/mämmi/

>stk ei rönttöstä

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4NbxAb5fkY8&t=27s
twitter.com/NSFWRedditGif

oon homo eli gay

EKA :D

Runkkaako kukaan muu ironisesti turrille?

Voi vittu huomenna töihin

oispa moinen rönttönen

Oisko että naiset on pas_kaa

Miten nyymit diilaa röntöttömyyden kanssa? Ite en oikeen diilaa, alkaa masentaa vaan.

Ei täytetä lankaa heti naisvihalla ja ksenofobialla, jooko pliis

Ei kiinnosta kusiset suolenpätkät ja ei oo aikaa naisille

Keskityn eka fyffen tekoon, sen jälkeen hommaan rönttösen ja mieluiten Italiasta

Miks italiasta? Mamma mia

MINÄ
I
N
Ä

pakko taas näin viikonlopun kunniaksi todeta että vittu naiset on niin saatanan TYHMIÄ
ei jumalauta

Ostin loman alkamisen kunniaksi kiinalaista takeaway sapuskaa *juhlii*

No mitäs nyt kävi

Semmoiset fantasiat kellarista.

Kukaan italialaisia oikeasti tavannut ei haluaisi sekarotuista mielenvikaista, jolle oletus on miehen kyykyttäminen kaulin kädessä ja rupsahtaminen kolmekymppisenä.

Ite hommasin rönttösen. Enää ei masennus eikä oispata. Dats it.

Millaset mätöt ostan illalle?

Aattelin kattoa Simpsoneita ja syödä jotain herkkuja.

Italoboo:na muuttaisin sinne, mutta vaimon taustalla ei ole väliä imo. Jos olisi paikallinen, niin parempi niin.

> t. expertti

nää teijän normojen neuvot on paskimpia ikinä teijät pitäis amputoida

Kiinalainen sapuska on kyllä hinta-laatusuhteeltaan aika gut.

Luigit vetää sua pataan kun koitat iskeä niiden naisia siellä

Puhutaan mielummin pojista

Haluan jonkun lämmittämään mua

Näitä, bacon ja chedda juustonaksuja ft. american ja valkosipuli dippi ja juomaksi alkoholia tai kokista.

oispa nyymi

Ei kinosta.
Pastarangat on muutenkin lyhyempiä kuin minä

Oispa nyymi jonka kanssa peuhata sängyssä

Oispa turripojuyde

Tekis mieli näykkästä hellästi nyymin korvalehteä

Voiko kulttuuriseteleillä oikeesti ostaa leffalippuja?

Sipuli, kana, fetajuusto, BBQ-kastike, pekoni, oregano, valkosipuli

unohit: käsikarva, munakarva ja ullatustaute

...

Smetana puuttuu.

Mälli ei kuulu pitsuun.

Juutalainen pelkää turria

Kahvi, juustonaksut, kana

Miten te pystytte kiskomaan tollasta paskaa? Noista vielä pyydetään paikasta riippuen 7-9 euroa

Haluun tämmösen

t. tissihullu

Mitä vikaa?

Nuita smartumin seteleitä mitä mie saan voi ainakin käyttää.

OISPATTAA IHAN VIMMATUSTI

Alan just nosteleen painoja ja kattoon tätä.

Oli kerrankin lepopäivä joka tuntu tarpeelliselta, eikä tehny mieli vaan nostaa lisää painoja, kun lisäsin noita painoja.

Hyi helvetti

Mitä vikaa? Oli ihan pirun hyvää.

Homottaa. Homottaako teitä? Mua homottaa aina.

Tuo innostus lakkaa jos et hillitse hieman

terveisin kokemus

Luovutin jo ja muutenkin huoria vaikuttaa kaikki olevan, käteen ku vetää niin ei kiinnosta taas naiset muutamaan päivään, nautin. Ei niissä oikein kiinnosta kuin ulkonäkö ja pillu, en muuten tekemisissä haluaisi olla

molemmat

t. ei kiinnosta

Noi Apetit pizzat on ihan helvetin karseita ainakin. Findusta en ole maistanut.

Miksi luovutit?

Menisit nyt edes salille.

Onpas ruma lippu, huh huh

tässä menikin jotain vahingossa läpi

Mene salille nyt siitä, vai etkö uskalla mennä läskillä/skeletor kehollas pumppaamaan rautaa ihmisten ilmoille?

T-tykkääkö nyymit ruskeista tytöistä...?

Miks kun laturin ottaa seinästä se kuulostaa ihan ku joku ydinpommi ois latautumas?

Oisko toi ettei naiset ole minusta kiinnostunut ja paskat sosiaaliset taidot. Ainoastaan joskus vuosia sitten kovasti netin yli tuli muijien kanssa juteltua itseasiassa aika paljonkin ja siitäkin selvisi että melkein kaikki tuntuu olevan luonteeltansa ihan vitun tylsiä. Helppoa olla ilman naista ettei vituta jos ei niistä välitä, tiedä sitten onko väärä kuva muka mutta jossei se itseä haittaa niin mikäpä siinä.

Oispattaa

youtube.com/watch?v=4NbxAb5fkY8&t=27s
0:08

Miksi et yritä parantaa itseäsi sitten?
Muijat on keskivertoisesti tylsiä luonteeltaan, koska jätkien kuuluu kantaa keskustelua huumorin kanssa. Mutta muijat kasvaa kanssa siihen, jos ne alkaa hengamaan sun kanssa.
Huumorin avulla se suhde selviää ja kasvaa läheisemmäksi.

Venäläiset hakkeroineet varmaan

tähän aiempaan viestiini haluaisin lisätä vielä uusien tapahtumien innoittamana että voi vitun jonnet

Miksi kukaan kävisi salilla kun kotona voi hoitaa saman asian huomattavasti halvemmalla ja helpommalla?

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Ei pitäis tilaa pitsaa viikonloppusin, kestää kauemmin ja oman kokemuksen mukaan mitä kauemmin kestää sitä kakempi laatu pitsassa

ESPOO
S
P
O
O

Koska en juokse niiden perässä enkä halua tehdä asian eteen mitään? Juttu on se että en oikeastaan niitä kaipaa, niin ei tuota motiiviakaan "itsensä parantamiseen" ole. Olen luonteeltani sellainen että ennemmin olen yksin ja istun koneella ja juon kaljaa tai mitä sitten mieli tekeekään tehdä. Sanoisin että perus normon näkökulmasta epäonnistunut kun ei ole muijaa yms. enkä onnistuisi sellaista hankkimaan mutta itseäni ei siis asia haittaa ja nautin yksin olemisesta. Sillä että luovutin tarkoitin sitä enemmänkin että oli sitä tunnetta että olispa muija yms. tasoa mitä löytää /r9k/:stä mutta pääsin jo aika kauan sitten sen yli ja tajusin että en edes haluaisi olla niiden kanssa tekemisissä, niin miksi murehtiakkaan asiaa

fair enough

>halvemmalla
saat aika kauan treenata että ihan perus kyyykkyhäkki + penkki + tanko + painot setti maksaa ittensä takaisin verrattuna salihintaan

>helpommalla
joo ei vitussa

>maksa vuokra päivän myöhässä
Kuolenko mä nyt?

Juuh mafian velanperijät on kohta ovella lukkopihtien kanssa

oispa loli

Juu se ois häätö maanantaina

Keksin täs just et miten saan vastattua hammaslääkärin ajanvaraussähköposteihin mahdollisimman vaivattomasti.
>sähköpostissa lukee Teille on varattu on päivänä nönnönnöö klo juuh aika vastaanotolle, varmistakaa päivään nönnönöö mennessä
>kopioi viestistä viikonpäivä, päiväys ja kellonaika
>liitä omaan viestiin
>vaihda viikonpäivän alkukirjain isoksi, koska se ei ollut eka sana alkuperäisessä viestissä ja siten kirjoitettu pienellä
>kirjoita perään "sopii."
>käytä minuutti muotoilun tarkistamiseen ja et meneehän se varmasti oikealle henkilölle
>lähetä

Säästän tässä nyt yli 10min aikaa, kun ei tarvitse ahdistella, et mitenkä mä vastaan tähän viestiin, että aika sopii mulle.

Oon aika velho.

ite maksan ihan vittuillessani monesti useita päiviä myöhässä

koskaan ei oo tullut sanomista

Kolme ja puoli tonnia opintolainaa pärähti tilille. Mitä jos jään työttömäksi ja en onnistu maksaa niitä koskaan? Entä voiko vuokraa maksaa monta kuukautta kerrallaan?

Iso-Matti tulee murtamaan sun polvilumpit kolmen päivän sisään.

>Entä voiko vuokraa maksaa monta kuukautta kerrallaan?
Juuh, vuokranantajalta kysyt, niin pitäs kai sopia etukäteen maksettuna.

t. ei mitään hajua asiasta

miks vitussa maksaisit monta kuukautta etukä'teen?

jos vastaus kysymykseeni on että "laiskuus". niin laita vittu automaattinen maksu nettipankissa

Helpompi suunnitella omaa rahankäyttöä.

Löytyykö sulta himasta painonnostopenkki, painot & tanko, kyykkyteline tai power rack? Jos juu, niin mikäs siinä.

hui kuinka kiva! vihdoinkin tekosyy mennä ihan teatteriin kattoo elokuva filmipätkää

Ei jumalauta miten sä pääset ylös sängystä tappamatta itteäs?

Helpompi nähä että paljonko rahaa on käytössä kun ton opintolainan pitää riittää monelle kuukaudelle.

Salilla olis muutakin kun se 20kg käsipaino.

En usko että kyykkäät tai vetelet maasta siinä itsemurhayksiössäsi.

älä periaatteesta anna ilmaista lainaa vuokranantajalle
joku järki

Tania

Kui?

Hei ystävät nyt minä on Suomalainen myös!

sellaset kyykkysiat sieltä

>finpoop

good stuff my lad

Elämän pienetkin asiat on yhtä stressiä vaan. En jaksa enää.

> Slimey

>britshit

semmonen hiekkaneekeri hauisintoilija siellä

Älä ressaa