/Nederdraad/

Miemwet uitgave

welkom: Miemrechten
niet welkom: Miemplichten

Draadmuziek: Gebed voor het Vaderland

Other urls found in this thread:

docs.google.com/document/d/19JElxqnM901sUZ9gwspef9jjOqI8GGhT-lCWtbE2VhQ/edit?usp=sharing
twitter.com/SFWRedditGifs

Koreaanon deel foto van je vd

>kontmunt meer dan $4000 waard

Oei die Belg zal wel zelfmoord overwegen nu

Ik heb recht op een vriendin!

Ik heb onironisch 50 euro in VERGE in SIGT steken.

Noord Europese modellen zijn inderdaad nogal duur wat betreft naheffingen bij retour van het product zeker als u het product uitgebreid heeft met de kindmodule. Wat betreft de kosten, we kunnen kijken of we haar allicht kunnen bekeren tot de islam, een eigen wil heeft een vrouw toch niet echt maar ze heeft wel haar eigen karakter. En daar kan de schoen wat wringen, een eerdere klant heeft dit geprobeerd en is heel tevreden met zijn habibi© upgrade. Ze is niet zo heel extreem in haar geloof gelijk een Nederlandse vrouw maar het kan ook de andere kant opgaan. Haar genen zijn alsnog redelijk geel en ze kan net zoals elke andere Aziatische vrouw extreem doorslaan en dan kunt u als man varkensvlees en bier gedag zeggen.

Alsook, ik wil u er op wijzen dat dit model een extra lange garantieperiode heeft maar even tussen ons, na die garantieperiode gaat de kwaliteit echt drastisch achteruit.

Miemgrondwet.

Art. 1. Autisten mogen op elke moment normaaltjes fysiek aanvallen.

Het is gewoon een bubbel. Net als de .com-bubbel en de internet-bubbel

Alle miems mogen geforceerd worden.
Geforceerde miems zijn fris.

>noemt twee keer hetzelfde

docs.google.com/document/d/19JElxqnM901sUZ9gwspef9jjOqI8GGhT-lCWtbE2VhQ/edit?usp=sharing

Dat doet me eraan denken, hoe is t eigenlijk met translelg? Heeft hij zichzelf al genekt?
Ziek

...

Deed je moeder gisteravond nog meer met mijn naam.

En waarom is dat erg? Het blijft nog wel even doorgaan.

Nee de .com-bubbel was het kopen van adressen en de internet-bubbel was het investeren in internet bedrijven. Ze vonden alleen plaats rond de zelfde periode en worden daarom vaak samengevoegd.

>zelfmoord

letterlijk dezelfde bubbel lmke

>The dot-com bubble (also known as the dot-com boom, the tech bubble, the Internet bubble, the dot-com collapse, and the information technology bubble[1]) was a historic economic bubble and period of excessive speculation that occurred roughly from 1997 to 2001, a period of extreme growth in the usage and adaptation of the Internet by businesses and consumers. During this period, many Internet-based companies, commonly referred to as dot-coms, were founded, many of which failed.

Waarom denk jij waardig genoeg te zijn? Noem eens wat goede eigenschappen.

Hoe lang bestaat deze miem al?

>Wikipedia is een bron
hoi VMBO-user.

Wie vindt dat hij minder moet zeuren over details en gewoon een foto van zijn vd moet delen?

>ze
>haarzelf

een maand ofzo, een of andere autist had de grondwet gemiemd en ik heb het adres bewaard. Vond hem wel leuk

Geef gewoon toe dat je fout zit, mongool.

Elke mongool maakt wel eens fouten.

>Hij
>Zichzelf
>penis
>man
>Der

lief zijn

Nee want het waren twee bubbels in de zelfde periode. En daarnaast liep de .com bubbel een jaar langer dan de internetbubbel.

Dus krijg kanker.

Tot die tijd gaan we ervan uit dat ze 130kg weegt
Ik val niet voor die joden trucjes
Verman jezelf aub

>Nee want het waren twee bubbels in de zelfde periode. En daarnaast liep de .com bubbel een jaar langer dan de internetbubbel.

heilige kanker, hij geeft nog niet op. een vastberaden mongool

Is deze miemwetgeving überhaupt democratisch goedgekeurd of is dit simpelweg een miem?

Geen idee.

Dat kan ik niet.
Ik ben al 100% man.
Meer man kan ik mogelijk niet worden.

Jij bent gewoon een gemeen en hatelijk persoon.

Ik ben niet hatelijk, ik kan transgenders gewoon niet serieus nemen, ze verven hun haar in felle kleuren en maken over het algemeen een nogal labiele indruk

>dvw een collega heeft gezegd dat ik niet mooit kan schrijven en mijn Nederlands slecht is

>mooit

Oh jee. Ze verven hun haar en ze maken een labiele indruk op je.

OH NEE.

Allemaal doodmaken.

tips voor grepen en houdingen om mensen te overmeesteren

Als het een bubbel zou zijn, zou dat willen zeggen dat kontmunt terug naar onder de 1000€ gaat gaan.
>gaat nooit gebeuren.

Wie heeft t over doodmaken? Ik zeg alleen dat het moeilijk is om hun problemen serieus te nemen

Hoeveel kapitaal moet ik minstens hebben om op een veilige manier in beetjemunt te investeren? Ik wil weinig risico.

domme sukkels

Nou er zijn zoveel mensen die simpelweg investeren en het niet echt gebruiken. Daarom kan je volgens mij wel een keer een flinke zakking krijgen.

Als iedereen in de draad hier me 1 bitcoin stort dan hoef ik nooit meer te werken.

3HDhASr8yGtMTfNzbvgGELH5L12XaJes4B

Klein bedrag van ca. 10k.

Je kan niet investeren in bitcoin. Je speculeert.

domme sukkel

Vandaag 700€ verdient door deelmunt

vma

Lijkt me vrij kut als je het gevoel hebt dat je een meisje bent maar je lichaam is van een man.

Aangezien dit raak aan een persoon zijn seksuele identiteit.

Misschien ben je inderdaad wel gemeen en heb je weinig empathie?

>door deelmunt

Door wat?

Wow 2 Belgen?

kontmunt

Deze afbeelding is zo gegenereerd dat je jouw ideale partner erin ziet.

Wie zien jullie?

Masturbatie

mag ik een beetje

On-Ontuchtig!

Je moeder

HOPELIJK KLAPT HET ALLEMAAL IN SUKKEL

>Lijkt me vrij kut als je het gevoel hebt dat je een meisje bent maar je lichaam is van een man.

Er is totaal geen wetenschappelijk bewijs dat zoiets überhaupt kan of bestaat. Ik denk dat een groot deel van de transgenders gewoon andere psychische problemen heeft

/r/incel is mn favo sub

Omdat transgenders vroeger ook al voorkwamen en het dus niet een verschijnsel is van onze cultuur, maar een biologische oorzaak heeft.

Waarom kun je niet lief zijn en de wetenschap accepteren?

Transgender =/= Twee seksen tegelijkertijd of een derde niet bestaandse sekse.

Trans = Transitie
Gender = Geslacht

Oftewel in de overgang van het ene geslacht naar het andere geslacht.

Complete lariekoek user.

Blijkbaar hebben vrouwen over het algemeen meer grijze dan witte materie in hun brein dan mannen en andersom. Bij genderdysforie kan het dat een vrouw bijvoorbeeld net meer witte materie heeft dan normaal en kan dat een rol spelen bij het gevoel van het andere geslacht te zijn.

Hij heeft er al aan verdiend, oftewel zijn bitmunten verkocht.

GRRR SUCCESVOLLE LELGEN

V-verkopen? Wat bedoel je?

Zelda spelen, tech house luisteren, kanker paal geplaatst.

Ik bedoel wat wil je doen... vasthouden? Oei, voor je het weet komt er een dal user. Snel verkopen!

kanker is een bijvoegelijk naamwoord en wordt los van het zelfstandige naamwoord geschreven.

Dan zink ik maar mee met het schip

GRRRR DAPPERE LELGEN

Wie wilt verge, zcash en sigt kopen ik ruil tegen bitcoin

Men weet bijna niets concreet over hoe het brein functioneert, dus ga me niet vertellen dat je bij een individu kunt vaststellen of ze een mannelijk of vrouwelijk brein hebben.

bittrex

Is dit Nederlands of heeft Gert weer een beroerte?

Niet reanimeren. Dit is hoe ze praten.

>dvw bijna de hele dag geslapen
>dvw nog steeds moe

Ik had ZEC moete, verkopen toen het op 220 stond maar ik was te lui om mijn computer aan te doen.
Nu staat het terug op 180€
LETTERLIJK

Men weet heel veel. Probeer de basis van de neurowetenschap maar eens te leren. Je zal een tijd bezig zijn.

Hey kankermongool. Zou je hier geen impopulaire wetenschappelijkonderbouwde autistenmeningen willen plaatsen?

hier mogen alleen domme gangbare onwetenschappelijke normaaltjesmeningen geuit worden.

hihi

lul voor jezelf Wesley. En neem je zusje Kimberly mee. Homo.

>oude mensen die hun hele leven hebben gewerkt maar nu op straat liggen
>oude mensen die een entreebaan zoals postbezorger moeten doen om niet op straat terecht te komen
ik weet niet waar ik blijer van word

Ik wacht nog steeds op die intelligente tegenargumenten, kankermongolen

Ben je blij met je nietszeggende leven? Kikker plaatje erbij zodat je je beter voelt en klaar.

Mooi hoor.

Wat zeg jij tegen mij?

Besef je wel dat ik van het kamp kom?

Een telefoontje en je gezicht is niet langer.

Sorry,

Het is een miemwet dat er geen geïnformeerde of inhoudelijke argumenten hier geplaatst mogen worden.

Enkel heersende meningen.

>dvw ex opeens weer contact zoekt

Ik ben van het internet. En ik neuk je kankerzooi op. Dylan.

Als de overheid eerlijk was tegenover het volk had het NOOTen en dergelijken gestraft en de belastingen omlaag gedaan. Dus de hoofdschuldige is het overheidsapparaat.

Dit verklaart een hoop

>dvw je een werkelijke Amerikaans-Nederlandse paupernaam hebt

Maar oetz, ben ik de gevaarlijkste paler hier. Het internet beschermt je niet.

Nee Michael, dat ben ik. En ik neuk je kankerleven op. Wat is je ip?

Wat is een goede radiozender die ik kan ontvangen met een simpel am/fm radiootje?
Ik luister nu vooral radio 4 maar ben nieuwsgierig of er meer interessante zenders zijn.

Heeft dat ding een IP adres? Nee? De vuilnisbak in kankeren.

>je raadt het nog bijna goed

Sorry, ben nie zo goed met computers. Maar als ik je feestboek vind dan kom ik wel even met Danny en Patrick lanks je kankerkop inslaan.

Voor radio gebruik uitsluitend ontvangers.

>dvw geen consequenties

BOOS

Dit gaat eigenlijk overal op tegenwoordig. Had mijn buik toch niet nodig vandaag.

>NOOTen en dergelijken gestraft en de belastingen omlaag gedaan
Harder werken slaafje. En niet vergeten dat iets meer dan de helft van je belastingcentjes opgaat aan 'sociale voorzieningen'