haha
Het is toch joods hersenspoel materiaal.
Dan ga ik wel gewoon dfw hun moeders neuken inplaats van films kijken.

Wordt hetzelfde systeem als in Duitsland. Een onafhankelijk bureau houdt om de zoveel tijd een bepaalde groep sites in de gaten. En dan een brief op je mat.

Alsook, Tor en VPN zijn niet zo veilig als je denkt.

>niet gewoon alles downloaden omdat alles gratis behoort te zijn

stomme cucks

Oh nee geef me geen boete van 300 euro meneer staat.... ajb niet ik kan dat als arme student niet betalen :***((((!!! Ik doe alles voor u!!! Overmeester ons aub en perk mijn vrijheden in!

300 is de prijs van het dagelijkse stoplicht waar ik niet op ga wachten.

laterz.

v-v-valt jullie ook op hoe allemaal vrouwen ineens de macht hebben?

I-ik word daar heel geil van.

>muh partijkartel.

Dit wordt niet bedoelt met "het partijkartel" sukkel.

Dit gebeurt er wanneer paupers proberen hogere politicologie te bedrijven.

Ik denk dat er iets mis is gegaan met je kopieerplak werk GZ

Ja, ik doe teveel dingen tegelijk.

;(

...

In Zwitserland zijn strengere wetten voor wapenbezit, je mag zo geen vol-automatische geweren kopen. En in Amerika heb je ook staten met een lagere belasting; van wat ik zo Google.
Verder besloot je ook Europa in het algemeen als maatstaf te nemen.

>Tor en VPN zijn niet zo veilig als je denkt.
Koek niet als je zelf als gebruiker steken laat vallen

Vriend,

Ik heb dit spel uitgevonden.

Plaatjegeralateerd is een sfbeelding van jou.

>muh superioriteit

>muh google verteld me dat

De gemiddelde amerikaan heeft het slechter dan de gemiddelde nederlander. En we hebben hier sneller internet

...

>t. 0 betaalde vakantiedagen

vocaroo.com/i/s0mgX1olPglp

Dat is geen dab.

ik kan er zelf ook niks aan doen dat mijn brein groot is.

Amai Wilders heeft 149 zetels gewonnen (en DENK 1) en dient een wetvoorstel in dat alle allochtonen het land uit moeten.
De Koning heeft daar schijt aan en weigert het wetvoorstel te ondertekenen.

Wat gebeurd er nu?

>Wat gebeurd er

>Wat gebeurd

In deze tijd van nieuwspraak en censuur, is het tijd om wat fijne en kalme muziek te palen.

youtube.com/watch?v=KnwFvjSV2zw

Hou je bek ik heb gewoon een VWO-diploma.

vocaroo.com/i/s0ku8DhPJYHW

Excuses.

Wat gebeurtd er nu?

Ja en GZ ook.

Niets bijzonders aan dus.

>dvw geen hoed om te gooien

Het koning wordtd afgezedtd en Keizer Wilders tekendtd nu het wetvoorstel

vocaroo.com/i/s02wQ2cArcBn

Nou volgens mij is Amerika wel een fijn land om in te wonen als je succesvol bent en van zaken zoals geweren, Amerikaanse cultuur en natuur houdt.

Ik heb ooit constitutioneel recht gehad. En heul lang geleden hadden een situatie waarin de koning weigerde te tekenen. Toen weigerde de kamer het overheidsbudget goed te keuren. Dus dan krijgt Willempie zijn uitkering niet meer.

vocaroo.com/i/s0zMdmPrRqNK

Wilders moet eerst uit de EU stappen en 2 jaar onderhandelingen ingaan. Daarna een 2/3 meerderheid in de 1ste kamer halen, dan een voorstel om de grondwet te veranderen doen, dan het kabinet ontbinden en nieuwe verkiezingen uitroepen, dan weer meer dan 2/3 van alle zetels behalen. Dan de grondwet werkelijk veranderen en de koning af zetten. Dan een tweede grondwetsverandering indienen, weer nieuwe verkiezingen uitroepen, weer een 2/3 meerderheid behalen. Dan de grondwet werkelijk veranderen om het gelijkheidsbeginsel eruit te halen. Dan een wetsvoorstel om de buitenlanders uit te kunnen zetten. Dan met andere landen overleggen die hun burgers niet meer of niet willen erkennen en dus niet terugnemen. En dat allemaal financieren terwijl die een meerderheid in het parlement moet behouden.

Toon aub wat respect voor onze Majesteit buitenneger.

Nee

Ik heb persoonlijke goedkeuring van Willempie om hem Willempie te noemen.

ad.nl/binnenland/prins-mensen-mogen-me-aanspreken-zoals-ze-willen~aaa24bfc/

Dat was in België hoer. Het Nederlands koningshuis heeft nog nooit een wet geweigerd.

Waarom haat je op de USA?

...

Hoi,

ik ben een meisje.

hihi.

Hij heeft afstand genomen van die uitspraak

vocaroo.com/i/s1HtonNS0i3k

>constitutioneel recht

Dit is een anglicisme.

Het is staatsrecht in het Nederlands.

>hogere politicologie is inderdaad te moeilijk

Omdat het geen democratie is.

vocaroo.com/i/s12S1HEqpr4I

Wat is er aan de hand in dit land?

DWF gaat ons allemaal aanklagen

Het is inderdaad niet helemaal gegaan zoals ik me herrinerde. De koning weigerde de ministers te ontslaan. En pleurde de kamer de kamer uit.

montesquieu-instituut.nl/id/vk2mbi8xshxv/het_ontstaan_van_de_vertrouwensregel_van

Gewoon een VPN gebruiken

WAT?????

Beter Bel Saul is echt de kutste serie ooit

Je bent echt dom als je jezelf veilig waant met een VPN en Tor.

Niet homofiel genoeg GZ?

youtube.com/watch?v=Sl4MmmXjJSo

Kwaliteit

Dat ben ik helemaal niet.

Ik vind Beter ga je Saul bellen één van de beste series.

Het is echt puur kanker. Ik heb het zojuist afgekeken en dacht dat er na de laatste aflevering er nog meer zouden zijn.
Wat een kankereinde zeg.

Elk aflevering hoopte ik op iets beters maar het kwam er gewoon niet. Spannendste stukjes vond ik nog met de bijrollen Mike en Nacho.
Letterlijk baggerserie 1/10

Het spijt me dat ik alle anale slurrie met jou associeer GZ.

Slechte smaak

Kan ik Thierry Baudet in het echt ontmoeten? Ik wil dat hij mijn koe van zijn boek Oikofobie signeert.

Alleen homofielen vinden het een leuk serie. Enige reden waarom ik het keek is omdat Brekend Slecht wel kankerleuk was.

>HEE WEETJE WAT IK ZUIG ALS ADVOCAAT LAAT IK VOOR MIJN BROER ZORGEN WIE EEN HEKEL HEEFT AAN MIJ
>OH NEUK IK MAG GEEN WET MEER UITOEFENEN DUS GA IK WEL LEKKER RECLAMESPOTJES MAKEN
>IK BEN MIJN WERK ZAT DUS GA IK ZE LEKKER AANKLAGEN EN GELD INNEN
>AMAI NU HEB IK KANKERVEEL GELD EN RENOVEER IK EVEN MIJN HUIS EN STEEK IK HET IN DE BRAND OMDAT IK EEN WERKELIJK KANKERMONGOOL BEN

Nou zo heb ik zo'n beetje de hele serie samengevat. Alleen huismoeders vinden dit soort schijt leuk.

Paulaner lust ik wel. Schol

THIERRY SIGNEER MIJN BOEK

Jimmy is gewoon een geweldige personage.
Als je dat niet kan waarderen dan is er echt iets mis met je.

De hele serie wordt immers gedreven door interessante personages zoals Chuck, Hamlin Jimmy en zelfs die chick.

Maar plebejers zoals jij willen zeker alleen maar epische explosies zien?

>onironisch niet van Duitse muziek genieten

Volgens mij doet hij een toer door het land.

Nee ik wil actie zien, niet een serie op een monotoon niveau.
Enige wat ik een beetje leuk vond was in het begin toen die twee skaters in de problemen kwamen en Jimmy het moest oplossen.

Verder vond ik alle hoofdrollen saai. De bijrollen daarintegen zoals ik hier aangaf met Mike, Nacho, Don Hector enz. enz. was wel leuk. Maar dat is zo'n beetje slechts 20% van de serie.

Ik ben dol op Duitse muziek.
youtube.com/watch?v=rcZp7u_Krp8

Jimmy was geen slechte advocaat, hij is enkel ondergewaardeerd door zijn slechte diploma en zijn broer.
De reclames verkocht hij gewoon door aan anderen op zijn eigen manier.

Maar goed
>maar de karakters zijn niet geheel standaard en hebben malle trekjes
Klopt, daarom zijn de series interessant.

Doe de rekenaar aan. Rood kruisje over netwerk. Heb gewoon internet maar het irriteerd me want dat hoort niet. Goochel oplossing ervoor en er zijn verschillende oplossingen ervoor en sommige zijn erg drastisch. Bedenk hoe ik dit zou oplossen als ik bij een ICT afdeling zou werken.

"Heeft u al geprobeerd om opnieuw op te starten?"

"Maar ik heb hem net opgestart!"

"Doe gewoon."

"Ok."

Rekenaar herstart. Probleem opgelost.

Wow wat interessant.

vertel me meer!