/norgetråden/

Hvalfangstutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=2UyJEFidQtg
dagbladet.no/kultur/slik-radikaliseres-norske-menn/68575650
paralympic.org/asp/lib/theasp.asp?pageid=8937&sportid=513&personid=686214&refreshauto=1
strawpoll.me/13658668/
youtube.com/watch?v=xqafRcnmaEw
youtube.com/watch?v=bBs-lPvk3Zk
youtube.com/watch?v=5ZzP2Hp_B-Q
youtube.com/watch?v=FsynSgeo_Uo
youtube.com/watch?v=_hF5_o-lYDA
twitter.com/NSFWRedditVideo

Tåken er i ferd med å lette. Kaster av buelinjen, kaster av sternen. Du drar ut til Vestfjorden, forbi Henningsvær, forbi Reine. Forbi Mosken hvor jeg gikk på tur som guttunge. Blåser i lufthornet og vinker til fyrhus-vokterens guttunge på Væroy. Da kommer fuglene, svartbakmåser, gråmåker, lundefugler. Solen treffer deg - du toffer nordover. Åpne opp til 12 - damper nå. Gutta er opptatt, harpunen er ladd, du er ansvarlig. Vet du hva? Du er en jævla hvalbåtskaptein! Er det noe bedre i verden?

youtube.com/watch?v=2UyJEFidQtg

*dabber på haterne*

gleder meg til og si MORNA JENSEN :) på valg natta :)
alle skal med :)

dagbladet.no/kultur/slik-radikaliseres-norske-menn/68575650

slutt å bli radikalisert

Hvorfor i helvete har vi ikke en Chick Fil A i Norge? Hva faen?

paralympic.org/asp/lib/theasp.asp?pageid=8937&sportid=513&personid=686214&refreshauto=1

Rebrever her for å hǿre hva heil hitler-gutta synes om min lille hypotese.

Jeg tror heller enn at det er en sånn stor ondsinnet konspirasjon med jǿder i maktposisjoner over hele verden som gnir hendene mens "hvite" blir utslettet, så tror jeg at krigen gjorde at mange jǿder genuint ser på seg selv som ofre. De er et folk som identifiserer seg som ofre, og mennesker rundt dem ser de også som ofre (dette styrker igjen deres egen identitet som ofre). Jǿder er derfor et folk som alle lytter til hvis de har noe å si om rasisme og lignende. De er tross alt det folket som led sånn under krigen. Den oppmerksomheten jǿder får automatisk fordi de er jǿder, gjǿr dem til autoritetspersoner når det kommer til anti-rasisme og lignende. Det er menneskelig natur å innta en rolle som gir dem oppmerksomhet. Jǿder inntar da roller som anti-rasistiske talspersoner. Derfor tror jeg veldig mange jǿder har slike roller. Derfor er det altså mange jǿder som faktisk oppmuntrer til multikulturalisme. Ikke fordi de sitter og gnir hender med et smil, men fordi de genuint er anti-rasistiske idealister. Samtidig er det også sånn at mange jǿder kommer seg opp og frem til sterke posisjoner. Når man kombinerer disse to, så får man som resultat mange idealistiske jǿder i topposisjoner som taler for multikulturalisme. Det igjen gjǿr at mange rasister får et slags inntrykk av at det er en stor konspirasjon. De er jo overalt i slike maktposisjoner og sier de samme tingene; hvordan kan det være tilfeldig??? Hmmm!! - men det er ikke tilfeldig, som forklart over her. Det er bare ikke den skumle konspirasjonen som dere tror det er. Sannheten er nok noe litt mer uskyldig, nemlig at de er snille folk som genuint tror at de gjǿr verden et bedre sted.

DET ER HVER DAG BROR MED DENNE DISNEY KANAL FLYTEN

Foles ut som noe en 15 åring har skrevet som en skoleoppgave i respons til jodeteorier

jeg er en liten bæsj

Det er et brev ikke en stiloppgave. Ideen min kommer godt frem. Men hvorfor mener du at jeg tar feil?

>Samtidig er det også sånn at mange jǿder kommer seg opp og frem til sterke posisjoner.
Pga nepotisme, samtidig som de forteller oss at "hvit" nepotisme er "ANUDDA SHOAH!!!"

>Jǿder er derfor et folk som alle lytter til hvis de har noe å si om rasisme og lignende.
Mannen i gata har ingen anelse om at det er jödene som har fått oss til å slutte å være rasister.

Jeg sitter pris på at du har et åpent sinn, og det ligger nok noe i det du sier, men du må også huske at å være et offer (det var slik Hitler så på seg selv og det tyske folk) kan få deg til å gjöre onde ting.

(Ikke at Holocaust var ondt, hvis det skjedde)

>(Ikke at Holocaust var ondt, hvis det skjedde)
>De tallene

goebbels så ut som en jode sdm

Eh gutta. Hva skal man ha på seg i bryllup?

>Mannen i gata har ingen anelse om at det er jödene som har fått oss til å slutte å være rasister.
Nei, nei, men en jǿde vil jo alltid treffe mennesker som er nysgjerrig på å hǿre om hva de har å si om sånt. Det styrker deres identitet som autoritetsfigurer på temaet rasisme. Hvis du har et rom med masse folk som snakker om rasisme, og hvis en av disse er en jǿde, så vil folk gjerne lytte til alt den jǿden har å si når han/hun får ordet. Alle respekterer jǿden fordi det er en jǿde. Jeg tenker altså at det blir veldig naturlig å vokse opp som en jǿde når man blir behandlet sånn, og innta slike antirasistiske autoritetsroller i samfunnet.

Da har man på seg en smoking, evt en fin dress.

bare så folk ser at jeg tok meg tid til å svare

>Det styrker deres identitet som autoritetsfigurer på temaet rasisme.
Problemet er jo at de forfalsker biologisk vitenskap, og lærer bort dritten sin som fakta i sosial vitenskap.

Det du har rett i er at den hvite mann er alt for redd til å törre å stå opp mot jöden. Men det handler egentlig ikke om respekt, de er redd for å miste jobben

>dkn ein på eit anna brett finner ut at du er norsk og kallar deg "nordic bro"

*pustar inn*

gut

Talspersoner for multikulturalisme og antirasisme og sånn er jo uinteressant, disse er jo bare folk med veldig lav posisjon i det store og det hele. Hvis du er interessert i den vinkelen på hele "jodesporsmålet" må du heller se til Kalergi og folk som det, altså de som faktisk er/har vært hoyt oppe i hemmelige samfunn også videre.

Jeg synes uansett at å fokusere på dette når det kommer til jodene er å ikke fatte det store bildet. Det folk heller bor snakke om er Israel/Amerika sin rolle når det kommer til alt som skjer i midt-osten, hvordan Israel og jodene har stålkontroll over den amerikanske regjeringen, det faktum at alle krigene som blir kjempet i midt-osten tjener bare Israel, hvordan Israel behandler palestinerne, om hvordan alle disse "terrororganisasjonene" og "rebellene" i midt-osten får stotte av Amerika og Israel, deres rolle i den arabaiske våren, det at de eier alle bankene i verden, har stålkontroll over hele verdensokonomien og media... listen er endelos.

Ja, noen joder jobber med å få negrene de bomber hjemmene til hit til Europa, men det er liksom bare en liten detalj i et stort bilde.

hvor lenge fǿr folk tar like-ansvaret sitt på alvor?

Why do you allow this half cast shlub to control your music industry ?

dette
pluss finans
men har innsett at jeg er for dum til å virkelig forstå meg på ökonomi, så jeg lar være å pröve

jeg er bare et fuckings beist

Kanskje jeg skal knulle alle vennene til en jeg kjenner...

menmen bare noe jeg tenkte på

strawpoll.me/13658668/
strawpoll.me/13658668/
strawpoll.me/13658668/

Bare en kjapp ja/nei-poll.

why do you allow jews to control your music industry?

jeg har alltid en fane med begge
poster mest i norgetråden
men det er nesten den eneste tråden på Sup Forums jeg poster i

Har slutta med Sup Forums for lengst, faen så dårlig det er disse dager

Da er vel pol ditt hovedbrett, slik jeg ser det.

Det jeg tenkte med pollen, dog velvitende om at den ikke gir et nyansert bilde, er å bare se hvor mange fra Sup Forums som henger i vår Sup Forums-baserte tråd.

Skulle vore målbore betre fåvæ
"Eru på pål eller??"

This land was built on Jews, your land was infiltrated by them which is far worse

>This land was built on Jews

>This land was built on Jews

faen så vått i dag da

Kjærestestatus: Ingen.
Men jeg fikk sett henne da, hun var like vakker som alltid.. kanskje jeg får se henne igjen til jul..

Du ser helt sikkert noen penere der du kommer til å være de neste månedene.

WARHOLM
A
R
H
O
L
M

Congrats on Warholm

WARHOLM WOOO

>dfn hallusinasjonene er tilbake
FAEN DA JEG VIL BARE VÆRE I FRED

SUNNMÖRE
U
N
N
M
Ö
R
E

Gutta...

Driter egentlig litt i sport. Kult for han at han vant da.

BYE BYE NIGGERS

Well done, Norway.

Får håpe det.. Er optimistisk da, gleder meg til å flytte. Nå skal jeg pakke de siste tingene og hore litt musikk for jeg legger meg.

JADDA!

>JADDA!
Brev og bump i den tråden da.

Forresten, hvem av dere er det som sitter og lager webms egentlig? Jeg vil nemlig at dere lager en webm av northug

youtube.com/watch?v=xqafRcnmaEw

...

...

HVIT MAKT

NEGER SLAKT

Jeg satt en kveld, på en kafe. Og jeg onsket at noe skulle skje, jeg lengter etter en jente ved bordet.

Ringte og sa jeg ble matforgiftet. Er jeg nodt til å ringe i mårra? De jobber på et kjokken så de vet vel kanskje at jeg ikke kan komme i morgen pga smittefare, sant?

ringte i dag tidlig*

Har egentlig ikke tid til å brever akkkurat nå, og jeg er ikke god på webmer.

Men det er jo noen som lager de, jeg vet ikke hvem. To stk ble laget på bare noen minutter i denne tråden av en mystisk norsk anonsen. Vil ha av northug fåvæ.

kor e alle heltane

eg e ein youtube helt eg då

I litauen fåvæ

...

Kanskje jeg skal bli same...
Så jeg kan kjore ihjel reinsdyr for erstatning og får samepenger

meg til venstre

>Visuell representasjon av hvordan den internasjonale joden har holdt nordmenn for narr siden vi avskaffet jodeparagrafen
Gjennomfor jodeparagrafen

Gutta.... h..je..l..p

vil ikke dumme meg ut

Hæ?
Du må prate norsk samt inkludere alle detaljer i ett brev

youtube.com/watch?v=bBs-lPvk3Zk

Ja gutta da står skolestart for dora.

Etter som jeg sikkert blir et naut så ser jeg fram til de dagene der jeg frosatt har noe å gjore på. Kjopt meg en ny laptop til anledningen og greier.

Jeg er og fornoyd fordi i år vill skoleveien gå forbi en kiwi, noe som gjor at jeg kan naute i kjelleren med mindre stress.

Har du lav IQ eller no? Hva var det du ikke skjönte? Slapp av jeg skal hjelpe deg.

Gap opp! Her kommer flyet!

Ringte hvem?
Hvem er "de"?

Jeg skjönte heller ikke problemstillingen.. kan gjette men gidder ikke gi tips för jeg er sikker liksom.

Dette toget stopper faen ikke brorsjan

dfn ingen ukrainsk vektloftingssotnosjv som elsker meg jeg kan glede meg til å fly med i morgen

youtube.com/watch?v=5ZzP2Hp_B-Q
Horer på litt raselæresnakk jeg da

Ingen bremser i marsjen mot rasekrigen

youtube.com/watch?v=FsynSgeo_Uo

>youtube.com/watch?v=5ZzP2Hp_B-Q
sjekker'n ut
jared taylor er ganske basert

Jeg er Greker

Kanskje jeg skal jobbe for og få sparken av Google.

Nå kjorer vi

Hei alle nassere kan dere være greie og holde dere på Sup Forums

Når jeg er på tråden gidder jeg ikke dette dritet og flytter heller til reddit om det så måtte forsette.

deilig hvitpille de förste 1-2 min
akkurat dette jeg sa til svartpilla folk i tråden her om dagen

brev noen bǿker som alle må lese da.

Mye av det han sier er riktig, men han baserer seg for mye på biologi og udokumenterte påstander rundt biologi, mennesker er tross alt ikke hunder

>mennesker er tross alt ikke hunder
det stemmer, mennesker er lik og ingenting annet.

...

Magnus Carlsen spilte remis, gutta.

youtube.com/watch?v=_hF5_o-lYDA

...

>t. liberalistanon

Var dette bra?

fyfaen skaff deg en jobb og voks opp

Da hopper jeg i loppekassen gutta, god natt

Det var et normalt resultat. Nå har han "pluss en", hvilket vil si at han er et halvt poeng bak teten med to runder igjen.

Er det ikke litt snodig å ha all verdens kunskap ved våre fingerspisser?

Og alikavel bruker vi tiden på å drittbreve her.

Rare greier.

>remis
I /norgetråden/ bruker vi det norsk.

Sendte en melding til en feminist på okcupid der jeg ba henne ta til vett, stotte patriarkiet, barbere armhulene og stemme FRP. Hun ser ut til å ha tatt det som en spok gutta...

the culture of critique