/nederdraad/

Verkeerde volgorde editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UuAy6UriMR8
vocaroo.com/i/s0D2DKss6Lir
youtube.com/watch?v=dnVO8BGchac
youtube.com/watch?v=t7NWDcT_PfE
twitter.com/SFWRedditVideos

emily

Ze kan niet concurreren met Kurisu.

Dode 2d < levende 3d

Maho > Kurisu oetz

Heeft emily karakter?

Maar waarom?

is dit een meisje met een piemeltje?

Ik snap de miem niet.

En wie is er welkom en wie niet?

>meisje

Are you Czech infiltration force working in Netherlands, spreading the message of Uberbohemianism
or
are you a tourist?

I'm here to relaim my great-grandfather's farm, I must say that the Sudetes is a very beautiful region.

ja en hier is geen discussie over mogelijk
bek dicht

youtube.com/watch?v=UuAy6UriMR8

Er is niets mis met vallen, maar maak jezelf niet wijs dat ze recht zijn.

where at?
Benešovy Dekrety are still in full effect, try not to look German and if local German lynching mob tries to set you aflame try to explain to them that you are not a filthy fucking German but a Netherlander.

I am from Sudeten btw, where is the farm you are talking about?

>er sterven op dit moment duizenden vluchtelingen een hongersdood

ik zweer het ik zoek je op

Dat mogen er wel meer zijn.

vallen zijn wetenschappelijk gezien meisjes

>het is oké dat onschuldige gezinnen en kinderen een brute hongersdood krijgen
>kijk eens hoe super stoer ik ben met mijn uitspraken

>hij schaamt zich nog steeds om homo te zijn
Je bent sterker dan dit

Neen dat zijn ze niet.

Vallen zijn homo, en emily is een meisje

vallen zijn meisjes.

die no zo homo.

Ik ga door je miems echt niet meer om ze geven. Ze zijn letterlijk vijanden van het westen.

Waarom ben je zo onmenselijk en onempatisch? Ik snap het gewoon niet.

De geschiedenis heeft alleen uitgewezen dat migratie staten sterker maakt en vaak gepaard gaan met economische wonderen.

Bovendien kan ik het niet aanzien hoe rijke Nederlanders gaan betalen voor een dom kreunwedstrijd, terwijl elders ter wereld mensen gewoon liggen dood te gaan.

Wat jullie willen.
Lieg je zelf maar voor.

I'm messing with you, I'm not even Czech/German/Austrian in the first place, so I have no history here.

I'm here to work (hard to belive, is it?)

>wonder
>niet in staat uit te leggen waarom iets is

Ik weet zeker dat jij je doorhebt hoe de wereld inelkaar steekt, met goed onderbouwde argumenten :)

Ga niet weer voor de duizendste keer precies dezelfde miemdiscussie herhalen enkel en alleen omdat jij vanavond eenzaam bent en iets nodig hebt.

6/10 aas

en nou opkankeren

De statistieken spreken voor zich. Er zijn geen economische redenen om ze hierheen te halen. Dat terwijl ze onze levensvreugde wel verminderen met hun eeuwige gejank en crimineel gedrag. Voordat ze in Nederland aankomen zijn ze ook allang geen vluchteling meer omdat ze al tig veilige landen voorbij zijn. Dus ik heb echt een hekel aan degenen die hierheen komen.

Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat alle landen en volkeren in concurrentie met elkaar staan. En aangezien Afrikanen en Moslims nogal de neiging hebben om geen partij te kiezen voor ons team, kan ik ze ook niet beschouwen als onderdeel van ons team. Het enkele feit al dat ze zich geen Nederlander noemen spreekt al boekdelen.

Het lijkt me overigens prima om asielzoekers te helpen die in hun eigen regio blijven. Maar dan niet door symptoombestrijding zoals opvang in Europa. Maar door de oorzaak aan te pakken, namelijk de conflicten die daar spelen die normaal maatschappelijk leven onmogelijk maken. Omdat wij ook niet gebaat zijn bij onstabiele buurlanden.

stop

Niet reageren

...

Nou en.

ga met je band bezig

Stop die miemdiscussies, kijk naar dit chinees plaatje.

Satania een schattig

...

Belg + animoe = kanker^2

waarom ben je niet lief?

Is dit omdat ik katholiek ben?

Jij bent best aardig.

Ik geloof niet dat je Rooms bent, maar dat terzijde, zelfs daar zou het niets mee te maken hebben. Je palen zijn niet gezellig door steeds over hetzelfde te spreken, niet met doel kennis te delen of te vergaren maar om te trekkeren.

Of dat zo is of niet weet jij beter, maar het is mijn beste gok.

S-sorry.

Ik wist niet dat dit de plek was voor serieuze discussies.

Ik zal mijn gedrag verbeteren.

>Neko mond.
DELET

vocaroo.com/i/s0D2DKss6Lir

waarom paal jij mijn ex-vd?

Goedeavond,

Helaas behoren discussie over Chinese tekenfilms niet tot serieuze gespreksmaterie.

Gelieve de draad te verlaten.

ik heb mijn lenzen uit gedaan en nu kan ik mijn bril niet vinden KANKER

Hier is je Darwinprijs.

waarom doe je zo onaardig? We zijn allemaal vrienden hier het is compleet irrelevant wat jij andere verwijst te doen.

Hur Hur Hur xD *gniffel gniffel*

Verzoek afgewezen.

Gelieve de draad te verlaten.

Ga weg vieze Georgiër

hihi.

Had je genade verwacht? Genetisch vuilnis.

kkr racist

youtube.com/watch?v=dnVO8BGchac
Did Alex Jones really need to rip Millenial Millie's shirt and bra off? I mean I know it was a joke but it really crossed the line. Do you think he will be sued?

*leunt achterover in zijn €200,- bureaustoel*
Har Har Har, weer een domme onderdaan vernietigt op het internet...

waar kan ik een goede fakkel kopen jongens?

Heb je het tegen mij? Volgens mij praat je tegen de verkeerd.

Ben je blind ofzo?

ik zou letterlijk zelfmoord plegen als ik een bril zou hebben
>hoi, hier heb je een kut leven
>hihi en je wordt ook nog blind en lelijk gemaakt

Welke van jullie zwakkelingen hebben hier nog meer genetische tekortkomingen waar ik me het klapzuur om mag en kan lachen?

waarom zien alle bl*nke er allemaal het zelfde uit?

wiebz bezitten de wereld

...

...

hoi

>dvw ik al uren had kunnen klaar zijn met mijn werk, maar gewoon een compulsieve neiging tot extreem schijtpalen heb

I don't see the clip of Alex ripping off anything umm hello??????????????

wat heb jij hier mee bereikt, vindt jij schijtpalen beter dan werken aan jouw toekomst, hoe achterlijk ben jij wel?

Reminder

Schijnbaar:

héél achterlijk.

Mijn brein zoekt continu afleiding van de verschrikkelijke realiteit.

je moet juist de dingen doen die juist wilt vermijden en die moeilijk zijn. Zo bouw je jouw zelf op als een persoon, hele dag schijtpalen brengt je nergens heen

Correction: You are getting shot on this planet.

kek

>europoor thinks his opinion matters

>Ameritard thinks a scientific fact is an opinion

go back to /bant/ you nigger no one likes you here

>Normalizing being unarmed.

I would but I got banned, so until then it's just me and you europoors. So do me a favor and blow it out your ass

negeer hem nou

Ik wil ook nergens heen.

Durf te wedden dat ik mooier ben dan jij, MET bril. Met lenzen maak ik je zo in als het gaat om hoe aantrekkelijk we zijn.

>wees amerikaans
>word beschoten

Ik heb zojuist de laatste aflevering van Scrubs gekeken en even goed gehuild. Nu weer terug naar het depressieve kutleven.

ik wilde nog een american truck simulator plaatje maken alleen het was een auto dat in het publiek ramde :^(

Jij hebt vrienden nodig!

Klopt ja, goeie vrienden waar ik echt goed mee over weg kan i.p.v. de eerste de beste mongool waar ik een grap mee kan maken deze keer.

Real Eyes Realize Real Lies

Were you dropped on you head as a baby europoor? Those aren't even real words

77iq aub
Ga maar lekker naar de VS dan

Laat hem met rust.
Die amerikaan is triestig omdat hij obesitas heeft.

>iets is mooier dan ik

Geloof ik dus HELEMAAL. NIKS. van. Mama zei immers altijd dat ik héél aantrekkelijk was en dat ik veel meisjes zou gaan krijgen. Hoe kan dan een letterlijk brilsmurf mooier zijn?

Tevens: Paal bril.

Nee, soms lijkt het me wel comfy maar die wetten daar zijn veelste streng en je bent alleen maar bezig met te overleven met je McDonald's werk tenzij je millionaire bent ofzo.

m'n bril is kapot, ik moet een nieuwe, vandaar dat ik hem ook alleen in de avond/ochtend draag wanneer ik geen zin heb om met lenzen rond te lopen. MAAR als ik een bril heb dan zie ik er ook nog steeds aantrekkelijk uit [bron: alle meisjes die naar me kijken en met me flirten].

zing mee
youtube.com/watch?v=t7NWDcT_PfE

>mogen werken
>leuke japanese meisjes chocola verkopen
Ik hou van mijn leven.

waar werk je?

In een pralinewinkel in Brugge.

>meisjes die met me flirten
Dat was een koffieautomaat.

Is dat leuk werk? Komen natuurlijk wel veel meisjes, alleen vaak wel een koppel dus daar heb je niet zo veel aan. Maar een bijbaantje waar je niet rekening hoeft te houden met het weer is altijd wel een topper (niet zoals eten bezorgen).

Daar moet je wel goed Frans voor kunnen.

Of nie, Francois?