/norgetråden/

Vinterventingutgave

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=qGNtxAtf1Sw
youtube.com/watch?v=Ss1lCVbSa7U
i.4cdn.org/wsg/1501780073748.webm
youtube.com/watch?v=ea-MVgC_jz4&app=desktop
kopubco.com/pdf/An_Agorist_Primer_by_SEK3.pdf
twitter.com/NSFWRedditVideo

youtube.com/watch?v=qGNtxAtf1Sw
natta

Vil komme inni henne fåvæ.

youtube.com/watch?v=Ss1lCVbSa7U

Nei nå altså. Nå må jeg gjore noe for jeg blir spro.

AAAAAAAAAAHHHHH

>de hyller ikke mosley
i.4cdn.org/wsg/1501780073748.webm
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA

>dfn ingen mǿrk skjǿnnhet som laget frokost til deg.

youtube.com/watch?v=ea-MVgC_jz4&app=desktop

Våknet nå...
Og får ikke sovnet igjen...
Kanskje jeg bare skal stå opp og ha en lang og produktiv dag...?

Hei du! Dette er en kakerlakkfri tråd!

Hvem /allerede på jobb/ her?

opp og hopp

Er alt opp og på jobb Bård! Er du stolt av meg?

nei.

For sotnosjver av typen litausk.

Hva må jeg gjöre for at du legger merke til meg Bård?

Slankeanon her
Skal prove meg på fasting i 10 dager
Onsk meg lykke til

Hvorfor så dramatisk? Selv faster jeg to dager i uken. Torsdag og Söndag. Har hatt en jevn og trutt vektnedgang i hele år, uten å egentlig måtte legge om kostholdet noe særlig de resterende dagene.

morn gutta

Tanken flyr på en morgen som dette, håper jeg er mer verdt en en snus klatt på en vegg fåvæ.

God morgen gutta

Hvorfor faen starter dagen klar.8? Hvem har fundet på den idé?

Skole igjen etter et år som NAUT, g-gutta

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Forste forelesning er om 45 min, kommer til å slå meg i trynet som en murvegg kjenner jeg, selv om jeg bare har hatt ferie siden midten av juni.

>Forelæsning
Nå nå se hr. "jeg bestod gymnasiet" herovre

får vell stå opp jeg da

>hr. "jeg bestod gymnasiet"
Ikke si at du ikke har fullfort videregående danskebror?

Hvorfor ikke?

>""""""god"""""" morgen
Det er forste skoledag, din kukk

gud

>er på valgkampåpninga for Liberalistene (video kommer)
>ser en kar som skuer nysgjerrig bort på oss fra en avstand, ser litt klein ut
>kommer bort til meg og spor "er dere fra Liberalistene?" (vi sto der med masse skilt i lilla og gult og med en diger jævla banner som sto "Liberalistene" på
>Ja det er vi vettu, har du vurdert å stemme på oss?
>"Nja, skal ikke dere ta vekk trygda mi?"
>"Kanskje det ja"
>"Nei huff dere må jo tenke på trygdesnylterne, haha, eller h-hva?"
>en partikamerat horte hva han sa og blir med i samtalen
>"Nei de vil vi så absolutt odelegge for"
>mfn
>fyren står der litt til og prover å være morsom samtidig som han maler det å være en parasitt på samfunnet som en god ting

Norge har faktisk en ting eller to å lære fra USA folkens, faen heller.

Forventer du at vi skal le med deg? Det eneste latterverdig her er hvor autistisk du er

Jeg sidder på enkeltfag matematik lige nu

Hvis han er faktisk er trygda så er det jo ikke rettferdig å si at han er en parasitt på samfunnet fåvæ.

Jeg kan forstå det hvis du snakker om en sunn og oppegående 20 år gammel ung mann som bare er lat og får penger av NAV, men ikke når noen faktisk er trygda pga mangel på evne til å jobbe.

Jeg er klar over at for liberalistene så er de to tinga en dritt fordi det bare er penger ut og penger inn, men jeg syns det er en forskjell.

Nei bare slo meg hvor jævlig patetisk akkurat han karen var. Vanligvis skal vi si "neinei, trydga di skal du få beholde, vi vil fjerne velferdsstaten sakte og rolig så folkens får hva de allerede har betalt for", men helt ærlig de penga er brukt opp, og jeg er dritt lei av å gå rundt groten. Synes at Lib burde gi seg med det å leke "ordentlig" parti og heller slenge seg med på det alliansen driver med. "Legg ned velferdsstaten, NÅ", skaper overskrifter, ikke sånn "k-kanke vi bare halvere arbeidsgiveravgiften a?"

Karen så sånn 40-ish år gammal ut, og han hadde ingen fysiske lyter ved seg som jeg kunne se. Greia var ikke at han var på trygd, greia var at han forsvarte trygdesnylting. Han sa ordrett "dere må tenke på trygdesnylterne vettu!", og der går grensen min. Mannen var en uapologetisk parasitt, som sto der og kleint forsvarte hans snylting. Da må det vel være lov å være litt brutalistisk?

Fy faen nå skjer det

Siden jeg sidst var på gymnasiet er de begyndt at bruge vildt avancerede algebra software.

Skal man ikke regne ting ud selv i matematik længere eller hva

Hva da?


Vil også påpeke at du får den forste komentaren fra meg etter at jeg våknet

>Skal man ikke regne ting ud selv i matematik længere eller hva

nei. Broren min måtte kjöpe en kalkulator til 2000 kr når han begynte på elektronikkingeniör, og den gjör all jobben.

>Når du kjörer på en mine på vei til jobb og forsöker å ringe ambulanse, men blir i stedet arrestert fordi minen var noens private eiendom..

Så er det sgu da ikke så mærkeligt at vi styrtdykker på PISA

Sikker på at han ikke mente
>dere må da tenke på trygdesnylterne
I den forstand at når dere skal ta vekk noens trygd så er det en trygdesnylters, og ikke en ufors?

Nei, han sa ordrett "haha skal dere ta vekk trygda mi? Tenk på de stakkars trygdesnylterne da!" Jeg gadd ikke å stå og hore på tullet hans så veldig lenge, men det var klart for alle parter som var der at dette var en mann som ikke hadde noen planer om å bidra til samfunnet.

Å ja, da så, da er det jo noe annet. Med mindre han var ironisk og autistisk nok til å ikke klare å få det frem, men det er lite sannsynlig.

Jeg blir stadig overrasket over hva som faktisk er ansett som en "sotnos" i disse trådene.

Fikk pakken! Klarte heldigvis få den opp alene, tenkte sette i gang med montering, men innså nå at jeg mangler noen verktoy... faen frister ikke veldig å dra helt til Clas Ohlson nå...

t. 68kg pakke anonsen

>Jeg gadd ikke å stå og hore på tullet hans
...sa liberalisten

Kanskje litt kjipt å si det, men karen slo meg som litt stakkarslig, den typen som sikkert kunne jobbet en eller annen lagerjobb eller noe sånt hvis han bare skjerpet seg litt. Typ den typen folk du finner på robot ni tusen.

Jeg er bare så dritt lei av å måtte ha på meg silkehansker hver gang jeg snakker om liberalisme. Jeg er ikke brutalist, men med den behandlingen jeg får for de tankene jeg har, blir det mer og mer fristende å slutte seg til brutalist-leiren av liberalismen. Kanskje en del av de som er fattige i Norge faktisk kan skylde seg selv? Kanskje det faktisk er en jævlig dårlig ide å skaffe seg unger når du ikke har fulfort videregående og ikke klarer å holde deg til en jobb lenger enn et par måneder? Kanskje det faktisk ikke er alle som fortjener å få hjelp til alt mulig rart?

Jeg vet ikke lenger.

Hvem er du til å bestemme hvem som "fortjener" hjelp eller ikke?

Hvorfor flytter du ikke til Amerika og ser hvor godt det går i et land med liberalisme? Kunne det tænkes at måske det går så godt for Norden netop fordi livet ikke er en kamp her?

Hvis Norge var i forfald kunne jeg forstå at man begyndte at tænke i alternative baner og uortodokse losninger men det går jo pisse godt for os og elendigt for dem som deler din ideologi.

Kjempeflott, men det er tidlig på dagen enda så du har ingen unnskyldning, kom i gang å montére.

Den typen kar som vokste opp litt for sent og ikke ble en mann, ingen stolthet liksom? Ingen driv.
Ser poenget ditt, men så er det ikke alltid man valgte ting selv heller og det er ikke alle som forstår like godt hva som skjer og hva som folger så de kommer til å ta dumme valg.

NÅ må du gi deg, Jurgita er jo kjempepen!

>Hvem er du til å bestemme hvem som "fortjener" hjelp eller ikke?
Det er det vel forsåvidt bare gud som kan. Er bare dritt lei av at alle forventer at alle skal ha tilgang til "verdens beste" helsehjelp, selv om de velger å sitte på rævva og ikke gjore noe.

Mekk meg opp et greencard du, så lover jeg deg at jeg er ute av landet på forste fly. Jeg har faktisk reist en del rundt i USA, jeg har flere venner der, og mener at det er en del ting vi har å lære fra de, men også en del ting vi ikke vil ha fra de. Og dine tanker om at Norge ikke er i forfall er helt latterlige, alle oljepengene er i bunn og grunn brukt opp da de er lovt bort til pensjonsutbetalinger, mens selv den """blåblå""" regjeringen klarer å heve statsbudsjettet til nye hoyder, mens de fortsatt klarer å bruke MER av oljepengene. Foreslår at du setter deg inn litt mer i temaet for du spyr ut om det. Du er vel typen som tror at Liberal Alliance er "ekte liberalisme" eller noe sånt også du.

For ovrig, forklar til meg hvordan et land som har 20 billioner dollar i gjeld og som stadig tar opp mer gjeld, starter kriger i hytt og gevær, og har foderale forsikringsprogrammer er et land med minarki. Nei, tenkte meg det du.

>Den typen kar som vokste opp litt for sent og ikke ble en mann, ingen stolthet liksom? Ingen driv.
Ja, der tok du det på en prikk. Han reagerte liksom ikke når jeg bare ga han et smått avfeiende "tja, kanskje det ja" på om vi ville ta vekk trygda hans (jeg drev egentlig og forberedte meg til å filme når han kom bort så hadde ikke så fryktelig mye tid), og bare smilte og lo litt nervost. Kan godt hende at han egentlig er et harmlost menneske som bare sliter litt, men jeg hater den holdningen om at det er en selvfolge at andre skal betale for folks fuckups. Livet ditt er faktisk ditt ansvar, og jo tidligere man skjonner dette, jo enklere er det å sortere ut skiten sin.

Hva med de som ikke velger å sitte på ræva - men ikke kan annet? De som ikke er i stand til å forsorge seg selv? Skal du bare ta fra de alle goder fordi du misliker slappfiskene?

Liberalisme er babbys forste ideologi

>bor i kollektiv hvor det er plass til 4 folk
>bare meg her

Foles rart ut fåvæ.

Nei ditt naut, les det jeg sa. Det partiet Liberalistene står for er at de som er uforetrygdet idag skal få beholde det, men at det skal over tid erstattes med en forsikringsordning basert på private selskaper.

Höres deilig ut fåvæ

Driter da langt faen i hva de mener kollektivt - jeg onsker å diskutere det DU mener:
>Synes at Lib burde gi seg med det å leke "ordentlig" parti og heller slenge seg med på det alliansen driver med. "Legg ned velferdsstaten, NÅ", skaper overskrifter, ikke sånn "k-kanke vi bare halvere arbeidsgiveravgiften a?"

Spörsmål til Liberalistene:
Moxnes har blitt hauset opp til en ung hipp Berine Sanders type for å forsöke å appelere til unge. Og det ser ut til å funke, siden de har store sjanser for å komme inn på stortinget i år. Hva vil Liberalistene gjöre for å kvitte seg med det trauste fedoratipper imaget sitt? Akkurat nå ser partiet ut som en gjeng halsskjegg-typer i midten av 20 åra, så jeg forstår at den karismatiske Moxnes klarer å karre til seg unge stemmer.

Vi får se hvor lenge det varer.

husker en vennine av meg sa hun stemte på rodt forrige valg fordi hun syntes at moxnes er kjekk

Hva jeg mener personlig? Har du hort om agorisme? Jeg er anarkist og jeg mener at den beste måten å få til et fritt samfunn er ved å skape svartemarkeder for alt, helt frem til du når det punktet at staten kveles pga manglende inntekter, og at folk flest har blitt vandt til et fritt marked utenfor statens rammer. Der har du hva jeg mener, men så er jeg Liberalistenes versjon av en stalinist som er medlem av Rodt.

Og nei, jeg er ikke brutalist (jeg vet ikke om du er kjent med brutalistisk/humanistisk liberalisme).

Liberalistene har et PR problem. Dette med PR er ikke enkle greier. Forst må man etablere seg, og det er i den fasen Lib er i nå. Skape et varemerke, bli kjent for mannen i gata, og skape blest. Vi er ikke i den fasen som Rodt er i nå, hvor de må posisjonere seg slik at de drar nok stemmer til å komme inn på stortinget. Rodt må appellere til et bredt spekter nå, da de allerede har en god kjerne med medlemmer som jobber for de. De Lib må nå ut til nå er de hardbarka liberalistene som er dritt lei av det FRP og V holder på med, men det er noen jævla naut i sentralstyret som ikke helt virker til å ha forstått det enda.

Jeg vet ikke. Jeg kan garantere deg at det er noen nakkeskjegg i partiet for å si det sånn, men det får så være.

mest fedora brevet i tråden ever

Så du er kriminell?

Bare på deltid.

dfn ingen russisk sotnosjv som smiler til meg..
skal trene i dag da, kanskje jeg får en pause fra folingen..

Deltidsideolog?

Der var skjegget borte, gutta.

Nå er jeg klar for dagens mǿte.

har du diabetes?

Du får ha et bra mote.

Ja, man får det når man bruker insulin som doping

Å gi kvinner stemmerett var et stort feiltrinn.

Ja, får håpe det. Kanskje jeg også skal trene i dag?

...

NhhhhG!

>jeg skal også trene i dag
Fikset den for deg

Heltids. En del av agorismen er å tenke på """kriminalitet""" fra et okonomisk perspektiv. Her er formelen slik den er lagt fram i Samuel Konkins "An Agorist Primer". kopubco.com/pdf/An_Agorist_Primer_by_SEK3.pdf

Counter-Economic Payoff = profit minus loss =
(Promised price) minus (cost minus overhead) minus
((Penalty or Fine) x (probability of arrest) x (probability of conviction))
If positive, go. If negative, don’t go

Hvis jeg ser en svartemarkedslosning som fungerer bedre (for eksempel, kjope egg rett fra bonden uten å betale moms på det) så gjor jeg alltid det, men noen ganger lonner det seg okonomisk å folge lovens rammer.

Ja ja. Jeg får se om jeg finner noe passende treningstǿy, så jeg kan ta knebǿy for de som ikke kan.

Nobelt.

Mine intensjoner er kanskje ikke fullstendig noble, men nå må jeg stikke. Mǿtet er om under en time.

At folk faen ikke vokser opp. Altså ærlig talt. Vi er faen meg i 2017 og vi er her for å akseptere hverandre. Jeg kjenner at jeg blir så provosert av alle disse hat kommentarene fordi jeg blir så flau ovenfor deres vegne. Skjerp dere assa og begynn å planlegge livet deres for å komme videre, og heller fokusere på dere selv fordi det er virkelig noe som behover å fikses. Ikke hat på andre mennesker fordi de gjor det bedre enn deg. Viser bare en ren sjalusi.. så dere som skriver hat.. dere dreit dere nettopp ut :))

Nei, nei nei nei, nei!! Ikke rǿr den dama der, Bolt. Bare fordi du tryner og har mistet alt i friidretten så skal ikke du begynne å svartne våre naboland for faen!

Han burde ha lagt opp etter OL i fjor.

Hvorfor er det ingen i tråden som skal stemme KrF egentlig? Dere vet dette er en kristen tråd?

Fordi KrF er et parti som ikke ǿnsker å bevare Norge som et kristent land.

Kristelig hanreiparti.

Skal stemme De Kristne - Bibelen er den eneste sanne sti

Skal stemme de som styrker Forsvaret mest. Det er det aller viktigste i dette valget.

Du stemmer ikke, med andre ord?

Har vurdert å stemme blankt i protest ja.. Nesten så vi trenger at Ivan rasler litt med sabelen langs Svalbardskysten eller et terrorangrep for å få noe gjort med saken i dette landet.

Det blir vel Senterpartiet? De er jo ute å krangler om å gjǿre om siste tildeling og ǿke heimevernet etc.

Det viktigste er å stenge grensene for velferdsinnvanring og etterpå kaste ut de som er uten gylding grunn.

Dette.

Fyfaen..

Er jo bare juridisk kjönn da. Virkeligheten er jo fortsatt virkeligheten dessverre.

Nei. Krisen i de væpnede styrkene våre er mye, mye storre enn innvandringsproblemet per dags dato. Det kommer så klart på en tett andreplass, men styrkingen av Forsvaret er livsnodvendig neste valgperiode for at vi skal kunne overleve som suveren stat hvis noe trår seg til i lopet av de kommende årene.

Sitter på NAV gutta.

Hahahaha

Er det Putin du er redd for?

De har ikke NAV i Sverige

Jo, du vet ingenting

>abonnerer på 41 kanaler på youtube
>går ofte dager uten å få en eneste video
Hvorfor er de blitt så jævla slappe gutta?