/norgetråden/

Oyeutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/13658668/
nrk.no/urix/seks-soldater-pakjort-i-paris_-_-det-var-en-villet-handling-1.13634526
youtube.com/watch?v=TN1vEfqHGro
youtube.com/watch?v=fSiBjOf_Emo
nettavisen.no/nyheter/noah-anmelder-os-kommune-for-svanedrap/3423362400.html
youtube.com/watch?v=qX9FSZJu448
twitter.com/NSFWRedditImage

Kanske man ska skaffa sig en fransk tjej

strawpoll.me/13658668/

Tredje for de sterkes rett

Both

You don't need to vote, you're not one of /norgetråden/s lads, I assume.

I didn't, no option for both.

Hvorfor snakker du engelsk?

Kände för det

påkjoring i Frankia

God morgen

Kanskje jeg skal skru på PCen også sitte Foran skjermen hele dagen siden det bare skal komme masse regn ute i dag uansett

Hvor blir det av den autistiske anime-sang posteren?

Fint vær her fåvæ. Kanskje jeg skal ta meg en tur ut på sykkelen?

For jver som kan florte og tulle litt med deg mens du pakker

Da er det lunsj. Grovtbrod med brelett, kokt skinke og strandamor idag

Det er sånn fint vær, vi må vel negre oss lit til jul, eller hva?

Ta bilde.

Har jo allerede spist det opp nå da

Da må du ta bilde av smulene.

Skjer det?
nrk.no/urix/seks-soldater-pakjort-i-paris_-_-det-var-en-villet-handling-1.13634526

Neh

Fy faen, så Lysglimt utafor Gunerius

Tror dere han forventet å få en hel masse likes, men nok folk la ikke merke til det?

>"alle får som fortjent"
Oversettelse: Så lenge jeg kommer unna med det var det bra at jeg gjorde det.

Hmm. Er det oversettelsen?

>våkner opp
>dritirritert som alltid

FAEN jeg hater å bli vekka. Ikke nok med at fattern ringte meg orten ganger for å se om jeg var våken, når han VET at jeg har alarmer satt på til X antall timer etter at jeg går og legger meg, men så ringer faenmeg NAV og. Faen ass. Ikke snakk til meg for jeg har fått i meg morgensnusen min ass.

HÆLVETE

Hvor gammel er du da, om jeg får lov til å spǿrre, kompis.

20 år gammal. Jeg vet ikke hva problemet er, men i det siste har jeg vært veldig irritabel. Tror ikke det er en bra ting. Tror det kanskje er fordi jeg fortsatt er naut når ting skulle ha ordnet seg nå.

>sover til 12 på en onsdag
Skjönner godt at far din ringer for å pröve å få litt kustus på slabbedasken av en sönn han har..
Men han er nok for sent ute.

Ja, hva ellers skulle det vært?

da får du fikse det da, f.eks ved å legge deg til normale tider, du foler deg faktisk bedre av det

Lyst på et tips?
Mulig det ikke er så lett for deg å fǿlge det men du burde gjǿre dette:

1. fiks dǿgnrytmen din, stå opp kl. 8, senest 9 hver dag.
2. ring nav asap, og be om nytt mǿte
3. på dette mǿtet sier du at du vil legge en ny plan. Den nye planen skal være ditt helhjertede forsǿk på å komme deg ut i arbeid, med alle hjelpemidler som nav har å tilby
4. fortsett å stå opp 8-9 hver dag uansett, men kom deg også ut av huset for å få fǿlelsen av at dagene består av "noe" (det hjelper faktisk)
5. ta hvilken som helst jobb, selv om du ikke liker den (senere skal du såklart få deg en jobb som passer deg bedre, men dette er ikke tiden for det)

Nettopp. Du fortjente å komme unna med det.

Jeg tenker at det bare betydde at sophieelise fikk som fortjent, jeg?

Så om jeg tar livet av en tilfeldig person jeg ikke kjenner engang, og jeg blir aldri mistenkt av politiet, har jeg da fått som fortjent?

Da hadde han ikke sagt "alle"
"alle" betyr at det er noe han mener i en hvilken som helst situasjon

Han sa "alle" for å ikke kunne bli anmeldt for en direkte trussel. Jeg tolka det som at hun vil få som fortjent på tauets dag. Uansett, hvem faen bryr seg.

Skal skaffe meg en jobb. Jeg hadde en lina opp til meg som jeg skulle i for ikke så mange dager siden, men ble nekta fordi foreldra mine var så lure at de skaffa meg kriminelt rulleblad for fem år siden. Litt derfor jeg er irriterte på de, da de er så jævlig naive noen ganger og setter meg i situasjoner hvor jeg ender opp med å bli rævkjort.

Dog, alt er ikke deres feil. meste er min feil selv da jeg er hva de fleste ville kalle en "fuckup".

Jobb skal jeg kunne skaffe meg, det burde ikke bli noe problem. Jeg har ingenting imot å sitte i kassa på rimi eller flippe burgere så lenge jeg faktisk får betalt, jeg har planer jeg trenger penger til og jeg vet at jeg kommer til å finne meg noe bedre for eller senere.

Men de punktene mine er viktige å fǿlge. Du kan ikke tillate deg selv å sove lenge om dagene, fordi det er egentlig det samme som å bruke de dagene som hvilepute. Du kommer deg mentalt inn i "gamet" kun ved slike enkle grep som å stå opp til punktlig tid hver dag, og begynne å tenke "hva skal jeg gjǿre i dag?"

youtube.com/watch?v=TN1vEfqHGro

FY
A
E
N

Erna er stor, men Jonas er store

>45:32
Nå MÅ du gi deg.

ARGUMENTER TAR TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID

>fordi foreldra mine var så lure at de skaffa meg kriminelt rulleblad for fem år siden
Ble du anmeldt for noe av foreldra dine?

>kriminelt rulleblad
Sliter med å komme på en jobb et naut ikke kan få pga rulleblad?

>han horer fortsatt på denne Jim Jones-aktige figuren

youtube.com/watch?v=fSiBjOf_Emo

Jeg ble anmeldt av noen for noe helt latterlig og istedenfor å skaffe advokat og fortelle politiet hvor de kan stappe den anmeldelsen mente de at jeg bare burde innromme alt og ta min straff, og da hadde jeg ikke så mye valg gitt.

Har ikke så veldig lyst til å snakke om det.

Hva hadde du gjort? Fortell oss mer.

Vil egentlig ikke det...

Brever fra NAV gutta. Har dere savnet meg? Bare tre uker til jeg er unbanna

Å jo da, la oss hore. Du er jo anonym

Kom igjen, kompis. Vi er jo tross alt vennene dine.

>han karen på facebook som urionisk deler ting fra Alliansen

>Brever forteljer at han har gjort noko særs spanande
>Haha vil ikkje seie kva det er xD

Han er ikke skyldig deg noe.

Ikke ham, men Steffen Melenju er grei innimellom når det er nyere saker, men etter at jeg innså hvor falskt han ofte fremstiller argumentene sine, fikk jeg mindre lyst til å fölge med på andre ting enn det

Eks
>I en video forklarer han hvorfor du ikke burde være venn med folk som har et annet politisk standpunkt, og i en anen snakker om at folk må snakke med de dem er uenige med for å komme frem til den beste lösningen

>den fyren som deler politiske innlegg kvar dag

>I en video forklarer han hvorfor du ikke burde være venn med folk som har et annet politisk standpunkt
er ikke helt sikker på at du forstod hva dette egentlig gikk ut på.
men folk pleier bare å bli sint på meg hvis jeg forsvarer "uforsvarlige" ting, så kanskje jeg bare skal la det ligge.

>I en video forklarer han hvorfor du ikke burde være venn med folk som har et annet politisk standpunkt
Dette enda? Han gjorde virkelig ikke det. Han forklarte hele kontroversen på Joe Rogan og selvom det var litt for autistisk for meg, var det ikke i nærheten av kult-opplegget som folk skal ha det til.

Og jeg hater Stefan. Aksenten, smilet og hersketeknikkene hans går meg på nervene. Men det "defoo"-greiene var sykt overdrevet av alle

fy
flate
faen

*blokkerer din sti*

tar jeg feil?

Satt på terrassen med mor og far mens de roykte, jeg royker ikke selv så jeg blir bare kvalm, men fy faen.. fy faen altså, folk som royker sigaretter må jo være tilbakestående, los tobakk er mye bedre.

Grunnen til at eg hatar Steffen Mollinoi er ikkje usemje, det er fordi han har så deilige armar men vinkelen han filmar på gjer at vi ser dei sjeldant.

*Helle kaffi på deg*

>Alliansenbrever
>Lasdetmellomrom
Kven skulle trudd?

nettavisen.no/nyheter/noah-anmelder-os-kommune-for-svanedrap/3423362400.html

Her har du noen armer som faktisk er deilige, med en sexy stemning

Ikke han, men det er bare mellomrom. Reddit har ingenting med det å gjǿre. Hvis du påstår at reddit har eierskap til mellomrom, så er det du som er redditoren.

>Lasdetmellomrom
h... hæ?

syns sånn folk som dette burde bli avlivet.

Ikkje noko gale med mellomrom

Men sånn

Og mellomrom framfor spörsmålsteikn og punktum

Driver meg til vanvidd

Han er mongolid og mente å skrive "lesdetmellomrom", eller "redditspacing" som det heter på engelsk.

Fortidsskapet av gjereordet "lese" er las ditt naut

Jeg sier ikke at det ikke ser teit ut å skrive sånn som det der. Men å si at reddit skal få ha eierskapet til dette blir for dumt. Du kan faktisk gå og henge deg, slutt å gi alt mulig til reddit.

Det er "leste" på bokmål

Å dele opp en tekst i avsnitt for å gjöre den mer lesbar betyr at du er fra reddit. I fölge en liten gruppe meget autistiske personer.

Har selv aldri brukt reddit, men når jeg skriver på denne måten er jeg visst derfra.

Er du homo eller.

Nei, men Vetle er, og jeg brevet en attraktiv mann til ham.

Tar meg en tur til Mexico, skal dere ha noe?

Jeg så nettopp mine to fǿrste videoer av Stefan Molyneux.
Hvorfor er han et megmeg, egentlig? Jeg synes han sier mye fornuftig, jeg?

>Gjere den meir lesbar
Hev du dysleksi?

Gronntekster om alt det ville du har gjort når du kommer tilbake.

heng deg

aha.
>Og mellomrom framfor spörsmålsteikn og punktum
disse mellomrommene er faktisk riktige i fransk ortografi, og har også spredd seg inn i andre områder som grenser til frankrike eller franskspråklige områder, f.eks. sǿrvestre Tyskland, Sveits, Belgia, sikkert litt i Canada også.
merk nå at disse franske mellomrommene ikke er vanlige mellomrom, men et slags semi-mellomrom som er littegran mindre enn et normalt mellomrom.

E, er det deg?

Skarru til Mexico?

t. S

Det er titalls egne youtubekontoer som er dedikert til å peke ut hvor jævlig guffen han mållinju er fåvæ, og de har alle rett. Han ljuger om sin bakhistorie hele tiden, han bryter sine egne prinsipper, klarer aldri å engang vurdere at han kanskje tar feil, aggressiv mot gjestene sine, trygler etter donasjoner, er sur når folk donerer for lite, og kaller seg på toppen av det hele en "filosof". Jeg har ikke engang nevnt den sekten han har gående.

Fyren er creepy som faen sdm, han har alltid gitt meg dårlige vibber.

Har gjort det en del ganger selv, det er lett å gjǿre det når du skriver i det lille vinduet fordi da blir teksten som om du har laget et avsnitt, men hvis du forstǿrrer vinduet du skriver i, så ser du at du bare har skrevet en lang linje. Det kan være hjelpsomt å forstǿrre vinduet du skriver i sånn at du slipper å få et avsnitt mellom hver linje.

>bestilte akkurat en pakke på 66kg

Fytte kukkarn... Håper jeg klarer få den opp i leiligheten alene når den blir levert....faen.... Ellers blir det flaut

vet ni vad man gör i stockholm? ska dit snart

*tips fedora*

>er sur når folk donerer for lite
EN
DOLLAR

Tyskland er germansk

Ja, tenkte meg en tur i vinter. Blir du med? :^)

Kanskje vi kan hoppe grensa

>Tyskland er germansk

Ja

66kg er faktisk veldig lite, men tipper du trenger hjelp til den, siden det er en ting som sikkert er uhamslig, så du trenger ikke være redd for å spor om hjelp

>Blir du med? :^)
Om du betaler lol

Kjop med tequila hjem. Den skiten du hadde var faktisk dritgod.

Du stikker ikke innom Texas når du forst er i området? Hvis du gjor, kan du ta med brunost og en ostehovel til de jeg var og besokte i sommer? Jeg tok det for gitt at de hadde en god gammeldags ostehovel, men tydeligvis ikke. Trodde ikke det var *så* Norskt liksom.

Tingen er at de bare leverer den til doren, kan ikke hjelpe inn. Har ingen å få hjelp av heller. Men den er i en hoy pappeske, og jeg TROR jeg kan få armene nogenlunde rundt, håper jeg kan bare få slept den med meg

youtube.com/watch?v=qX9FSZJu448

Kanskje noen annen også liker denne videoen