/skandinavien/ - bring kalmarunionen tilbage

for meget seperation, lad os forene (nodråb fra de 2 danskere på int)
hvad har i lavet i sommerferien? nogen der har fået fisse? fortæl

Other urls found in this thread:

pinetribe.com/quiz-which-scandinavian-country-do-you-belong/
twitter.com/AnonBabble

>Krulligt svart hår
Haha nej

Hä di

bare computer

noget gik galt

er du okay bro

Er du mig?

Er glad for at det har været så dårligt vejr, så skal jeg ikke forklare hvorfor jeg stadig er bleg.

hvorfor hedder det en buk når den ikke bukker?

kong henrik overkommer al modstand og bliver kejser af nordso imperiet (2020, farvelagt)

Man blir inte kung bara för att man är gift med en drottning. Är man inte redan kung eller ärver någon tron så är man prinsgemål.

sverige...

Samma jävla regler gäller i Danmark.

vitsen er at Prinsgemalen lige nu er på et hysterisk anfald over at han ikke må blive konge og alle er mega trætte af ham. Jeg er ked af at du ikke folger nok med i dansk kongehus-drama, sverige. det er lidt træls.

>Jeg er ked af at du ikke folger nok med i dansk kongehus-drama
t. berit 65

jeg er 28 år gammel, er du med

kongehus drama er det vildeste sæbeopera, normalsvanser kan godt skrubbe af med deres Paradise Hotel og Big Brother

Böganalsex!

Bara tanter och tyskar följer kungahusdrama. Kanske är annorlunda när ens monark inte är en hjärnkulting dock.

du må ikke mobbe Carl Gustav, han er nuttet!

men ja, det er nok lidt anderledes, vores kongehus er ret sejt. kronprinsen er fromand og har været med på siriuspatruljen tværs over den gronlandske indlandsis.

Ewww, snowniggers

amerikaneren er hjemvendt fra sin nazist-parade uden at få roven sparket af en antifascist

Jag har alltid fascinerats över den bilden, varför är Dansken och Svensken representerad av två spanjorer?

er du også blevet blegere i lobet af sommerferien? sidder i samme situation, så måske er vi den samme.

prinsgemalen er den storste dramaqueen (hvis man forstår sådan en lille en:)). elsker det

nu var det ikke mig der snakkede om at blive bleg men jeg vil stadigt gerne deltage i samtalen med en lille anekdote om at min venstre arm blev solbrændt ude på Kullen oppe i halland på en sommerferie, så nu ligner jeg en normalsvans på den ene arm og en nord på den anden.

This guy invites your gf into his homebuilt submarine.

What do?

>assuming my political ideology
Racist

ægte nord, forbliv stærk...kan dog godt se at situationen er lidt kritisk. det lykkedes mig at blive solbrændt i maj, men har snart opnået det nordiske klimaks: albino

synk ubåden med vilje og beskyld ham for at have dræbt din kæreste. 10/10

Vet inte när bilden är från men Skandinavism rörelsen började växa när vi hade den här grabben på vår tron, så kanske därför.

jeg har for meget blod i årene, jeg kan kun blive bleg på benene, mine arme er altid lyserode (når de ikke bliver forbrændte af den djævelse svenskersol)

>dkn man inte kan gå tillbaka i historien och stoppa anckarström samt utföra abort på gustav iv

>djævelse svenskersol

hvor er norge

I norgetråden

H-her

god aften norge

heisann, hvordan er livet i danmark?

det går som det går, har lige spist medisterpolse. Har i medisterpolse i norge?

...

Hvorfor har ikke Norge tatt tilbake Island?

island er dansk, lad dem være!

Återskapa Danmark-Norge och dela på Island då!

svensken tænker i de rigtige baner, kom hjem i folden Norge

...

hvorfor hader alle danmark, var livet virkeligt så hårdt under vores styre? Det er jo ikke fordi vi korte /brit/ stilen og udovede folkemord på jer alle

de har travlt med at spise taco

vi var ikke slemmere end sverige, men jeg vil dog sige at vi behandlede specielt island ekstremt dårligt.

Vi godtar så lenge vi invaderer sverige igjen

>tilbake
norge bleiv uppfunndet av national romantikkere i 19 århundrad.

...

du har en aftale kammerat


Kongeriket Norge har vel vært en greie siden Harald Hårfagre forente oss

>ingen sötpojkvän

Norge har kun været til siden 1905.

brænd lortet

vrimler sverige ikke med sådan nogle? det burde da ikke være svært at skaffe sig en.

Nej det gör inte och det är svårt.

BRING KALMARUNIONEN TILBAGE

dette

færingen har ret, norge er en social konstruktion, det er dansk jord

ærligt hvorfor ikke lave SKU - skandivanisk union i stedet for det EU pis. det er er fandme til at få en pind i roven over

Why do you always have to include us into your shitty scandi shit?

Varför är du här?

Kanske borde man gå med i nordfront och sparka rödingar och invandrare i huvudet.

Heritage burger decided to post a map including finland.

Han är dum, oroa dig inte. Du kan gå tillbaka till /mämmi/ ha det bra.

Såg ni den videon med hon sophie från norge då? Vad skall vi göra med hanrejningskvinnorna då?

hvad hvis indvandrerne sparker tilbage

...

Ätär skit dvärg.

?

Fredens dodge som i charlottesville

jeg hader varmt vejr, 15c er det hojeste det må være

Får en verkligen å tänka.

vi har haft en god sommer, min ven

...

Okej Pekka, nu gå tillbaka till mämmi.

koldere en normalt og med massere af regn, jeg er tilfreds

jeg folger en bög på kvidr som bliver ved med at genkvidre lort om hvor modige antifascisterne er for at tæve på demonstranterne i charlottesville, og at man skal donere penge til at betale hospitalsopholdet for dem der kom til skade

Okej

Is it chill to live in Denmark? Does people really take as much antidepressants as you read on the internet?

>Is it chill to live in Denmark?
it's okay, nothing spectacular
>Does people really take as much antidepressants as you read on the internet?
i don't know, i doubt it's above the european average

pinetribe.com/quiz-which-scandinavian-country-do-you-belong/ kom så venner

koldeste juli i 30 år. det går den rigtige vej, gutter

What are some nice places besides Copenhagen?

>What is your favorite sport to watch?
laver du fisse på mig eller hva

den er skrevet af en amerikaner, giv den lidt los line

p.s: tripletter bevidnet

roskilde is a very pretty city and has a cathedral in which almost all kings since the 1100s have been buried or interred

...

the major cities are pretty much the same, but the mid-sized ones are usually alright.
the various islands are also pretty nice.

sådan kammerat, hjem i folden

How is life in Denmark for foreigners? A third world manlet like me with an engineering degree would have any chances to get a decent job?

kom mine kyllinger, kom!

>engineering degree
STEM degrees earn you A LOT of points towards getting work permits and citizenship, we have a government that likes to pretend it's business-friendly so last few immigrant reforms have made it very difficult for uneducated and jobless people to get in, and conversely easy for the ones who DO have degrees and job offers.

>How is life in Denmark for foreigners?
easy if you can get used to the culture and mannerism.
>A third world manlet like me with an engineering degree would have any chances to get a decent job?
i don't work in any stem fields so i don't know, but there are a lot of businesses in denmark so perhaps you could find something.

Takk for oss

Thanks Danish bros, one last question, How much money would I need to go on vacations to Denmark for more or less one week in Copenhagen? What are some things I must do or visit? I've heard Denmark is very expensive

I don't think you need to spend a whole week in copenhagen, you'll do pretty much anything worth doing in two or three days and then you can go to roskilde for a day and continue on the train west across the two bridges and into jutland where you can visit århus and/or see the silkeborg lake district.

What wrote.
In contribution to that, Denmark is a pretty expensive country if you're not "from around here" - as in Sweden or Norway. Especially Copenhagen is pricy.
1 danish krone = 472.92 COP

ville gerne stemme nye borgerlige, mest fordi jeg vil kneppe pernille vermund, men de har liberal okonomisk politik

hvad gor man

coup d'etat

>Harald Hårfagre samler Norge til ett rike i 885
>Blir en del av en rekke unioner
>Havner til slutt i union med Danmark som ble kalt Danmark-Norge i 1450
>Havner i personunion (en union mellom to selvstendige stater) med Sverige i 1814
>Blir uavhengig i 1905
Hva er det dere lærer på skolen der borte i Færoyene?

som foreslår, lav en frederik 3.

I know, I'm panning to go in 2020 when they are probably gonna host a Formula 1 street race in Copenhagen, I don't know if you guys heard about it or how possible you think it is, so I've got time to save some money and if I really like it like I'm liking it so far from pictures and information I'm reading about it, maybe I'll move there