/norgetråden/

Warholm-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=XvaJ_iVEtTw
strawpoll.me/13672495
strawpoll.me/13658668/
youtube.com/watch?v=6MwuIoa-tK4
youtu.be/o-IZIssc69s
finn.no/smajobber/
twitter.com/SFWRedditVideos

Förste for å blande rasene!

får vel negre meg litt mer til jul, jeg

why are Swedes cucks? hope Norway annexes them tbfhwya

>No two humans are genetically identical. On average, in terms of DNA sequence, each human is 99.5% similar to any other human.
>Neanderthals and modern humans share 99.7% of their DNA
Hmmmmmmmmmmmmm...

alle er lik

youtube.com/watch?v=XvaJ_iVEtTw

>>No two humans are genetically identica
Eneggede tvillinger er
Og det er også en del teorisering om at neandertaler rasemikset med mennesker, slik at vi alle har litt neandertalergen

Vi har definitivt rasemikset med neanderthalensis, ja. Afrikanere har dog ikke gjort det.

Herregud ikke begynn å gnåle om raser igjen.

ikke negre

Jeg bare synes det var interessant fåvæ. Jeg er ingen av de hitler-anonsene.

Å...
Så hva mer betyr dette?

>dog
Föler herren seg meget pyntelig idag?

because you keep feeding them with your kebabs and they become fat and lazy

/norgetråden/ er nå en nasjonalsosialistisk tråd, dette må du bare finne deg i.

Kanskje eg burde flytta til Sunnmǿre.

Lagde vel en stråpoll så vi kan se hvor mange det er

Brever du nazister i tråden?
Vennligst stem her
strawpoll.me/13672495

H-hehe, k-kanskje det ja......... ;_;

>For en gangs skyld blir det postet en pen jente i tråden i stedet for manneaktige ukrainske beist og gamle russiske damer som ligner på Breivik.

Ikke vær en dust ang språket vårt user, det skal brukes ikke glemmes.

>Å...
Hva det betyr? Nei, si det. Vi har jo hatt sex med de etter vi vandret ut fra Afrika på et tidspunkt. Vi har også rasemikset med denisova. Det er nonsensus at vi har rundt 2-4% av vårt arvemateriale fra neanderthalensis, så det er ikke sånn at vi går rundt og er "halvt neanderthal halvt sapiens", men vi har noe av dem i oss. Hva slags gener det går i blir stadig forsket mer på. Gener som spiller rolle i hudfarge og negler og den slags er blant disse, så det er noen som mener at lys hudfarge kan skyldes denne miksingen, uten at det er helt bekreftet.

>teorisering
Det er ingen teori, men et etablert faktum da din gjok. Dette har vi visst i mange år nå

konsensus*

Jobber natt og har vært oppe siden 19 i går, skulle skrive en e-post til en engelsk rekrutterer.

Klarte å skrive

"I was told that the final decision on the chosen applicant for the position would be chosen within 48 hours from the interview. "

Joyemeg, nå har jeg gått i baret. Har jeg ikke?

Burde jeg skrive en oppfolgnings e-post og rette på meg selv?

I vitenskapen er en teori det som du gjerne på folkemunne kaller "fakta". Vitenskapelige teorier er testet gjennom den vitenskapelige metode og har overveldende bevis som stǿtter uten å bli motbevist. Det blir ikke kalt "fakta", men det er jo ganske naturlig å kalle tyngdekraft fakta, selv om det formelt sett er en ekstremt godt stǿttet teori.

Nå går det for meg gutta haha

Nei det ville vært mye mer autistisk enn det er å skrive en rotete setning.

Ok håper de forstår, jeg skrev også i e-posten at jeg ville være tilgjengelig fra 06:00-12:00 fordi jeg jobbet nattskift.

Så håper hun tilgir meg for det der, har hatt 3 intervjuer nå og alle intervjuerne har sagt at det har vært veldig bra.

Skal bare få det endelige svaret fra rekruttereren.

...

Dette. brev pene jenter.

Nå går det sannelig for meg også heh
>mfn

Jeg har mott dette på ekte.

ble det noe?

Klarte du å holde latteren inne?

Hadde uironisk likt å spinne henne rundt kuken fåvæ

Hvor lav er hun egentlig?

Nei, måtte snu meg.

I det minste vet vi at de er i mindretall

dæven ho va sot

Jeg gjorde jo en annen poll, som kanskje indirekte (men på ingen måte sikkert) kan gi en pekepinne også.

strawpoll.me/13658668/

Ingen av de to er mitt hovedbrett, fåvæ
Måtte jo stemme Sup Forums, men skulle helst stemt "ingen av de over"

>ikke Sup Forums

>sol og 23 grader for en gangs skyld
>må på jobb

faen ta, gutta

Men poenget er å tvinge dere til å si hvilket av kun de to brettene er ditt hovedbrett (evt. hvis du måtte velge), fordi poenget var for meg å gi en pekepinne om det var mange Sup Forumsakker her.

Hvor dårlig ide er det å bruke nikotin-tyggis for vekttap? Kommer jeg i det hele tatt til å klare å slutte etter 1-2 mnd?

Hva er deres yndlingsboker?

Why did Heimdallr want to dress up Thor as a girl?

Hvorfor begynner du ikke bare å telle kalorier? Sorg for at du er ca. 2-300 kcal under din daglige energiforbrenning. (hvor mye mindre du trenger å spise er så klart avhengig av om du er gigafeit eller bare trenger å miste noen kg)

Where does it say he wanted that?

Det er en veldig god ide anonsen. Bare begynn nå, du er ikke hjernedǿd i det hele tatt fåvæ. Gi oss tilbakemeldinger når du har begynt.

Tror han snakker om Tors brudeferd hvor de kledde Tor ut som dame for å lure Trym til å tro at det var Fröya.

In asatru only women performed magick, so you had to dress as a woman to be allowed to do magic as it was their domain. Odin did at least on one occasion I believe
I don't know what you're referencing, but but. Was only something I thought about

Fordi jeg er utålmodig og hater å bruke lang tid. Sist gang ble jeg bare lett deprimert. Vil mye heller kjǿre heftig restriksjon over kort tid, men det betyr jo også heftig sultfǿlelse.

Ikke sikker på om sarkasme eller ikke fåvæ. Men hvis jeg ender opp med å gjǿre det kan jeg evaluere etterpå.

>Plutselig skjöt denne fra 7 stemmer, 1 på "Jeg liker hitler" til 12 stemmer, 5 på det samme
Kan noen ha tuklet med den?

>but but. Was only something I thought about

Nei jeg stemte istad, da var den på 4. Heil Hitler

Daglig påminnelse om at kvinner er horer som ikke er til å stole på

Jeg stemte i sted, men ikke på heil hitler.

Jeg var med ett sånt kvinnemenneske i 3 år, jeg var på en dårlig plass. Så ser jeg dette, skyt meg

Altså, det er over 10 stk som tydeligvis har Sup Forums som sitt hovedbrett. Tror vi hadde en immigrasjon fra dem inn hit. De bruker denne tråden som en norgetråd, men de henger ikke på Sup Forums ellers. Det er ikke rart da om det er mange heil hitlere blant oss.

Norgestråden er lebensraum

>har gjort det slutt flere ganger
>tar ikke hintet
De er begge idioter som fortjener hverandre. Bedre slik enn at de skal plage noen andre.

Typisk bipolar/borderline kjærring

Det betyr jo ikke at de ikke passer sammen. Drǿyt at de har vært sammen så lenge som de har da, haha. Fyfaen.

Godt mulig det, men det gjǿr ikke ham noe bedre som tolererer dette.

Sa dette ville bli en dårlig dag

Sitter på NAV gutta
Slurker i meg litt energidrikk

It's a metaphor
Thor loses his hammer, his weapon, his mark of power, something that was meant to be a portrayal of a dick.
And suddenly he ends up dressing as a girl

heng deg

Er dere klare for ww3 gutta?

Er det et nytt CoD spill?

Hæ? Hvilken Marvel film skjedde dette i?

Hvorfor skulle det bli 3. verdenskrig?

Trump

...

heng deg
heng deg

Had to trick dem giants

Kulturell tilegnelse fåvæ!
VI VAR NORRÖNE GUDER OG SKIIIIIIT!

Kan noen breve en god motivasjonsvideo på norsk

youtube.com/watch?v=6MwuIoa-tK4

Tar å rosker ut nettledningen av PC-en og surrer den rundt og rundt halsen min og henger meg fra en lampe i taket

ahahaha

finst det en norskk Craigslist?

youtu.be/o-IZIssc69s

...

finn.no/smajobber/

>dfn ingen jv som hjelper deg med entusiasme

Hva faen? Jeg ELSKER meg selv nå!

Foler jeg suger litt kuk når det kommer til Norges historie. Noen gode boker eller dokumentarserier for å friske opp litt?

Norvegr

>Jeg skal starte opp med kunstfotografering og trenger noen modeller å ove på, jenter på rundt 12-16 år. Erfaring trengs ikke.

Hmmmm

Mange takk

>denne tråden

>hanreiet av danmark
>sverige tar over
>hanreiet av sverige
>independens
>fortsatt avhengig av sverige
>nå et rikt land, fordi olje
>fortsatt verste veiene i europa

Hvem slapp deg ut av Trandum, Abdul? Ha deg inn igjen

jeg drikker egentlig ikke brus fordi jeg er egentilg ikke så glad i det, men nå har jeg sostera mi på besok og hun kjoper pepsi max som det er vann, og nå sitter jeg her og drikker pepsi max selv om det smaker helt jævlig fordi jeg har null viljestyrke.

Ikke vær ei fittekjerring, ta deg litt vann og si du er lei av kullsyre.

meg

post sǿstra di

>Literært bare en som gjör det på tull