/Norgetråden/

Fjæreplyttutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Su0Ngvrq-8c
renegadetribune.com/rhodesias-death-europes-funeral/
youtube.com/watch?v=4nUsXg0bdx0
nettavisen.no/livsstil/sophie-elise---jeg-har-blitt-redd-for-a-ga-ut-dren/3423362227.html
youtube.com/watch?v=XM69yPmjcbo
twitter.com/NSFWRedditVideo

For jver som går i kjole som damer burde

>Han glöymde å leggje til biletet

youtube.com/watch?v=Su0Ngvrq-8c

Liker dere mus eller?

Fugleanon, er det faktisk sånn at du kommer til å lage fugleutgaver i all evighet?

Bra brev

Er du diagnostisert med autisme?

onsker dod og bedervelse på alle i tråden.

orker ikke... mer....e ........

Tar å mediterer litt fåvæ

...

Greit. Takk anonsen, hvordan vet du så mye om dress? E-er du james b-bond?

Brev hårsveisen deres, gutta.

for mye slit å sensurere fåvæ

bare brev bilde av fjeset ditt da!!

Neida, det er jo bare å male kjapt over med en stor hvit bǿrste.

Jajajaja, bare vent litt da så brever jeg hele meg inkl adresse.

jugendanon fra i går kveld her

Måtte komme meg hjem fra jobb först..

>Poenget mitt var at ideen om å dyrke maten ikke spredde seg like godt i Afrika som andre steder

Det er her misforståelsen vår har vært. Poenget mitt var at invasjon skjer når det oppstår et problem.

>Jeg tror det er, slik som du sa, de ble isolert fra resten av verden. De hadde ikke andre steder å utveksle ideer med andre folk, slik som i nord.

Det finnes haugevis med så og si like invasjoner, ideer og oppfinnelser som har oppstått på forskjellige plasser på jorden hos folk som aldri har mött hverandre. Fordi folk har sett et problem, og har resonert seg fram til den beste lösningen på det.

Så klart hjelper det å ha tilgang til resten av verden. Men det finnes haugevis av forskjellige folkeslag i sub sahara Afrika, det er et veldig stort kontinent. Blir som å gå fra vestkysten av USA til östkysten.

>Hvilket folk sikter du til nå?
>Er du sikker på at det ikke er et folk som ble erobret ble utsatt for ny utvikling på den måten?

F.eks kineserne og aztekerne. Når de manglet vann i et område gravde de opp enorme irrigasjonsanlegg for å frakte vannet dit de ville. Man trenger ikke utveklse ideer eller erobre noen for å tenkte seg til "->ting gror ved vannet ->om vi flytter på vannet så gror kanskje ting andre steder også " Men da kommer vi tilbake til invasjon som jeg var inne på.

>så og si

Sluttet å lese der.

Vet ikke hva dere pratet om, men jeg leste en gang at et av problemene Afrika alltid har hatt ang. å utvikle seg er at elvesystemene der har en tendens til å ikke gå ut til havet. At det er slike "lukkede elver" som ikke gjǿr så mye nytte, samt mange steder tǿrker de inn på visse tider av året. Afrika er visstnok ikke er veldig bra sted som er tilpasset sivilasjoner.

det er ikke Norge heller men vi klarer oss nå greit.

>Så lite vann gjör at sivilisasjoner blomstrer?

At sivilisasjoner så godt som alltid har oppstått i nærheten av vann har jeg aldri nektet for. Og uten vann vil det ikke være grunnlag for liv.
Men problemlösning og invasjon er det som får en sivilisasjon til å blomstre. En plass med lite vann var bare et eksempel. Men man kan da enten flytte fra problemet, eller f.eks grave en kanal, bygge en demning osv for å frakte vannet dit man selv vil. En person uten ever til å resonere ville ikke tenkt å langt og enten flytta eller sultet i hjel. Dermed overlevde de mest kreative, de som kunne jobbe sammen og de som kunne planlegge uten å spise avlingene med en gang. Dette er ting som må til for å skape en sivilisasjon. Ikke bare tilgangen på en elv.

>Jeg har allerede vist til Roma, aztekere, maya, Iroquoi, og egypt, og kan ta frem Karthago, Hellas, det britiske imperiet, Japan, og for så vidt New York.
>Hvor mange kan du vise til hvor sivilisasjon utvikler seg -fordi- det er mangel på vann?

Se over.

>Vil gjerne ha et svar, men kan ikke gi svar tilbake, da jeg må nok stikke, var hyggelig å dritbreve med deg

Takk det samme.

Hæ? Vi har jo fjorder. Kan ikke sammenligne norge.

Afrika er dritstort.
Hvordan klarte hvite menn å dra dit og skape flere store og blomstrende sivilisasjoner som f.eks Sör Afrika og Rhodesia som brödfödde halve kontinentet om det er så umulig å dyrke noe der?

Jeg sier ikke at det er umulig å dyrke noe der. Sier bare at det med elvene er en veldig stor ulempe visstnok.

>Hæ? Vi har jo fjorder. Kan ikke sammenligne norge.

Norge har et bittelite vindu midt på året hvor det er mulig å dyrke noe som helst. Den eneste måten man klarer det på er å planlegge og samarbeide godt nok så man har nok til vinteren.
I motsetning til Sentralafrika, hvor det vokser ting å spise hele året. Om det ikke er noen grunn for innovasjon, skjer det heller ikke.

>elvesystemene der har en tendens til å ikke gå ut til havet

Dette gjelder vel hovedsakelig Okavango-elven.

En neger (flyttet til norge for 5 år siden) på jobb i dag skröt om at han har 6 barn med sin norske kone

Fy faen....

jo?
>kaldt og jævlig
>lite naturlig spiselig flora
>avlinger gror kun 1/3 av året
>mesteparten av landet er ikke dyrkbart
>fult av fjeller som gjor det umulig og komme seg rundt
norge er egentlig helt jævlig

halvnorske er innafor

nå gulpet jeg litt

>250,000 defiant Rhodesians were confronted by a David and Goliath struggle. This would pit David (Rhodesia) against Goliath (U.S. UK and USSR). All ethnic-Europeans aged between 18 and 50 were drafted into a defence force. The achievements of these warriors are not to be underestimated. Apart from being comprehensively outnumbered they were outgunned and under financed. The 250,000 ethnic European population, whose armed forces never exceeded 25,000, were challenged by 4 million of Russia and China’s hate-filled Blacks. Shoulder to shoulder stood those of both English and Boer stock.
renegadetribune.com/rhodesias-death-europes-funeral/
Europeere har greid å lage paradiser i Afrika flere ganger. Problemet ligger helt åpenbart i negerne selv.

bokstavelig talt heng deg.

halvnorske er innafor

Det er store ulemper å dyrke noe en plass hvor hele jævla landet ligger under snö halve året også..

du gjor meg enda mer kvalm

Ble du avfyrt?

noen siste ord?

halvnorske er innafor

Altså, norge har jo en populasjon som har bosatt seg langs kysten så handel bare en liten båttur opp fra den engelske kanalen og lubeck. Afrika har enorme populasjoner i innlandet hvor de ikke har elvesystemer for handel og slikt.

Jeg diskuterer jo ikke med dere om hvor det er best eller hvor dyrkbar jorden er. Dere kan jo bare diskutere videre med det dere snakket om. Jeg bare skǿyt inn en liten ting som visstnok var en motvirkende greie for utviklingen i Afrika, altså "dårlige elver" ifǿlge de som studerer sånt.

halvnorske er innafor

Han var en grei kar og han var heller ikke muslim, så jeg så ikke på det som et problem. Hadde han vært muslim hadde jeg blitt avfyrt

hvis vi hadde hatt "dårlige elver" i europa hadde vi faen meg fikset dem
ingen unnskyldninger

...

snackser i meg to små snickerser jeg da

Grei svart mann som puler norske kvinner! Så jævla basert. Pris sivilnasjonalismen og Trump.

>Hvordan vet du så mye om dress?
Jeg vet mye om mye rart.
>E-er du james b-bond?
Ingen kommentar...

>negere puler hvite damer
>skylder på jodene med episke megmeg-parenteser

Jeg dauer.

Jaja synd på selve ungen men det har lite å si for samfunnet så jeg gir faen.

Han... han var faktisk jòde....
F-fy faen

Gutta, apropos denne diskusjonen om afrika og jordbruk og slikt..
Det er jo så enkelt som at de som vandret videre til Midt-osten fikk nye problemer å håndtere, dermed mer intelligens, dermed mer evne til å drive med jordbruk. Så dro flere videre til Europa og fikk nye utfordringer som vinteren, og ble enda klokere. Noen av disse igjen dro over Sibir til Asia og ble ENDA smartere pga. de enda verre vintrene.

Mens resten av menneskeheten vandret gjennom jorden og temmet villmarken og karret til seg et liv i vanskelige områder ble afrikanerne igjen i Afrika. Derfor er livet i Afrika mer eller mindre det samme det alltid har vært. Afrikanerne vet noyaktig hvordan de skal overleve i Afrika og trenger ikke vite mer, derfor har de heller ikke utviklet seg noe særlig mer heller. Dette er grunnen til at en europeer kan dra ned til Afrika og fikse i stand gårdsbruk der afrikanere feiler.
Evolusjonen er ikke slik at den fortsetter for evig med å perfeksjonere arter, når er en art er perfekt tilpasset til omgivelsene så stopper det bare opp, sånn som med krokodiller. Afrikanerne er tilpasset jeger/sanker-livsstilen, rent biologisk. De er "efterblivne", som svenskene kaller det. De er globens "townies", de som ble igjen i småbyen mens alle vennene deres dro på universitetet.

Mulig jeg bare har sagt ting som allerede har blitt sagt, men men, bare noe jeg tenkte på.

Norske verdier, ikke sant kompis? 17. mai og janteloven. Alle er norske. Pris sivilnasjonalismen for etnisitet har ikke en dritt å si så lenge vi har BASERTE svarte menn her i landet.

lik lonn for begge kjonn

Hadde egentlig ikke hatt noe imot å gifte meg med Sigrid.

youtube.com/watch?v=4nUsXg0bdx0

fersken tid

innsiden er gul :)

Du sa det jeg prövde å si mellom linjene.

Herregud det var ikke det jeg sa i det hele tatt.

fyrer opp en sigg

Dette er hvordan det foles å være meg

Dette er vel ikke sant, er det?

fyrer opp en spliff

Kjenner en neger fra Somalia som har 11 eller 12 barn.
Utrolig hvor utholdende de er.

Hvordan ble du kjent med han?

>Utrolig hvor utholdende de er.
nei, ikke egentlig
jo flere barn jo hoyere stonad
skal ikke se bort i fra at den somalieren får en droy million fra staten i året.

Tvangssteriliser innvandrere etter det tredje sdm

Tvangssteriliser innvandrere sdm

Dette er hvordan det foles å være meg

ikke slipp inn noen innvandrere sdm

Sophie Elise skriver: All your friends gjor det veldig bra når man ser på streamingtall og tall på youtube (i går var den #3 på viralt - worldwide!) Herregud, det må man få være glad over - og det er jeg.

Kek. Var ikke det pga Sup Forums da? Lurer på om hun forstår ironien selv.

Dette er hvordan det foles å være meg

Gjennom gamle jobbe. Kollega er vel mer riktig å si.
Han hadde 11 barn når jeg slutta på jobben for 4 år siden. Han har sikkert 13 nå. Han var aldri på jobb nesten, for han var enten på pappaperm eller hjemme med syke barn.
Neh, bare å slutte å betale dem for å pumpe ut unger så ordner det seg selv.

nettavisen.no/livsstil/sophie-elise---jeg-har-blitt-redd-for-a-ga-ut-dren/3423362227.html

:(

Som hvem? Han gamle fyren som ligner på Skræmmer'n som pröver å kidnappe han unggutten?

fy faen
hva er det vi har gjort?

Jeg hater kjerringer så jævlig mye.
Ånei jeg gråt i hele natt fordi en fyr på jobben sa noe stygt om kjolen min oi oi jeg har angst jeg har gått ned i vekt pga. stresset og jeg spiser ikke lenger akk og ve, plz lik dette innlegget.
De kan da umulig ha vært slik gjennom hele historien?

Kem faen som bryr sæ om den der dorghora, korsn har han Ante det? Va jo han som va offeret her

>raseblanding
aldri!

nei
det er jeg som er på vei ut fra foreldrene mines varme favn
for å starte mitt eget liv
litt nervos
litt ivrig
litt redd

Er nok du som er han gamle tafsefanten din lögnhals.

youtube.com/watch?v=XM69yPmjcbo

Vaskeekte sǿtnos.

skulle onske jeg var ei sot jente, terskelen er så utrolig lavere for de.
hor på det her da, det er jo objektivt dårlig.

...

hun kunne gjort noe med tennene sine. men nå skal jeg lofte litt vekter til den kommende rasekrigen, preikes gutter

Jaja, det var jo flott.

husk at dette her er så mye mer enn en låt

Så hva driver tråden med idag?

hvis bare du visste hvor ille ting virkelig er

Ser jeg har et ubesvart anrop fra Bondelagets Servicekontor.
Hva vil de meg?

Kornet ditt

men jeg er en 23 år gammel NAVer som har vokst opp i diverse boligfelt

Fy faen som jeg hater norske jenter. Degenererte jævla horer som bare bedrar og ljuger. Det eneste de bryr seg om er seg selv og sin jævla "lykke" som innebærer en linje fra en narkiskuk eller hvorfor ikke en tur inn i ghettoen. Jeg liker faktisk terroristene for de rydder hvertfall bort skrapet, normissene, fra samfunnet. Hyll fucking Seier.

"Nei!" skrivingen er forferdelig, og boken er fryktelig.

>t. ensom sint jævel som hater alle normale mennesker som vil leve lykkelige liv

JEG SKAL KNULLE ALLE VENNENE DINE
NEI SERIOST, ALLE VENNENE DINE

til og med Lars Kristian?

>>>/sverigetråden/ er den veien, vi driver ikke med sånt her i tråden

...